Sivu: 8 / 115:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6789101858108 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 211:stä 240:een 3437:sta
  1. #211
    Hyvät ohjeet kyllä pitäis löytyä... Tarviiko mitään avaruusraketin korjaukseen tarkoitettuja työkaluja? Pitkää jatkoa?
    -99 Mustarastas
    Aina sattuu ja tapahtuu, ja kun tarpeeksi sattuu niin siihen tottuu!
  2. #212
    Lainaa (HabaXX @ Huhti. 05 2009,20:23) kirjoitti
    Ei tarvi mitään erikoistyökaluja.
    Tuolta ohjetta...
    Mites haba saat näkymään nuo kuvat tuosta jenkkipojan ohjeesta? Olen kirjautuneena, muuta tulee vai tyhjä valkoinen näyttö... Puuttuuko joku ajuri tms. jostain..?
    -99 Mustarastas
    Aina sattuu ja tapahtuu, ja kun tarpeeksi sattuu niin siihen tottuu!
  3. #213
    Lainaa (bug85 @ Huhti. 05 2009,09:57) kirjoitti
    Tuli tuossa tilattua birdiin bagsterin tankinsuoja.Onkos kellään kokemusta sen asentamisesta?Ohjeiden mukaan ei pitäis hankala homma olla,mutta ajattelin kysyä varalta,jos xx:n kohdalla on jokin tietämisen arvoinen asia (esim.jos pitää katteita ymsä irrotella).
    Eikös kellään ole asennuksesta kokemuksia.?
    Ex:
    Ducati Hypermotard 1100 -08
    Kawasaki ZZR 1400 ABS -09
    Honda CBR 1100 XX -04
  4. #214
    Eilen asentelin keväthuollon yhteydessä *XX:ään jalkatappien siirtosarjan.
    Tuli tilattua http://www.jaws-motorcycles.co.uk kautta tällaiset:



    Kohtuuhintaiset, helppo asentaa ja hyvältä tuntuvat, onko kenelläkään kokemuksia?



    "Voit valita oletko aina oikeassa vai onnellinen"
    Suzuki GS 500E -> Honda CBR 1100xx
  5. #215
    Tuli tässä talven aikana tehtyä pyörälle yhtä ja toista. Koska kakkoskamera oli usein käden ulottuvilla, tuli valokuviakin otettua jonkin verran. Koneella kun niitä sitten aikani hämmästelin, tuumin notta kait niitä vois jakaa halukkaille remonttien avuksi. Piti siis tehdä vähän kotisivun poikasta.

    Ihan on ihka ensimmäiset sivut jotka tein, joten ei ehkä ihan priimaa vielä, mutta kuvat ja jutut on luettavissa, joten riittää mulle.

    Remonttijutut on pääasiassa Bläkkäristä, mutta on siellä jotain vanhasta Suzukistakin.

    http://koti.tnnet.fi/web280/



    ZZR1400 -06
  6. #216
    Lainaa (Deecu @ Huhti. 06 2009,22:27) kirjoitti
    Tuli tässä talven aikana tehtyä pyörälle yhtä ja toista. Koska kakkoskamera oli usein käden ulottuvilla, tuli valokuviakin otettua jonkin verran. Koneella kun niitä sitten aikani hämmästelin, tuumin notta kait niitä vois jakaa halukkaille remonttien avuksi. Piti siis tehdä vähän kotisivun poikasta.

    Ihan on ihka ensimmäiset sivut jotka tein, joten ei ehkä ihan priimaa vielä, mutta kuvat ja jutut on luettavissa, joten riittää mulle.

    Remonttijutut on pääasiassa Bläkkäristä, mutta on siellä jotain vanhasta Suzukistakin.

    http://personal.inet.fi/koti/deecu/
    Mistäs hommasit SW-Motechin telineet? Saako jostain halvemmalla kuin Heinolta?
    Oletko tykänny?
    Olisko mahdollista saada kuvaa oikeasta puolesta laukku paikallaan?
    Itellä Akrapovicin savupiippu ja takaosa tulee aavistuksen vakiovaimentajaa ylemmäksi. Nyt on paikollaan givin teline, laukun ja vaimentajan väliin jää ehkä 1-1,5cm rako.
    Tekis mieli tommoset SW-Motechit, jos jostain löytäis kohtuu hinnalla... Mietityttää vaan että tuleeko laukut alemmaksi kuin Givissä ja vastaa vaimentajaan?

    Kiitos!
    -99 Mustarastas
    Aina sattuu ja tapahtuu, ja kun tarpeeksi sattuu niin siihen tottuu!
  7. #217
    Lainaa (Nokivasara @ Huhti. 07 2009,09:48) kirjoitti
    Mistäs hommasit SW-Motechin telineet? Saako jostain halvemmalla kuin Heinolta?
    Oletko tykänny?
    Olisko mahdollista saada kuvaa oikeasta puolesta laukku paikallaan?
    Itellä Akrapovicin savupiippu ja takaosa tulee aavistuksen vakiovaimentajaa ylemmäksi. Nyt on paikollaan givin teline, laukun ja vaimentajan väliin jää ehkä 1-1,5cm rako.
    Tekis mieli tommoset SW-Motechit, jos jostain löytäis kohtuu hinnalla... Mietityttää vaan että tuleeko laukut alemmaksi kuin Givissä ja vastaa vaimentajaan?

    Kiitos!
    Ei tarvinnut itse noita tellinkejä hommata kun tuli pyörän mukana. Olen ollut todella tyytyväinen niihin. Puolessa minuutissa irti/kiinni nuo sivutelineet, eikä jää kuin pienet palikat pyörään ilman niitä. Ainoa miinus on se, että joutuu ottamaan matkustajan kauhukahvan irti takalaukun telineen tieltä. Korjasin tosin sen puutteen tekemällä uuden, joka mahtuu olemaan paikallaan myös laukun kanssa.

    Otin pari kuvaa pyytämästäsi kohdasta. Ei ole paljoa tilaa putkella olla ylempänä kun ottaisi jo telineeseen tai laukkuun kiinni.



    ZZR1400 -06
  8. #218
    Lainaa (Deecu @ Huhti. 07 2009,17:45) kirjoitti
    Lainaa (Nokivasara @ Huhti. 07 2009,09:48) kirjoitti
    Mistäs hommasit SW-Motechin telineet? Saako jostain halvemmalla kuin Heinolta?
    Oletko tykänny?
    Olisko mahdollista saada kuvaa oikeasta puolesta laukku paikallaan?
    Itellä Akrapovicin savupiippu ja takaosa tulee aavistuksen vakiovaimentajaa ylemmäksi. Nyt on paikollaan givin teline, laukun ja vaimentajan väliin jää ehkä 1-1,5cm rako.
    Tekis mieli tommoset SW-Motechit, jos jostain löytäis kohtuu hinnalla... Mietityttää vaan että tuleeko laukut alemmaksi kuin Givissä ja vastaa vaimentajaan?

    Kiitos!
    Ei tarvinnut itse noita tellinkejä hommata kun tuli pyörän mukana. Olen ollut todella tyytyväinen niihin. Puolessa minuutissa irti/kiinni nuo sivutelineet, eikä jää kuin pienet palikat pyörään ilman niitä. Ainoa miinus on se, että joutuu ottamaan matkustajan kauhukahvan irti takalaukun telineen tieltä. Korjasin tosin sen puutteen tekemällä uuden, joka mahtuu olemaan paikallaan myös laukun kanssa.

    Otin pari kuvaa pyytämästäsi kohdasta. TÄÄLLÄ. Ei ole paljoa tilaa putkella olla ylempänä kun ottaisi jo telineeseen tai laukkuun kiinni.
    No kiitoksia kovasti kuvapalvelusta!
    Eipä tosiaan myydä asti jää tilaa. Tuolla vakiotorvellakaan!
    Taitaa olla niin että totutellaan elämään tuon Givin heinähäkin kanssa... Jostain kun sais faktatietoa, kuinka paljon tuo Akra on ylempänä verrattuna vakiovaimentajaan!
    Varastossa olis, mutta kun ei laiskana tuon takia viittis alkaa askarteleen!
    -99 Mustarastas
    Aina sattuu ja tapahtuu, ja kun tarpeeksi sattuu niin siihen tottuu!
  9. #219
    Noniin kausi avattu bläkkärillä, pientä pujottelua tuossa mikkelin valtavassa keskustassa ja kevyttä neppailua ohitusteillä
    Ainakin tuli todettua renkaiden vaikutus ajettavuuteen: etuseksi vaihtui talven aikana tuo paljon kehuttu metzin z6 ja kylläpä oli mukavata kyytiä!! Muutenkin oli kivaa eikä edes kylmä (taisi olla vielä plussan puolella)
  10. #220
    paljonkos noi jalkatappien siirtopalikat kustansi posteineen..?

    itellä ilmeisesti samanlaisten tilaaminen edessä tälle keväälle..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  11. #221
    Lainaa (XX-xenon @ Huhti. 08 2009,19:36) kirjoitti
    paljonkos noi jalkatappien siirtopalikat kustansi posteineen..?

    itellä ilmeisesti samanlaisten tilaaminen edessä tälle keväälle..
    ~ 45- 50EUR paikkeilla. (Tilasin muutakin samalla.) *



    "Voit valita oletko aina oikeassa vai onnellinen"
    Suzuki GS 500E -> Honda CBR 1100xx
  12. #222
    Otetaanpa seuraavaa topiccia... Itsekin tein vähän kauppoja Jawsin kanssa ja kyytiin tuli mm. kirkkaat vilkunlasit. Mutta millä riivatulla ne vanhat saa pois? Peilin taakse pitäisi mennä mutta millä ilveellä peilin saa pois jotta pääsee polttimoon ja umpioon käsiksi?
    - '11 BMW R 1200 GS
    - IBA SS1600K
    ---
    ex: '00 Honda CBR 1100 Super Blackbird / '08 Harley-Davidson VRSCDX Night Rod Special
  13. #223
    ScheiBe. Ne ristipäät siellä alla on ihan jumissa. Pakko yrittää saada auki siis...

    Thanks
    - '11 BMW R 1200 GS
    - IBA SS1600K
    ---
    ex: '00 Honda CBR 1100 Super Blackbird / '08 Harley-Davidson VRSCDX Night Rod Special
  14. #224
    Lainaa (strider @ Huhti. 09 2009,10:03) kirjoitti
    ScheiBe. Ne ristipäät siellä alla on ihan jumissa. Pakko yrittää saada auki siis...

    Thanks
    Jep mulla jäi kans homma tähän vaiheeseen. Ei vaan auenneet.
  15. #225
    Peilin varressa on musta kumisuoja, väännä se auki ja 2 pulttia irti ja peili putoaa pois taustastaan
    Civis Pacum, Para bellum
  16. #226
    Siis WTF? Siellä muistaakseni kumisuojan alla on 3 pulttia, 1 "pystysuorassa" ja 2 erilaista "vaakatasossa"... Tarkoittanet näitä kahta jotka menevät sinne peilikuoren sisään?

    Jos näin nniinnnn -- äkkiä kotiin ja ruuvari esiin!!!
    - '11 BMW R 1200 GS
    - IBA SS1600K
    ---
    ex: '00 Honda CBR 1100 Super Blackbird / '08 Harley-Davidson VRSCDX Night Rod Special
  17. #227
    Muistaakseni peilin varressa on 3 mutua ja avaa 2 satulan puoleista, mutta varovasti !!!
    Civis Pacum, Para bellum
  18. #228
    Jaman! Toimi! Eikä ollut edes vaikea rasti! Hienosti lähti oranssit umpiot pois ja nyt on kirkkaat + Jawsin Chrome Bulbit sisällä....

    Kiitti Hava61
    - '11 BMW R 1200 GS
    - IBA SS1600K
    ---
    ex: '00 Honda CBR 1100 Super Blackbird / '08 Harley-Davidson VRSCDX Night Rod Special
  19. #229
    no niin.bagster on nyt asennettu ja aika "pala kakkuahan" se oli. Istuu kyllä tosi hyvin paikalleen, ja luulen että vaan paranee, kun on jonkun aikaa paikallaan..

    Nyt sitten taas häiritään uudella kysymyksellä.
    Eli mikä navigaattori on helpoin asentaa xx:ään (koon yms. suhteen) ja mihin se tulee?Asennus pitäis olla sellainen, että reikiä ei tarvis porata ja muutenkin navin pitäis istua paikalleen hyvin. Onko sellainen mahdollista, että navi ei tulisi mittareiden tielle ja ei töröilis pleksin takaa mitenkään..
    Ex:
    Ducati Hypermotard 1100 -08
    Kawasaki ZZR 1400 ABS -09
    Honda CBR 1100 XX -04
  20. #230
    Lainaa (bug85 @ Huhti. 12 2009,20:06) kirjoitti
    no niin.bagster on nyt asennettu ja aika "pala kakkuahan" se oli. Istuu kyllä tosi hyvin paikalleen, ja luulen että vaan paranee, kun on jonkun aikaa paikallaan..

    Nyt sitten taas häiritään uudella kysymyksellä.
    Eli mikä navigaattori on helpoin asentaa xx:ään (koon yms. suhteen) ja mihin se tulee?Asennus pitäis olla sellainen, että reikiä ei tarvis porata ja muutenkin navin pitäis istua paikalleen hyvin. Onko sellainen mahdollista, että navi ei tulisi mittareiden tielle ja ei töröilis pleksin takaa mitenkään..
    Mulla on menossa TomTom Rider2:n kans sama homma XX:ään. Ite olen ainakin hylänny ne mukana tulleet härvelit. Jonkunlaista telineen prototyyppiä on mallattu siihen kytkinkahvan runkoon. Niiden kahen pultin alle millä koko hienous (nestesäiliö ym.) tulee tankoon kiinni. Yksinkertainen pellin pala sopivasti mutkalle ja reiät Tompan lataustelineelle. Saa nähä. Tekelettä ei kyllä kehtaa julkistaa, ainakaan vielä!!
    -99 Mustarastas
    Aina sattuu ja tapahtuu, ja kun tarpeeksi sattuu niin siihen tottuu!
  21. #231
    Lainaa (bug85 @ Huhti. 12 2009,20:06) kirjoitti
    no niin.bagster on nyt asennettu ja aika "pala kakkuahan" se oli. Istuu kyllä tosi hyvin paikalleen, ja luulen että vaan paranee, kun on jonkun aikaa paikallaan..

    Nyt sitten taas häiritään uudella kysymyksellä.
    Eli mikä navigaattori on helpoin asentaa xx:ään (koon yms. suhteen) ja mihin se tulee?Asennus pitäis olla sellainen, että reikiä ei tarvis porata ja muutenkin navin pitäis istua paikalleen hyvin. Onko sellainen mahdollista, että navi ei tulisi mittareiden tielle ja ei töröilis pleksin takaa mitenkään..
    Itellä zumo xx:ässä väänsin kierretangosta ( muistaakseni 6mm) u:n muotoisen määlyn ja laitoin öö oliskose yläkolmioon oik. puolelle zumon oman pallopää palikan. Ei oo edessä ja kaikki toimii.
  22. #232
    Näin yhdessä Hayabusassa jalkatappien alla semmoset (lisä)painot. Ilmeisesti vaimentavat(ko) tappien tärinää? Missähän noita on näkynyt myytävänä? Ovatko joitan pesiaali merkkikohtaisa vai jotain universaaleja?
    -99 Mustarastas
    Aina sattuu ja tapahtuu, ja kun tarpeeksi sattuu niin siihen tottuu!
  23. #233
    Lainaa (Nokivasara @ Huhti. 13 2009,09:40) kirjoitti
    Näin yhdessä Hayabusassa jalkatappien alla semmoset (lisä)painot. Ilmeisesti vaimentavat(ko) tappien tärinää? Missähän noita on näkynyt myytävänä? Ovatko joitan pesiaali merkkikohtaisa vai jotain universaaleja?
    moi nokivasara mulla on ackran putkisto ja hiilikuitu vaimennin sekä motecin telineet hyvin mahtuu olemaan laukut ja putki sulassa sovussa ei ota kiinni
  24. #234
    Lainaa (tahvo @ Huhti. 12 2009,21:08) kirjoitti
    Lainaa (bug85 @ Huhti. 12 2009,20:06) kirjoitti
    no niin.bagster on nyt asennettu ja aika "pala kakkuahan" se oli. Istuu kyllä tosi hyvin paikalleen, ja luulen että vaan paranee, kun on jonkun aikaa paikallaan..

    Nyt sitten taas häiritään uudella kysymyksellä.
    Eli mikä navigaattori on helpoin asentaa xx:ään (koon yms. suhteen) ja mihin se tulee?Asennus pitäis olla sellainen, että reikiä ei tarvis porata ja muutenkin navin pitäis istua paikalleen hyvin. Onko sellainen mahdollista, että navi ei tulisi mittareiden tielle ja ei töröilis pleksin takaa mitenkään..
    Itellä zumo xx:ässä väänsin kierretangosta ( muistaakseni 6mm) u:n muotoisen määlyn ja laitoin öö oliskose yläkolmioon oik. puolelle zumon oman pallopää palikan. *Ei oo edessä ja kaikki toimii.
    Itselle tulee kanssa tämä asennus juuri nyt kyseeseen kun olen tilaillut zumo660:sen. Ei sulla mitään kuvaa olis laittaa tosta virityksestä?
    98% of all statistics are made up

    Honda CBR1100XX - 2005 / 29tkm
  25. #235
    Lainaa (lidis @ Huhti. 13 2009,16:45) kirjoitti
    Lainaa (Nokivasara @ Huhti. 13 2009,09:40) kirjoitti
    Näin yhdessä Hayabusassa jalkatappien alla semmoset (lisä)painot. Ilmeisesti vaimentavat(ko) tappien tärinää? Missähän noita on näkynyt myytävänä? Ovatko joitan pesiaali merkkikohtaisa vai jotain universaaleja?
    moi nokivasara mulla on ackran putkisto ja hiilikuitu vaimennin sekä motecin telineet hyvin mahtuu olemaan laukut ja putki sulassa sovussa ei ota kiinni
    Jaha... Hyvä! Mites tuota, pitikö matkustajan kauhukahvasta luopua, kun perätelineen laitoit?
    Ja eikös sen peltisen perätelineen päälle tarvi vielä semmosen adapterilevyn, mihin tulee vasta esim. Givin laukku kiinni?
    -99 Mustarastas
    Aina sattuu ja tapahtuu, ja kun tarpeeksi sattuu niin siihen tottuu!
  26. #236
    joo tarvii poistaa kauhu kahva ja tartee adapteri levyn taka laukulle mutta sen saa tilatessa mukaan
  27. #237
    Laiskuus iski etsiessä... Mistä löytyy kirkkaat vilkunlasit tuplaäxxään?
    http://xxmeeting.fi/
    IBA suoritukset: 5xSS1000, 3xSS1600K, SS2000K, BB1500Finland, SS2000Finland.
  28. #238
    Lainaa (HabaXX @ Huhti. 14 2009,18:27) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Kirkkaita vilkkuja (klikkaa online shop) tai täältäkin.. Ebaysta löytyy myös vilkkuja.
    Suomesta täältä.
    Suuuuri kiitos avusta.
    http://xxmeeting.fi/
    IBA suoritukset: 5xSS1000, 3xSS1600K, SS2000K, BB1500Finland, SS2000Finland.
  29. #239
    Tänään piti ottaa pyörä ajoon, mutta ei startannu -> akku ostoksille. Akku paikalleen ajokamppeet niskaan ja pyörän selkään * Mutta ei starttaa vieläkään * Rele nakutta äänekkäästi, mutta ei starttaa. Onko kellän sattunu vastaavaa? Onko startti sököna vai onko jotain kikkoja mitä kannattais kokeilla ennen kun vien pajalle?
    Vanheneminen on pakollista, aikuistuminen vapaaehtoista
  30.  
  31. #240
    Lainaa (hljs84 @ Huhti. 15 2009,20:52) kirjoitti
    Tänään piti ottaa pyörä ajoon, mutta ei startannu -> akku ostoksille. Akku paikalleen ajokamppeet niskaan ja pyörän selkään * Mutta ei starttaa vieläkään * Rele nakutta äänekkäästi, mutta ei starttaa. Onko kellän sattunu vastaavaa? Onko startti sököna vai onko jotain kikkoja mitä kannattais kokeilla ennen kun vien pajalle?
    Oliskos kuitenkin akussa vikaa? Itsellä ainakin rele vain nakuttelee, kun akun varaustila lähellä nollaa. *
    "Voit valita oletko aina oikeassa vai onnellinen"
    Suzuki GS 500E -> Honda CBR 1100xx
Sivu: 8 / 115:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6789101858108 ... ViimeinenViimeinen