Itse itselleni vastaten. Woblaus katosi kun renkaat vaihdettiin. Ja tuo kytkimen päälläolo tunnistin oli aika näppärä puhdistaa. Yhdellä ruuvilla boksi irti, alla oli valmis kolo josta näkyi ne kontaktit. Wd40:stä ja taas toimii. Selkeästi tuota oli joku insinööri miettinyt.
Onko nokkaketjun kiristin iso homma vaihtaa? Ja löytyykö siihen palikkaohjeita?
XX
Onko nokkaketjun kiristin iso homma vaihtaa? Ja löytyykö siihen palikkaohjeita?
Ei ole iso homma. 2 ruuvvia auki vanha pois ja uusi tilalle ja sokka pois
jotenkin näin. Ehkä katetta joutuu raottamaan![]()
Tunturi Super Sport -77, Yama DT -76 (ruma)...monta vuotta välissä...Suzuki gsx750f -89, Honda CBR 1100 XX Super Bluebird-04
Iron Butt ss1000
Missähän vaiheessa olis hyvä vaihtaa nokkaketju. Nyt ajettu 120 000 km
Tunturi Super Sport -77, Yama DT -76 (ruma)...monta vuotta välissä...Suzuki gsx750f -89, Honda CBR 1100 XX Super Bluebird-04
Iron Butt ss1000
Mä vaihdoin 102tkm ja ei ollu vanha mennyt juuri miksikään. Laahaimetki vaihdoin ja vanhoissa ei ollu oikeestaan mitään jälkiä.
Yritin hakua mutten löytänyt keskustelua Black widow putkista. Paljon muuta juttua kyllä. Ehkä en osannut, pystyykö ketjusta hakemaan??
Asiaan onko kellään kokemusta ko. käyrästöstä XX:ään:
http://www.blackwidowexhausts.co.uk/...only-623-p.asp
cbr1100-cbr-1100-xx-blackbird-4-1-downpipes-and-link-pipe-only-623-p.jpg
Tangon wobblauksesta moottorijarrutuksesta, itsellä kulunut Bridgestonen etunen vaihtui eilen uuteen Misukan PR4:een ja wobblaus loppui tyystin. Tosin samalla laitoin uudet jarrupalat. Vasemmalta toinen pala oli kulunut vinoon ja ihan loppu toisesta reunasta.
Honda CBR1100XX -05
Olisiko kenelläkään kokemusta mistä saattaisi johtua kahvan ja jalkatappien tärinä?
Inhottavasti puuduttaa kättä ja jalkaa kun ajelee reipppaampaa matkavauhtia.
Usein toi johtuu siitä että moottori on käynnissä.
No, yleisesti ottaen kaasarien tai ruiskurunkojen synkkaus voi vähentää tärinää. Joissain vanhoissa pyörissä saattaa sytytysennakon pieni viritysluontoinen kasvattaminen vähentää värinöitä.
Sitten tietty kannattaa koittaa eripainoisia ohjaustangonpääpainoja, joilla saa muutettua tangon ominaisvärähtelytääjuutta tai jotain sellaista. Kai niihin jalkatappeihinkin saa painoja laitettua, mutta vaikuttaako mitään lienee eri juttu. Kuluneet ketjut/rattaat aiheuttaa värinää jalkatappeihin kans.
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Kappas...ihmettelinkin mikä se pörisevä ääni oli
Onnistuukos ruiskukoneen synkkaus kotikonstein?
tankoihin olen laittanut raskaammat painot mutta ei muuttanut mitään ja ketjut rattaineen vaihdoin viime syksynä.
Olen myös huomannut että lämpöisinä päivinä pitkän ajomatkan jälkeen koneesta alkaa kuulumaan tasasta nakutusta....![]()
Huoltomanuaalin kohdassa 5-83 on ruiskun synkkausohjeet muistaakseni
Tupla-X -04
Luulin olevani custom-puolen miehiä, mutta kuitenkin eilen tuli ajettua pihaan oma XX. Sisäänajettu (95tkm) vm 98. Saas nähdä, miten siihen tottuu. Eilisellä liki 300km kotimatkalla tuntui hyvälle, vaikka yli puolet oli motaria eli tylsää ja tuuli pirusti.
Luulin kanssa olevani pyöräihmisiä, mutta en näillä tuomioilla. Myytävien puolelta löytää, jos joku XX:ää harkitsee.![]()
Honda SLR 650 10.2016- [ 100km]
Honda CBR 1100 XX 3.2014- 5.2015 [7000km]
Suzuki GSX-R1000 2.2013- 3.2014 [6000km]
Kawasaki ZR-7S 4.2012- 2.2013 [11050km]
Kawasaki ZXR750J 7.2011- 4.2012 [5535km]
Kokemuksia vakuutuyhtiön täyskaskon korjaus- tai lunastushalukkuudesta?
Tänään sattunutta: vm. 2004, n. 49tkm ajettu Blackbird kaseikkoon oikealle kääntyvässä mutkassa. Tie kostea ja puiden mahlan liukastama, yllätti täysin.
Vauriot: oikea pakoputki sokö ja sen molemmat alumiinikiinnikkeet rungosta murtuivat, jarrupoljin, jarrukahva, oikea kahva, takakate, sivukate, etukate, etuvalon kiinnikkeet?, peili, etulokari, etupäässä ehkä jotain sanomista...
Veikkauksia alkavatko korjaamaan?
Mitään mistään tietämättä, siinä ja siinä kun ajattelee markkinahintaa. Jos menee lunastukseen niin voitko itse korjata mitenkään..?
Mikä vakuutusyhtiö käytössä? Ihan mielenkiinnosta..
Katsotaan miten homma etenee..
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
If on yhtiö. Ihan hyvin pelannut tähän asti ja sanoivat, että jos vaan ajettavissa niin helpompi hoitaa asiat Suomessa.
Katteet ja rikkoutuneet palikat helppo vaihtaa.... mutta kun voi olla muutakin vikaa...
Tuskin on intoa ite korjailla...loppui into tähän hommaan...![]()
Viimeksi muokannut: ropelius; 06.06.2015 klo 23:41.
Onko kellään kokemuksia niistä penkinpäällisistä, mitä myyvät ainakin eBayssa? Jos sais penkistä vähän liukkautta pois, niin jo helpottaisi.
Moi,
mulla on http://www.triboseat.com/
On hyvä!![]()
Yama80cc&100-Honda125x2/450Dohc/750-SuzyT500-KawaZ1903/1135cc
Paused '87-'05 Ex XX'99/'05-'21 Tickets '75 '84 '14
Now '14 VFR1200F
161.6mph/LPR'09
175.8mph/Halli'10&SS1000
177.1mph/Halli'11&SS1600K
167,2mph/Halli'13&SS1000
168.4mph/LPR'14&SS1600K
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
Minkä levysiä shimmejä tuonne venttiileihin menee jos on tarvis kun pitää kohta välyksiä mittailla?
Honda CBR 1100 XX -99
Tämän mukaan halk. on 7,5mm
http://www.storm-motor.fi/osat/moott...loituspakkaus/
Älä korjaa ehjää....
Olisko kenelläkään nurkissa Blackbirdin kylkikatteita, lähinnä vaurioituneita kun hinta pitäisi olla mahdollisimman maltillinen. X11 ei tunnu löytyvän omaan silmään sopivaa belly pania niin kokeilaan väsäillä itse![]()
-
Jos kukaan kaipaa uutta (täysin käyttämätön) takakatetta niin paiskaa yv.
Väri on siis musta. Vois lähtä edullisesti, itsellä kun ei ole bläkkäriä enää
Honda SLR 650 10.2016- [ 100km]
Honda CBR 1100 XX 3.2014- 5.2015 [7000km]
Suzuki GSX-R1000 2.2013- 3.2014 [6000km]
Kawasaki ZR-7S 4.2012- 2.2013 [11050km]
Kawasaki ZXR750J 7.2011- 4.2012 [5535km]