Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
  1. #1
    Morjens,

    tuli tenkkapoo kun aloin kaasareita synkkaamaan.. 1 & 4 sylinterien alipaineannoissa on kiinni nipat, johon saa näppärästi Carbtunerin letkut kiinni. 2 & 3:ssa ei ollut nippoja ollenkaan ja olivat pulteilla laitettu umpeen. Mistähän ihmeestä saisin sopivat nipat tuohon metsästettyä? Biltemassa ei näyttänyt olevan kuin jarrunilmausnippoja ja tämmöisestäkin sais varmaan pienellä säädöllä (toisesta päästä katkaista vähän, niin ilma kulkee ahdistumatta läpi) ihan jotain aikaiseksi, mutta tuommoisen ihan oikean tuonne haluaisin.

    Oliskohan noita jossain pyöräliikkeissä jotka huoltavat pärriä?

    Kiitän vastauksista.. pitäs saada tuo rakkine nyt äkkiä kasaan kun polttelee jo niin pirusti päästä ajamaan

    - P

    Edit: nuo carbtunerin mukana tulleet muovinipat oli ihan turhia. Kierre menee vaikka kuinka sievästi yrittää pyöritellä paikoilleen.



  2. #2
    Lainaa (Perkele @ Huhti. 20 2008,21:51) kirjoitti
    Morjens,

    tuli tenkkapoo kun aloin kaasareita synkkaamaan.. 1 & 4 sylinterien alipaineannoissa on kiinni nipat, johon saa näppärästi Carbtunerin letkut kiinni. 2 & 3:ssa ei ollut nippoja ollenkaan ja olivat pulteilla laitettu umpeen. Mistähän ihmeestä saisin sopivat nipat tuohon metsästettyä? Biltemassa ei näyttänyt olevan kuin jarrunilmausnippoja ja tämmöisestäkin sais varmaan pienellä säädöllä (toisesta päästä katkaista vähän, niin ilma kulkee ahdistumatta läpi) ihan jotain aikaiseksi, mutta tuommoisen ihan oikean tuonne haluaisin.

    Oliskohan noita jossain pyöräliikkeissä jotka huoltavat pärriä?

    Kiitän vastauksista.. pitäs saada tuo rakkine nyt äkkiä kasaan kun polttelee jo niin pirusti päästä ajamaan

    - P

    Edit: nuo carbtunerin mukana tulleet muovinipat oli ihan turhia. Kierre menee vaikka kuinka sievästi yrittää pyöritellä paikoilleen.
    Jos sun mittarit hyväksyy ihan pelkän letkun, niin ruuvaat imukurkkuihin vaikka rasvanipat, joista poistat kuulan ja jousen. Siihen saa letkut kiinni "ihan tarpeeksi". Tai jos kierre passaa, niin Migin suuttimet. Jotkut laittaa omatekemiinsä mittareihin Migin kaasusuuttimet letkun väliin, mutta joihinkin imukurkkuihin olen nähnyt sopivat suoraan kierteelle.
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
  3.  
  4. #3
    Helpoiten taitaa sopivat nipat löytyä paineilmatarvikkeita myyvistä liikeistä. Hommasin itselleni sopivat, kierre taisi olla M5 ja toiseen päähän kävi 6/4 letku. Nipassa oli vielä valmiina pienenpieni O-rengastiivistekin.
    Don`t call me, I call you...

    VFR750, nuorekas kaks`kymppinen