Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Hankin juuri -02 Pannarin ilman takaboksia. Mistähän kannattaisi kysellä alkuperäistä? RTG-paketin jälkiasennus, onkohan siinä järkeä? En yhtäkkiä löytänyt netistä tietoa, mitä maksaisi. Itse toki voisin asennella.
    Jos englanti taipuu niin tuolta:
    http://www.davidsilverspares.co.uk/p...enuine-spares/

Hinnat on sit punnissa ja ilman veroja. Joskus tuolta jotain tilannut ja ihan jees firma.
    Dollari olis halpa joten jenkeistä kantsis myös katella...
    Life is hard, then you die...
    Takaloota on tietysti matkalla hyvä, mutta koko RTG:ta en lähtisi jälkiasentamaan, ellen saisi haluamiani varusteita koko paketin mukana edullisemmin.

Takalaukun lisäksi RTG:n mukana tulee polvikumit tankin kylkeen, sytytinpistoke ja muistaakseni myös kahvanlämmittimet?

Valmiiseen pyörään hakisin paketin sijasta juuri ne varusteet mitä itse tarvitsen.
    CB500 -> Bandit 1200S -> BMW R1150RT -> Honda Pan European
    moposivut: www.elisanet.fi/hannu.hietalahti
    Pieni varoituksen sana siitä, että takalaukku huonontaa ajo-ominaisuuksia selkeästi. Roppa kaupalla lisätilaa on tietysti hieno, mutta jos ei välttämättä tilaa tarvitse, itse en enää ostaisi. Varsinkin tuo alkuperäinen laukku on tosi iso ja tuuli ottaa mieluusti kiinni. Itse olen työmatka-ajoon harkinnut Pelican-laukun virittämistä läppäriä varten. Olisi matalampi ja toivon mukaan ei niin herkkä tuulelle.
    Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
    Kiitokset neuvoista (olin ulkomailla, siksi viive vastauksessa).

Lähinnä ongelma/haaste on se, että vaimon pitäisi saada selkänoja, jona laukku tarvittaessa toimii. Tilasta on toki myös etua. Onko kenellekään tullut vastaan mitään irrallista selkänojaa tms? Laukku voisi silloin olla matalampi. Vai miten ratkaisisitte tämän?

GT
    Lainaa (hondamania @ Huhti. 22 2008,22:02) kirjoitti
    Pieni varoituksen sana siitä, että takalaukku huonontaa ajo-ominaisuuksia selkeästi. Roppa kaupalla lisätilaa on tietysti hieno, mutta jos ei välttämättä tilaa tarvitse, itse en enää ostaisi. Varsinkin tuo alkuperäinen laukku on tosi iso ja tuuli ottaa mieluusti kiinni. Itse olen työmatka-ajoon harkinnut Pelican-laukun virittämistä läppäriä varten. Olisi matalampi ja toivon mukaan ei niin herkkä tuulelle.
    Kyllä sen laatikon yksinkin ajaessa tuulisella säällä huomaa. Ja etenkin laukkuun nojaavan matkustajan vasta huomaakin. Mutta tämä on hinta lisätilasta ja matkustajan viihtymisestä.

Itsellä vähän sama ongelma läppärin roudaamisen kanssa, mutta koska aiempi mopo oli BMW, jonka takalaukkuun PC-laukku ei kunnolla mahtunut ollenkaan ja PC lievästi väkivalloin takalaukkuun tungettuna oli takaloota lähes täynnä, niin en valita.

Pannun takalaatikkoon voi saman PC-laukun lisäksi heittää Hondan alkuperäisen takalaukun sisäkassin täyteen pakattuna.

Pizzamoponakin tuo toimii oikein hyvin. Meillä tarvittavien neljän kanssa jää vielä sen verran tilaa, että voisi sinne vielä viideskin mahtua

Yksin kevyellä kuormalla ajaessa takalaukku jää tosiaan kotiin.
    CB500 -> Bandit 1200S -> BMW R1150RT -> Honda Pan European
    moposivut: www.elisanet.fi/hannu.hietalahti
  8.  
    Tänään ajoin eka kerran ilman tuota takalaukkua , tosin en ole ajanut kyseisellä mopolla kuin vasta 1000 km.
    Kyllähän tuossa aika iso ero oli parempaan suuntaan.

Tuo laukku vaan on niin kätevä noitten tavaroiden kuljetukseen , vaikka sivulaukut ovat tyhjillään.

Ehkä sitä on vaan oppinut liian hyvälle kun entisessä customissa oli vaan pienet nahkalaukut ja nekin aina tyhjänä ,kun ei niihin mitään sopinut.

Toisaalta...on se boxi ihan hyvännäköinen

Tai jotain