Sivu: 95 / 115:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45859394959697105 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2821:stä 2850:een 3437:sta
  1. #2821
    Tuplaäksä on kiikarissa ja katselen noita 2000 luvun vaihteen pelejä. Ruiskupeli pitää olla, mutta onko -00 ja -01 mallien päivityksenä ainoastaan mittaristo, vai onko jotain muuta miksi kannattaisi digimittarillinen ottaa? Minulle kelpaa kyllä analoginen mittaristokin, joten pelkän mittariston perusteella ei tarvitse ostopäätöstä tehdä.
    Respect is not given, it is taken!

    Suzuki GSX 1300R Hayabusa Turbo 2005
    EX. Kawasaki ZX-6R 2003
  2. #2822
    Lainaa juu-zo kirjoitti Katso viesti
    Tuplaäksä on kiikarissa ja katselen noita 2000 luvun vaihteen pelejä. Ruiskupeli pitää olla, mutta onko -00 ja -01 mallien päivityksenä ainoastaan mittaristo, vai onko jotain muuta miksi kannattaisi digimittarillinen ottaa? Minulle kelpaa kyllä analoginen mittaristokin, joten pelkän mittariston perusteella ei tarvitse ostopäätöstä tehdä.
    -00 ja -01 ovat mittaria lukuunottamatta identtisiä. -02 tippui hieman tehot EU:n takia.
    XX -00
    Exä: 600 CBR F3
  3. #2823
    Ja kyllä se uudempikin ihan tarpeeksi liikkuu vaikka vähemmän tehoja.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  4. #2824
    Lainaa Kenesis kirjoitti Katso viesti
    99vm Bläkkärin ajovalot ei toim, ainoastaan pitkien vilautus. Missähän voisi olla vika?
    Syylliseksi osoittautui simahtanut lähivalopolttimo ja hapettunut valojenvaihdin. WD40 ja uudet lamput saivat maailman taas kirkkaammaksi. Onko joku onnistunut vaihtamaan lamppuja ylakatetta irrottamatta? Itse en onnistunut.
    XX -05 Kaikki loppuu aikanaan, vaan konsanaan ei milloinkaan...

  5. #2825
    Ite aikanaan laitoin xenonit paikoilleen ilman katteen irrottamista. Oli siinä hieman kädet naarmuilla sen jälkeen.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  6. #2826
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    Ite aikanaan laitoin xenonit paikoilleen ilman katteen irrottamista. Oli siinä hieman kädet naarmuilla sen jälkeen.
    Meikäläisen nyrkit sattuu olemaan mallia "veturin purkaja", niin ei puhettakaan. Lähivalon töpselin sain juuri ja juuri nyhjättyä ranne verillä irti, sitten luovutin ja irroitin katteen. Eipä tuo vaikeaa ollu, yllättävän työlästä vain lampun vaihtoon.
    Noista vuosimalleista: k.o laite on rekisteröity 2/99, mutta on kuitenkin kaasariversio. Onkohan kyseessä siis ylivuotinen tai jotain. Eikös 99:t yleensä ole jo ruiskuja?
    XX -05 Kaikki loppuu aikanaan, vaan konsanaan ei milloinkaan...

  7. #2827
    Kysyisin sellaista yksinkertaista asiaa, joka koskee öljynsuodatinta. Oletteko käyttäneet tarvike suodatinta ja onko siitä haittaa? Esim Motonet myy Champion öljysuodatinta Blackbirdieen. Onko sopiva ja voiko käyttää?
    Käyttis ohjekirja kehoittaa käyttämään vain alkuperäistä Hondan öljysuodatinta. Ostin vaan Motul 5100 öljyt Motonetista ja samalla kyseisen öljynsuodattimen.
  8. #2828
    Hyvin toimii tarvikesuodattimellakin.
    Mutkaista tietä näkymättömiin... jollakin?
  9. #2829
    Champion toimii hyvin mutta myyvät myös Whizz tai jokin sellainen se oli, autossa oireili aikanaan siihen malliin etten laittaisi mihinkään laitteeseen enään. Sylki tiivisteen o-renkaan ulos aina ihan sama miten asensi niin sylki öljyt ulos..
    <p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
  10. #2830
    Tuttavan autossa olen törmännyt tarvikesuodattimeen, jossa oli suodatinelementti irronnut kokonaan rungosta kuoren sisälle... Mahtoi suodattaa hyvin.

    Championin, Mannin ja kenties jonkun muun ison tunnetun brandin suodattimen uskaltaisin laittaa, mutta muuten suhtaudun noihin tarvikesuodattimiin melkoisen varauksella.
  11. #2831
    Iltaa foorumiin!

    Onko kellään vinkkejä mistä voisi löytää akulle alkuperäistä vastaavan kumipannan? Tallilla kadonnut parempaan talteen (lue. ei löydy) ja tästä syystä uutta vailla.. "Soittoa Brandtille?" vai löytyykö muita oljenkorsia?

    Kiitos ja kuittaus, Antti
    ___________________________________
    Honda CBR1100XX Super Blackbird '05
  12. #2832
    http://www.hotbike.fi/kauppa/contents/fi/d134.html

    käyköhän hoodeen mallit..? vai onkohan liian pitkiä..

    englanniksi jos etsii niin paremmalla onnella näemmä..

    http://www.ebay.com/itm/GENUINE-HOND...-/231912346342
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  13. #2833
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    http://www.hotbike.fi/kauppa/contents/fi/d134.html

    käyköhän hoodeen mallit..? vai onkohan liian pitkiä..

    englanniksi jos etsii niin paremmalla onnella näemmä..

    http://www.ebay.com/itm/GENUINE-HOND...-/231912346342
    Kiitos mieheen! Pääsin vasta nyt koneelle, mutta olit jo kärppänä eilen ollut liipaisimella, iso kiitos! Ebaysta tilailen..
    ___________________________________
    Honda CBR1100XX Super Blackbird '05
  14. #2834
    Bläkkärin matkaominaisuudet on testattu:Ajoimme Baltian kautta Slovakian Presoviin ja takas, 3553 km. Mukana oli emännän lisäksi kolme täyteen tungettua telinelaukkua ja tankkilaukku. Ei pienintäkään ongelmaa pyörän kanssa, voimaa riitti ja kaikki toimi niin kuin pitääkin. Polvikulma on meikäläiselle hieman tiukka (191 cm), mutta muuten ajoasento on ihan hyvä. Satula ei ole ihan mukavimpia pitkän matkan tekoon, samanlaista kommenttia tuli takapenkiltä.
    Matkaan lähdettiin tosi lyhyellä Blackbird-kokemuksella, pyörä hankittiin vain n. kaksi viikkoa ennen lähtöä. Siinä välissä vaihdettiin etustefat ja pölysuojat. Samalla alle kiepautettiin Shinko Apex radialit ja vielä viime hetkellä kalkattavien ketjujen tilalle laitettiin uudet RK:t ja rattaat.
    Halpis-singot toimivat ongelmitta ja pyörä on kaiken kaikkiaan mainio matkapeli.
    XX -05 Kaikki loppuu aikanaan, vaan konsanaan ei milloinkaan...

  15. #2835
    Ylimääräisiä tulppia kaupan.
    4kpl imr9c-9he hintaan 20€
    Hae pois.
    Yamaha FJR
  16. #2836
    Lainaa Kenesis kirjoitti Katso viesti
    Syylliseksi osoittautui simahtanut lähivalopolttimo ja hapettunut valojenvaihdin. WD40 ja uudet lamput saivat maailman taas kirkkaammaksi. Onko joku onnistunut vaihtamaan lamppuja ylakatetta irrottamatta? Itse en onnistunut.
    Kyllä onnistuu... "helposti" jos ei omista työmiehen lapiokäsiä
    Honda CBR1100XX
  17. #2837
    Latausjänniteongelmaa tarjolla: paljon näyttää olevan vajaita jännitteitä ja tyhjentyneitä akkuja, mutta mulla on tilanne toisinpäin. Kierroksilla antaa akulle/akulta 16 V, yks akku jo suli paikoilleen. Vaihdettu jännitteensäädin ja isompi akku, edelleen polttaa ylijännitteellä ajovalot ja akku käy aika kuumana.
    -91 ZZ-R 600cc
    -97 CBR 1100 XX
  18. #2838
    Jos jännitteensäädin on varmasti ehjä ja kunnollinen, niin ongelma todennäköisesti löytyy jännitteensäätimen maadoituksista. Jännitteensäädinhän oikosulkee ylimääräisen virran maihin näissä "magneettolatureissa", ja akulle asti päätyvä ylijännite tarkoittaa ettei säädin onnistu hommassaan.

    Laturi ei voi tuottaa liikaa virtaa jollei siellä ole vääränlainen staattori jossa olisi tehoja alkuperäistä enemmän. Toki sekin on mahdollista, jos sinne on tullut joku tarvikemallin keksintä jossain vaiheessa asennettua.
  19. #2839
    Uuden lelun puikoissa 1500km viikonloppureissu. 5,1 oli keskikulutus koko reissulta. -02 ruiskumalli siis. Ei mitään varsinaista ongelmaa matkalta, mitä nyt ahteri on pirun arka. Geelipenkkiä tjsp taitaisi kaivata. Vaan yksi asia ihmetyttää. Luinkin, että kytkin pitää monissa näissä ääntä, mutta miun laitteessa pitää ihan kovaa ääntä. Kuuluu tulppien läpikin sellanen outo kahnaus. Liekö normaalia kulumaa vai pitäiskö huolestua?

    Toinen outous. Koneessa naputtaa joku kuumana tyhjäkäynnillä. Naputus häviää kun heittää vaihteen päälle ja nostaa hiukan kytkintä. Ja tulee takaisin kun painaa kytkimen taas pohjaan. Naputus kans häviää kun käy hetken tyhjäkäyntiä. Tämä siis tapahtuu ainoastaan kuumalla koneella.
  20. #2840
    Onko tiedossa mitä öljyä koneessa?
    Suositushan on 10W40, mutta tuo muuttuu kuumassa aika litkuksi. Itse käytän Motonetistä Motul 5100 15W50, joka kestää enemmän lämpöä.

    Jos käytössä on huonoa 10W40 niin varmasti ääntelee ja vaihteet kolahtaa oikein kunnolla. Myös välivapaita saattaa löytyä huonompien öljyjen kanssa. Toki ilman tarkempaa kuvausta äänestä on vaikea sanoa muuta. Millaista kahnausta?
    XX -00
    Exä: 600 CBR F3
  21. #2841
    Hello..tuli ajettua 4 päivän reissu josta palasin muutaman tunnin vesisateessa kotia..nyt viikkoo myöhemmin lähdin taas liikenteeseen ni pyörä rupes vähä pätkimään kun kiihdytti rauhallisesti ja tyhjäkäynti oli sellasta melkee sammumista,päivää myöhemmin nyt ei käy yhtään tyhjäkäyntiä ja ja rötää kun vähä antaa kierroksia ja ja hieman savuttaa...otin tulpat käteen kaikki oli mustia ei väri heittoja...voisko joku kalvo olla paskana ebays oli joku mut mikä lienee..
    http://www.ebay.com/itm/Tourmax-Bloc...xVNVTY&vxp=mtr
  22. #2842
    Ongelma:
    Eilen illalla meinasin voidella ketjut valmiiksi tämän aamun lähtöä varten, niin eipä jaksanut käynnistyä. Vähän pyöräytti laiskasti vaan. Laturi kiinni yöksi ja äsken uudestaan kokeilemaan. Samanlainen... Mittasin jännitteen akulta ennen yritystä (laturi näytti valmista) - 13,54V. Yrityksen jälkeen 13,05V. Kyllähän tuolla vielä pitäisi käynnistyä eli akun kai luulis olevan kunnossa. Mutta yritys kuulosti ihan huonolle akulle, vai voiko vika olla jossain muualla? Startissa tms?

    Sunnuntai-illasta asti ollut kyllä ulkona, mutta ei kai kosteuskaan voi tuommoista aiheuttaa?
  23. #2843
    Kuulostaa kyllä akkuongelmalta. Pidä se mittari kiinni startatessa niin tippuu varmaan alle 10v jännite.
    XX -00
    Exä: 600 CBR F3
  24. #2844
    Lainaa mRkukov kirjoitti Katso viesti
    Onko tiedossa mitä öljyä koneessa?
    Suositushan on 10W40, mutta tuo muuttuu kuumassa aika litkuksi. Itse käytän Motonetistä Motul 5100 15W50, joka kestää enemmän lämpöä.

    Jos käytössä on huonoa 10W40 niin varmasti ääntelee ja vaihteet kolahtaa oikein kunnolla. Myös välivapaita saattaa löytyä huonompien öljyjen kanssa. Toki ilman tarkempaa kuvausta äänestä on vaikea sanoa muuta. Millaista kahnausta?
    Koneessa "Hondan omat" 10w40 ainakin huoltokuitin mukaan. Välivapaita ei ole, eikä vaihteet pamahtele paitsi isommilla kierroksilla.

    Kahnaus on hankalahko kuvailla. En saanut äänitettyäkään tuota siten että olisi selväksi käynyt. Mutta siis kuulostaa hiukan vialliselta (isolta) laakerilta tai löysänä pyörivältä ketjulta, joka hankaa johonkin. Nokkaketju ei ääntä kuitenkaan pidä, kiristin on vaihdettu.
  25. #2845
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa blue xx kirjoitti Katso viesti
    Hello..tuli ajettua 4 päivän reissu josta palasin muutaman tunnin vesisateessa kotia..nyt viikkoo myöhemmin lähdin taas liikenteeseen ni pyörä rupes vähä pätkimään kun kiihdytti rauhallisesti ja tyhjäkäynti oli sellasta melkee sammumista,päivää myöhemmin nyt ei käy yhtään tyhjäkäyntiä ja ja rötää kun vähä antaa kierroksia ja ja hieman savuttaa...otin tulpat käteen kaikki oli mustia ei väri heittoja...voisko joku kalvo olla paskana ebays oli joku mut mikä lienee..
    http://www.ebay.com/itm/Tourmax-Bloc...xVNVTY&vxp=mtr
    Varmaan auttais asiasta tietäviä arvuuttelussa, jos kerrot edes että mikä vuosimalli (ruisku vai kaasari jne).
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  26. #2846
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Varmaan auttais asiasta tietäviä arvuuttelussa, jos kerrot edes että mikä vuosimalli (ruisku vai kaasari jne).
    Niimpä ruisku -02 100tkm ajettu..
  27. #2847
    Lainaa mRkukov kirjoitti Katso viesti
    Kuulostaa kyllä akkuongelmalta. Pidä se mittari kiinni startatessa niin tippuu varmaan alle 10v jännite.

    Tipahti noin kolmeen, kun sain mittarin piuhoille kiinnipitäjän, että pääsi kokeilemaan. Kaapeleilla autosta virtaa, niin hörähti aika rivakasti käyntiin. Akkukauppaan siis...

    En vaan olis uskonut, että vuodessa menee euroglobe p*skaksi
  28. #2848
    Lainaa HeceR kirjoitti Katso viesti
    En vaan olis uskonut, että vuodessa menee euroglobe p*skaksi
    Eurogloben MP akuille riittää alle vuosi.
    XX -00
    Exä: 600 CBR F3
  29. #2849
    Jopa alle puoli vuotta. Nyt kun viisastuneena sijoitat pari kymppiä enemmän ostamalla laadukkaamman akun, niin mittaile latausta. Saattaa nimittäin Euroglobe tehnyt enemmänkin pahojaan, eli pahimmassa tapauksessa jännitteesäädin ja/tai laturin staattori olla vainaa.
  30.  
  31. #2850
    Suosittelen EXIDE akkua tuplaäksään mulla oli vajaa 4 kautta ko akku kiinni kunnes pyörä vaihtui tälle kesää... kuulemma pelaa vieläkin.

    Exiden hinta se normaali 50-60 €

    Stormin aikonaan myymä MGM tai jotain kesti vajaa kesän.. syksyllä piti tarjota kaapeleita
    Suzuki Hayabusa
Sivu: 95 / 115:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45859394959697105 ... ViimeinenViimeinen