Jep, eli en äkkiseltään löytänyt täältä euroopan puolelta vastaavanlaista nettipuljua kuten esim. jenkeissä on www.bikebandit.com ja www.ronayers.com loistavat esimerkit siitä miten sivut pitäisi tehdä.
Vois vertailla, milloin kannattaa tilata suosiolla rapakon takaa enemmän osia kerralla ja milloin taas voisi ryömiä paikalliseen pyöräpuljuun jotain yksittäistä osaa tilailemaan.
Onko Suomessa yhtään sivustoa, missä löytyy hajotuskuvat hintoineen ? Eppäillä soppii, taitaa olla vain jälleenmyyjien käyttöön ? Ja miksi näin on ?
Sais maahantuoja tehdä kunnolliset vara-osasivut, nykyiset on surkuhupaisat osien suhteen. "Kaikki hinnat ovat Saksan verolliset hinnat - Suomen hinnat saatte Suzuki-jälleenmyyjiltä tai käyttämällä palaute-lomaketta." *Vertaile siinä sitten... voishan tuon vieläkin hankalammaksi tehdä tietty. Ei tuommonen meininki erityisemmin kannusta tukemaan paikallista yrittäjää.
Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
ex-Suzuki GSX 750 F 2003
Eurohintoja: http://www.cmsnl.com
Tää ei ole kyllä Euro hintainen, mutta itse olin tyytyväinen kun viime kesänä (2007) tilasin läjän osia tuolta.
http://www.alpha-sports.com/suzuki_parts.htm
Kannattaa meilailla ja kysellä osista tarkemmin. Itse sain vastaukset nopeasti. Myös Visa kelpasi.
USA dollarin hinnoilla säästät todella paljon jos tilaat jenkeistä. Suomessa tavarat toimitetaan lähimpään tulliin josta sitten käyt ne itse hakemassa. Hintoihin tulee lisää tullausmaksu ja verot.
* * * * * * * * * * *
Tää on allekirjoitus!
* * * * * * * * * * *
Suzuki GS 450E (vm. 1988) -->
Suzuki GS1100G (vm. 1983) -->
Yamaha FJ1200ABS (vm. 1992) -->
Yamaha FJR1300A (vm. 2008) -->
Ei tiedä vielä
Kiitti, nyt on ainakin yks mihin verrata jenkki-hintoja.(jarim @ Huhti. 27 2008,20:02) kirjoitti
Jep, jenkeistä on kyllä tullut tilailtua sitä sun tätä viime vuosina, mutta noita alkuperäisvara-osia ei vielä. Tulliahan ei tartte maksella, jos tavaran arvo tarpeeksi pieni eli alle 45 eur(suzuki_GS1100G @ Huhti. 27 2008,20:39) kirjoitti
(tai pakettiin merkattu arvo... **)
Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
ex-Suzuki GSX 750 F 2003