Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    niin, onko kellään jo laitettu v-stromiin sportti pleksiä? millasii kokemuksii repiikö tuuli entiseen malliin vai rauhottiko yhtään?kiitos etukäteen!
    Mulla on soprttipleksi ylimmässä asennossa kallistettuna extrakuminpaloilla taakse päin, ei revi eikä ryskytä enää eikä kyytiläinenkään valittele.
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
    Kertokaas nyt mullekin mistä näitä sporttipleksejä saa.
    Kyselin jo All rightilta, Stormilta ja R.M. Heinolta. Sain hyviä vastauksia, mutten pleksiä. Jos jollain sattuisi olemaan tietoa tai vaikkapa ylimääräinen tällainen.

Olen koittanut vakiopleksillä kaikki säädettävät korkeudet ja aina kypärä tärisee. Mittaa 190 cm. Rauhoittuuhan se kypärä, kun ajelee etukenossa pleksin takana, mutta se ei nyt ole ihan tarkoitus tällä pyörällä.
    Life is too short to leave behind.

Kawasaki 300J 2014 - lällis

Exät:Yamaha FZ6-S 2008, Honda CBF 1000 S 2010, Kawasaki Versys 650, 2011, GSF 1250 SA ABS 12(10), Varadero 1000-04, GSF 1250 SA-07, GSX 750F-05, DL V-strom 650-06, SV 650 S-03
    Oliskos kyseessä tämä Sutsuki alkuperäis lisävaruste "sportscheibe":sta
    990D0-27G00-SMO

Jos on, niin minulla on sellainen 650:ssä, ala-asennossa ja hyvin toimii. Tuulta tulee +100kmh vauhdeissa kyllä selvästi enemmän kypärään kuin vakioplexillä, suunnilleen silmien korkeudelta ylöspäin. Mutta kun ilma kulkee suoraan, eikä pyörteile siinä kohti ainakaan niin pahasti, niin lopputulos on minun makuuni parempi. Paljon coolimman näköisenkin se teki pyörästä!

Pidän myös siitä, etten joudu katselemaan suoraan eturenkaan eteen pleksin läpi. Varsinkin jossain parkkipaikoilla ja muuten tosihitaassa vauhdissa tuolla on merkitystä, varsinkin jos pleksi menee kovin likaiseksi.

Monesti näiden pyörteilyjen korjaamisessa mennään väärään suuntaan, kun aletaan kasailemaan metrin korkuisia touring-pleksejä päällekkäin. Mutta tietysti jos tavoite on se, ettei moottoripyöräillessä saisi tuulla ollenkaan, kun ei Volvossakaan kerta tuule, niin sitten se voi olla ongelma.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  5.  
    Saa aika kattavan valinnan kaiken pyörteilyn ja suojan suhteen, kun
    laittaa ne amerikkkalaiset säätöraudat ja touring-pleksin ( vaikka mra) ja savunharmaana ei ole mitenkään pahan näköinen. Hintakin pysyy siedettävänä.