Sivu: 64 / 115:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1454626364656674114 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1891:stä 1920:een 3435:sta
  1. #1891
    Lainaa mRkukov kirjoitti Katso viesti
    Mites jos on putki joka on E hyväksytty killerin kanssa, saakohan sen hyväksytyksi ilman sitä?
    Lukeeko yllä mainittu jossakin että killeri kiinni niin E-hyväksytty? Jos ei niin mistäpä se katastusmies kaivaa tuon tiedon et kiinni pitäs olla jos ei ite tiedä valmiiksi.. Niin ja melut pysyy kurissa.
    <p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
  2. #1892
    Lainaa vanha kirjoitti Katso viesti
    Jawsilla ois tarjolla jalkatappien laskusarja, työstetyn alumiinin kilohinta on kyl melkoinen, mutta tekisi mieli itsekin noita kokeilla! Pitkässä tourinki-ajossa nimittäin tuntuu hieman turhan tiukalta toi polvikulma, vaikkei mulla ole pituutta kuin n.180cm...

    Linkki: http://www.hondablackbird.co.uk/bird5.htm
    (Rider footpegs lowering kit, löytyy noin puolesta välistä sivua)
    Itse talven aika tuollaiset tilasin ja auttoi kyllä jonkin verran tohon polvikulmaan, ei jalat puudu enää pitemmälläkään matkalla, itsellä pituutta n.195 cm.

    http://www.ebay.com/itm/Silver-Bille...fce1b9&vxp=mtr
    Kawasaki zx-12r 2005
    Saab 9-5 Aero 2004
    Saab 96 V4 Super -79
  3. #1893
    Lainaa ilpe kirjoitti Katso viesti
    Onko mahdollista saada tuplaäksän polvikulmaa suuremmaksi?

    Lääkäri sanoi että jos en halua hermovauriota jalkaan hän ei suosittele nykyistä provosoivaa ajoasentoa. Eli polvikulma on liika pieni kun pituutta on sen 190cm. Sitä ei varmaan kukaan osaa sanoa että mikä olisi riittävän suuri polvikulma.

    Ittellä tuli ekana mieleen kuin jalkatappien siirto ja korkeampi penkki. Onko teillä muita ajatuksia ongelman ratkaisemiseksi?
    jawsin palikat loiventaa hieman polvikulmaa, laskevat tappeja jotain pari kolme senttiä, jos samalla nostat penkkiä, muttet tee kahvoille mitään niin tulee selälle aika kyykky asento. kannattaisiko samalla tilata jawsilta ne korotuspalikat sinne kahvoihinkin..?
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  4. #1894
    Lainaa vanha kirjoitti Katso viesti
    Jawsilla ois tarjolla jalkatappien laskusarja, työstetyn alumiinin kilohinta on kyl melkoinen, mutta tekisi mieli itsekin noita kokeilla! Pitkässä tourinki-ajossa nimittäin tuntuu hieman turhan tiukalta toi polvikulma, vaikkei mulla ole pituutta kuin n.180cm...

    Linkki: http://www.hondablackbird.co.uk/bird5.htm
    (Rider footpegs lowering kit, löytyy noin puolesta välistä sivua)
    Tulipa sit tilattua noi Jawsin laskupalaset. Saa nähdä onko noista mulle hyötyä, jos ei, niin myyn sit pois
    Samalla tilasin FendaExtenda-etulokarinjatkeen, mikä on ollu ostoslistalla jo pitkään. Sittenpä alkais olla tuon pyörän varustelu vihdoin valmis..vai onko se koskaan?
    Honda CB350K4

    "Work Less - Ride More"
  5. #1895
    Lainaa vanha kirjoitti Katso viesti
    Tulipa sit tilattua noi Jawsin laskupalaset. Saa nähdä onko noista mulle hyötyä, jos ei, niin myyn sit pois
    Samalla tilasin FendaExtenda-etulokarinjatkeen, mikä on ollu ostoslistalla jo pitkään. Sittenpä alkais olla tuon pyörän varustelu vihdoin valmis..vai onko se koskaan?
    ei ole... paitsi jos hommaa toisen pyörän ja välillä siihen alkaa romua hankkimaan...
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  6. #1896
    Suhinasta päätellen mun pakoputkisto vuotaa jostain alkukäyrien jälkeen (4-1 putkisto ja Yoshin RS3). Haittaako jotain?
    Honda CBR1100XX Super Blackbird -97
  7. #1897
    ^Ei kait, kunhan ei puhalla mihinkään kuumalle arkaan.
    Onkos tuossa jousilla palikat toisissaan kiinni? Jos on niin tsekkaa ettei ole jousia katkennut ja pudonnut.
    Voihan tuota tietty löysäillä ja sitten kiristellä uudestaan jos vaikka palaset ovat ns. hakeneet paikkaansa.
    Joissain on jonkinlainen kondenssi veden poistoreikä alapuolella, jos vaikka sellainen hönkii hieman?
    Älä korjaa ehjää....
  8. #1898
    Jalkatapit pitää hankkia kun ei tuon kalliimmat oo. Penkille ostin Biltemasta geelipäällysteen mut ei sitä voinu ku sen kerran pitää. Eli vähä siinä ja siinä tuleeko edes haaveiltua penkin korotuksesta.

    Asiasta johonki:

    Onko kukaa tehny kummempaa tuolle etupäälle?
    Olis haluja saada etupää jäykemmäksi ja mietin vaihtoehtoja. Jaws näyttää myyvän jousia paikkaamaan tilannetta. Sitten taas jäykemmät öljyt vois myös toimia ja ne sais halvemmalla.
    Kumpi olis järkevämpi ratkasu jäykemmät jouset vai jäykemmät öljyt?
    XX
  9. #1899
    Ei taida pelkkä jäykempi öljy vaikuttaa tarpeeksi.
    Tupla-X -04
  10. #1900
    Lainaa ilpe kirjoitti Katso viesti
    Kumpi olis järkevämpi ratkasu jäykemmät jouset vai jäykemmät öljyt?
    keulaan ei ole itellä tullut tehtyä vielä mitään. mutta jos jäykemmäksi pitäisi saada niin ehkä ensin kokeilisin jäykempiä öljyjä. paluu vanhaan öljylaatuun olisi helppo ja toisaalta hinta vrt uudet jouset on alempi.

    toisaalta jos vanhat öljyt keulassa, niin voisiko vaikuttaa tarpeeksi jo niiden vaihto uusiin vastaaviin..? tosin ei orkkisöljyt mitenkään jäykät sinänsä ole..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  11. #1901
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    keulaan ei ole itellä tullut tehtyä vielä mitään. mutta jos jäykemmäksi pitäisi saada niin ehkä ensin kokeilisin jäykempiä öljyjä. paluu vanhaan öljylaatuun olisi helppo ja toisaalta hinta vrt uudet jouset on alempi.

    toisaalta jos vanhat öljyt keulassa, niin voisiko vaikuttaa tarpeeksi jo niiden vaihto uusiin vastaaviin..? tosin ei orkkisöljyt mitenkään jäykät sinänsä ole..
    Vois olla kyllä järkevin vaihtoehto. Tän kesän kokeilis ja sitte talvella parantelee ku on taas aikaaki paremmin. Hondan suositukset on 10w. Mitä mieltä olette kumpaa kokeilis 12,5w vai 15w?

    Omat ajatukset on et huomaako 12,5w:n eroa ja onko 15w liika jäykkä.
    XX
  12. #1902
    Yksi vaihtoehto on laittaa hieman enemmän öljyä kuin mitä ohjeet sanoo.
    = Vähemmän kasaan puristuvaa ilmaa.
    Älä korjaa ehjää....
  13. #1903
    Tuo Hondan 10w suositus on ihan hyvä.
    Lisäksi nuo eri "merkkiset" keulaöljyt poikkeaa suuresti toisistaan vaimennus- yms. ominaisuuksiltaan,
    joten tuo w-luku ei kerro koskaan koko totuutta. Toki tuolla keulaöljyn viskolla ja määrällä voi hieman saada keulaa jämäkämmäksi (+usein samalla ikävä kyllä tarpeettoman kovaksikin)

    XX:ään paremman keulan (+tunnokkaamman) saat kun vaihdat "kunnon" jouset esim. Öhlins, Wilbers, Hyperpro jne. ja laitat em. jousenvalmistajan suositusten mukaiset keulaöljyt ja määrät.

    Nuo Öhlinsin ja Wilbersin jouset eteen ovat suht edullisia 100-150 euron verran ja keulaöljyt kustantaa n. parisen kymppiä. Lisäksi nuo jouset ja öljyt on melko helppo vaihtaa xx:ään.
    *******************
    zx10r
    *******************
  14. #1904
    Lainaa ilpe kirjoitti Katso viesti
    Vois olla kyllä järkevin vaihtoehto. Tän kesän kokeilis ja sitte talvella parantelee ku on taas aikaaki paremmin. Hondan suositukset on 10w. Mitä mieltä olette kumpaa kokeilis 12,5w vai 15w?

    Omat ajatukset on et huomaako 12,5w:n eroa ja onko 15w liika jäykkä.
    Laitoin itse Motorex:n 10W ja ero oli huima vanhaan verrattuna...
  15. #1905
    Miten muilla asettuu tuo etulokasuoja? Katselin että vasemmalla puolella, missä on tuo Dual-jarruhässäkkä, että lokari ottaa jarruletkuun kiinni, minkä takia itse lokari on huomattavan lähellä rengasta. Itseasiassa niin lähellä, että on tehnyt pienet jäljet lokarin sisäpuolelle. Oikealla puolella tilaa hyvin, eli lokari on hieman vinossa..kuuluuko muka ollakin, vai puuttuukohan tuolta jostain joku prikka välistä tjtn.?
    Eikait tuosta sen suurempaa haittaa ole, mutta aloin vaan ihmettelemään kun FendaExtendaa asentelin.
    Honda CB350K4

    "Work Less - Ride More"
  16. #1906
    Lainaa vanha kirjoitti Katso viesti
    Miten muilla asettuu tuo etulokasuoja? Katselin että vasemmalla puolella, missä on tuo Dual-jarruhässäkkä, että lokari ottaa jarruletkuun kiinni, minkä takia itse lokari on huomattavan lähellä rengasta. Itseasiassa niin lähellä, että on tehnyt pienet jäljet lokarin sisäpuolelle. Oikealla puolella tilaa hyvin, eli lokari on hieman vinossa..kuuluuko muka ollakin, vai puuttuukohan tuolta jostain joku prikka välistä tjtn.?
    Eikait tuosta sen suurempaa haittaa ole, mutta aloin vaan ihmettelemään kun FendaExtendaa asentelin.
    Mulla ihan sama homma. Fenda extendan kun laitoin, niin varmuudeksi ahtaammalta puolelta dremelöin ruuvinkärjet pois.

    V.
    CBR1100XX & Triumph Tiger 1200
  17. #1907
    Pyörä vm 2007 ja 48000 huolto oli tällä viikolla , yhden imuventtiilin välys oli mennyt tiukaksi ja joutui säätämään,kuulemma harvinaista.. ??
    suosittelen määräaikaishuoltojen tekemistä,pyörä muuttuui taas entistä paremmaksi,huoltomies oli huollon jälkeen ajanut koeajolenkin ,oli ihmetellyt kuopion motarilla miks kaikki autot ajaa niin hiljaa,sit oli kattonut nopeusmittaria ja huomannut ajavansa 150 km/h , kehui pyörää että on liiankin hieno ajettava,,
    jopa rengaspaineita myöten oli asiat tarkistettu,niin ja saako mainostaa,huoltoliike on ollut iekin huolto ,kuopio..
  18. #1908
    Moron kaikille.

    Pienoinen probleema bläkkärissä. Viime kesänä jouduin vaihtamaan uuden jännitteensäätimen ja akun. Eilen bläkkärin akku oli tyhjä ja epäilen, että vika olisi nyt laturissa. Jännitteensäätimen liittimistähän saa mitattua yleismittarilla jolloin selviää onko vika laturissa, mutta minkäläisiä lukemia sieltä pitäisi tulla kun mittaa (kun en todellakaaan ole mikään sähköpuolen asiantuntija...)

    Kiitos jo etukäteen neuvoista ja turvallisia ajoklometrejä...
  19. #1909
    Eikös sietä joki 18V. pitäs tulla niista kolmesta keltaisesta johdosta.
    Honda CBR1100XX Super Whitebird

    SS1000 CBR1100XX ennätysajo.

    www.xxmeeting.fi
  20. #1910
    Naamakirjassa tais olla jotain juttua https://www.facebook.com/groups/xxme...al_comments=28
    Honda CBR1100XX Super Whitebird

    SS1000 CBR1100XX ennätysajo.

    www.xxmeeting.fi
  21. #1911
    Korjausopas sanoo:
    -Lataus käämien vastus 0.22-0.26 ohmia,
    (mittaa keltainen - keltainen johdin) runkoa vasten ei saa olla yhteyttä.
    Tarkista myös liitokset etteivät ole hapettuneet (myös maadoitus pisteet moottorista ja rungosta).
    Outoa ettei korjausopas anna mitään arvoa jännitemittaukselle noista kolmesta johdosta (sehän on sitten vaihtovirtaa).
    Älä korjaa ehjää....
  22. #1912
    Lainaa road closed kirjoitti Katso viesti
    Pyörä vm 2007 ja 48000 huolto oli tällä viikolla , yhden imuventtiilin välys oli mennyt tiukaksi ja joutui säätämään,kuulemma harvinaista.. ??
    ..
    Joo, samaa olen ihmetellyt venttiileistä. Mulla on historia pyörästä alusta eli '99 lähtien. Ton 48tkm huolto oli viimeinen, jonka teetin. Seuraavat isot huollotkin olen itse tehnyt. Eli 72tkm ja 96tkm. Venttiilien mittauspöytäkirjat kertoo venttiilien pitävän hyvin säätönsä. Kertaakaan ei ole ollut säätämiselle tarvetta.

    JKL:n mp-näyttelyssä kysyinkin tuolta Bike Formun huollon pyörittäjältä, että meneekö se nyt rikki kun välys ei ole muuttunut. Sain vastauksen, että Hondat nyt on tämmösiä, hyvin tehtyjä.

    Aina olen käyttänyt Hondan omia öljyjä ja osia. Ja muistanut lämmityskäytön ja välillä antaa huolella hanaa, niin ei ihan heti lopu ajamalla..
    Yama80cc&100-Honda125x2/450Dohc/750-SuzyT500-KawaZ1903/1135cc
    Paused '87-'05 Ex XX'99/'05-'21 Tickets '75 '84 '14
    Now '14 VFR1200F
    161.6mph/LPR'09
    175.8mph/Halli'10&SS1000
    177.1mph/Halli'11&SS1600K
    167,2mph/Halli'13&SS1000
    168.4mph/LPR'14&SS1600K
  23. #1913
    Mites tossa staattorin vaihdossa, pitääkö laskee öljyt pihalle..? Näyttäs tuo ö-pohja olevan kuitenki niin allaalla että ei tarvis..
    Järki vähenee ja työkalu kasvaa..
  24. #1914
    Lainaa Maintenanceman kirjoitti Katso viesti
    Korjausopas sanoo:
    -Lataus käämien vastus 0.22-0.26 ohmia,
    (mittaa keltainen - keltainen johdin) runkoa vasten ei saa olla yhteyttä.
    Tarkista myös liitokset etteivät ole hapettuneet (myös maadoitus pisteet moottorista ja rungosta).
    Outoa ettei korjausopas anna mitään arvoa jännitemittaukselle noista kolmesta johdosta (sehän on sitten vaihtovirtaa).
    Kaikissa näkemissäni toi vaihtovirran vaihteluväli on about 65-90 volttia, tuskin tähänkään mitään rakettitiedelaturia on laitettu!
  25. #1915
    Noniin. Laturin koppa avattu ja laturihan siellä oli ihan sökö. Öljyjä ei tarvi laskea pihalle, kun laittaa mopon hiukan kallelleen oikealle puolelle. Eli pieni kalikka toisen keskijalan alle. Laturi ja uusi kopan tiiviste tilattu. Osia ja parempia kelejä odotellessa...
  26. #1916
    Noi toimii usein aika ketjureaktiolla! Viallinen akku särkee säätimen, viallinen säädin särkee laturin. Ja toimii myös toisinpäin, ja ristiin. Jos et ole satavarma säätimen eheydestä, niin kannattaa vaihtaa, tai ainakin mitata heti laturin vaihdon jälkeen.
  27. #1917
    Akku hajusi viime heinäkuussa ja syyksi paljastui viallinen jännitteensäädin. Tänä kesänä oli sitten vuorossa laturi. Toivottavasti saadaan mopo toimimaan laturin vaihdolla... Voisiko olla niin, että laturi olisi rikkonut jännitteensäätimenkin vielä...? Ei kai...
  28. #1918
    Lainaa xx99jkl kirjoitti Katso viesti
    Joo, samaa olen ihmetellyt venttiileistä. Mulla on historia pyörästä alusta eli '99 lähtien. Ton 48tkm huolto oli viimeinen, jonka teetin. Seuraavat isot huollotkin olen itse tehnyt. Eli 72tkm ja 96tkm. Venttiilien mittauspöytäkirjat kertoo venttiilien pitävän hyvin säätönsä. Kertaakaan ei ole ollut säätämiselle tarvetta.

    JKL:n mp-näyttelyssä kysyinkin tuolta Bike Formun huollon pyörittäjältä, että meneekö se nyt rikki kun välys ei ole muuttunut. Sain vastauksen, että Hondat nyt on tämmösiä, hyvin tehtyjä.

    Aina olen käyttänyt Hondan omia öljyjä ja osia. Ja muistanut lämmityskäytön ja välillä antaa huolella hanaa, niin ei ihan heti lopu ajamalla..
    Mullakin on nyt jo 86tkm, eikä kertaakaan ole tarvinnut säätää. Semmossii ne Hondat on
    Honda CBR1100XX
  29. #1919
    konttoorilla käyty hakee merkintä yoshin slipareista rek.otteeseen.
    Ei mitää onglemia. Äijä otti molemmilta puolin yhet lukemat, ja kohtakaan ei ollu ihan niin justiinsa.
    Tuumas vaán, että merkkaan näihin kaikkiin tän saman lukeman.
    Kysy vielä, että laitetaanko otteeseen, että alkuperäiset savustut pöntöt vaihdettu kiiltäviin yoshimuriin
    Suzuku Hayabusa Gsx 1300 R T -08
    Suzuki Hayabusa Gsx 1300 R -06
    Suzuki Hayabusa GSX 1300 R -05
    Suzuki SV 1000 S -04
    Yamaha Yzf-R1 -06
    Honda CBR 1100 XX
    Honda CBR 1100 XX
    Yamaha Yzf-R1
    Suzuki GSX 750 R
    Suzuki GSX 750 F
    Yamaha FZR 1000
  30.  
  31. #1920
    ^Db Killereillä vai ilman?
    Älä korjaa ehjää....
Sivu: 64 / 115:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1454626364656674114 ... ViimeinenViimeinen