Contin sport attack on alla ja tallissa samaa merkkiä uudet rinkulat odottelee juu hyvä rengas on mun mielestä.
T
Jussi
---
"Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
Mitäs näitä on mulla ollukaan...
Piikissä oli alunperin jotkut metzelerit. Toimivat nätisti aina, ei mitään sanomista. Sitten tuli eteen joku kiinalainen "Golden Boy", joka lakkasi pitämästä kun jossain viiden kilsan päässä tipahti yks pisara taivaalta.
Edellisessä mopossa oli aluksi Misukan Macadamit, ihan jees mutta tylsät ajaa, ja märällä kelillä takapää tuntui - kiitos v-twinin väännön - aavistuksen epävarmalta. Tuon jälkeen taakse tuli Pirellin Sport Demon, muuten hyvä, mutta viileällä ja kostealla kelillä tuo oli täysi luistin! Olin kerran liikkeelle lähtiessäni kehä 1:llä jonossa poikittain. Olisitte nähneet sen takana olleen CR-V -kuskin ilmeen! No, onneksi se puhkesi, sain Metzelerin Lasertecin tilalle. Paljon parempi! Edessä ehti käymään macadamin lisäksi BT-45, ihan OK kume.
Nykyisessä oli ostaessa loppuun ajettu tunloppi, että ei siitä sen enempää. Takana on bridgestonen BT-012, sateella hieman epävarman tuntuinen, ja muutenkin turhan tunnoton rengas. Edessä nyt Metzelerin Z4, johon olen suhteellisen tyytyväinen ainakin toistaiseksi.
<p>Purpattava spagetinkeitin</p>
tänään ostin dunlopin takakumpan ku sain halavalla= 230e alle pistettynä.
Koko 5km kotiin oli sitte mielenkiintoista matkan taittoa.
Mopo meni linkkuu miten tahto uusi kumi suti ihan perkeleesti märällä asfaltilla
Oikeesti sai ajaa kieli keskellä suuta että selvisin kotio![]()
-Honda CBR 1000 RR -07
-Honda CBR 1100 XX -06
-Suzuki SV 1000 S -03
-Suzuki GSX 600 R -99
-Kawasaki KLE 500 -91