Oliskohan kotikonstein jotain tehtävissä kun -07 GSX:n kaasukahvassa on semmoinen 1/5 kierros tyhjää. peukalo on vähän keskellä kämmentä eli onko helpompi viedä huoltoon ja pyytää osaavaa katsomaan..
GSX1400
Sullahan pitäis olla takuu pyörä, ei kun huoltoon.
Savage 650
Kawasaki VN 800
Suzuki GSX 1400
Suzuki Bandit 1250
Kawasaki GTR 1400 FJR 1300
Voi herranjestas ei voi olla noin käsiä, peukalo ei ole kuin vähän keskellä kämmentä.
Siinä kaasukahvassa saattaisi olla mahollisesti pari kierrettä(veto ja palautus) ja mutterit millä pystyy säätämään. "pahin" tapaus voi olla, että joutuu tankin nostaan pystyyn ja säätämään ruiskurungon/kaasuttimen vierestä vaijereita.
Acme Motorsport blogspot
-Gotham Squad-
Joo.. ja muistetaanhan tsekata onko se väljyys yhtä paljon kun stonga on väännetty äärivasempaan... jos tyhjät katoaa kokonaan niin se selittää miksi on väljää.
Toisin sanoen jos väljät katoaa ääriasennossa niin kaasu sitten kanssa aukeaa jos otat löysät keskiasennossa pois, eli muista tarkistaa kaasun toimivuus sen jälkeen kun oot säätäny.
Energy of the gods, adrenalin surge
Wont stop til I hit the ground, I'm on my way for sure
Up here in the air, this will never hurt
I'm on my way to impact, taste the high speed dirt.
Juu jaa, mulla lähtee kaffasta alas päin 90 mutkat, ja siinä toisessta (vetävä) on selvästi lukitus mutteri ja säätö, eli katteles noita kohtia missä se kova mutka putki vaihtuu vaijeriksi, sieltä löytyy jos löytyy.
Chief Dark Horse -22
Tracer GT -18
F 700 GS -13
GSR 600 -06
FZS-600 -00
Virago 535 -99
Mun 1400 on kaasuvaijereissa säätöruuvit ihan näkösällä, lähellä kahvaa.
SUZUKI GSX 1400