Sivu: 42 / 115:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3240414243445292 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1231:stä 1260:een 3435:sta
    miten minä oon aina ajatellu et katti on siellä alkupäässä putkea, käyrän lopussa. sliparit sitten tulee ilman kattia kuten orkkisvaimentajakin kun se on jo valmiina keulalla...
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    miten minä oon aina ajatellu et katti on siellä alkupäässä putkea, käyrän lopussa. sliparit sitten tulee ilman kattia kuten orkkisvaimentajakin kun se on jo valmiina keulalla...
    Käytin vaimentajaa irti ja siellähän se katti majaili.Ja oli niin tukkosen näkönen paketti.Menee kyllä vaihtoon
    Lainaa MikeTyson kirjoitti Katso viesti
    Käytin vaimentajaa irti ja siellähän se katti majaili.Ja oli niin tukkosen näkönen paketti.Menee kyllä vaihtoon
    käyrästä siis löytyi..? vaiko itse pöntön alkupäästä..?
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

On ne niissä pöntöissä, katittomassa on ohemmat ne vaimentimien ja käyrästön väliset putket. Eli katti tai katit
    asustaa vaimentimien alkuputkissa.
    No licence team 8.9.2010 - 16.12.2010
    XX
    kumpaa niistä? itella se tangon päähän ruuvattava ja toimii ihan ok. kunnolla ruuvaa sitä tiukemmalle ni pysyy kyllä.
    Miten olet tuon "ruuvaamisen" tehnyt? Sitä ei viissiin voi yhdellä kädellä tehdä, vaan joudut ilmeisesti "avittamaan" kytkinkädellä?
    Ex:
    Ducati Hypermotard 1100 -08
    Kawasaki ZZR 1400 ABS -09
    Honda CBR 1100 XX -04
    Lainaa bug85 kirjoitti Katso viesti
    Miten olet tuon "ruuvaamisen" tehnyt? Sitä ei viissiin voi yhdellä kädellä tehdä, vaan joudut ilmeisesti "avittamaan" kytkinkädellä?
    siis vakkarin säätökö..?

sieltä päädystä sitä rosterista "tankopainoa" ruuvaamalla tiukempaan. tai sen tankopainossa olevaan kohtaa jossa on sellainen karhennus.

usein olen laittanut sopivaan kireyteen liikkeelle lähtiessä, kun pyörä on paikoillaan ja molemmat kädet vapaana. eihän xx:llä tarvi kovasti kaasutella kun kiihdyttää, kaasua voi käyttää maltilla tai siis vääntää kahvaa vain vähän, joten kaasukäsi ei paljon rasitu pienestä lisävastuksesta.

sopiva ajovaihde päälle ja säätö kaasukahvalla sopivaan nopeuteen ja

ajon aikana on helpompaa vääntää sitä kireämmälle koska se tuolloin vääntyy siihen suuntaan, missä kaasu höllätään tavallisesti. jos taas haluaa löysätä sitä niin sitten ei yhdellä kädellä välttämättä onnistu, koska kaasukahva avautuu enemmän puristuksissa hieman ollessaan ja kohta mennään kahtasataa..
    Viimeksi muokannut: XX-xenon; 20.02.2012 klo 12:51.

Lainaa MikeTyson kirjoitti Katso viesti
    Miten on ?? Mahtaako tuossa vakiossa putkistossa olla katti alkuosassa pukistoa siinä "littanassa"kohtaa koneen alla.Vai onko katit ainostaan vaimentimissa.Pyöräni on mallia 06.Tahtoo eroon kateista
    Mä oon myös elänyt aina siinä uskossa, että katit on nuo neliskanttiset lootat käyrästön puolivälissä, ennen lambda-anturia?

Voin olla kyllä väärässäkin... Mutta mulla olis kaupan koko vakio hormisto. Lähtee halukkaalle halvalla. Siitä sopii työstää katit pois, ilman pelkoa, että se ainoa oma kayrä menis v...iks.

KLIKS
    ZZR1400 -06
    siis vakkarin säätökö..?

sieltä päädystä sitä rosterista "tankopainoa" ruuvaamalla tiukempaan. tai sen tankopainossa olevaan kohtaa jossa on sellainen karhennus.

usein olen laittanut sopivaan kireyteen liikkeelle lähtiessä, kun pyörä on paikoillaan ja molemmat kädet vapaana. eihän xx:llä tarvi kovasti kaasutella kun kiihdyttää, kaasua voi käyttää maltilla tai siis vääntää kahvaa vain vähän, joten kaasukäsi ei paljon rasitu pienestä lisävastuksesta.

sopiva ajovaihde päälle ja säätö kaasukahvalla sopivaan nopeuteen ja

ajon aikana on helpompaa vääntää sitä kireämmälle koska se tuolloin vääntyy siihen suuntaan, missä kaasu höllätään tavallisesti. jos taas haluaa löysätä sitä niin sitten ei yhdellä kädellä välttämättä onnistu, koska kaasukahva avautuu enemmän puristuksissa hieman ollessaan ja kohta mennään kahtasataa..
    kiitoksia. Tuli tuossa viikonloppuna laitettua ko. härpäke paikalleen, mutta tuntui jotenkin vaikealta se säätö, niin ajattelin kysyä kokeneemmilta apua. Nyt kun vielä pari kuukautta jaksais, niin sitten
    Ex:
    Ducati Hypermotard 1100 -08
    Kawasaki ZZR 1400 ABS -09
    Honda CBR 1100 XX -04
    kiitoksia. Tuli tuossa viikonloppuna laitettua ko. härpäke paikalleen, mutta tuntui jotenkin vaikealta se säätö, niin ajattelin kysyä kokeneemmilta apua. Nyt kun vielä pari kuukautta jaksais, niin sitten
    ja jos tuntuu liian löysältä se eikä kiristys vaikuta ni sitte soveltaa jotain niiden kahden muovirinkulan sisään/kaveriksi että se osa levenee/paksunee niin pitäis alkaa pysymään..

Lainaa Deecu kirjoitti Katso viesti
    Mä oon myös elänyt aina siinä uskossa, että katit on nuo neliskanttiset lootat käyrästön puolivälissä, ennen lambda-anturia?

Voin olla kyllä väärässäkin... Mutta mulla olis kaupan koko vakio hormisto. Lähtee halukkaalle halvalla. Siitä sopii työstää katit pois, ilman pelkoa, että se ainoa oma kayrä menis v...iks.

KLIKS
    Samat littanat on minun ikälopussa kaasaripelissä ja eikös tuon Lambdan kuulu olla ennen katteja? Pitänee josssain vaiheessa etsiä vedenpitävämmät todisteet siitä, että katit on vaimentimien alkuputkissa.
    No licence team 8.9.2010 - 16.12.2010
    XX
    Ei kai nuo pönttövalmistajat huvikseen noita katteja laittaisi niinhin jos alkukäyrässä olisi katti.Monilla valmistajilla näkyy olevan molemmat vaihtoehdot(katti/ilman) esim. Laserilla,Remuksella jne.....johan tuli taas katti nostettua pöydälle....MAU!
    ZZR 1400 -08
    CBR XX 1100 -06
    GSX 750F -03
    ER-5 -97
    +100tkm/120kmh

Kyllä mullakin on käsitys, että katit siaitsee juuri ennen anäriä olevassa paksunnuksessa. Meilla jotka viellä ovat tyytyneet kaasari peleihin, noita paksunnuksia ei ole vakioputkissa. Tollaiset neliskanttiset laatikot löytynee kaasaripelinkin alkukäyrästöstä.

Edit: noita sähköjohtoja ei ole mulla
    Honda CBR1100XX Super Whitebird

SS1000 CBR1100XX ennätysajo.

www.xxmeeting.fi
    Entisenä Birdien omistajana törmäsin joskus näihin kuviin...

Eikä siellä todellakaan ole kattia.
    Katalysaattorit on just siinä äänenvaimentimia edeltävässä paksummassa kohdassa.
    Viimeksi muokannut: masentaja; 20.02.2012 klo 22:18.
    Lainaa masentaja kirjoitti Katso viesti
    Entisenä Birdien omistajana törmäsin joskus näihin kuviin...
    Eikä siellä todellakaan ole kattia.
    Katalysaattorit on just siinä äänenvaimentimia edeltävässä paksummassa kohdassa.

Just noita kuvia minäkin muistelin, mutta ne oli sitten muuten vaan tukittu kaikenmaailman ritilöillä nuo neliskanttiset lootat, eikä suikaan katilla.

Mitä lie virkaa noillakaan ahdistuksilla? Noiden laatikoiden tilalle kun hitsaisi suorat putket, niin varmaan virtaisi paremmin.
    ZZR1400 -06
    Ei tarvii toimii hyvin ja kevyesti.
    Viimeksi muokannut: H@nde; 24.02.2012 klo 20:46.

www.xxmeeting.fi
    Hyvä H@nde!
    Itelle tollanen tulossa. Nyt vasta sain tilattua vaikka jo viime keväänä oli tarkoitus hommata. Joltakin taisin XX-ironbutt ajossa tuon cruisen toiminnasta kyselläkin.

Nyt just muistin että perhana, mullahan pyörii siinä kaasunpuoleisessa kahvassa siellä putken sisällä se kahvapainon vastakappale. Siis se mihin paino ruuvataan. Ei vissiin ole normaalia, joten mitenkähän tuon korjaisi Vai onko se siellä sisällä jotenkin kierteillä, kertokee työ viisaat?!
    Honda CB350K4

"Work Less - Ride More"
    vasemmanpuoleiseen kahvaan olen tehnyt ruumiinavauksen kerran. siellä oli sellainen galvanoitu metalli, jossa oli sellaiset haitat, jotka meni alumiinisessa kahvaputkessa oleviin reikiin ja siten pysyy paikoillaan.

Tänks, ei tosin avautunut savolaiselle niin piti etsiä kuvan kanssa
    Tjaa,mikähän osa tosta sit ois antautunut..? http://www.hondaoriginalparts.com/ho...1&block_03=624

Saakohan tuota sisäosaa ulos ilman että leikkaa koko kahvaputken päreiksi?
    Honda CB350K4

"Work Less - Ride More"
    Lambda on aina ennen kattia aiempiin keskusteluihin palatakseni, kertaakaan en ole missään vehkeessä toisin nähnyt. Ja nuo pakoputken sisuskuvat, nuo reikälevyn tapaiset sisällä liittyvät äänien vaimentamiseen vain.

Näin..
    Lainaa vanha kirjoitti Katso viesti
    Tänks, ei tosin avautunut savolaiselle niin piti etsiä kuvan kanssa
    Tjaa,mikähän osa tosta sit ois antautunut..? http://www.hondaoriginalparts.com/ho...1&block_03=624

Saakohan tuota sisäosaa ulos ilman että leikkaa koko kahvaputken päreiksi?
    Ainakin omassa (vm -98) pyörii tankopainot molemmalla puolella. Olen elänyt itse siinä uskossa että näin kuuluukin olla. Viikonloppuna viimeks otin ne pois kun laitoin kahvalämppärit ja totesin vain takaisin laittaessa että hyvinhän ne siellä pysyy.
    Honda CBR1100XX
    Lainaa vanha kirjoitti Katso viesti
    Hyvä H@nde!
    Itelle tollanen tulossa. Nyt vasta sain tilattua vaikka jo viime keväänä oli tarkoitus hommata. Joltakin taisin XX-ironbutt ajossa tuon cruisen toiminnasta kyselläkin.
    Olihan tuo paikoilaan jo silloin xx-ironbutin aikaan. Itse tykännyt kovasti vaikka ei olekkaan trotlemaisterin veroinen. Yhdellä tutulla on toi trotlemaister, niin sen toimintaperiaate on erillainen.
    Trotlemaisterin kiristys tapahtuu vastapäivään eli kaasukahvan kierron suuntaan ja tarvitsee kiristää vain noi 1/4 osa kierrosta.

Eihän tuota tarvii kyllä jatkuvasti olla kiristelemässä/löysäämässä, mutta tuohon toimintaan on kyllä syytä tutustua kunnolla ennen ajoon lähtemistä, jottei ajon aikana tule ylläreitä.

Lopuksi viella mccruise.com

www.xxmeeting.fi
    Nonni, tuli sit käytyä tallilla starttailemassa pyörää uuden akun voimin. Ruuvailin samalla uudet savunväriset etuvilkut ja tuon vak.nop.säätimen paikoilleen.

Äkkiseltään ihan toimivan oloinen vekotin ja helppo käyttää. Vähän tosin jännitti et miten tuo pelittää, kun manailin aikasemmassa viestissä tuota vastakappaleen kiertymistä, mut niin kait sen kuuluukin pyöriä siellä sisällä. Nimittäin kytkimen puolella pyöri kanssa, kun ruuvarilla käänsi painoa kireemmälle..
    Niin, tuossa mun pyörässä on Oxfordin kahvaläppärit ja vakkari tuntui pelittävän oikein hyvin mitä myös etukäteen vähän epäilin.

Alkais vaan noi lumet nyt sulaa nii pääsis taas
    Honda CB350K4

"Work Less - Ride More"
    se kahvapainon pyöriminen.. saattaahan se tosiaan se kahvapaino pyöriä en ole koskaan sitä niin ajatellu.. ite vaan mietin et miten se kiinnitys tulee siihen itse alumiinitankoon, kun sehän ei saa pyöriä, niin sillä sitä tangon anatomiaa aiemmin tyrkytin..

hankala ruuvata kiinni, jos vastakappale pyörii mukana.

mikähän prkl tuli ku takajarru jäi päälle?

jarrunesteet vaihdoin jo syssyllä, kaikki toimi ok ja nyt tuli renkaiden vaihto eteen, joten työntelyä tallissa ja painasin jalkajarrua.... tunsin et jäi vähän kantamaan, no nyt aloin tarkemmin tutkia ja takajarrusatulan ulommat(kolmesta) männät kantaa, eivät kuitenkaa ole jumissa ku liikkuvat vuoronperään meisselillä ku avittaa mut esim. jarrulevy ei edes väliin mahdu, jarrupaine on päällä ???

eli ne männät on ulkona mitkä ottaa paineen (sec. master syl.) vasemmasta etujarrusatulasta, tämä etujarrun sec. sylinterikään ei tunne olevan jumissa....mut siitä eteenpäin linjassa on joku (PVC) ohjausventtiili ??

Pyörä roikkuu tällä hetkellä katosta ilman kumpaakaan rengasta kiinni....Miettimiseks mennee
    Viimeksi muokannut: Petsku; 25.02.2012 klo 18:13.
    "On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo."
    -Nalle Puh-
    Lainaa Petsku kirjoitti Katso viesti
    mikähän prkl tuli ku takajarru jäi päälle?

jarrunesteet vaihdoin jo syssyllä, kaikki toimi ok ja nyt tuli renkaan vaihto eteen, joten työntelyä tallissa ja painasin jalkajarrua.... tunsin et jäi vähän kantamaan, no nyt aloin tarkemmin tutkia ja takajarrusatulan ulommat männät kantaa, eivät kuitenkaa ole jumissa ku liikkuvat vuoronperään meisselillä ku avittaa mut esim. jarrulevy ei edes väliin mahdu, jarrupaine on päällä ???

eli ne männät on ulkona mitkä ottaa paineen (sec. master syl.) vasemmasta etujarrusatulasta, tämä etujarrun apusylinterikään ei ole jumissa....mut välissähän on joku (PVC) ohjausventtiili ??

Pyörä roikkuu katosta ilman kumpaakaan rengasta kiinni....

Liittyisiköhän tämä jotensakin tähän Dual jarrun toimintaan? Kun painoit takajarrua niin silloinhan liikkuu etusylintereilläkin ne pikkumännät käsittääkseni, joten olisikohan ne menneet jotenkin yli ja jarrujärjestelmä luulee edelleen et nyt pysähdytään vaikkakin ollaan ilmassa..?

Tämä oli arvaus mut tuollalailla lähtisin itse asiaa tutkimaan..

Kerrohan sit missä oli vika..
    Herranjumala sentään! käytin eturattaan kotelon auki ja sieltä tuli varmaa kilo hiekkakivi röppöä.. onko sellanen valkonen purkkamainen eväs sitä ketjuvahaa?
    Tulipahan ketjulle yks 50 tkm lisää elinaikaa, kun ei ketju enää siellä seassa pyöri

Nyt olisi laitettuna:

xenonit Hi/Lo ja led parkkivalo (toimii erillisellä katkasijalla)
    Musta tuplakupla
    Tummat etuvilkut
    Tummat takavilkut (led)
    Tumma takavalo (led)

Omastamielestä aika hyvän näkönen peli, vaikka oma onkin ja mitää ei pitänyt ostella
    Lainaa j3k3 kirjoitti Katso viesti
    Herranjumala sentään! käytin eturattaan kotelon auki ja sieltä tuli varmaa kilo hiekkakivi röppöä.. onko sellanen valkonen purkkamainen eväs sitä ketjuvahaa?
    aikani kun veistelin puukolla sitä vahaa irti samasta paikasta, niin päätin ettei enää ikinä vahaa omiin ketjuihin. sen jälkeen tuli pro-oileri.

aikani kun veistelin puukolla sitä vahaa irti samasta paikasta, niin päätin ettei enää ikinä vahaa omiin ketjuihin. sen jälkeen tuli pro-oileri.
    Kallis tuo oileri näin pikaetsinnällä, mut varmasti hyvä

http://www.kotinet.com/saukki/pro-oiler/pro-oiler.htm
    Lainaa K-Päkä kirjoitti Katso viesti
    Liittyisiköhän tämä jotensakin tähän Dual jarrun toimintaan? Kun painoit takajarrua niin silloinhan liikkuu etusylintereilläkin ne pikkumännät käsittääkseni, joten olisikohan ne menneet jotenkin yli ja jarrujärjestelmä luulee edelleen et nyt pysähdytään vaikkakin ollaan ilmassa..?

Tämä oli arvaus mut tuollalailla lähtisin itse asiaa tutkimaan..

Kerrohan sit missä oli vika..
    tais selvitä, ollu huoltomies(minä) huolimaton oli yks jarrulinja vielä kokonaan nesteet vaihtamatta, juurikin tämä jalkajarrun Dual puoli, luulen että johtui siitä, tosin pyörähän roikkuu edelleen katossa....
    "On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo."
    -Nalle Puh-
  30.  
    Mistähän xx:lle saisi valkoisia, hienompia mittarintaustoja? Jaws motorcyclesistä ainakin mutta saako suomesta?
Sivu: 42 / 115:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3240414243445292 ... ViimeinenViimeinen