Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Tuore trumpetisti kun olen, niin onko koneesta kuuluva sirinä jotain mikä pitäisi tarkistuttaa vai voiko sitä kutsua jonkunlaiseksi ominaisääneksi(venttiilit, nokkaketju yms?). En tiedä ,jäikö sitä kuuntelemaan "herkemmällä" korvalla öljynvaihdon jälkeen?
    Mikä on mielipide virallisen huollon tarpeesta kun kone -07 ja ajettu 5500km? Huoltoväli brosyyrien mukaan 10000km tai vuosi?
    Nykyiset ns. hammasketjut nokkaketjuna vinkuvat verrattuna vanhojen rullaketjujen rohinaan ja rallatukseen.

1050 koneessa on aika isot venttiilivälykset ja tehdas vielä laittaa ne uudessa moottorissa ylärajoille. Sekin saattaa hieman naputtaa. Ruiskukoneessa suuttimet taasen tikittävät, joten tietynlaiset mekaaniset äänet ovat ihan normaaleja. Vaikea tietenkin sanoa kkulematta, mikä on normaalia ja mikä ei. Käytä vaikka liikkeessä kuunneltavana, mutta trumpan kone ei ole mekaanisesti täysin äänetön.
    BMW R-NineT -21/-23 Option 719 aluminium
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
    Lainaa (letiger @ Huhti. 21 2008,17:04) kirjoitti
    Tuore trumpetisti kun olen, niin onko koneesta kuuluva sirinä jotain mikä pitäisi tarkistuttaa vai voiko sitä kutsua jonkunlaiseksi ominaisääneksi(venttiilit, nokkaketju yms?). En tiedä ,jäikö sitä kuuntelemaan "herkemmällä" korvalla öljynvaihdon jälkeen?
    Mikä on mielipide virallisen huollon tarpeesta kun kone -07 ja ajettu 5500km? Huoltoväli brosyyrien mukaan 10000km tai vuosi?
    Virallisesta huoltovälistä tiijä, mutta ei kait se enämpi voi huonoa tehdä jos vaihtaa öljyt kerran välissäkin. Niin olen aina tehenyt omissa pyörissä.
    Takuuta en tiedä miten nuukaa on tuo huolto, vaan selvinnee puhelinsoitolla
    An adventure is incompetente without the Explorer
    Triumph Tiger Explorer 1200
    Triumph Tiger 1050 (35K)
    Triumph Legend TT (40K)
    Japseja...
    MZ ETZ
  4.  
    Kyllä oma 955i Daytona on varsinainen sepelimylly, eli sirinä on siinä ihan ominaisuus. Itse olen paikallistanut tuon äänen kytkimen "vaimennin" jousiin, ovat aika löysällä kolossaan ja tuo äänikin voimistuu kun pitää kytkintä pohjassa.

Motilla ajettu ~7000 km ja siltä se on aina kuullostanut.
    Aprilia Mille R -03

Ex. Speedmaster 2003