Minkalaisia tehopönttöjä ollette laittaneet. lähinnä näihin k7 ja k6. mitä suosittelette.
minun talous on jo melko ravalla, joten aikomus olis laittaa jokin melko edullinen pönttö, vai voiks jopa tota alkuperästä pönttöä jotenki muokata, että sais äänet kohilleen ja ehkä tehoakin lisää.
tästä on varmaan jauhettu aika paljon, mutta olen sen verran käsi, että en löytänyt suoranaista topiikkia k7-k6 600 GSX-R:N tehoputkista
Mää näistä mitään ymmärrä mutta yritetään ojentaa auttavaa kättä kuitenkin
Itse ostin juuri Suzuki GSX-R 600 vm 2007 ja siihen oli Heinon pojat laittaneet Yoshimura GP EVO:n.
Putki on hyvännäköinen ja mitä parasta pitää erittäin hienoa ääntä
Ainoa vika mikä niissä löytyy on kova ääni ilman killereitä!
Makuasia, mutta mun mielestäni on melko hyvännäköset, lisäksi on melko edulliset ja sopii paikoilleen ihan heittämällä!
Suosittelen, mikäli ääni ei pelota, tosin killerit on kyllä mukana, eli äänen saa niillä pidettyä hiljaisena.
Jos hiljasemman mallin haluaa ja putken pitää kuitenkin olla ihan suora rööri, niin sitten täytyy melkein tyytyä "perinteisiin", isompiin vaimentajiin.
Itellä kans ´07 gixxu ja mivv pöntöt kuten edellisessä viestissä. Hyvin pelaa ja äänet kohdillaan ja edukaatkin vielä. Kylläkin harkinnu yoshin gp evo mallia...aikas komia viritys. Eli hyväkuntoinen mivv viritys vois olla myytävänä kohta huokeesti....