http://moto.lexp.net/wiki/Bleeding_t...uper_Blackbird
Eli tuossa on ohjeet kuinka dual jarrut ilmataan.Tuo viimeinen vaihe jäi onnistumatta kun ei linjaan saanut mitään painetta ...
Suzuki GSX 1400 -07
Moro.
Onko noissa -02 vuoden XX:ssä E hyväksytyt tyyppikilvet? 11 merkkiä, alkaa kirjaimella e.....
Olen tässä hommailemassa Saksasta moista keksintöä Varaderon tilalleja kyselen josko tarvii Coc paperia vaiko nou. Paperi maksaa Suomessa yli satasen...
Tänks.
Triumph Rocket III
Triumph 955i Daytona
Honda XL 1000 Varadero
Aprilia ETV Caponord
Suzuki Hayabusa
Kawasaki ZX7-R
Kawasaki AR 125
"Ei niin kaukana ettei niin lähellä"
Jahas, jotenki epäonnistui äsken viestin lähettäminen, eli yritetäänpä uudelleen:
Eli osaisko joku neuvoa mistä vika vois johtua. Iltapäivällä ku lähtee töistä ja joutuu odottelemaan keskustan valoissa, niin tyhjäkäynnillä tuntuu välillä kuuluvan epätasaista nakutusta koneesta, joka tuntuu ihan jalkatapeissa asti. Tätä ei siis tapahdu joka kerta ja ainoastaan vapaalla ja tyhjäkäynnillä. Jos vetäsee kytkimen pohjaan tai antaa vähän kierroksia niin nakutus loppuu.
Kysessä on siis 2004-vuosimallin, vähän alle 80tkm rullattu vehje. Koneeseen laitettu loppusyksystä motulin öljyt ja ketjunkiristin vaihdettu vähän aikaa sitten.
Eli hyvät neuvot olis tarpeen![]()
'04 Honda CBR 1100xx, '13 KTM 250 EXC
nytku on yoshimuran pöntöt, ni tekis mieli koko ajan vaan ajella ja vedättää kierroksilla
ihanat höpinät ilman db-killereitä(ehkä jopa liian kovat.. ?? )
Suzuku Hayabusa Gsx 1300 R T -08
Suzuki Hayabusa Gsx 1300 R -06
Suzuki Hayabusa GSX 1300 R -05
Suzuki SV 1000 S -04
Yamaha Yzf-R1 -06
Honda CBR 1100 XX
Honda CBR 1100 XX
Yamaha Yzf-R1
Suzuki GSX 750 R
Suzuki GSX 750 F
Yamaha FZR 1000
<p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
Hiljeni koneen rallatus huomattavasti, kun vaihdoin uuden nokkaketjun kiristimen. ( edellinen kesti n. 18 tkm) Maakunnissa moista kulutusosaa ei löytynyt hyllystä, kun soittelin lähitienoot läpi. Vantaan bikewordlistä löytyi hyllystä. (50€).
Vaihtoon helteisellä parkkiksella mopon omilla työkaluilla meni parin tupakkatauon kanssa alle puoli tuntia. (kone oli ajon jäljiltä aivan hiton kuuma)
Ketjut ja rattaat näyttää kans olevan ihan kulutustavaraa. Ovat ihan uudennäköiset 31 tkm:n jälkeen
Ei taida kuiten enää mennä saman verran matkaa eteen![]()
Tupla-X -04
Tänään käydin pyörän proboostin tehopenkissä ja tulos yllätti positiivisesti kun oli takarengas teho 149hv ja 118nm vääntö.Pyörä pistä olla täysin vakio lukuun ottamatta dynon neuloja!
Yamaha XJR1200Turbo -95
Bmw LT1200 -01
Ktm 640 enduro -02
Ex.
kawasaki vn 1500 mean streak -02
Honda CBR1100XX -98
Yamaha XJR1200T -95
Yamaha FZR1000 -88
Kawasaki GPZ750R -87
Suzuki GSXR1100 -90,-91,-92
KTM SC620 -99
Suzuki Intruder 1400 -88
No eihän siitä sitten mitään ole hävinnyt vielä takarenkaalta. eikös tuo koneteho -10-13% ole takarengasteho?
Tupla-X -04
Yamaha XJR1200Turbo -95
Bmw LT1200 -01
Ktm 640 enduro -02
Ex.
kawasaki vn 1500 mean streak -02
Honda CBR1100XX -98
Yamaha XJR1200T -95
Yamaha FZR1000 -88
Kawasaki GPZ750R -87
Suzuki GSXR1100 -90,-91,-92
KTM SC620 -99
Suzuki Intruder 1400 -88
Juuri näin kävi itselläkin, kaikki mahdolliset paikat selasin ja jopa soittelin läpi, eioota myytiin kaikkialla, briteistäkin ajattelin tilata, kunnes tajusin että jos vaikka ei mentäisi " merta edemmäs kalaan" ja kysyin Tampereen BW:sta, hyllystä löytyi heti sarja jossa tiiviste ja ruuvit, hinta juurikin tuo 50e (edullisempi kuin joissain nettikaupoissa)
Vaihtoon meni vain yksi tupakkitauko, olen noita vaihtanut aika monta joten kait se rutiinia on.
Älä korjaa ehjää....
kuinkahan paljon noihin dynolukemiin on uskomista. ku eri penkit antaa eri tulokset.
mulle näytti 151hp/ 128nm takap. vakiohiluilla. ja vm on 97
Suzuku Hayabusa Gsx 1300 R T -08
Suzuki Hayabusa Gsx 1300 R -06
Suzuki Hayabusa GSX 1300 R -05
Suzuki SV 1000 S -04
Yamaha Yzf-R1 -06
Honda CBR 1100 XX
Honda CBR 1100 XX
Yamaha Yzf-R1
Suzuki GSX 750 R
Suzuki GSX 750 F
Yamaha FZR 1000
Mitenkähä tämä nyt menee..
Bläkkärin alkuperäisissä vaimentimissa lukee teksti NOT SPECIFIED, MAY VIOLATE FEDERAL LAW..
Pyörähän on vm -97. rek.otteessa ei puhuta mitään tyyppihyväksynnästä, eikä myöskään tyyppikilvessä ole e-merkintää. Silti siellä tyyppikilvessä on 91db (A) 5000rpm.
Minkä mukaan tuo nyt menee..? Vuosimallin eli ei tyyppihyväksyntää = 103db vai tuon tyyppilven perusteella ?
Eilen mitattu db (tosin kännykän db mittareilla, parillakin sovelluksella ja tulokset 98-99 ilman killereitä ja killereitten kanssa 94-95db.ja nämä siis 5000rpm.)
Yoshin sliparit Usa-mallia.
Suzuku Hayabusa Gsx 1300 R T -08
Suzuki Hayabusa Gsx 1300 R -06
Suzuki Hayabusa GSX 1300 R -05
Suzuki SV 1000 S -04
Yamaha Yzf-R1 -06
Honda CBR 1100 XX
Honda CBR 1100 XX
Yamaha Yzf-R1
Suzuki GSX 750 R
Suzuki GSX 750 F
Yamaha FZR 1000
XX -00
Exä: 600 CBR F3
Pyörääsi sitoo 103db(A):n sääntö, paitti et pitäs olla katsastetut niin silloin ei oo poliisilla mitään sanomista. Mulla on -98 ja Yoshin RS-3 (poliisien lempi putki joka ei kuulemma ikinä mee läpi melurajoista, mut menee se..) paikallaan ja tuoretta mustetta katastuksesta papereissa..
Jos viet pyörän leimalle ja äänet pysyy rajoissa ilman killereitä niin ÄLÄ laita niitä paikalleen, muuten ne lukee papereissa ja sit oltava aina kiinni.
Ps. Ei oo mullakaan killeriä kiinni eikä merkintää moisesta kapineesta missään.![]()
<p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
Suzuku Hayabusa Gsx 1300 R T -08
Suzuki Hayabusa Gsx 1300 R -06
Suzuki Hayabusa GSX 1300 R -05
Suzuki SV 1000 S -04
Yamaha Yzf-R1 -06
Honda CBR 1100 XX
Honda CBR 1100 XX
Yamaha Yzf-R1
Suzuki GSX 750 R
Suzuki GSX 750 F
Yamaha FZR 1000
Moroo
Pitäs uudet renkaat ostaa pyörään,mitä renkaita suosittelette?
Ajotyyli on kohtuu rauhallinen ja minnekään radalle en ole menossa ja lisäksi taitaa tulla enimmäkseen ajettua kaks päällä joten pitääkö takarenkas olla joku spesiaali?
TeemuJ
Yamaha XJR1200Turbo -95
Bmw LT1200 -01
Ktm 640 enduro -02
Ex.
kawasaki vn 1500 mean streak -02
Honda CBR1100XX -98
Yamaha XJR1200T -95
Yamaha FZR1000 -88
Kawasaki GPZ750R -87
Suzuki GSXR1100 -90,-91,-92
KTM SC620 -99
Suzuki Intruder 1400 -88
Yamaha XJR1200Turbo -95
Bmw LT1200 -01
Ktm 640 enduro -02
Ex.
kawasaki vn 1500 mean streak -02
Honda CBR1100XX -98
Yamaha XJR1200T -95
Yamaha FZR1000 -88
Kawasaki GPZ750R -87
Suzuki GSXR1100 -90,-91,-92
KTM SC620 -99
Suzuki Intruder 1400 -88
Onko mahdollista saada tuplaäksän polvikulmaa suuremmaksi?
Lääkäri sanoi että jos en halua hermovauriota jalkaan hän ei suosittele nykyistä provosoivaa ajoasentoa. Eli polvikulma on liika pieni kun pituutta on sen 190cm. Sitä ei varmaan kukaan osaa sanoa että mikä olisi riittävän suuri polvikulma.
Ittellä tuli ekana mieleen kuin jalkatappien siirto ja korkeampi penkki. Onko teillä muita ajatuksia ongelman ratkaisemiseksi?
XX
Jawsilla ois tarjolla jalkatappien laskusarja, työstetyn alumiinin kilohinta on kyl melkoinen, mutta tekisi mieli itsekin noita kokeilla! Pitkässä tourinki-ajossa nimittäin tuntuu hieman turhan tiukalta toi polvikulma, vaikkei mulla ole pituutta kuin n.180cm...
Linkki: http://www.hondablackbird.co.uk/bird5.htm
(Rider footpegs lowering kit, löytyy noin puolesta välistä sivua)
Honda CB350K4
"Work Less - Ride More"