Sivu: 118 / 118:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1868108116117118
Tulokset 3511:stä 3521:een 3521:sta
  1. #3511
    Lainaa XX75 kirjoitti Katso viesti
    Ei tuosta linkistä ny oikeen selviä että mitkä on mitat -06 birdiin
    Verify dimensions: While standard sizes are listed, it's crucial to measure your bike's battery tray to confirm the correct height and ensure the new battery fits properly.

    Eikö mittanauha pysy kädessä?
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  2. #3512
    No kun se on säilytyksessä..
    Kyllä tuo YTX12-BS kuulostaa aika tutulta minusta.
    Toisaalta, kannattaako sitä uutta akkua laittaa paikoileen talvea vasten? No tietenkin jos tykkää latailla aina silloin tällöin. Ite ostaisin keväällä, lataisin täyteen ja paikoilleen.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  3. #3513
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    No kun se on säilytyksessä..
    Kyllä tuo YTX12-BS kuulostaa aika tutulta minusta.
    Toisaalta, kannattaako sitä uutta akkua laittaa paikoileen talvea vasten? No tietenkin jos tykkää latailla aina silloin tällöin. Ite ostaisin keväällä, lataisin täyteen ja paikoilleen.
    The Honda CBR1100XX battery type depends on the model year, with the common types being YTX12-BS for 1997-2000 models and YTZ12S for 2001-2004 models. Both are 12V maintenance-free batteries, but they have different physical specifications, so you must confirm your motorcycle's year before purchasing a replacement.

    Onko tässä nyt pelkona se, että toi matalampi 115 millinen akku ei mahdu korkeammalle tarkoitettuun koteloon (jos sellainen nyt sattuu tuosta nollakutosesta löytymään) vai mikä?
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  4. #3514
    Vinkkejä kaivataan Blackbirdin vm.2000 virtalukon takkuiluun.

    Pyörään löytyy vain yksi avain ja se toimii hyvin tankinkorkkiin ja satulan lukkoon.
    Virtalukkoon avain toimii välillä nihkeästi, lukkoa on öljytty aseäöljyllä runsaasti ja avain suoristettu, näiden jälkeen lukko toimi paremmin mutta välillä tökki. Välillä avainta joutuu varovasti kääntää useita kertoja jotta virrat saa käännettyä päälle.

    Mitä kannattaisi seuraavaksi tehdä?
    Kawasaki Z1000 2010
    Honda CBR1100XX Blackbird 2000
  5. #3515
    Lukko pitäisi kaiketi irrottaa, jotta sen voisi kääntää ylösalaisin ja perusteellisesti puhdistaa sprayaamalla jotain cleaneriä lukkoon.

    Varmaan lukko on kiinnitetty katkaisupulteilla, joten poraushommiksi ehken menisi.

    EDIT: ilmeisesti pelkkä lukkosylinteri olisi irrotettavissa. Googlaa: ignition switch barrel removal
    Viimeksi muokannut: Mikeyx; 07.11.2025 klo 00:44.
  6. #3516
    Lainaa TomppaR6 kirjoitti Katso viesti
    Vinkkejä kaivataan Blackbirdin vm.2000 virtalukon takkuiluun.

    Pyörään löytyy vain yksi avain ja se toimii hyvin tankinkorkkiin ja satulan lukkoon.
    Virtalukkoon avain toimii välillä nihkeästi, lukkoa on öljytty aseäöljyllä runsaasti ja avain suoristettu, näiden jälkeen lukko toimi paremmin mutta välillä tökki. Välillä avainta joutuu varovasti kääntää useita kertoja jotta virrat saa käännettyä päälle.

    Mitä kannattaisi seuraavaksi tehdä?
    Ei varmaan auta yhtään mutta ex -99 cbr virtalukko pyöri ympäri vaikka kuinka monta kertaa jos avaimen työnsi n. puoleen väliin, avain kunnolla paikallaan ei mitään vikaa.
  7. #3517
    Lyijykynän lyijyä "voiteluaineena" käyttäen sain yhden Yamahan virtalukon elvytettyä.
    V11
  8. #3518
    Lainaa TomppaR6 kirjoitti Katso viesti
    Vinkkejä kaivataan Blackbirdin vm.2000 virtalukon takkuiluun.

    Pyörään löytyy vain yksi avain ja se toimii hyvin tankinkorkkiin ja satulan lukkoon.
    Virtalukkoon avain toimii välillä nihkeästi, lukkoa on öljytty aseäöljyllä runsaasti ja avain suoristettu, näiden jälkeen lukko toimi paremmin mutta välillä tökki. Välillä avainta joutuu varovasti kääntää useita kertoja jotta virrat saa käännettyä päälle.

    Mitä kannattaisi seuraavaksi tehdä?
    Jos kyse on virtalukon haittojen kulumisesta avainuran puolelta, niin pätevä lukkoseppä osaa tehdä avaimesta millin kymmenyksen ”paksumman” kopion, joka saattaa auttaa. Sitä en tosin tiedä, onko tuonikäisen bläkkärin avaimessa ajonestosirua.
  9. #3519
    Ite oon laittanut lukkoöljyä, jotenkin tuntuu että aseöljy on vähän liian paksua. Tai tekee paksumman kalvon ainakin. Auton oviin samaa laitan, sitten talvella jos jäätyy niin lukkosulaa, vaikka se ei kylllä ole mitenkään hyväksi lukoille. Virtalukkoonhan sitä ei kuulemma saa koskaan laittaa, irrottaa jotain ja sitten jumii koko lukko, ei saa avainta pois enää välttämättä. Sanoi suutari tässä eräs kerta, joku nainen oli laittanut lukkosulaa virtalukkoon ja oli ollut kuulemma melkoinen savotta saada avain irti...
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  10. #3520
    Ottaisin lukon käteen ja veisin lukkosepälle puhdistettavaksi, ja pyytäisin vaihtamaan kuluneet haittalevyt.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
  11.  
  12. #3521
    Lainaa PoS kirjoitti Katso viesti
    Ottaisin lukon käteen ja veisin lukkosepälle puhdistettavaksi, ja pyytäisin vaihtamaan kuluneet haittalevyt.
    Ja samalla teettää myös toisen avaimen.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
Sivu: 118 / 118:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1868108116117118