Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Tuli mileen näitä kysymyksiä sen verta paljon, että päätin tehä oman topikin vaikka tonne toiseen jo postasinkin nää. Ja niitä tulee varmasti vielä paljon lisää. Mitä papereita kannattaa varmistaa että löytyy jos käy tallinnasta pyörän hakemassa? Pyörä on tallinnan rekisterissä. Onko Virossa moottoripyörillä katsastusta elikkä pitääkö katsastaa normaalisti kun tuo Suomeen? Ja haluan vielä varmistaa niin minun ei tarvitse tallinnasta tuodessani maksaa mitään muuta kuin ajoneuvo vero? Vaikka pyörä olisi yksityiseltä. Ja määräytyykö toi käytöönottopäivä siitä milloin se viroon on rekistöröity? Kun moottoripyörä on tuoto jenkeistä alunperin niin en tiedä milloin on viroon rekisteröity.

Itse varmasti ensitöikseni tarkastaisin rungonnumeron. Siinä vielä että kyseessä on originaali numerokilpi. Oikealla fontilla ja olemassa olevalla numerolla. Ainahan sitä voi kertoa tarinan jenkkituonnista mutta olisin kyllä aika varovainen näiden kanssa. Ei ole hauskaa jos tuot vehkeen suomeen ja sitten huomataan että laite on varastettu tms.

KaKKaa PuKKaa

Hayabusa -08
    ZX-10R -04
    TL 1000 R -98
    ER-5 -97
    Ainakin mitä tähän mennessä olen kysynyt niin on ihan viron rekisterissä. Joten rekisteri ote löytyy. Onko viron rekisteriotteeseen merkattu tuo valmistenumero?
  4.  
    Käyttöönottopäivä on se , milloin ensi kertaa rekisteröity .
    Kannattanee varmistaa katsastuksesta meneekö ko malli
    läpi katsastuksen, ei pakosta riitä että on rekisteröity Eestiin.