Sivu: 15 / 115:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 513141516172565 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 421:stä 450:een 3435:sta
  1. #421
    Mulla on mittarissa nyt 106 tkm, ite oon ajanu/huoltanu tätä jo n.60tkm....
    Ja hei, esim. ketjut on viimeeks vaihdettu n.60tkm sitten, eikä tarvii vaihtaa vielä tulevanakaan talvena. Eturatasta oon kyllä joutunu vaihtamaan.

    Kyyl se on huollosta kiinni nää vehkeet.

    Eikä enää tämmöstä sadantonnin pyörää oikeen voi vaihtaakaan, ku ei oo ku käyttöarvo jälellä, vaikka virheetön yksilö onkin kyseessä.



    "On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo."
    -Nalle Puh-
  2. #422
    Millaista öljyn vaihtoväliä oot pitäneet XX:n?
    CBR 1100 xx
  3. #423
    Lainaa (powersp @ Syys. 07 2009,11:36) kirjoitti
    Millaista öljyn vaihtoväliä oot pitäneet XX:n?
    kymppi mennään delvacilla, tosin ei tuo kymppi oo enää pariin kesään täyttyny eli vaihtoväli on aina syksyllä.....
    "On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo."
    -Nalle Puh-
  4. #424
    Motulin 5000:lla mennään ja vaihto suodattimineen 6tkm välein..
    Kawasaki zx-12r 2005
    Saab 9-5 Aero 2004
    Saab 96 V4 Super -79
  5. #425
    Mikähän mahtaa olla yleisin syy, kun vesisateella meinää ruvetä pätkimään. Tänään töistä tullessä meinas olla arpapeliä, että pääseekö kotia asti ajamalla vai joutuuko työntämään loput 100m. *

    Kyllä naapurit ihmettelivät miksi mulla pyörä käy korotetulla tyhjäkäynnillä vesisateessa ihan yksin * Yritin kertoa, että kuivattelen mopoa *
    Honda CBR1100XX Super Whitebird

    SS1000 CBR1100XX ennätysajo.

    www.xxmeeting.fi
  6. #426
    Lainaa (H@nde @ Syys. 16 2009,19:38) kirjoitti
    Mikähän mahtaa olla yleisin syy, kun vesisateella meinää ruvetä pätkimään. Tänään töistä tullessä meinas olla arpapeliä, että pääseekö kotia asti ajamalla vai joutuuko työntämään loput 100m. *

    Kyllä naapurit ihmettelivät miksi mulla pyörä käy korotetulla tyhjäkäynnillä vesisateessa ihan yksin * Yritin kertoa, että kuivattelen mopoa *
    Aiheesta juttua
    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....=103605
    Älä korjaa ehjää....
  7. #427
    On ollut mielessä rakennella talven aikana omasta bläkkäristä naku mallinen, joten tietääkö joku mistä voisi löytää tavalliselle tangolle sopivaa yläkolmiota,pitempiä vaijereita, jne.. sopivia osia tuohon projektiin

    Tarkoitus ei ole tehdä mitään pampperssi vehjettä vaan ihan perus tyylikäs katteeton...
    Kawasaki zx-12r 2005
    Saab 9-5 Aero 2004
    Saab 96 V4 Super -79
  8. #428
    Jaahans, takasella (Z6) ajettu matka-ajoa vajaa 9tkm ja alkaa olla vaihdon paikka. * Taitaapi merkki vaihtua Pilot Roadiksi *
    http://xxmeeting.fi/
    IBA suoritukset: 5xSS1000, 3xSS1600K, SS2000K, BB1500Finland, SS2000Finland.
  9. #429
    Lainaa (Bali Sunset @ Syys. 03 2009,12:33) kirjoitti
    Laukkujen kera aika hyvin vetää.:


    http://www.youtube.com/watch?v=1zqKzqL9mjw
    Huh, olipa pelottavan näköstä. Kuski vei yläkroppaa ulkokaarteeseen. Ihme ettei lipannu.
    Sukisukimies
  10. #430
    Lainaa (Frostgrey @ Syys. 17 2009,15:14) kirjoitti
    On ollut mielessä rakennella talven aikana omasta bläkkäristä naku mallinen, joten tietääkö joku mistä voisi löytää tavalliselle tangolle sopivaa yläkolmiota,pitempiä vaijereita, jne.. sopivia osia tuohon projektiin

    Tarkoitus ei ole tehdä mitään pampperssi vehjettä vaan ihan perus tyylikäs katteeton...
    X11 osista varmaan löytyy paljon käyttökelpoista kun runko on kuitenkin suurelta osin sama?
    Honda CB 1100 SF X-Eleven
  11. #431
    Mitenkäs pitkään porukat on ajelleet nokkaketjun kiristäjillä ennenkuin on vaihdettu? Mulla 36tkm ajettu pyörä ja pitää jonkin verran raksutusta. Olisko syytä vaihtaa vai annanko mennä vaan? Jos kiristäjä on juuri vaihdettu niin pitääkö silloin ääntä juuri ollenkaan?
    Kawasaki Z1100ST -82
    Honda VF500F2 -85
    Aprilia RS125 -02

    Ex.
    Honda CBR1100XX -99
    Kawasaki Z750 -04
  12. #432
    Lainaa (SamiR @ Syys. 22 2009,14:32) kirjoitti
    Mitenkäs pitkään porukat on ajelleet nokkaketjun kiristäjillä ennenkuin on vaihdettu? Mulla 36tkm ajettu pyörä ja pitää jonkin verran raksutusta. Olisko syytä vaihtaa vai annanko mennä vaan? Jos kiristäjä on juuri vaihdettu niin pitääkö silloin ääntä juuri ollenkaan?
    Joskus merkkikorjaamon asentaja kommentoinu edellisen XX:ni nykyiselle omistajalle, että 60tkm. ois aika normit kilsat. Itse vaihdoin mokoman 48tkm kohdalla, kun nokat oli muutenkin irti venttiilejä säätäessä ja koska ketju ei hirmuisen hunajaa maksanut.
    Tohon edelliseen XX:ääni vaihdettiin kiristäjä 30tkm kohdalla. Viikon jakopää oli hiljaa, ja sen jälkeen sama särinä 3500-4000r/min kohdalla jatkui.
    Nykyiseen vaihdoin kys. palikan jossain 22tkm kohdalla "varmuuden vuoksi" kun mopolla oli ikäänsä nähden niin pirun vähän ajettu. On siitä huolimatta pitänyt tota särinää näihin päiviin saakka em. kierrosalueella, mutta ei ole kone siitä alkanut poikimaan. Taitaa olla resonanssiääniä ja ominaisuus, sen sijaan että kyseessä olis vika.
    Eli aika pitkälti noita jakopään osia vaihtelee itselleen mielenrauhan saadakseen, sensijaan että siihen olis mikään pakko..



    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
  13. #433
    Lainaa (Holtsu @ Syys. 22 2009,15:02) kirjoitti
    Lainaa (SamiR @ Syys. 22 2009,14:32) kirjoitti
    Mitenkäs pitkään porukat on ajelleet nokkaketjun kiristäjillä ennenkuin on vaihdettu? Mulla 36tkm ajettu pyörä ja pitää jonkin verran raksutusta. Olisko syytä vaihtaa vai annanko mennä vaan? Jos kiristäjä on juuri vaihdettu niin pitääkö silloin ääntä juuri ollenkaan?
    Joskus merkkikorjaamon asentaja kommentoinu edellisen XX:ni nykyiselle omistajalle, että 60tkm. ois aika normit kilsat. Itse vaihdoin mokoman 48tkm kohdalla, kun nokat oli muutenkin irti venttiilejä säätäessä ja koska ketju ei hirmuisen hunajaa maksanut.
    Tohon edelliseen XX:ääni vaihdettiin kiristäjä 30tkm kohdalla. Viikon jakopää oli hiljaa, ja sen jälkeen sama särinä 3500-4000r/min kohdalla jatkui.
    Nykyiseen vaihdoin kys. palikan jossain 22tkm kohdalla "varmuuden vuoksi" kun mopolla oli ikäänsä nähden niin pirun vähän ajettu. On siitä huolimatta pitänyt tota särinää näihin päiviin saakka em. kierrosalueella, mutta ei ole kone siitä alkanut poikimaan. Taitaa olla resonanssiääniä ja ominaisuus, sen sijaan että kyseessä olis vika.
    Eli aika pitkälti noita jakopään osia vaihtelee itselleen mielenrauhan saadakseen, sensijaan että siihen olis mikään pakko..
    Mulla se pitää ääntä lähinnä pienillä kierroksilla (tyhjäkäynnin tuntumassa).



    Kawasaki Z1100ST -82
    Honda VF500F2 -85
    Aprilia RS125 -02

    Ex.
    Honda CBR1100XX -99
    Kawasaki Z750 -04
  14. #434
    Lainaa (SamiR @ Syys. 22 2009,15:13) kirjoitti
    Lainaa (Holtsu @ Syys. 22 2009,15:02) kirjoitti
    Lainaa (SamiR @ Syys. 22 2009,14:32) kirjoitti
    Mitenkäs pitkään porukat on ajelleet nokkaketjun kiristäjillä ennenkuin on vaihdettu? Mulla 36tkm ajettu pyörä ja pitää jonkin verran raksutusta. Olisko syytä vaihtaa vai annanko mennä vaan? Jos kiristäjä on juuri vaihdettu niin pitääkö silloin ääntä juuri ollenkaan?
    Joskus merkkikorjaamon asentaja kommentoinu edellisen XX:ni nykyiselle omistajalle, että 60tkm. ois aika normit kilsat. Itse vaihdoin mokoman 48tkm kohdalla, kun nokat oli muutenkin irti venttiilejä säätäessä ja koska ketju ei hirmuisen hunajaa maksanut.
    Tohon edelliseen XX:ääni vaihdettiin kiristäjä 30tkm kohdalla. Viikon jakopää oli hiljaa, ja sen jälkeen sama särinä 3500-4000r/min kohdalla jatkui.
    Nykyiseen vaihdoin kys. palikan jossain 22tkm kohdalla "varmuuden vuoksi" kun mopolla oli ikäänsä nähden niin pirun vähän ajettu. On siitä huolimatta pitänyt tota särinää näihin päiviin saakka em. kierrosalueella, mutta ei ole kone siitä alkanut poikimaan. Taitaa olla resonanssiääniä ja ominaisuus, sen sijaan että kyseessä olis vika.
    Eli aika pitkälti noita jakopään osia vaihtelee itselleen mielenrauhan saadakseen, sensijaan että siihen olis mikään pakko..
    Mulla se pitää ääntä lähinnä pienillä kierroksilla.
    No toi sun mopon kilsamäärä on just se, missä moni vaihtaa tuon kiristimen, saadakseen mielenrauhan. Osa maksanee nykyään kuus-seitsemän kymppiä originaalina, on helppo ja nopee vaihtaa itsekin.
    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
  15. #435
    Ok...Täytyypä vaikka talven aikana hankkia myös tuo mielenrauha samalla kun tallissa tekee muitakin huoltoja
    Kawasaki Z1100ST -82
    Honda VF500F2 -85
    Aprilia RS125 -02

    Ex.
    Honda CBR1100XX -99
    Kawasaki Z750 -04
  16. #436
    Tässä seuraava pienen pudjetin prokkis, t10 kantaset ledit mittaristoon..tosin valkoista sinisen sijaan. Miksei tästä ole kukaan puhunut mitään?

    http://blackbirdownersclub.eu/phpBB3...hp?f=12&t=6088

    Ei ole ketään joka olis ruisku bläkkäriin vaihtanut? Kuvaa!
    Tubla Äksä 2001.. menemene katsoo kuvia! http://s11.photobucket.com/albums/a186/Ksalmi/blackbird
  17. #437
    Tulppien vaihto olis edessä. Onko ne helpompi vaihtaa irroittamalla syyläri kuten ohjekirjassa kehotetaan vai vai kävis nostamalla tankki ylös ja sitä kautta?
    CBR 1100 xx
  18. #438
    Tankki ja ilmansuodatinkotelo veks, noin olen sen itse tehnyt, en ole edes ajatellut että olisi helpompaa ottaa syyläri jne sivuun.
    Älä korjaa ehjää....
  19. #439
    Onko ihan normaalia, että penkityksen jälkeen (lisätty pc3 + K&N, putket vaihdettu aiemmin) bensan kulutus kasvaa n. 1,5 - 2l/100km? Kylmemmät ilmat ei tuota oikein selitä, koska viime vuonna ajelin samoihin aikoihin tankillisella huomattavasti pidemmälle kuin nyt.
  20. #440
    onkos porukka tehnyt jawsille tilauksia viime aikoina? onko homma toiminu hyvin edelleen..?

    laitoin mailia menemään, eikä mitään ole kuulunu. aikaisemmin vastaus on tullu hyvinkin nopeasti.. *
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  21. #441
    Lainaa (XX-xenon @ Loka. 11 2009,22:21) kirjoitti
    onkos porukka tehnyt jawsille tilauksia viime aikoina? onko homma toiminu hyvin edelleen..?

    laitoin mailia menemään, eikä mitään ole kuulunu. aikaisemmin vastaus on tullu hyvinkin nopeasti.. *
    Onpa kumma, ennen on kyllä vastannut muutaman tunnin sisällä..Itelläki ois tarkoitus tässä talven mittaan tilailla uutta osaa, joten ilmoita miten sulla kävi tilauksen kanssa.
    Viimeksi kun tilasin niin palvelu oli täys kymppi.
    Ex:
    Ducati Hypermotard 1100 -08
    Kawasaki ZZR 1400 ABS -09
    Honda CBR 1100 XX -04
  22. #442
    viikon tässä olen vastausta jo odotellu, laitoin uudestaan saman mailin, josko vastais jossain vaiheessa. ei ole tullut edes mitään automaattivastausta että olis lomalla yms..

    E: tuli vihdoinki vastausta.. kirkkaita vilkkuja hamuaville tiedoksi, ettei niitä kuulemma tällä hetkellä ole varastossa, joten eivät ota tilauksia niiden osalta vastaan tällä hetkellä.. kesäkuulta asti ovat odottaneet niitä varastoon, muttei vielä ole tullu.. eikä maininnu, milloin niitä olis tulossa..

    mut muuta tavaraa lähti tilaukseen. *



    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  23. #443
    Tuolta omat kirkaat etuvilkut tilasin <a href="http://cgi.ebay.co.uk/Clear-indicators-signals-Honda-CBR-1100-XX-Blackbird_W0QQitemZ360192192121QQcmdZViewItemQQ
    ptZUK_Motorcycle_Parts?hash=item53dd20ae79&_trksid =p3286.c0.m14" target="_blank">Ebay</a>
    CBR 1100 xx
  24. #444
    ei pahan näköiset. jawsilla olisivat olleet kirkkaalla optiikalla mutta myös tuo malli on ollu mielessä jossa tuo hieman "röpelö" kuvio lasissa..

    hintakaan ei ole mahdoton..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  25. #445
    Sopiiko `01 vaimentimet `07 pyörään?
    Liian pieni allekirjoitus poistettu.
  26. #446
    eipä jawsin tilaus onnistu vieläkään, tietävät kyllä mitä on tilattu muttei ole vielä tullut edes paypalista ilmoitusta.. mahtaako koko talvi mennä odotellessa.. *

    kummallista hommaa, aina on ennen tullu vastaus hyvin nopeasti, nyt sitte tökkii oikein kunnolla.. *

    e: no niin, johan alkoi luistaa. eivät olleet saaneet yhtä lähettämääni mailiani ni sillä homma ei edenny, aamulla saatiin asia selväksi ja paypalin lasku tulikin miltei heti ja tilaus lähti vetämään.



    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  27. #447
    Lainaa (Tuumas @ Loka. 11 2009,21:40) kirjoitti
    Onko ihan normaalia, että penkityksen jälkeen (lisätty pc3 + K&N, putket vaihdettu aiemmin) bensan kulutus kasvaa n. 1,5 - 2l/100km? Kylmemmät ilmat ei tuota oikein selitä, koska viime vuonna ajelin samoihin aikoihin tankillisella huomattavasti pidemmälle kuin nyt.
    Paljonkos tuli hepoja lisää vakioon verrattuna?Tuosta kulutuksesta en osaa sanoa muutakuin että edellisessä pyörässä gsx 750 f:ssä laitettiin putki,k&n ja suutinsarja mutta normaali ajossa ei kuluttanut sen enempää .Luulisi että ruisku olisi paljon tarkempi bensan suhteen kuin kaasaripelit?
    ZZR 1400 -08
    CBR XX 1100 -06
    GSX 750F -03
    ER-5 -97
    +100tkm/120kmh




  28. #448
    Suunnitelmissa olis nesteiden vaihto kytkimeen ja jarruihin. Miten toi onnistuu tossa dual jarrusysteemissä?
    CBR 1100 xx
  29. #449
    Lainaa (powersp @ Loka. 26 2009,16:06) kirjoitti
    Suunnitelmissa olis nesteiden vaihto kytkimeen ja jarruihin. Miten toi onnistuu tossa dual jarrusysteemissä?
    Kannattaa kaivaa huoltomanuaali nenän eteen, niin hahmottaa paremmin mistä vivusta menee painetta minnekkin. Vissiin sulla on -98 pyörä?, mutta äkkiä katottuna uudemman mallin (99->) manuaalissa on paremmat kuvat (kohta 15-4).

    Periaatteessa ihan samat temput kun perinteisessä, mutta lisänä on tuo etujarrusatulassa oleva "bonus"työsylinteri joka tuuppaa painetta taakse etujarrun avulla. Eli siinä on kolmas "pumpattava" kohta jalka- ja käsijarrun lisäksi.

    Ilmanippojahan on sitten useampia joka jarrusatulassa, enkä muista ulkoa miten ne meni, mutta kokeilemallahan se selviää mistä paine karkaa.


    Niin ja itse vaihdoin nesteet siis lisäämäällä uutta ja pumppaamalla vanhaa läpi niin kauan kunnes alkoi tulla kirkasta tavaraa nipasta. En siis tyhjentänyt kokonaan missään vaiheessa.



    ZZR1400 -06
  30.  
  31. #450
    Lainaa (suzuki03 @ Loka. 24 2009,12:14) kirjoitti
    Lainaa (Tuumas @ Loka. 11 2009,21:40) kirjoitti
    Onko ihan normaalia, että penkityksen jälkeen (lisätty pc3 + K&N, putket vaihdettu aiemmin) bensan kulutus kasvaa n. 1,5 - 2l/100km? Kylmemmät ilmat ei tuota oikein selitä, koska viime vuonna ajelin samoihin aikoihin tankillisella huomattavasti pidemmälle kuin nyt.
    Paljonkos tuli hepoja lisää vakioon verrattuna?Tuosta kulutuksesta en osaa sanoa muutakuin että edellisessä pyörässä gsx 750 f:ssä laitettiin putki,k&n ja suutinsarja mutta normaali ajossa ei kuluttanut sen enempää .Luulisi että ruisku olisi paljon tarkempi bensan suhteen kuin kaasaripelit?
    11 tuoretta kaakkia tuli takarenkaalle lisää ton operaation avulla.
Sivu: 15 / 115:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 513141516172565 ... ViimeinenViimeinen