Näin on, eli kylmänä lähtee asianmukaisesti nappia hipauttamalla lämpösenä sitten saa sahata kaasupohjassa aikansa että lähtee.
Venttiilit on kuulemma säädetty ja ei mielestäni välys sais jonkun 10 000km aikana muuttua ratkaisevasti. Tulpat on vaihdettu ja ainut mitä on pyörää purkaessa ja katsellessa vastaan tullut niin ilmanputsarin kurkut vähän vuotaa kotelon päästä. Toisaalta haiskahtaa välillä pensallekkin, letkut ei vuoda.
Mikähän tuossa on.
kävisikö liian rikkaalla...
Moottoripyöräilen vain mielihyväkseni en vauhdin takia... Johtuisikohan se mopostani? Honda CB350F vm.74..... "Uutta" mopoa alle Honda VFR750
Skype to me
<a href="http://jyvesolutions.jyve.com/Qcard/ekip77.htm"></a>
Imu jää osittain päälle?![]()
Suzuki RF600 -96
(Suzuki GS500EZ -82)
Yamaha PW50
PITSIÄ PINTAAN SISKOT!! ;)
Imuvuotoja voi osin tsekkaa vesisuihkupullolla , kun käydessä sumuttelee kurkkuihin ja letkuihin niin jos käynnissä tapahtuu muutosta on imuvuoto selkee![]()
brake kliineri varmaan parempi. pelkkä pilvi riittää... ei tarvitse kastella läpi märäksi. mut käyhä sekin pahemman puutteessa...(MOPO1 @ Huhti. 22 2008,06:32) kirjoitti
Pensalle kyllä lämpösenä haiskahtaa reilusti, tuntus että ylivuotoletkuista tulvisi mikähän avuksi?
Mikähän letku siihen tankin oikealle puolelle alas tankkiin kuuluisi tulla, kun tuohon ei tule mitään? Joku kuva olisi mukava löytää mistä näkisi vähän mikä menee mihinkin.
Terve
Käys katsomassa boksis. Laitoin sinne vähän viestiä. Veikkaan, että seoksissa on nyt häikkää.
Kesä on ihmisen parasta aikaa!!!