.....nyt täytyy sen verran heti korjata että äskeisessä viestissä livahti mukaan pikku asiavirhe.
Pyörässä tosiaan oli 4-1 ränni, mutta korvasin sen syksyn viime päivinä Delkevicin 4-2 putkella, ihan vaan ulkonäkösyistä.
Kyllähän isossa pyörässä pitää vaan olla tuplaputket.
Persdynolla alavääntö ehken jopa lisääntyi versus trs killerillä, mutta uuden penkityksenhän tuo vaatisi.
Kevvväämmällä kevväämmällä.
Mattamustarastas ja cb sevenfifty.
Paljon on juttuja tässäkin topikissa, kyselty vioista jne jne. Olenko joku väliinputoaja kun mulla on -02 XX jonka hankin -06 12tkm ajettuna ja jolla ajettu nyt 120tkm. Viime syksynä hajosi ensimmäinen osa pyörästä .... takapyörän laakerit.![]()
Honda CBR1100XX
selvästi maanantaikappale sulla.![]()
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
kuinka pahasti takarenkaan laakeri hajos vinkuko vai leikkasko kiinni
Renkaanvaihdon yhteydessä ilmeni, kun eivät saaneet tasapainoitettua. Tulee esiin kuulema silloin.
Itse olin laittanut "uraherkkyyden" huonon renkaan piikkiin, joka olikin sitten laakeri. Siinä rengaspukilla kokeilin millanen klappi oli ja olihan se aikamoinen. Aika nopeasti kyllä meni, sillä ketjujen rasvauksen yhteydessä olen aina kokeillut renkaan heiluvuutta sivusuunnassa.
Viimeksi muokannut: CebariTonni; 19.02.2019 klo 20:34.
Honda CBR1100XX
se on hyvä että renkaan vaihdossa. onpa noita tullut vastaan että koko laakeri sorvaa itteensä vanteeseen, lähinnä kylläkin enskapeleissä
Pc3 kartta. Haluaako joku antaa käyttööni dynossa hierotun kartan? Pyörä vm.99 ja sliparit.
Kun Harleyn 1200 cc Sportsterista vaihdoin Blackbirdiin pari vuotta sitten niin hevosvoimat kaksinkertaistuivat ja muutenkin kyllä voimaa tuntui tulleen kaikinpuolin lisää. Kyllä se Sporsterikin ihan mukava pyörä oli, mutta kyllä nykyään Bläkkärillä on parempi meininki ajella, varsinkin matkaa.... Kuitenkaan ei tulis enää mieleenkään että tarttis siitä rastaasta onkia vielä enemmän tehoja ulos =)
No meitä on moneen junaan ! =)
TÄmmöinen ajatus vaan pälkähti päähän...
Painosta kun saisi siloteltua 50 kgKyllähän tuo lentelee ihan kivasti näilläkin strategisilla mitoilla.
Oottekos puhdistellut syyläriin tarttunutta paskeeta miten ? Siinä keskellä sellanen melko pinttyny kuravana. Auttaisi varmaan jäähytykseen putsata se vaikka peittääkin ehkä n. 10% pinta-alasta.
XX 06
Exät: Honda ST70,SL125S,CB125T,CB125TD,MTX125R,CB250RS,CB250N, CB400N,FT500,CB750K,VF750F,VFR750F(2),CB900F,VF100 0F2,CBR1000F(4),CBR1100XX(2).Yamaha DT125MX,DT125R,RD125LC(2),RD250LC,RD350LC(2),XJ750 SECA,XJ900.Kawasaki Z500, GPZ900R(2),GPZ1000RX.
Etulokarin jatke tai roiskeläppä varmaan estäis syylärin kuraantumisen aika tehokkaasti.
FJR 1300 -13 6/2024-
CBR 1100 xx -05 7/2016-6/2024
CBR 1000F -89 7/2013-7/2016
GS 1000S -79 85-88
CB750-73 83-84
CB350F -7? 82-83
CB125Tvin -79 81-82
CB100S -7? 80-81
Kyllä kelpaa nämä ajokelit.
Mutta eilen pyörähdin pienehkön lenkin ja jäi vähän mietityttämään lieneekö termari päänsä tiessä kun lämmöt jää maantieajossa 73-78 asteeseen. Tyhjäkäynnillä toki nousee sadan päälle.
Eilen oli ulkona 15-17 astetta luulisi että tuossa kelissä nousisi johonkin 90 asteeseen
Taitaa olla alkuperäisosa aika arvokas mutta mahtaako löytyä korvaavia osia noista tarvikeliikkeistä.
Juu, heti huomenna.
mulla lämmöt ollu illalla 75+ ja päivällä 80+. hiljaa ajaessa 90+. Valoissa ja ruuhkassa mennään tukevasti 100+Taitaa olla termari elämänsä kunnossa.
Näinköhä varjossa tuollaset lämmöt vielä.. auringossa varmaan juu.
XX 06
Samoilla lämmöillä mentiin tänään. Nurkissa 101 ja flekti huutaa mutta matkassa 75 - 80.
Mattamustarastas ja cb sevenfifty.
Hienoa, ajellaan sitten noilla lämmöillä, (ei edes tarvi syyläriä putsailla)
Juu, heti huomenna.
Tonniäffässä kun pesin syylärin juuriharjalla, poistin sen joutavan ritilän siitä edestä, huuhtelin systeemin sisältä pesuaineella ja laitoin sisään uudet 33% nesteet niin oli semmoinen vaikutus, että flekti lakkasi huutamasta kaupungissa. Ei enää nouse lämmöt niin korkealle että käynnistyisi. Saa sitten nähdä heinakuun helteillä, mutta nyt ei ainakaan +15C.
Exät: Honda ST70,SL125S,CB125T,CB125TD,MTX125R,CB250RS,CB250N, CB400N,FT500,CB750K,VF750F,VFR750F(2),CB900F,VF100 0F2,CBR1000F(4),CBR1100XX(2).Yamaha DT125MX,DT125R,RD125LC(2),RD250LC,RD350LC(2),XJ750 SECA,XJ900.Kawasaki Z500, GPZ900R(2),GPZ1000RX.
aina kait se oma on kaupungissa kuumana käynyt, kun sellaista tyhjäkäyntiajoa ajeleepi tai valoissa seisoo. 82 oli lämpö tien päällä vakiona, nyt kun penkissä käynyt ja pc3 paikallaan, lämpö asettuu siihen 79 asteeseen matka-ajossa.
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
Pitkät ja lyhyet ei pala. Luulin että polttimot palanu mutta alko naurattaa kun ne toimii jos pitää pitkien väläytysnappia pohjassa :--D haha
http://www.moottoripyora.org/keskust...X-valo-ongelma
ennoo näköjää ainutpitää vilkasta aamupalan jälkeen.
Viimeksi muokannut: Maarkush; 22.04.2019 klo 13:06.
XX 06
Onko kellään lainata kolvia pääkaupunkiseudulla? piuha irti.
Screenshot_20190422-143458.jpg
Ja irtosi kotimatkalla.![]()
Viimeksi muokannut: Maarkush; 22.04.2019 klo 23:03.
XX 06
Ehtoota!
Onkohan muilla threadin jäsenillä ilmennyt seuraavanlaista murhetta :
Pyörä ei ajoittain lähde käyntiin, eli startti pyörittää mutta ei käynnisty.
Virrat menevät päälle normaalisti (polttoainepumppu surisee) kuulostaa normaalilta, mutta starttia pyörittäessä ei vaan räjähdä käymään. Sitten hetken päästä lähtee kuin palmun alta... ainakin tähän asti. Entäs sitten kun on pyörän kanssa jossain hevon stuutissa ja enää ei lähdekään. Ollenkaan. Olis kiva vähän fundeerailla mahdollisia vian aiheuttajia.
Sivujalan, vapaan tunnistimen ja kytkinkahvan kytkimet tarkistaisin ensimmäisenä.
Edit: Tarkemmin muisteltuani, bläkkäri ei pyöritä edes starttia, jos sivujalka on alhaalla ja vaihde on päällä.
janne
Viimeksi muokannut: janne_s; 28.05.2019 klo 13:37.
XX
Vinkkiä uuden suojapeitteen ostoon? Rupiaa vanha oleen niin auringon polttama, et repeilee ku vähä ottaa kiinni.
'06 1100xx
'02 cbr954 Fireblade
Millähän konstilla saisi laturin staattorit kestämään? vm.2000 böödi
Pyörässä ollut hajosi jossain 84425km paikkeilla (tuskin oli orkkis sekään). Brittistaattorila pääsi 3300km, kiinalaisella 4600km ja taas on uus tilauksessa.
Kaikissa kolmessa samanlaisen vika, eli maihin menee. Voiko Hondan alkuperäinen staattori olla jotenkin oleellisesti parempi kuin tarvikestaattorit? Tässä on nyt reilu 600 euroa menny tarvikestaattoreihin, niin sillä rahalla olis jo ostanu originellin![]()
FJR 1300 -13 6/2024-
CBR 1100 xx -05 7/2016-6/2024
CBR 1000F -89 7/2013-7/2016
GS 1000S -79 85-88
CB750-73 83-84
CB350F -7? 82-83
CB125Tvin -79 81-82
CB100S -7? 80-81