Oon nyt katellu tollasta 07 cbr600rr ja haluisin tietää sen erot toho uuteen 08 malliin. Ulkosesti en huomannu eroja. Ja muutenki kokemuksia tosta pyörästä.
Taitaa olla ihan samanlainen pyörä. -08 vaan eri väreissä...
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Kävin juuri äsken koeajamassa ja yllätyin kovasti positiivisesti. Itse etsiskelen sopivaa pyörää, jotain noin 600 kuutioista kyykkyä. Joskus kokeilin muistaakseni 2005 vuosimallin cbr 600 rr pyörää, mutta se ei oikein miellyttänyt. Tuntui kovasti köykäseltä alhaalta verrattuna siihen, millainen nykäisy tuli kierrosten noustessa.(Aavikko @ Huhti. 24 2008,18:33) kirjoitti
Koeajosta tuli sellainen olo, että tämä voisi hyvinkin olla minun pyöräni. En oikeastaan edes tiedä, miksi koeajoin uusimman version uudestaan. En ollut noteerannut sen muuttuneen kovasti. En oikein tiedä vielä, onko tuo pyörä tällä hetkellä ykkösehdokas, sillä siinä on muutama ärsyttävä piirre. Ei sillä, että vilkuilla tai kytkimellä mitään käytännönmerkitystä olisi, mutta tuossahan ei ole luistokytkintä ja etuvilkut ovat 80-luvulta periytyvää susirumuutta. En tiedä, tekisinkö luistokytkimellä mitään, eikä vilkkujakaan näe ajaessa, mutta silti verrattuna suzukin tai 1000-kuutioisen isoveljen vilkkuihin, ihmettelen, miten Hondan muotoilu tai markkinointi ei ole vaatinut niiden korvaamista.
Hyvinä puolina tuli mieleen, että pyörästä löyti bensamittari ja vilkkujen merkkivalot näyttivät, kumpaan suuntaan vilkuttaa. Huonona puolena oli puuttuva vaihdenäyttö. Toisaalta en tiedä tarvitseeko sitäkään, sillä eipä huonolla sellaisella oikein tee mitään. Kawan vaihdenäyttö oli mielestäni varsin vaikealukuinen.