Jos tiedossa jotain hyvii nettikauppoja varusteista, olisin kiitollinen jos niitä sais tietoon.
Turvallisia kilometrejä Kaikille!
Täältä löytyy linkkejä & juttuja -> http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....SF;f=47
I used to rock and roll all night and party every day.
Then it was every other day.
Now I'm lucky if I can find half an hour a week in which to get funky.
-- Homer J. Simpson
Valitettavasti totuus on, että
Hyvä ja Halpa tarvitsee ostaa erikseen *![]()
Suzuki GSX 1100 F -89
Suzuki GSX-R 1000 K4 LE -05 x2
KTM Super Duke -06
Kawa Z1000 -08
Hyvää voi ostaa myös halvalla, kun vain tietää mistä.
Rukkaa ei varmaan löydy mistään halvalla mutta löytyisköhän edullisesti?
BW:llä Tampereella oli synttäritarjous esim. Rukka Nico takki + Unit housut yht. 750 euroo, mutta ohi meni.
Onko muuten kenelläkään kokemusta em. malleista?
Velj. Siltala Tuurissa on mainittu mutta kannattaneeko lähteä vartavasten jos muuten ei satu matkan varrelle
Hyvää ja edullista löytyy, mutta hyvää ja halpaa samaan pakettiin ei tahdo löytyä !![]()
Sitten kun kasvan isoksi hankin elämän*Eiku Pappa tunturin
Mulla on noi rukan unit pöksyt,ja ei oo kyllä pahaa sanottavaa!Helpot pukea ja tosi mukavat päällä(MOP @ Huhti. 23 2008,22:00) kirjoitti
![]()
VFR750F
CBR1000RR
Rukkaa löytyy kohtuuhintaan tuolta BikerLand
Varsinkin jos sattuu koko osumaan johonkin tarjoustuotteeseen.
Postikulut kotiovelle 14,90
Siltalassa Tuurissa Rukkan kamppeiden valikoima tuntuu olevan vähän suppeahko. Viime kesänä taisi löytyä ArmaX-, Allroad- ja Unit-pukuja. Lauantaisin ainakin siellä on vaikea saada palvelua (etenkin kesällä). Saamani tarjous oli ok, mutta ei ainakaan sen ihmeellisempi kuin muualla (ks. alla).
Seinäjoelta (Jokiniemi Motors) ostin oman Rukkan pukuni ja hinta oli mielestäni aivan kohdallaan. Erikoispitkät housut piti tilata tehtaalta, mutta niistäkin sai aivan asiallisen alennuksen ovh:sta. Palvelukin on siellä erittäin hyvin kohdallaan ja tuotteet ovat hyvin esillä (toisin kuin Siltalassa).
Tällaisia huomioita olen tehnyt kun olen käynyt molemmissa paikoissa henk koht paikanpäällä. Rukkan puvut maksavat sen verran, että siihen hintaan pitää saada jo vähän palveluakin.