Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Oon tässä vaihtamassa tangonpainoja cbr 600f:ään (-00).
    Entinen tangonpaino lähtee kyllä irti, mutta miten tuon tangon sisällä olevan hommelin, missä tangon pää on kiinni, saa irti? Vetämällä ei ainakaan tule ja vaikka mitä on koitettu, mutta ei oo onnistunu. Kertokee jos tiiätte miten se lähtee!



  2. #2
    Siis eikös siellä sisällä ole kierteet johonka se uus tankopaino kierretään kiinni. ite vaihoin viimeviikolla painot. Päässä oli kuusiokoloruuvi jota kiertämällä se sujahti sinne.

    edit: niin siis ja itellä on tolane -99 mallinen ceepeeääärr



  3. #3
    Lienee Hondan ominaisuus... itsellä oli sama ongelma CB:ssä. Puolen tunnin taistelun jälkeen annoin periksi, ja muokkasin uudet painot niin, että ne voi ruuvata kiinni noihin vakio sisäpainoihin.

    Käytännössä poistin kokonaan uusien painojen stongan sisälle menevät osat. Oli tuuri ja ne sopi suoraan, muuten voi vaikka laitta joku putkenpätkä väliin että kaasukahva pääsee liikkumaan.
  4. #4
    Ne sisäpainot oli böödissä ainakin sellaisilla nihkeillä kumisilla o-renkailla ahdistettu tangon sisään. Kyllä ne sieltä vetämällä ulos tuli, mutta voimakeinoja joutui käyttämään. Näin jälkiviisaana kuvittelisi CRC suihkauksen tuonne sisään auttavan ehkä asiaa. Liekö pikkuveljessä samanlainen systeemi...
    Blackbird 1998 (2004-2008)
    Fireblade 2006 (2008-2011)
    KX450F 2011 (2011-2012)
    RC8 2008 (2012-2013)
    Adventure R 2011 (2013-2015)
    R1 2012 (2016-2017)
    EXC 500 6Days SM/Enduro 2017
    MG1000 Cafe racer
  5. #5
    Kiitos vaan vastauksista. Pittää tuon crc:n kanssa ja voimakeinoilla sieltä koittaa sitä saaha.



  6. #6
    Parhaiten saa siten jos on 6mm kierretankoa,tahi pitkä ruuvi.
    Se tangon sisään puntin kierteisiin,tangon välille jokin painavampi puntti jolla voi hakata ulospäin,kun on laittanut mutterin päähän.
    Noh ota tuosta nyt selvää..
    Mut samalla sydeemillä toimii auton jarrupalojen ulosvedin.
    m HONDA v
  7.  
  8. #7
    laita pitkä ruuvi parin ison prikan läpi ja rupea ruuvaamaan alkuperäisiin kierteisiin kiinni. vanhat kamat tulevat itsestään ulos kun kiristät

    niin, ja sen prikan tai prikkojen tulee olla isompi kuin tangon leveys



    BMW K1300S