Sivu: 101 / 112:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 519199100101102103111 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3001:stä 3030:een 3335:sta
  1. #3001
    Huomasin just et Bläkkärin flekti ei lähde päälle. Lämmöt nousee melki 120 ja mitään ei tapahdu. Satulan alla oleva sulake näytti olevan ehjä.

    Löytyykö neuvoja?
    '06 1100xx
    '02 cbr954 Fireblade
  2. #3002
    Anna suora virta akulta ja jos lähtee pyöriin nii vika on flektin anturissa tai silti sulakkeilla huono kosketus. Katso kaikki sulakkeet eikä pelkästään pääsulaketta.
    <p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
  3. #3003
    Lainaa Mäskirider kirjoitti Katso viesti
    Huomasin just et Bläkkärin flekti ei lähde päälle. Lämmöt nousee melki 120 ja mitään ei tapahdu. Satulan alla oleva sulake näytti olevan ehjä.

    Löytyykö neuvoja?
    Omassa XX:ssä aikanaan flektiltä lähtevä sähköjohto oli yltänyt/osunut (ja johdon kuori sulanut) kuumaan syyläriin, ja flekti ei pyörinyt.
    Ratkaisu: johdon ja kuuman syylärin väliin lisää tilaa muistaakseni flektin kiinnityksen alle lisäämillä prikoilla, ja sulaneen sähköjohdon kuoren fiksaus kutistesukalla. Job jobbed, ja flekti toimi taas.
    .
  4. #3004
    Lainaa sjoob kirjoitti Katso viesti
    Mitenkäs ne oli porattu? Mitä tarkoitat rämisevällä saundilla?
    Moro,

    Sorry, vähän kesti tää vastaus

    Poraukset oli ns. koristereikien läpi.

    Itse kutsuisin rämiseväksi saundia joka saadaan aikaa pienien reikien kautta metalliputkista.
    Omaan makuun on enemmän Akran pöntöt ilman killereitä, siis matalampi ja muhkeampi
    JSP ZZR..XX
  5. #3005
    Moro.

    Täytyy nyt liittyä joukkoon iloiseen kun menin hetken huumassa ostamaan rastaan.
    Hieman vinkkiä toki kaipaisin kun ostos tapahtui AVK:lta...
    Eli kun kyljellään laitos on tietenkin ollut niin mitä kannattaisi tarkistella erityisesti ennenkuin ajoa suuremmasti suunnittelee?
    Öljynvaihto, jarrujen tarkistus nesteineen, jäähdytysnesteen tarkistus ja akkua jos vähän tutkailis nyt ainakin ennenkuin koittaakaan käyntiin... Ja tottakai konetta pyöritellä takarattaasta ennenkuin startilla...

    Mutta muuta?


    Ja sitten jos jollain sattuu löytymään joutilasta pleksiä (halvalla tieteskii )Tampereen tienoilla kun se pahalainen on kahessa kappaleessa?

    Kiitos ja anteeks.
    -aoronkainen
  6. #3006
    meinaatko että avk:lla ovat noi toimen piteet ennen koe käyttöä suorittaneet
  7. #3007
    No eipä ne AVK:lla mitään tommosia tee. Kokeilevat vaan käyntiin ja jos lähtee ni sit lähti...

    Siksihän tässä kyselinkin jotta uskaltaako noilla jo antaa soittaa vai oisko jotain enemmän?
  8. #3008
    niin jos mp:llä tehty 100 metrin koe ajo niin mitä sitten sen jälkeen on enää tehtävissä- kyllähän sieltä koneesta kaadon jälkeen kaikki paska on jo lähtenyt liikkeelle
  9. #3009
    No on on joo paskat liikkeellä...

    Sitähän minä tässä koitin kysyäkki, että mitä kaikkea kannattas tehdä ennenkö kruisailemaan lähtee isommasti?
  10. #3010
    Ongelma valojen kanssa:
    Virrat päälle->vain parkkivalo palaa,
    Pitkät päälle ->vain parkkivalo palaa,
    Normi valot ja ohitusvalonappi pohjaan -> pitkät palaa
    Pitkät valot ja ohitusvalonappi pohjaan -> lyhyet ja pitkät palaa

    Varmaa jokin sähköhommeli, mutta itellä ei oo sen enempää hajua.

    Kiitos paljon jo etukäteen
  11. #3011
    Starttinapissa oleva valojen katkaisin rikki. Voit huoleti tehdä ohituksen sille kaapelisarjassa. Toiminta käytännössä turha.
    HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
    http://www.sefotec.fi
  12. #3012
    Lainaa Jani__ kirjoitti Katso viesti
    Ongelma valojen kanssa:
    Virrat päälle->vain parkkivalo palaa,
    Pitkät päälle ->vain parkkivalo palaa,
    Normi valot ja ohitusvalonappi pohjaan -> pitkät palaa
    Pitkät valot ja ohitusvalonappi pohjaan -> lyhyet ja pitkät palaa

    Varmaa jokin sähköhommeli, mutta itellä ei oo sen enempää hajua.

    Kiitos paljon jo etukäteen
    Starttinapin putsaus ensikokeiluna. WD:tä ja paineilmaa starttinapin juuresta sisään. Jo pieni hiekanjyvä riittää aiheuttamaan valo-ongelman.
  13. #3013
    Myynnissä pohjamaalattu XX:n tankki. Mustan pyörän tarrat mukana.
  14. #3014
    Lainaa sefo kirjoitti Katso viesti
    Starttinapissa oleva valojen katkaisin rikki. Voit huoleti tehdä ohituksen sille kaapelisarjassa. Toiminta käytännössä turha.
    Kiitos vinkistä, pitää kokeilla.

    Edit/
    Tämä toimi. Kiitos!
    Viimeksi muokannut: Jani__; 06.07.2017 klo 18:39.
  15. #3015
    Bläkkäri sylkäs pikkasen öljyä pihalle jostain oikealta puolelta konetta. Otin katteen pois mutta en löytäny vuotoja eikä enää lisääkään tullut. Mahtoko ampua jostain ylimääräsiä pois vai leipooko tuo pian?? Päivän ajo oli 33 asteisessa Kroatian moottoritiellä. Koneen lämmöt oli kanssa riittävät..
    '06 1100xx
    '02 cbr954 Fireblade
  16. #3016
    Öljyvuodot jatkuu.. Näyttäis tulevan oikealta kyljeltä jostain kytkinkopan tienoilta. Onko kellään kokemusta vastaavasta? Ps. Tien päällä Unkarissa.
    '06 1100xx
    '02 cbr954 Fireblade
  17. #3017
    Lainaa Mäskirider kirjoitti Katso viesti
    Öljyvuodot jatkuu.. Näyttäis tulevan oikealta kyljeltä jostain kytkinkopan tienoilta. Onko kellään kokemusta vastaavasta? Ps. Tien päällä Unkarissa.
    Vastaan itse itselleni. Kytkimen vieres mikä lie pienee kansi oli löysällä. Eli ei sen suurempaa. Ei vain satulan alla sopivaa avainta, mut Puolassa palvelu pelas viimesen päälle.

    Olipa muuten tylsää ja pirun ruuhkasta baanaa tuo Via baltica. No tulipa seki ajettua.
    '06 1100xx
    '02 cbr954 Fireblade
  18. #3018
    Ossaako joku vinkata onko xx:ään ympätty Yoshimuran kokoputkisto ilman killeriä liian äänekäs Ahvenistolle? Siellä kun on se 95dB:n meluraja..
  19. #3019
    Muuten kaikin puolin minulle sopiva bläkkäri on osoittautunut melko huonosti märälle soratielle sopivaksi. Muutenhan ei mitään ongelmaa, mutta kun syyläri on keskeltä melko lailla tukossa. No, askartelemani roiskeläppä etulokasuojan jatkeena suojaa tulevilta roiskeilta, eikä edes näytä kamalan pahalta. Mutta saakohan sitä syyläriä mitenkään putsattua rikkomatta sitä? Uudet ei taida olla ihan ilmaisia..
    Honda CBR 1100 XX
    ex XL 700 V Transalp
  20. #3020
    Omaan tarpeeseen olen harkinnut kokokatteiden tilaamista (Kiinasta), mutta rahtien kanssa hinta nousee aika kovaksi.

    Saataisiinkohan täältä porukka, jo lähtis(in) selvittämään rahdin osuutta esimerkiksi 10kpl laatikoita. Siellä on muutama toimittaja, joilla on eri värisiä katteita ja jopa tarroitettunakin. Ne ruuvisarjat ei maksa paljon mitään, jotka saa myös katteen väreihin, jos haluaa.

    Itselleni ei ole tärkeä pitää pyörän väriä vanhana, joten minulle on ihan sama minkä väriset katteet tulee. Mutta lähinnä siksi, että jos katteet maksaa 300€ ja rahti toisen mokoman, niin voisin kuvitella rahdin putoavan 90%/tilaus, jos niitä kappaleita vaan olisi edes muutama...

    Onkohan tällaiseen kiinnostusta?
  21. #3021
    Lainaa Mäskirider kirjoitti Katso viesti
    Huomasin just et Bläkkärin flekti ei lähde päälle. Lämmöt nousee melki 120 ja mitään ei tapahdu. Satulan alla oleva sulake näytti olevan ehjä.

    Löytyykö neuvoja?
    Kaverilla oli joku paikauttanut kuulapäävasaralla suojapeltiin lommon ja lavat pysähtyivät siihen. Voi olla lommo tullut luonnollisestikin, mutta ilmiö oli juuri kuvailemasi.
  22. #3022
    Tervehdys!
    Täällä pari vuotta birdin omistanut ja nyt vasta mukaan uskaltautunut. Heti olis kyssäri jarruista. Kun tuo vasen etujarrua laahaa että levy lämpenee aika kovasti.. Männät mun mielestä liikkuu ihan OK,koska saa sormin painettua takas ja ne palaa hieman takaisin kun kahvan nostaa ylös. Toki oon puhdistellut satulat ja männät ja liuku tapit,sekä rasvannu oikealla rasvalla. Sekä ilmattu koko järjestelmä oppaan kertomalla tavalla (Kahteen kertaan) . Jarrupaloissa pintaa vielä arviolta puolet jäljellä. En jaksaisi alkaa muokkaa tuota dual järjestelmää pois kun on mun makuun mieluisesti pysäyttänyt. Muut satulat eivät laahaa. Onkos hyviä neuvoja mitä seuraavaksi? Kiitos jos jollain ideaa ongelmaan!
  23. #3023
    Lainaa Tirli kirjoitti Katso viesti
    Muuten kaikin puolin minulle sopiva bläkkäri on osoittautunut melko huonosti märälle soratielle sopivaksi. Muutenhan ei mitään ongelmaa, mutta kun syyläri on keskeltä melko lailla tukossa. No, askartelemani roiskeläppä etulokasuojan jatkeena suojaa tulevilta roiskeilta, eikä edes näytä kamalan pahalta. Mutta saakohan sitä syyläriä mitenkään putsattua rikkomatta sitä? Uudet ei taida olla ihan ilmaisia..
    Paikallaan ollessa kannattaa yrittää liotella sitä jollain "liuotinpesuaineella" kuten pineline tai vastaavat huomioiden maalipinta mihin pesuaine voi valua. Varmaan tehokkainta, kun suihkepullolla pitää sitä jonkin aikaa märkänä, ja sitten huuhtelee vesisuihkulla, mutta ei kuitenkaan niin voimakkaalla (ainakaan painepesurilla) että lamellit painuisivat kasaan. Sitten vaan sopiva määrä toistoja, niin eiköhän se siitä aukene... noin ainakin joskus 90-luvulla auton syyläri tuli saatua taas käyttökuntoon.

    Sitten jos into riittää purkaa syyläri kokonaan irti pyörästä, niin kenno sopivaan pesuainepaljuun upoksiin sen verran että tiekura liukenee. Syylärin nestetilaan ei kannattane pesuaineita päästää, tai sitten ainakin huuhdella huolellisesti.
  24. #3024
    Lainaa lmsaari kirjoitti Katso viesti
    Omaan tarpeeseen olen harkinnut kokokatteiden tilaamista (Kiinasta), mutta rahtien kanssa hinta nousee aika kovaksi.
    ite kattelin kans yhtä katesarjaa, mutta eivät toimita suomeen...
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124 ja '98 LN170.

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  25. #3025
    Bläkkärissä on flekti tyhmästi keskellä jäähdytintä kun se tuppaa olemaan kurasta tukossa. Jäähdytin irrallaan ollessa liuotusta astiassa tai sumupullolla ja VAROVAISTA pesua painepesurilla takaa eteenpäin. Hiekka kiilautuu hyvin lamellien väliin eikä tahdo tuolla tavallakaan tulla pois, jäähtyy kuitenkin paremmin tämän jälkeen.
    HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
    http://www.sefotec.fi
  26. #3026
    Lainaa sefo kirjoitti Katso viesti
    Bläkkärissä on flekti tyhmästi keskellä jäähdytintä kun se tuppaa olemaan kurasta tukossa.
    Juu, tuo flekti kyllä pirullisesti kiusaa pesuyrityksiä. Muutenkin pyörä on malliltaan sellainen, että jäähdytin on oikein kurasiepparina ensimmäisenä eturenkaan takana. Eipä toki ole suunnittelussa erityisesti soratiellä ajoa ajateltukaan..
    Honda CBR 1100 XX
    ex XL 700 V Transalp
  27. #3027
    Kuva04.jpg

    Mitä noihin jarruihin tulee, niin omassa bläkkärissä purin ne ihan palasiksi. Oli melkoista liejua sylintereissä. Putsasin kaiken ja vaihdoin kaikki tiivisteet.

    Siinä vasemmassa jarrussa on jokin ominaisuus, että tykkää kuluttaa palan kiilamaiseksi. Mahtaako sitten johtua erikokoisista työsylintereistä, että puristusvoima jakaantuu hieman epätasaisesti koko jarrupalan alueella. Omista jarruista olin huolestunut ko. rempan jälkeen, kun tuntuivat alussa laahaavan, mutta se poistui muutaman jarrutuksen jälkeen.
  28. #3028
    WP_20170219_15_42_26_Pro.jpg

    Tämä kuva ei näköjään halunnut latautua edelliseen vistiin, edes muokkaamalla.
    Tuossa kunnossa jarruni olivat avattaessa.
  29. #3029
    Lainaa Hanskabel kirjoitti Katso viesti
    Kuva04.jpg

    Mitä noihin jarruihin tulee, niin omassa bläkkärissä purin ne ihan palasiksi. Oli melkoista liejua sylintereissä. Putsasin kaiken ja vaihdoin kaikki tiivisteet.

    Siinä vasemmassa jarrussa on jokin ominaisuus, että tykkää kuluttaa palan kiilamaiseksi. Mahtaako sitten johtua erikokoisista työsylintereistä, että puristusvoima jakaantuu hieman epätasaisesti koko jarrupalan alueella. Omista jarruista olin huolestunut ko. rempan jälkeen, kun tuntuivat alussa laahaavan, mutta se poistui muutaman jarrutuksen jälkeen.
    Kiitos valaisevasta kuvasta!
    Omassa mäntien ulko pinnat olivat yllätvänkin puhtaat niin en ole alkanu niitä purkamaan.mut tuo kuvan nähtyäni pistin tiivistesarjan tilaukseen. Mitäpä muuta sitä lämpimällä ilmalla tekisi kuin huoltaa pyörää. Eihän se ajaminen ole mukavaa. Eihän..?
  30.  
  31. #3030
    Itse jarrupalat tuntuvat hieman jakavan käsityksiä kahteen leiriin. Jotkut ovat saaneet toimimaan vain Hondan alkuperäisillä ja joissain toimii kaikki. Käytännön erona tuntuu olevan, että Hondan jarrupala on jaettu neljään segmenttiin, kun tarvikepalat usein miten kahteen segmenttiin. Useampi segmentti saattaa ehkä nopeuttaa palojen asettumista mene ja tiedä. Itsellä tuo EBC sintteri on kyllä toiminut, joskin pitää jarruttaessa semmoista vaimeaa siritystä, jonka just ja just kuulee.
Sivu: 101 / 112:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 519199100101102103111 ... ViimeinenViimeinen