Sivu: 66 / 115:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1656646566676876 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1951:stä 1980:een 3435:sta
  1. #1951
    Kurkkasin oman pyörän 48 tkm huoltolapun, jossa
    - venttiilien välysten tarkastus 195,- + alv 23% (ei säätötarvetta)
    - jarrunesteen vaihto 32,50,- + alv 23% (dual cbs)
    - uudet tulpat, venttiilikopan tiiviste + sitä sun tätä isompaa ja pienempää tarviketta 156,09,- + alv 23%
    Maksettavaksi jäi alveineen 383,59,-

    Tuosta tietty puuttuu XX:n katteiden purku, jota X11:sta tarvitse tehdä. Niin ja öljyt vaihtelen itse, mutta josko tuosta suuntaa saisit... huollosta aikaa reilu vuosi ja ihan Hondan valtuutetussa huollossa.
    Mutkaista tietä näkymättömiin... jollakin?
  2. #1952
    Lainaa -perttu- kirjoitti Katso viesti
    Kurkkasin oman pyörän 48 tkm huoltolapun, jossa
    - venttiilien välysten tarkastus 195,- + alv 23% (ei säätötarvetta)
    - jarrunesteen vaihto 32,50,- + alv 23% (dual cbs)
    - uudet tulpat, venttiilikopan tiiviste + sitä sun tätä isompaa ja pienempää tarviketta 156,09,- + alv 23%
    Maksettavaksi jäi alveineen 383,59,-

    Tuosta tietty puuttuu XX:n katteiden purku, jota X11:sta tarvitse tehdä. Niin ja öljyt vaihtelen itse, mutta josko tuosta suuntaa saisit... huollosta aikaa reilu vuosi ja ihan Hondan valtuutetussa huollossa.
    Jep auttoihan tuo, nyt alkaa hahmottumaan paljonko tulee maksamaan.
    K8-1000
  3. #1953
    moro,
    Virityshaaveet 750 suzukista haudattiin ja alle tuli kaatumatautinen xx. ruma ku kuski, mutta namu ajella ja varmaan paranee kun saa uuden eturenkaan. Sitten kyselyikä:
    1. mistä mahd pian jotain opasta mopoon?
    2. etujousitus mallia todellalöysä, eli ainakin öljynvaihto edessä? säätöä kai ei ole? suskin säädin jäykäksi ja tykkäsin kovin..
    3. mistä edullisesti laukkutelineet?
    4. ainoa huoli on että välillä saa painella starttinappia muutaman kerran ilman mitään reaktiota ja sit pärähtää suoraan tulille, missä vika? akku on uusissa ainakin, mutta liekö tuo? HISS?
    GVG jo testattu ja tätäkin luettu ;)
    p.s. suskin jälkeen meinasi ekassa kiihdytyksessä jäädä kuski paikoilleen ja mopo kadota taivaanrantaan...
  4. #1954
    Tuolta löytyy huoltokortti ja omistajan käsikirja:
    http://www.hondabikes.fi/jalleenmyyn...huolto/1100-cc
    Etupäähän säätöä ei ole, paitsi jos ostat "aftermarket" säätöpalikat yläpään korkkien tilalle, öljynvaihto voi auttaa, ja sitten uudet progressiiviset jouset.
    Starttinappi kuluu/hapettuu suhauttele vaikka WD-nelikymppistä kytkimen sisälle, jos menee oikein huonoon kuntoon niin lyhyet valot lakkaa toimimasta (samainen kytkin kytkee valot pois päältä starttauksen ajaksi).
    Älä korjaa ehjää....
  5. #1955
    Todella paljon kiitoksia!!
    Mistä selviää oikea valmistusvuosi, rekkarissa -01, mutta on analoginen mittaristo ja heti alkuvuodesta rekkariin, laitettu joten ekö olekin -00???
  6. #1956
    Jep, taitaa olla -00 malli.
    Valmistenumeron kymmenes numero kertoo valmistusvuoden.
    Älä korjaa ehjää....
  7. #1957

    Nyt sitten plexi-neuvoa vailla: Paikoillaan jokin korkeahko pleksi ja jytisee päähän ikävästi. Pään saa kurkotettua puhtaaseen ilmaan kun oikein yrittää ja pääseehän tuon taa mukavasti piiloon pyrähdyksissä, mutta tuttavalla oli sellainen jossa oli "kolo" kypärälle ja sai pitää päätä puhtaassa ilmassa koko ajan. tykkäsin. millaisia olette käyttämeet ja millaisia suosittelisitte n. 181 cm lyhyiselle kuskille?
    Ja älkää hyvät ihmiset ostako alle 1000kuutioisia mopoja! Yli kilon alkaa ilo
  8. #1958
    Vesku

    Mulla oli alunperin orggis pleksi ja vaihdoin tuplakuplaan. Ilmavirta laski hieman alemmas joten nyt minusta parempi. Eikä kyydissäkään ole valitettu muutoksesta.
    Ennen itikat kypärässä nyt myös olkapäissä. Helpåttaa hieman enemmän käsiä kun ilmanpaine myös vartalolla.
    Toivottavasti apua tästä
    Tunturi Super Sport -77, Yama DT -76 (ruma)...monta vuotta välissä...Suzuki gsx750f -89, Honda CBR 1100 XX Super Bluebird -04
    Iron Butt ss1000
  9. #1959
    Lainaa nurmak kirjoitti Katso viesti
    Vesku

    Mulla oli alunperin orggis pleksi ja vaihdoin tuplakuplaan. Ilmavirta laski hieman alemmas joten nyt minusta parempi. Eikä kyydissäkään ole valitettu muutoksesta.
    Ennen itikat kypärässä nyt myös olkapäissä. Helpåttaa hieman enemmän käsiä kun ilmanpaine myös vartalolla.
    Toivottavasti apua tästä
    Kiitän.. Tuo C3 on tulpilla mukavan hiljainen kun vaan pitää pään ylhäällä. Pahin on ku tuo nykyinen pleksi nostaa paineen suoraan kasvoille, niin päivän päätteeksi korvat soi.
  10. #1960
    Oisko kellään jääny nurkkiin pölyyntymään vakio sliparia XX:ään? -vm 99 ruisku peli.
    Triumph Rocket III
    Triumph 955i Daytona
    Honda XL 1000 Varadero
    Aprilia ETV Caponord
    Suzuki Hayabusa
    Kawasaki ZX7-R
    Kawasaki AR 125

    "Ei niin kaukana ettei niin lähellä"
  11. #1961
    Lainaa Vesku.r kirjoitti Katso viesti
    Kiitän.. Tuo C3 on tulpilla mukavan hiljainen kun vaan pitää pään ylhäällä. Pahin on ku tuo nykyinen pleksi nostaa paineen suoraan kasvoille, niin päivän päätteeksi korvat soi.
    Mulla on kanssa kypäränä C3 ja itse taas jouduin vaihtamaan MRA:n tuplakuplan vakiopleksiin kun kupla heitti kaiken ilman kasvoille -> hirveä humina pyörässä on topsellerien istuin mikä on normaalia jonkun verran korkeampi ja pituutta kuskilla 190 cm. Nyt vakiopleksillä ilmavirta tulee suurimmaksi osaksi rinnalle
    Honda CBR 1100 XX -99
  12. #1962
    Lainaa timokristian kirjoitti Katso viesti
    Oisko kellään jääny nurkkiin pölyyntymään vakio sliparia XX:ään? -vm 99 ruisku peli.
    X11 alkuperäiset pöntöt löytyisi mallia -00, mutta aiempi omistaja on hitsaillut niiden lähellä ja ovat pikku pilkulla. Jos tarve on kova, niin laitahan YV:nä sähköpostisi ja voin laittaa paluupostissa kuvia ennen mahdollista kaupan hierontaa.
    Mutkaista tietä näkymättömiin... jollakin?
  13. #1963
    Lainaa scud kirjoitti Katso viesti
    Mulla on kanssa kypäränä C3 ja itse taas jouduin vaihtamaan MRA:n tuplakuplan vakiopleksiin kun kupla heitti kaiken ilman kasvoille -> hirveä humina pyörässä on topsellerien istuin mikä on normaalia jonkun verran korkeampi ja pituutta kuskilla 190 cm. Nyt vakiopleksillä ilmavirta tulee suurimmaksi osaksi rinnalle
    Just tulin kaverin kanssa ajolenkiltä. Kaffepaussilla oli rinnakkain kolme xxää, vakio-, mra touring- ja minun outo tublahubla-pleksi. noita verratessa minulla lähes pysty ja terävä kupla ja äkkiseltään parhaalta omaan käyttöönmnäytti tuo originaali. Kaverin mra oli kyllä hyvä myöskin ihan koeajolla.. "Ohitus"nopeuksissa jytinä kypärässä omalla oli sitä luokkaa, että äkkiä vauhti pois ettei pää irtoa-fiilis iski kesken kaiken

    Jos kellään on jäänyt varastoon pölyttymään originelli plexi, niin voin uhrautua ja ottaa sen riesoikseni. Välttämättä en edes tarvitse rahallista korvausta vaivoistani
  14. #1964
    Lainaa Vesku.r kirjoitti Katso viesti
    Just tulin kaverin kanssa ajolenkiltä. Kaffepaussilla oli rinnakkain kolme xxää, vakio-, mra touring- ja minun outo tublahubla-pleksi. noita verratessa minulla lähes pysty ja terävä kupla ja äkkiseltään parhaalta omaan käyttöönmnäytti tuo originaali. Kaverin mra oli kyllä hyvä myöskin ihan koeajolla.. "Ohitus"nopeuksissa jytinä kypärässä omalla oli sitä luokkaa, että äkkiä vauhti pois ettei pää irtoa-fiilis iski kesken kaiken

    Jos kellään on jäänyt varastoon pölyttymään originelli plexi, niin voin uhrautua ja ottaa sen riesoikseni. Välttämättä en edes tarvitse rahallista korvausta vaivoistani
    Ei tartte auttaa, tilasin just uuden ;) Kävin yöajelulla ja ei tuon nykyisen kanssa pärjää. samat nopeudet mitä gsxf meni kivuttomasti, aiheuttaa aivojen ulostautumisen korvien kautta. Ei kiva. Katsotaan onko originellista apua..
  15. #1965
    Moro,

    kerrohan kuulumiset kun olet uuden pleksin saanut; muuttuiko paremmaksi?

    ArskaH
  16. #1966
    Lainaa ArskaH kirjoitti Katso viesti
    Moro,

    kerrohan kuulumiset kun olet uuden pleksin saanut; muuttuiko paremmaksi?

    ArskaH
    Tietysti ;) Tuon nykyisen ulkonäkö on aika tavalla halvimman tuplakuplan näköinen mitä Jawsilta löytyy. Oliko 40£ muutenhan idea on hyvä, mutta se seisoo lähes pystyssä (lievää liioittelua) ja tästä mielestäni nuo probleemit. uusi tulee asennettua vasta viikon päästä, kun työt haittaa mopoilua
    starttaan juuri 800km päiväretkelle tuolla vanhalla ja valmiiksi meinaa nyppiä

    Lisäys post-coitus vaimitensenytoli: Huippu keli, sauna kaverin luona odottamassa= tyhmä minä.. Kevyt varustus, alkuun 350 km upeaa mopoilukeliä, sit noin 100 vesisadetta, mut ei hätä, sauna hoitaa. Sit kotiin.. 360km vesisadetta ja kylmää ja pimeää= nyt yskä ihan persiin pohjasta
    Kun tuota jytinää kypärään kuunteli tuon kasisatasen niin on otsasta nahkakin hellänä!
    Huomhuom: kamat pitää vettä paremmin kun on kaikki räppänät kiinni! Myöhemmin tehty reagointi auttaa enää pikkasen. Mut näillä mennään mitä annettu on
  17. #1967
    Aurinkoista perjantaita Vantaalta,

    Ei sen suurempaa, tämän viestin sisältönä haluan vain kiittää kaikkia informaatiota ja kokemuksiaan täällä foorumilla, erityisesti tähän oksaan jakaneille.

    - Ensimmäiseksi moottoripyöräksi tuli hankittua heinäkuussa '05 Blackbird, olin käytännössä jo lyönyt kaupat lukkoon ennen koeajoa, mutta tiesin hyvin pitkälti mitä olin ostamassa.

    Lähivuodet tuli vuokrailtua tai lainailtua erilaisia pyöriä, mutta viidentoista vuoden haaveella sain kotiin tuon XX:n orginaalein sivulaukkuineen, Kappan takalaukkuineen kaikkineen - vihdoin ja viimein. Kiiltävän mustana, luonnollisesti.

    Kolmen tenavan perheessä tämä "sijoitus" on suurimpia mitä tällä tulotasolla on saatu tehtyä, mutta koko perheen harrastukseksi muuttui jo nyt mökkireissujen aikaan. Tavarat mahtuu autoon paremmin ilman meikäläistä, omat vermeet saa mahtumaan laukkuihin, autoon jää vain yksi navigaattori (vaimo) ja vielä enemmän happea. Esikoinen, kohta 8v., pääsee jo kyydissä osan matkasta kulkemaan ja Marushinin pottakin löytyi pienempänä kokona identtisin kuvioin omaani verraten, iloa on monin verroin.

    Talvisäilytykseen löytyi huokealla lähipiiristä lämmin autotalli ja ensi kesänä alkaa sitten varsinainen tutustuminen pyörään, ajokausi tulee venytettyä niin pitkäksi kuin mahdollista ja uudet PR3:set lentää alle huhtikuussa. Osien päivitykset ja pienet tuunaukset alkavat varmastikin, mutta sitä ennen pidättäydytään kiillotuslinjalla.

    Varautukaa siihen, että nimimerkillä tulee varmasti kysymyksiä enemmän kuin tarpeeksi. Toki lohdutuksen sanana voin kertoa lukeneeni kaikki +2000 tämän ketjun postausta ja siihen kului aikaa pienissä erissä, ajatuksella luettuna noin 6 vko. ;)

    Viikonloppuja koko poppoolle ja nostetaan sitä hanskaa siellä maantiellä! T: Antti

    PS. Pitänee varmaan ihan liittyä jäseneksikin jossain vaiheessa kun vaan kerkeää tuon hakemuksen täyttämään.
    ___________________________________
    Honda CBR1100XX Super Blackbird '05
  18. #1968
    Lainaa ad-amb kirjoitti Katso viesti
    voin kertoa lukeneeni kaikki +2000 tämän ketjun postausta ja siihen kului aikaa pienissä erissä, ajatuksella luettuna noin 6 vko. ;)
    ja mukavia
    XX -00
    Exä: 600 CBR F3
  19. #1969
    Lainaa ArskaH kirjoitti Katso viesti
    Moro,

    kerrohan kuulumiset kun olet uuden pleksin saanut; muuttuiko paremmaksi?

    ArskaH
    Nooonyyytttt! Eli Mra orggis plexi paikoillaan paukutettu 4 ensimmäistä vaihdetta tappiin ohituksessa ja sitten kruisailua "vaihtelevilla" nopeuksilla.... jännitys tiivistyy... loistavasti sijoitettu 70€!!! Eli nyt ilmavirta kannattelee hartioista, ILMAN tulppia voi ajaa huoletta (mukavuus varmasti vielä paranee kun kokeilee tulpilla) ja pleksin taakse pääsee kovissa vauhdeissa piiloon ja siitähän näkee läpi!! Suosittelen!! Nyt vaan paljon

    Eli jos haluaa kokeilla tuota vanhaa tubblahubblaa, mikä jäi ylimääräiseksi, niin 20€ ja kättä päälle

    Edit: Kyllä vanhassa mopossa huomaa keulan huollon aika selvästi ;) mutkat menee jo huomattavasti suuremmalla luotolla...
  20. #1970
    nyt on uus bläkkäri varastetun tilalla.. pari vuotta uudenpi ja vähemmä ajettu
    Suzuku Hayabusa Gsx 1300 R T -08
    Suzuki Hayabusa Gsx 1300 R -06
    Suzuki Hayabusa GSX 1300 R -05
    Suzuki SV 1000 S -04
    Yamaha Yzf-R1 -06
    Honda CBR 1100 XX
    Honda CBR 1100 XX
    Yamaha Yzf-R1
    Suzuki GSX 750 R
    Suzuki GSX 750 F
    Yamaha FZR 1000
  21. #1971
    Lainaa Vesku.r kirjoitti Katso viesti
    Nooonyyytttt! Eli Mra orggis plexi paikoillaan paukutettu 4 ensimmäistä vaihdetta tappiin ohituksessa ja sitten kruisailua "vaihtelevilla" nopeuksilla.... jännitys tiivistyy... loistavasti sijoitettu 70€!!! Eli nyt ilmavirta kannattelee hartioista, ILMAN tulppia voi ajaa huoletta (mukavuus varmasti vielä paranee kun kokeilee tulpilla) ja pleksin taakse pääsee kovissa vauhdeissa piiloon ja siitähän näkee läpi!! Suosittelen!! Nyt vaan paljon

    Eli jos haluaa kokeilla tuota vanhaa tubblahubblaa, mikä jäi ylimääräiseksi, niin 20€ ja kättä päälle

    Edit: Kyllä vanhassa mopossa huomaa keulan huollon aika selvästi ;) mutkat menee jo huomattavasti suuremmalla luotolla...
    Vieläkö sulla on tuo tuplakupla tallessa, itsellä mielessä testata josko se olisi mun pituiselle toimivin. Ja missä päin maailmaa se sijaitsee?
  22. #1972
    Lainaa marcc2 kirjoitti Katso viesti
    Vieläkö sulla on tuo tuplakupla tallessa, itsellä mielessä testata josko se olisi mun pituiselle toimivin. Ja missä päin maailmaa se sijaitsee?
    Vastailin privaattiviestin muodossa ;)
  23. #1973
    paljonko olette saaneet vedettyä tuhannella metrillä tutkaan..?

    248,3km/h sain sunnuntaina, tuntui että aika tiukalle meinaa mennä jos siitä aikoo kovasti parantaa.. lähtöhän se tietysti tekee aika paljon.. amatöörejähän tässä ollaan toki..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  24. #1974
    Onko kukaan vaihtanut bläkkäriinsä kytkinkoria vai miksi sitä nyt kutsutaan...? Mistähän sais uuden ja minkä hintasia ne on? Ei oo oikein mukavankuulosta kolkotusta lämpimällä koneella...
  25. #1975
    Alkuperäisenä varaosana saa varmaankin.
    Edullinen vaihtoehto oem osille on David Silver Spares UK
    Tuossa esimerkki http://www.davidsilverspares.co.uk/C...8/part_171151/
    Muista ostaa tarvittavat tiivisteet samalla.
    Älä korjaa ehjää....
  26. #1976
    Lainaa Henkka81 kirjoitti Katso viesti
    Onko kukaan vaihtanut bläkkäriinsä kytkinkoria vai miksi sitä nyt kutsutaan...? Mistähän sais uuden ja minkä hintasia ne on? Ei oo oikein mukavankuulosta kolkotusta lämpimällä koneella...
    Itselleni paikallinen huoltomies sanoi, että kuumalla koneella kytkimestä kuuluva kalkatus on ominaisuus, joten en sittemmin ole siitä stressannut, eikä ongelmia ole ollut.
  27. #1977
    Joo niinhän ne sanoo mut minusta se ei ole normaalia. Eihän sitä uutenakaan kuulu. Ja eikös tuo booritus tuosta alumiinikorista mene aina vaan väljemmäksi.
  28. #1978
    Onhan muuten tasapainoakseleiden välys säätö oikein?
    Sekin aiheuttaa ääntelyä jos väljää liikaa.
    Älä korjaa ehjää....
  29. #1979
    Jaa-a, vaikee sanoo. Onko tasapainoakselin kolkatus myös riippuvainen lämpötilasta? Ääni häviää heti kun lähtee löysää kytkintä vaihde päällä ja tulee veto päälle. Nyt on jo senverran viileää ettei ääntä enää kuulunut. Ääni kuuluu pahiten jos joutuu helteellä esim.valoissa pysähtyy. Ajoin pyörän tänään talliin ja laitan sen talviteloille. Pitänee alkaa tarkistelee venttiilien välykset ja sun muuta huoltoa tehä.
  30.  
  31. #1980
    Kyllähän tuo vaikuttaa kytkimeen liittyvältä ääneltä jos häviää kun antaa hieman vetoa.
    BB ja X-11 ovat kuuluisia kylmänä kuuluvasta kytkimen rallatuksesta joka (ainakin omassa) häviää kun lipsuttelee kytkintä lämmityskäytön aikana, tai pitää sen vallan pohjassa.
    Jakoketjun kiristintä vaihdettu ikinä?
    Tuonkin harjaantunut korva erottaa kytkimen ääntelystä.
    Testaamaan pystyy pienellä talttapää ruuvarilla kiristimen persiistä kun on ensin ottanut pois sen M6 pultin (ja tietysti varoen kiristämällä).
    Älä korjaa ehjää....
Sivu: 66 / 115:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1656646566676876 ... ViimeinenViimeinen