Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 70:een 70:sta
    Kiitoksia vaan täältäkin vetäjälle,erittäin mukavat mutkat oli löytynyt reitille.Itsekkin lähdin Teboililta kohti kotia,piti tulla yöksi töihin.Kotimatkalla marssivauhti porvoontiellä oli melko sopiva nakupyörälle,mutta tunsihan ajavansa.
    Harmi,kun kerkiää niin harvoin mukaan
    V-Strom 1000
    Mukava reissu ja reitit senkuin paranivat loppua kohden. Porvoon moottoritiellä tuli mukava lämpöaalto , joka sulatti mutkateillä kohmettuneita jäseniä.
    Corvette (5.7) Convertible -93
    Lainaa (CJ @ Huhti. 24 2008,21:56) kirjoitti
    Kiitoksia vaan kaikille mukanaolleille!

Juu, minäkin lähdin suorinta tietä takaisin kotia sieltä Teboililta. Ehdin just kotia sanomaan hyvää yötä tytöille...
    Ajelin viimeisenä siinä letkassa Porvoon motarilla sen SV:n (dago?) takana.

Yks outo homma tapahtui kotimatkalla: kun Kehä I:llä pysähdyin levikkeelle, niin yksi kotilokuski pysähtyi ja nappasi kuvan kameralla... Eipä siinä ehtinyt paljoa sanoa/miettiä, kun äijä hyppäsi takaisin autoonsa...
    Mitäköhän ukolla oli mielessä?
    Joo mun perässä taisit ajella juu. Renkaan jämät keskellä motaria oli varsin kivat.
    Yks outo homma tapahtui kotimatkalla: kun Kehä I:llä pysähdyin levikkeelle, niin yksi kotilokuski pysähtyi ja nappasi kuvan kameralla... Eipä siinä ehtinyt paljoa sanoa/miettiä, kun äijä hyppäsi takaisin autoonsa...
    Mitäköhän ukolla oli mielessä?
    Jos se leikki vaikka kotipoliisia?
    ©
    Yks outo homma tapahtui kotimatkalla: kun Kehä I:llä pysähdyin levikkeelle, niin yksi kotilokuski pysähtyi ja nappasi kuvan kameralla... *Eipä siinä ehtinyt paljoa sanoa/miettiä, kun äijä hyppäsi takaisin autoonsa...
    Mitäköhän ukolla oli mielessä? *
    Aivan kaikki äijät ei kiihotu vähäpukeisista naisista?
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
    Kiitoksia veturille, hyvät kurvit. Taas oppi uusia reittejä. Lähdin kanssa ajelemaan Tebarilta kotia kohti Vantaalle, motaria pitkin. Fiksuna ajattelin siinä motariletkassa ajella mukana ja aikani sinnittelinkin, bad idea . Ton enskan pleksi, jonka tuulipinta vastaa e-jollaa, alkoi siihen malliin vaappua tuulessa, että aloittelijan oli pakko tiputtaa vauhti omaa ajotaitoa vastaavaksi. Joku iso kivi tms. paukahti vasurin rystysille ja hetken päästä pääsin minäkin väistelemään niitä kuuluisia renkaan palasia. Ensi kerralla taas mukaan mutkille
    Life is too short to leave behind.

Kawasaki 300J 2014 - lällis

Exät:Yamaha FZ6-S 2008, Honda CBF 1000 S 2010, Kawasaki Versys 650, 2011, GSF 1250 SA ABS 12(10), Varadero 1000-04, GSF 1250 SA-07, GSX 750F-05, DL V-strom 650-06, SV 650 S-03
    Lainaa (mänä @ Huhti. 25 2008,08:54) kirjoitti
    Kiitoksia veturille, hyvät kurvit. Taas oppi uusia reittejä. Lähdin kanssa ajelemaan Tebarilta kotia kohti Vantaalle, motaria pitkin. Fiksuna ajattelin siinä motariletkassa ajella mukana ja aikani sinnittelinkin, bad idea . Ton enskan pleksi, jonka tuulipinta vastaa e-jollaa, alkoi siihen malliin vaappua tuulessa, että aloittelijan oli pakko tiputtaa vauhti omaa ajotaitoa vastaavaksi. Joku iso kivi tms. paukahti vasurin rystysille ja hetken päästä pääsin minäkin väistelemään niitä kuuluisia renkaan palasia. Ensi kerralla taas mukaan mutkille
    Mä ihmettelinkin, kun sä hiljensit. Olin dagon ja sun takana, ja jatkoin sitten dagon perässä. Oli se sen verta hyvä "tuulenhalkoja"...
    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
    Joo, renkaan palasia sai väistellä motarilla... ajelin yhessä letkassa vikana ja näin ku joku näytti jalalla toiselle puolelle ja sitten mun edellä olija vetikin molemmat jalat alas, et niitä on molemmilla puolilla... onneks olin viiminen, ettei tarttennu siinä vauhdissa alkaa liikaa kikkailee (ajeleen ilman jalkoja) ;)

Ja kyl se tuuli tuntuu ravistelevan ikävästi vaikkei sitä nopeutta hirveesti ollutkaan... taitaa olla vaan aloittelijan ongelmia, ku isot pojathan ajaa lujaa, eikä ne kitise mistään tuulesta...

Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (kiivi3 @ Huhti. 25 2008,11:13) kirjoitti
    sitten mun edellä olija vetikin molemmat jalat alas, et niitä on molemmilla puolilla...
    Tulitkohan mun perässä, mä ainakin heiluin jalkojeni kanssa kuin sätkynukke
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  10.  
    Taisin tulla... oli siin suu hymyssä ku selvis siitä ohitte... kiitokset vaan ku pysty tossakin vauhdissa viel näyttää takanatulijoille rojusta tiellä.
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123