Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 62:sta
    Ajattelin, että tässä ketjussa voisi laittaa kuvia ja linkkejä GSR:n tuunaamisesta...omia ja vieraiden virityksiä.

Itse en ole vielä omaa GSR:ää tuunnaillut, vasta tuumaillut tuunaamista. Lähinnä kiinnnostaa kilpitelineet, valot ja vilkut.

Mitäköhän laki sanoisi näistä vilkuista ?

Anyway jotain tarttis tehdä.... vaikka vilkkuva jarruvalo . Sen kun saisi vielä muuttamaan taajuutta G-voimien mukaan niin, että esim. pysähdyksissä jarruvalo ei vilkkuisi ollenkaan.
    - GSX1300R Hayabusa -
    Jos jotain meinaan mopooni muuttaa, niin ekana se voisi olla kilpiteline....mut orkkisvilkut vois jättää. Ne jotenkin sopii omalla tavallaan.
    Kuinkas tota perää oikein leikkelis....laittakaa kuvia omista muutoksista !
    Suzuki GSR600
    Leikkasin lokasuojan rautasahan terällä takavalojen alta.
    Jätin alkuperäiset vilkun kiinnikkeet paikalle ja asensin alkuperäisen rekisterikilven valon paikalleen ja ruuvasin siihen heijastimen kiinni.

Vilkun raudan tuin takaa naulauslaudalla johon asensin ristiin toisen naulauslaudan tukemaan rekisterikilpeä.

Omat vilkut menivät vaihtoon.

http://img169.imageshack.us/my.php?image=pera2rb3.jpg

http://img74.imageshack.us/my.php?image=peraza6.jpg

Kuljettajaksi todettiin paikallinen toimeton sekatyömies.

BMW F900R K23
    BMW K1300S K15
    BMW Nine T Pure K17
    BMW K1300S K14
    Suzuki GSX-R 1000 K9
    Honda CB 1000R K8
    Suzuki GSR 600 K6
    Lainaa (Sytky @ Huhti. 22 2008,08:34) kirjoitti
    Jätin alkuperäiset vilkun kiinnikkeet paikalle ja asensin alkuperäisen rekisterikilven valon paikalleen ja ruuvasin siihen heijastimen kiinni.

Vilkun raudan tuin takaa naulauslaudalla johon asensin ristiin toisen naulauslaudan tukemaan rekisterikilpeä.

[img]K:\apu\pera.JPG[/img]

[img]K:\apu\pera2.JPG[/img]
    kuvat ei aukea?
    Suzuki GSR600
    mikä toi heijastin tsydeemi on ? Ei näytä siltä originaalilta...ihan kun sulla olisi rekkarivalo tuo heijastin tsydeemin kanssa kimpassa....

Itse ajattelin vielä ylemmäs saada tuota rekkaria. Ihan melkein kiinni noihin takavaloihin ja heijasti sitten rekkarin alle.

Vilkuist en tiedä vielä. Originaaleja yritän ehkä sovittaa. Löytyisköhän niihin "värittömät" polttimot.. you know sellaiset, jotka vasta syttyessään ovat keltaiset....
    - GSX1300R Hayabusa -
    Lainaa (-69- @ Huhti. 22 2008,19:03) kirjoitti
    *mikä toi heijastin tsydeemi on ? Ei näytä siltä originaalilta...ihan kun sulla olisi rekkarivalo tuo heijastin tsydeemin kanssa kimpassa....

Itse ajattelin vielä ylemmäs saada tuota rekkaria. Ihan melkein kiinni *noihin takavaloihin ja heijasti sitten rekkarin alle.

Vilkuist en tiedä vielä. Originaaleja yritän ehkä sovittaa. Löytyisköhän niihin "värittömät" polttimot.. you know sellaiset, jotka vasta syttyessään ovat keltaiset....
    Heijastin on alkuperäinen. Purin alkuperäisen kilven valon ja tein siihen reiän heijastimen ruuvia varten.

Vaatii aika väkertämistä, että saa kilven ylemmäksi ja vieläpä kilvelle valon. Kaikkea onnea pyrkimyksellesi

BMW F900R K23
    BMW K1300S K15
    BMW Nine T Pure K17
    BMW K1300S K14
    Suzuki GSX-R 1000 K9
    Honda CB 1000R K8
    Suzuki GSR 600 K6
    Johan tämä jo kerran aloitettiin Tuuninki Noh siitä viis, itse olen ajatellut tuolle rekkari hässäkälle jotain tehdä samalla jahka ne tilaamani Ixil-pöntöt saapuu.
    Chief Dark Horse -22
    Tracer GT -18
    F 700 GS -13
    GSR 600 -06
    FZS-600 -00
    Virago 535 -99
    Lainaa (kane80 @ Huhti. 23 2008,10:38) kirjoitti
    Johan tämä jo kerran aloitettiin Tuuninki Noh siitä viis, itse olen ajatellut tuolle rekkari hässäkälle jotain tehdä samalla jahka ne tilaamani Ixil-pöntöt saapuu.
    katoppas vaan...Sori about that. Voitais vaikka jatkaa tuota Kane80:n ketjuu niin pysyy "historia" paremmin kuosissa
    - GSX1300R Hayabusa -
    Lainaa (-69- @ Huhti. 20 2008,17:48) kirjoitti
    eipä taida mennä läpi.. muistaakseni vilkkujen väli pitäis olla 180 mm,korjatkaa jos oon väärässä..
    Lainaa (Sytky @ Huhti. 22 2008,08:34) kirjoitti

http://img169.imageshack.us/my.php?image=pera2rb3.jpg

http://img74.imageshack.us/my.php?image=peraza6.jpg
    Joo, täytyy alkaa duunaa kunhan joutaa. Orkkisvilkut jätän ehken paikoilleen kuitenkin.
    Suzuki GSR600
    Ajattelin, että tässä ketjussa voisi laittaa kuvia ja linkkejä GSR:n tuunaamisesta...omia ja vieraiden virityksiä.

Itse en ole vielä omaa GSR:ää tuunnaillut, vasta tuumaillut tuunaamista. Lähinnä kiinnnostaa kilpitelineet, valot ja vilkut.

Anyway jotain tarttis tehdä.... vaikka vilkkuva jarruvalo . Sen kun saisi vielä muuttamaan taajuutta G-voimien mukaan niin, että esim. pysähdyksissä jarruvalo ei vilkkuisi ollenkaan.
    Mä näin kerran kaupungilla kun joku ulkomaalainen ajoi 10R Kawalla jossa oli vilkut takavaloissa. Siis vilkutti niinku jenkki autot.

Oli niin makeen näköinen et oli pakko ajaa jonku aikaa perässä ja ihailla sen vilkutuksia
    Hidas ollakseen nopea.

Suzuki GSX-R 1000 K6
    Täältä kilkettä GSR:n tuunaajille.

=owner_part&PL[0]=listOwnerPart.php]nettivaraosa
    Nostetaan vähän aihetta taas.
    Minä kun en tiedä, niin neuvokaa viisaammat mua.
    Onko tuossa jotain rajoittimia pikku vaihteilla, niinkuin noissa isoissa ja pahoissa suzukeissa?
    Lahjattomat treenaa
    Perstuntumalta sanottuna ei, tuntuma perustuu tuohon vanhaan saman tehoiseen fasuun, tämä on hiukan livakamman oloinen.

Ja eihän näillä tehoilla ole mitään syytä mennä niitä rajoittelemaan. Se on ihan eri kun puhutaan liki tuplatehoista, mitä kilosesta löytyy. Silloin voipi käydä hassusti kaffaa käännättäessä jos ei ole mopo ns. hanskassa.
    Chief Dark Horse -22
    Tracer GT -18
    F 700 GS -13
    GSR 600 -06
    FZS-600 -00
    Virago 535 -99
    Onko kukaan laittanut ohjausiskaria?
    Välillä tuntuu, että ei olis pahitteiksi, vaikka olis moinen
    Saako tuohon edes "valmiina" moista
    Lahjattomat treenaa
    Lainaa (hoo @ Touko. 06 2008,19:10) kirjoitti

Itse en ole vielä omaa GSR:ää tuunnaillut, vasta tuumaillut tuunaamista. *Lähinnä kiinnnostaa kilpitelineet, valot ja vilkut.

Mä näin kerran kaupungilla kun joku ulkomaalainen ajoi 10R Kawalla jossa oli vilkut takavaloissa. Siis vilkutti niinku jenkki autot.

Oli niin makeen näköinen et oli pakko ajaa jonku aikaa perässä ja ihailla sen vilkutuksia *
    Mulla on 9R:ssä takavaloissa vilkut eikä o vielä ykskään poliisi pysäyttäny *
    - I will go on my way from the cradle to the grave. -
    Kertokaahan mulle, että mistä mä löydän ton härvelin värikoodin???
    Onkohan tuo sininen nyt sitten joku navy blue vaimikäseoli vai sitten se toinen sininen joka löytyy esim. ermaxin sivuilla olevista osista?
    Ei viittis tilata härpäkkeitä ja todeta niiden olevan väärää väriä.
    Mopohan on -08 mallia ja ihan "oikein" maahan tuotu...
    Lahjattomat treenaa
    Lainaa (Juikka @ Heinä. 12 2008,10:55) kirjoitti
    Välillä tuntuu, että ei olis pahitteiksi, vaikka olis moinen
    Saako tuohon edes "valmiina" moista
    Matris on ainut merkki, miltä olen itse löytänyt valmiin satsin tuohon GSR:ään. Tosin kunnon kuvaa itse asennuksesta/kitistä en ole löytänyt. Jotenkin tuonne alakolmion alle se kuitenkin olisi tulossa --> Kliks. .pdf, jossa kuva.

Prum piu...ja jarrussa ohi.
    Tuli tilattua tuolta seat coveri, ihan ermax ja maalattuna.
    Oli n. 110€ kotiin tuotuna, saa nähdä milloin postista pölähtää muovi härpäkettä.
    Lahjattomat treenaa
    Lainaa (Juikka @ Heinä. 12 2008,10:55) kirjoitti
    Välillä tuntuu, että ei olis pahitteiksi, vaikka olis moinen *
    Saako tuohon edes "valmiina" moista *
    jaa'as tarviiko moista, mulla pistettiin ohjauslaakeri oikeisiin tiukkuuksiin, eli hannaa vähän vastaan kääntäessä. Nyt voi antaa happea myös reilusti loivasti kurvatessa, ennen rupes aika hanakasti vikuroimaan.
    Chief Dark Horse -22
    Tracer GT -18
    F 700 GS -13
    GSR 600 -06
    FZS-600 -00
    Virago 535 -99
    Mun mielestä tarvii, kun tuo ohjuslaakeri on momentissaan ja silti tuntuu vähä levottomalta.
    En tiedä onko hyötyä, mutta saapahan tilailla lisää hiluja
    Lahjattomat treenaa
    Onko kukaan laittanut crash padejä?
    Laittakaa kuvia ja vinkkejä, jos on kokemusta.

Miten muuten tuunaukset on kesänaikana sujuneet?
    Lahjattomat treenaa
    Hopsan vaan, just äsken mökki viikon jälkeen väkertelin tuota kilpi hommaa uusiksi. En hankkinut mitään tarvikkeita, vaan vetelin omasta hatusta, eli se musta härpäke poikki sopivasta kohdasta, JÄTTÄEN riittävästi muovia, jotta sain alkuperäisen takavalon pysymään paikoillaan. Lisäksi leikkasin "prikoiksi" siitä alkuperäsestä nuo vilkun kiinnike kohdat, muutoin olisi ollut väljät. Kuvat on surkeita puhelimella napattuja, ovat tuon putken vaihto kuvien jälkeen Susnan väkerrystä

Edittii: sille heijastimelle pitänee joku päivä kekkasta lienee paikka.

Chief Dark Horse -22
    Tracer GT -18
    F 700 GS -13
    GSR 600 -06
    FZS-600 -00
    Virago 535 -99
    Tulipa fiksun näköinen tuosta kilpitelineestä
    Tuotahan pitää itsekkin harkita.
    Lahjattomat treenaa
    Lainaa (kane80 @ Elo. 10 2008,19:41) kirjoitti
    Edittii: sille heijastimelle pitänee joku päivä kekkasta lienee paikka.
    Laitat kiinni sen rekisterikilven valon koteloon.

Purat valon kotelon ja reikä muoviin. Heijastimen ruuvi lävitse ja mutteri kiinni. Varmistat vielä pikaliimalla pysyvyyden.

Kasaat valon uudelleen. Siinä kaikki.

BMW F900R K23
    BMW K1300S K15
    BMW Nine T Pure K17
    BMW K1300S K14
    Suzuki GSX-R 1000 K9
    Honda CB 1000R K8
    Suzuki GSR 600 K6
    Jepjep, kyllähän sitä siihen sihtailin, olihan tossa siitä jo juttua. Mutta mulla ainakin sen verran iso tuo heijastin että peittää sitten ruuvin rei'ät, joilla se koppa pitäisi kiinni laittaa. Eli voisi kiristää heijastimen hieman löysälle, ruuvata lamppun koppa kiinni ja kääntää heijastin suoraan, mutta lieneekö pysyisi.
    Chief Dark Horse -22
    Tracer GT -18
    F 700 GS -13
    GSR 600 -06
    FZS-600 -00
    Virago 535 -99
    Lainaa (kane80 @ Elo. 11 2008,11:57) kirjoitti
    mutta lieneekö pysyisi.
    Liimaa liimaa.

Pysyy, pysyy kyllä.

BMW F900R K23
    BMW K1300S K15
    BMW Nine T Pure K17
    BMW K1300S K14
    Suzuki GSX-R 1000 K9
    Honda CB 1000R K8
    Suzuki GSR 600 K6
    Pistin pari kuvaa kissis ratkaisusta Kuvat , jos vaikka pitäis kurat kauempana selästä *

Edittii, kuvista näkyy muuten tuon takarenkaan tila, ajettu reilu 8000, eikä vielä sliksi, kysessä siis BT014.

Chief Dark Horse -22
    Tracer GT -18
    F 700 GS -13
    GSR 600 -06
    FZS-600 -00
    Virago 535 -99
    Lainaa (kane80 @ Elo. 15 2008,14:39) kirjoitti
    Edittii, kuvista näkyy muuten tuon takarenkaan tila, ajettu reilu 8000, eikä vielä sliksi, kysessä siis BT014.
    Ja reunoilla sitäkin enemmän.
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
  30.  
    Jepjep, mun ajo on pihalta moottoritielle, sitä kymmenkunta kilsaa ja mutkat tulee vasta Stadissa, ja siellä ei paljon tuo nopeus huimaa, eli ei kulu reunat ei.

Toi oli vain komenttii siihen kuinka joillain oli menny kyseisellä vehkeellä alta 4 tonnin sama gummi slicksiksi.
    Chief Dark Horse -22
    Tracer GT -18
    F 700 GS -13
    GSR 600 -06
    FZS-600 -00
    Virago 535 -99
Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen