Tuli hankittua tällainen 1100 gigseri vm.91 ja tyhjäkäynti tuntuu olevan kadoksissa eli alle 2000rpm ei käy tyhjää. Käyntiä kun yrittää säätää niin joko käy liian lujaa tai ei ollenkaan. Nykii ja paukuttaa putkessa 3-4 tonniin asti mutta tehot tuntuu olevan tallessa. Pyörässä on vaparisuodattimet ja tehoputki. Mistä kannattaa lähteä tutkimaan vikaa, kaasareiden synkat, laiha seos, venttiilien välykset..? Asiantuntija-apua kaivataan!
Kaasari ehkä kannattais tutkia/tutkituttaa ja puhdistaa kunnolla näin aluksi...vanha pyörä=vanha kaasutin="pinttynyttä" likaa yms. saattais auttaa käymisongelmiin kummasti! *
ZX12R vm.2004
muzzy 1427cc yms.
kaasarien tyhkäkäyntipiireissä sontaa. Imukaulat murtuneet=vuotaa ilmaa sisään.
HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
http://www.sefotec.fi
Kaasarit auki, tod.näkösesti vaan joku tyhjäkäyntisuuntin tukossa, itselläni oli joskus aikoinaan samaa oireilua..kiinnilaittaessa laittaa imukurkkuslärpät huolellisesti kiinni ettei fuskaa välistä....
Mites kaasuttajankalvot ootko tarkistanu ne? Sielläkin vois kyllä olla vika,ei kyllä pitäs sillo tuntua kyllä täys tehoselta ajossakaan pyörä.
Honda cb 125 k5 b6. Honda 125 twin. Honda cx 500 .Suzuki gsx 750. Suzuki gsx 1100F.
En uskois kalvo vikaan jos muuten tuntuu vetävän, jos pyörä temppuilee vaan tyhjäkäynnillä niin uskoisin että vika löytyy tukkeutuneesta suuttimesta tai ilmavuodosta->kurkun välistä...(Gonzo @ Huhti. 23 2008,23:12) kirjoitti
Puran viikonloppuna kaasarit, tutkin mitä on syöny ja samalla asennan dynojetin suutinsarjan. Voishan se olla että käy liian laihalla putken ja putsarin takia..? Oliskohan seosruuvien säädöistä apua ongelmaan, oliko aukipäin rikkaammalle ja neulojen prikkoja alemmaks? Niin ja motarilla uruttaessa tuntuu että kiihtyis paremmin kun ei pidä tuppea pohjassa...