Tulokset 1:stä 26:een 26:sta
  1. #1
    Onko normaali ominaisuus gsx-r 750 k4:ssa?
    Aina reippaan kiihdytyksen jälkeen pikät valot on päällä..
    Vähän outoa, mutta *tuo ainakin näkyvyyttä jos ei muuta
  2. #2
    Ei ole ainakaan K5:sessa.
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
  3. #3
    Lainaa (TPM @ Huhti. 11 2008,10:38) kirjoitti
    Ei ole ainakaan K5:sessa. *
    Ois ihan kiva lähteä selvittämään minkälainen systeemi siellä kääntää katkasijaa kiihdyttäessä.
    Eka mulle tuli mieleen, että siellä ois joku piuha jotenkin huonosti ja ottaa kiihdyttäessä kosketusta jolloin rele vaihtais pitkät päälle, mut...mut..katkasin vaihtaa asento myös jolloin se selitys ei päde..hmm..
    Oisko kellään mitään arviota miks ne menee päälle kiihdyttäessä?
  4. #4
    Tulis mieleen, että kiihdyttäjä on niin täpinöissään, ettei huomaa kuinka peukalo tai hanskan- tai hihansuu tai jopa kypärä painaa pitkät päälle... Vaikee on kuvitella mitään kiihtymisestä aiheutuvaa niin isoa voimaa. Yks vaihtoehto vois toki olla pitkä avainmenperä tms. lepattava juttu mikä lyö kytkimeen.
  5. #5
    Lainaa (MadMan @ Huhti. 11 2008,11:04) kirjoitti
    Tulis mieleen, että kiihdyttäjä on niin täpinöissään, ettei huomaa kuinka peukalo tai hanskan- tai hihansuu tai jopa kypärä painaa pitkät päälle...
    ihan sama tuli mulle mieleen , mutta jos se on kypärä, niin silloin alkaisin jo huolestua



    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  6. #6
    Lainaa (Salmon @ Huhti. 11 2008,11:06) kirjoitti
    Lainaa (MadMan @ Huhti. 11 2008,11:04) kirjoitti
    Tulis mieleen, että kiihdyttäjä on niin täpinöissään, ettei huomaa kuinka peukalo tai hanskan- tai hihansuu tai jopa kypärä painaa pitkät päälle...
    ihan sama tuli mulle mieleen * , mutta jos se on kypärä, niin silloin alkaisin jo huolestua
    Samaa mäkin ajattelin alkuun, mut eilen kokeilin ihan kokeilemalla kiihdyttää ja varmistin etten rävellä sitä vipua tuloksena= pitkät jälleen päällä.
  7. #7
    Lainaa (MadMan @ Huhti. 11 2008,11:04) kirjoitti
    Tulis mieleen, että kiihdyttäjä on niin täpinöissään, ettei huomaa kuinka peukalo tai hanskan- tai hihansuu tai jopa kypärä painaa pitkät päälle... Vaikee on kuvitella mitään kiihtymisestä aiheutuvaa niin isoa voimaa. Yks vaihtoehto vois toki olla pitkä avainmenperä tms. lepattava juttu mikä lyö kytkimeen.
    Mulla ei ole avaimessa avaimenperiä tms ..eikä hihansuu/hanska pääse lepattamaan kypärästä pumattakaan .
  8. #8
    Teippaa se katkaisija lyhkäiset asentoon... mikäs sen jälkeen on lopputulos? huomaat kesken kiihdytyksen itsesi repimässä teippiä irti
  9. #9
    Pitää siis teipata...
    Jokuhan sen aiheutta, mut mistä lähteä ettimään aiheuttajaa näin alkuun?
    Valokytkimen purku ja hetken tuijottaminen osiin vois tepsiä JOS ois räjäytyskuvat niin näkis miten ne hilut pitäis siellä olla
  10. #10
    Lainaa (RR80 @ Huhti. 11 2008,11:55) kirjoitti
    Teippaa se katkaisija lyhkäiset asentoon... mikäs sen jälkeen on lopputulos? huomaat kesken kiihdytyksen itsesi repimässä teippiä irti
    hahaa ,repesin !

    Eihän se katkasija ole jotenkin oudon "löysä" että tärinän takia liikkuu?
    Ex - Honda VFR 800 2009
    Ex - Bmw F650GS 2004
    EX - Kawasaki ZX-9R 2001
    EX - Suzuki Hayabusa 2004
    EX - Honda VFR 750 F 1992 x 2
  11. #11
    Mulla vanha iö 1100 gikseri väänsi vilkun päälle aina kovassa kiihdytyksessä (tai kovilla kierroksilla)..
    En jaksanut koskaan purkaa katkaisijaa, mutta uskon, että mulla tärinä iski vilkkureleen kärjet yhteen.
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
  12. #12
    Lainaa (Webbis @ Huhti. 11 2008,12:24) kirjoitti
    Lainaa (RR80 @ Huhti. 11 2008,11:55) kirjoitti
    Teippaa se katkaisija lyhkäiset asentoon... mikäs sen jälkeen on lopputulos? huomaat kesken kiihdytyksen itsesi repimässä teippiä irti
    hahaa ,repesin *!

    Eihän se katkasija ole jotenkin oudon "löysä" että tärinän takia liikkuu?
    Se katkasija on ihan normaalin oloinen eikä valot ole vahtunu pitkiin hidaste montuissakaan vaan ainoastaan kiihdyttäessä.
    Taitaa jäädä mysteeriks *
  13. #13
    Lainaa (JWH @ Huhti. 11 2008,12:34) kirjoitti
    Lainaa (Webbis @ Huhti. 11 2008,12:24) kirjoitti
    Lainaa (RR80 @ Huhti. 11 2008,11:55) kirjoitti
    Teippaa se katkaisija lyhkäiset asentoon... mikäs sen jälkeen on lopputulos? huomaat kesken kiihdytyksen itsesi repimässä teippiä irti
    hahaa ,repesin !

    Eihän se katkasija ole jotenkin oudon "löysä" että tärinän takia liikkuu?
    Se katkasija on ihan normaalin oloinen eikä valot ole vahtunu pitkiin hidaste montuissakaan vaan ainoastaan kiihdyttäessä.
    Taitaa jäädä mysteeriks
    täriseekö se pyörä jotenkin erikoisen paljon kiihdytettäessä (sellasta korkeataajuista käsiä hivelevää kihelmöintiä)??

    ite kun kattelin pyörää viimekesänä niin kävin koeajolla ihan liikkestä lainatulla 7pätkä kikserillä (mittarissa reilu tonni eli uuden KARHEA?!?) ja se ainaki täristi käsille tietyillä kierroksilla niin ettei ollu edes kiva pitää kahvoista kiinni!

    oma kilonen ei kyllä mitään täristele!

    ajattelin vaan että se tärinä sen varmaan tekee kuitenkin!



    GSXR-1000 Limited
  14. #14
    Voisko pitkien vilautusnappi painua sopivasti kovassa kiihdytyksessä? Itse tuli tutkittua tuota nappia omassa pyörässä, kun ei toiminut ja todettua sen olevan jousiviritys missä kontaktipinnat on parin millin päässä toisistaan.
    Honda NSR 99 -> Suzuki SV 650 S 03
  15. #15
    Lainaa (mikri @ Huhti. 20 2008,20:26) kirjoitti
    Voisko pitkien vilautusnappi painua sopivasti kovassa kiihdytyksessä? Itse tuli tutkittua tuota nappia omassa pyörässä, kun ei toiminut ja todettua sen olevan jousiviritys missä kontaktipinnat on parin millin päässä toisistaan.
    eikös tässä nimenomaa ollu kysymys siitä että pitkien kytkin vaihtaa asentoa!?
    GSXR-1000 Limited
  16. #16
    pääsiskös vasen kenkä hipaisemaan katkaisijaa..etenkin jos kiihdytys on tosi raju?
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  17. #17
    Lainaa (Tohtori R @ Huhti. 19 2008,16:59) kirjoitti
    Lainaa (JWH @ Huhti. 11 2008,12:34) kirjoitti
    Lainaa (Webbis @ Huhti. 11 2008,12:24) kirjoitti
    Lainaa (RR80 @ Huhti. 11 2008,11:55) kirjoitti
    Teippaa se katkaisija lyhkäiset asentoon... mikäs sen jälkeen on lopputulos? huomaat kesken kiihdytyksen itsesi repimässä teippiä irti
    hahaa ,repesin *!

    Eihän se katkasija ole jotenkin oudon "löysä" että tärinän takia liikkuu?
    Se katkasija on ihan normaalin oloinen eikä valot ole vahtunu pitkiin hidaste montuissakaan vaan ainoastaan kiihdyttäessä.
    Taitaa jäädä mysteeriks *
    täriseekö se pyörä jotenkin erikoisen paljon kiihdytettäessä (sellasta korkeataajuista käsiä hivelevää kihelmöintiä)??

    ite kun kattelin pyörää viimekesänä niin kävin koeajolla ihan liikkestä lainatulla 7pätkä kikserillä (mittarissa reilu tonni eli uuden KARHEA?!?) ja se ainaki täristi käsille tietyillä kierroksilla niin ettei ollu edes kiva pitää kahvoista kiinni!

    oma kilonen ei kyllä mitään täristele!

    ajattelin vaan että se tärinä sen varmaan tekee kuitenkin!
    Ei täristä mitenkään erikoisemin..
    Huomasin myös, että ei se vaihda pitkiä jokaisella kiihdytyksellä joten jotain vikaa on mut mitä..?
    Tosiaan se pitkien katkaisijan asento vaihtuu eli vika varmaankin siinä katkaisijassa. Pitää katsoa sitä katkaisijaa kunhan ajoilta kerkee
  18. #18
    Lainaa (Tuppervaari @ Huhti. 20 2008,21:00) kirjoitti
    pääsiskös vasen kenkä hipaisemaan katkaisijaa..etenkin jos kiihdytys on tosi raju?
    Akrobaatiksko sä mua luulet?
    Ei se jalka sinne taivu vaikka kuinka yrittäis..
  19. #19
    "Akrobaatiksko sä mua luulet?
    Ei se jalka sinne taivu vaikka kuinka yrittäis.."


    Olisinpa nähnyt,kun yritit * *
    *kukkis*, *pilkunviilaaja*
  20. #20
    En tuosta tiiä, mutta yhes mopos soi aina torvi, kun ajoi hiljaa U-käännöstä. Joo tankkilaukku otti kiinni torvinappiin
    HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
    http://www.sefotec.fi
  21. #21
    Toi on Suzukien vaiva toi tärinä ja vapina joten ei syytä huoleen... Valot vilkkuu ja torvet soi
    Sääli on sairautta!

    Ketkä v*tun muut?

    Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan täydellinen nöyryytys.



    Busa L1
    Bk K-9
  22. #22
    timo1:n avatar
    Liittyi Sep 2007
    Matkalla jossain Suomessa...
    Ehkä se kiihdytys vaan vaihtaa lukulasisi kaukosellasiin..
    GHOSTWRITER
  23. #23
    Voi per**le
    Taitaa mun Suzuki elää omaa elämää vaikka ei tutise eikä tärise
    Ilmeisesti entinen omistaja ajanu pitkät päällä, kun ei millään haluis lyhkäsiä käyttää..
  24. #24
    sehän on hjyvä turvavaruste, tulee huomatuksi kun lähdetään ja nopeus kasvaa
  25. #25
    Lainaa (wexi @ Huhti. 21 2008,17:44) kirjoitti
    Toi on Suzukien vaiva toi tärinä ja vapina joten ei syytä huoleen... Valot vilkkuu ja torvet soi
    Karavaani kulkee.
    Yamaha R1 -07
  26.  
  27. #26
    Lainaa (Tohtori R @ Huhti. 20 2008,20:53) kirjoitti
    Lainaa (mikri @ Huhti. 20 2008,20:26) kirjoitti
    Voisko pitkien vilautusnappi painua sopivasti kovassa kiihdytyksessä? Itse tuli tutkittua tuota nappia omassa pyörässä, kun ei toiminut ja todettua sen olevan jousiviritys missä kontaktipinnat on parin millin päässä toisistaan.
    eikös tässä nimenomaa ollu kysymys siitä että pitkien kytkin vaihtaa asentoa!?
    Pääsi näköjäänhieman ajatus arhailemaan.
    Honda NSR 99 -> Suzuki SV 650 S 03