Mikä on vikana kun paloi polttimo ja vaihdoin uuden niin vähän aikaa
toimi, mutta kohta sammahti pitkät ja vähän ajan päästä meni lyhyetkin.
Sen jälkeen mittasin akulle tulevan jännitteen niin se oli n.14.50v tyhjäkäynnillä, onko se liikaa? Tunti sen jälkeen kun olin lopettanut ajamisen ja menin akkua irroittamaan niin se oli niin pirun lämmin en tiedä olisiko mennyt jännitteen säädin tai jotain...
Pyörä on kawasaki zzr600
ZZR-600 -93
ZX-6R -05
- - - - - - - -
Vähän kuulostaisi että jännitteensäätimessä voisi olla vikaa täältä löytyy ennemmän juttua virtaongelmista
ex CBR 600 '05
Yamaha YZF-R6 ´02 ratalelu
Joo ei kannata ajella viallisen jännitteensäätimen kanssa, voi rikkoa ylijännitteellä kalliimpiakin sähköosia kuin polttimot!
RS125->GPZ500S->ZX-6R 636a->ZX-6R 636c->RSV1000R->ZX10R"c"->950SM->ZX10R"c" 9"extended->SV1000S->XR650R/SM->ZX-6R 636a->KTM350FR->CBR1000RR(SC57) + KLX450R->Magna(RC43)->RC390->HM796->Multistrada1000DS->VMX1200
Jännitteensäädin vaihtoon, keittää muuten akunkin pian pask**s. Tarkista nesteet nyt jo heti hyvä miäs. *
Ittellä lataa tyhjäkäynnillä 12+ ja jotaan, valo palaa himmeesti, normaaliajossa tuon 14, ehkä vähän allekin. Guzzin oman latausmittarin mukaan.
Yamaha XV1600 WildStar
Moto Guzzi 1000 SP III
BMW K100 RS
Moto Guzzi V65 Lario
Yamaha FJ1100
Moto Guzzi V35III
Suzuki GR650
Honda CB400N
Solifer Speed
"Bara döda fiskar följer strömmen"
"Your crash, is my cash"
Jännitteensäätäjä siitä sitten oli mennyt. Nyt on uusi kiinni ja ei muuta ku kovaa
Kiitoksia neuvoista![]()
ZZR-600 -93
ZX-6R -05
- - - - - - - -