Sivu: 63 / 115:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1353616263646573113 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1861:stä 1890:een 3435:sta
  1. #1861
    Lainaa Petsku kirjoitti Katso viesti
    Ei ymmärrä mitä tässä on tehty...

    http://moto.lexp.net/wiki/Bleeding_t...uper_Blackbird


    Eli tuossa on ohjeet kuinka dual jarrut ilmataan.Tuo viimeinen vaihe jäi onnistumatta kun ei linjaan saanut mitään painetta ...
    Suzuki GSX 1400 -07
  2. #1862
    Moro.

    Onko noissa -02 vuoden XX:ssä E hyväksytyt tyyppikilvet? 11 merkkiä, alkaa kirjaimella e.....

    Olen tässä hommailemassa Saksasta moista keksintöä Varaderon tilalle ja kyselen josko tarvii Coc paperia vaiko nou. Paperi maksaa Suomessa yli satasen...

    Tänks.
    Triumph Rocket III
    Triumph 955i Daytona
    Honda XL 1000 Varadero
    Aprilia ETV Caponord
    Suzuki Hayabusa
    Kawasaki ZX7-R
    Kawasaki AR 125

    "Ei niin kaukana ettei niin lähellä"
  3. #1863
    Jahas, jotenki epäonnistui äsken viestin lähettäminen, eli yritetäänpä uudelleen:

    Eli osaisko joku neuvoa mistä vika vois johtua. Iltapäivällä ku lähtee töistä ja joutuu odottelemaan keskustan valoissa, niin tyhjäkäynnillä tuntuu välillä kuuluvan epätasaista nakutusta koneesta, joka tuntuu ihan jalkatapeissa asti. Tätä ei siis tapahdu joka kerta ja ainoastaan vapaalla ja tyhjäkäynnillä. Jos vetäsee kytkimen pohjaan tai antaa vähän kierroksia niin nakutus loppuu.

    Kysessä on siis 2004-vuosimallin, vähän alle 80tkm rullattu vehje. Koneeseen laitettu loppusyksystä motulin öljyt ja ketjunkiristin vaihdettu vähän aikaa sitten.

    Eli hyvät neuvot olis tarpeen
    '04 Honda CBR 1100xx, '13 KTM 250 EXC
  4. #1864
    nytku on yoshimuran pöntöt, ni tekis mieli koko ajan vaan ajella ja vedättää kierroksilla
    ihanat höpinät ilman db-killereitä (ehkä jopa liian kovat.. ?? )
    Suzuku Hayabusa Gsx 1300 R T -08
    Suzuki Hayabusa Gsx 1300 R -06
    Suzuki Hayabusa GSX 1300 R -05
    Suzuki SV 1000 S -04
    Yamaha Yzf-R1 -06
    Honda CBR 1100 XX
    Honda CBR 1100 XX
    Yamaha Yzf-R1
    Suzuki GSX 750 R
    Suzuki GSX 750 F
    Yamaha FZR 1000
  5. #1865
    Lainaa uhwo kirjoitti Katso viesti
    Jahas, jotenki epäonnistui äsken viestin lähettäminen, eli yritetäänpä uudelleen:

    Eli osaisko joku neuvoa mistä vika vois johtua. Iltapäivällä ku lähtee töistä ja joutuu odottelemaan keskustan valoissa, niin tyhjäkäynnillä tuntuu välillä kuuluvan epätasaista nakutusta koneesta, joka tuntuu ihan jalkatapeissa asti. Tätä ei siis tapahdu joka kerta ja ainoastaan vapaalla ja tyhjäkäynnillä. Jos vetäsee kytkimen pohjaan tai antaa vähän kierroksia niin nakutus loppuu.

    Kysessä on siis 2004-vuosimallin, vähän alle 80tkm rullattu vehje. Koneeseen laitettu loppusyksystä motulin öljyt ja ketjunkiristin vaihdettu vähän aikaa sitten.

    Eli hyvät neuvot olis tarpeen
    Kyseessä lie väljä kytkinkori, ominaisuus siis - eli nuku yösi rauhassa.

    -H-
    No licence team 8.9.2010 - 16.12.2010
    XX
  6. #1866
    Lainaa timokristian kirjoitti Katso viesti
    Moro.

    Onko noissa -02 vuoden XX:ssä E hyväksytyt tyyppikilvet? 11 merkkiä, alkaa kirjaimella e.....

    Olen tässä hommailemassa Saksasta moista keksintöä Varaderon tilalle ja kyselen josko tarvii Coc paperia vaiko nou. Paperi maksaa Suomessa yli satasen...

    Tänks.
    02 eteenpäin XX:iin on tullut e-tyyppihyväksyntä, eli jos siitä numerosarjan edestä se pikku e löytyy niin sitä pyörää sitoo sit e-hyväksyntä sonta esim. Äänien suhteen, eli se mitä on db merkitty tyyppikilpeen.. eli taidatpa tarvia moisen turhake lapun..
    <p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
  7. #1867
    Hiljeni koneen rallatus huomattavasti, kun vaihdoin uuden nokkaketjun kiristimen. ( edellinen kesti n. 18 tkm) Maakunnissa moista kulutusosaa ei löytynyt hyllystä, kun soittelin lähitienoot läpi. Vantaan bikewordlistä löytyi hyllystä. (50€).
    Vaihtoon helteisellä parkkiksella mopon omilla työkaluilla meni parin tupakkatauon kanssa alle puoli tuntia. (kone oli ajon jäljiltä aivan hiton kuuma)

    Ketjut ja rattaat näyttää kans olevan ihan kulutustavaraa. Ovat ihan uudennäköiset 31 tkm:n jälkeen

    Ei taida kuiten enää mennä saman verran matkaa eteen
    Tupla-X -04
  8. #1868
    Lainaa janneja kirjoitti Katso viesti
    Ei taida kuiten enää mennä saman verran matkaa eteen
    Kääntää toisinpäin, niin menee
    Honda CB350K4

    "Work Less - Ride More"
  9. #1869
    Tänään käydin pyörän proboostin tehopenkissä ja tulos yllätti positiivisesti kun oli takarengas teho 149hv ja 118nm vääntö.Pyörä pistä olla täysin vakio lukuun ottamatta dynon neuloja!
    Yamaha XJR1200Turbo -95
    Bmw LT1200 -01
    Ktm 640 enduro -02
    Ex.
    kawasaki vn 1500 mean streak -02
    Honda CBR1100XX -98
    Yamaha XJR1200T -95
    Yamaha FZR1000 -88
    Kawasaki GPZ750R -87
    Suzuki GSXR1100 -90,-91,-92
    KTM SC620 -99
    Suzuki Intruder 1400 -88
  10. #1870
    No eihän siitä sitten mitään ole hävinnyt vielä takarenkaalta. eikös tuo koneteho -10-13% ole takarengasteho?
    Tupla-X -04
  11. #1871
    Lainaa janneja kirjoitti Katso viesti
    No eihän siitä sitten mitään ole hävinnyt vielä takarenkaalta. eikös tuo koneteho -10-13% ole takarengasteho?
    Kyllä takarenkaalta,eli koneteho n.164-168hv ja pyörällä ajettu 113tkm
    Yamaha XJR1200Turbo -95
    Bmw LT1200 -01
    Ktm 640 enduro -02
    Ex.
    kawasaki vn 1500 mean streak -02
    Honda CBR1100XX -98
    Yamaha XJR1200T -95
    Yamaha FZR1000 -88
    Kawasaki GPZ750R -87
    Suzuki GSXR1100 -90,-91,-92
    KTM SC620 -99
    Suzuki Intruder 1400 -88
  12. #1872
    Lainaa janneja kirjoitti Katso viesti
    Hiljeni koneen rallatus huomattavasti, kun vaihdoin uuden nokkaketjun kiristimen. ( edellinen kesti n. 18 tkm) Maakunnissa moista kulutusosaa ei löytynyt hyllystä, kun soittelin lähitienoot läpi. Vantaan bikewordlistä löytyi hyllystä. (50€).
    Vaihtoon helteisellä parkkiksella mopon omilla työkaluilla meni parin tupakkatauon kanssa alle puoli tuntia. (kone oli ajon jäljiltä aivan hiton kuuma)
    Juuri näin kävi itselläkin, kaikki mahdolliset paikat selasin ja jopa soittelin läpi, eioota myytiin kaikkialla, briteistäkin ajattelin tilata, kunnes tajusin että jos vaikka ei mentäisi " merta edemmäs kalaan" ja kysyin Tampereen BW:sta, hyllystä löytyi heti sarja jossa tiiviste ja ruuvit, hinta juurikin tuo 50e (edullisempi kuin joissain nettikaupoissa)
    Vaihtoon meni vain yksi tupakkitauko, olen noita vaihtanut aika monta joten kait se rutiinia on.
    Älä korjaa ehjää....
  13. #1873
    kuinkahan paljon noihin dynolukemiin on uskomista. ku eri penkit antaa eri tulokset.
    mulle näytti 151hp/ 128nm takap. vakiohiluilla. ja vm on 97
    Suzuku Hayabusa Gsx 1300 R T -08
    Suzuki Hayabusa Gsx 1300 R -06
    Suzuki Hayabusa GSX 1300 R -05
    Suzuki SV 1000 S -04
    Yamaha Yzf-R1 -06
    Honda CBR 1100 XX
    Honda CBR 1100 XX
    Yamaha Yzf-R1
    Suzuki GSX 750 R
    Suzuki GSX 750 F
    Yamaha FZR 1000
  14. #1874
    Lainaa rytkönen kirjoitti Katso viesti
    kuinkahan paljon noihin dynolukemiin on uskomista. ku eri penkit antaa eri tulokset.
    Proboostin penkki antaa kyllä oikean tuloksen. Kävin myös tuon oman "mopon" (ei XX) penkittään nivalassa sunnuntaina ja odotin kylläkin sataheppaa isomman tuloksen renkaalta, no aina ei voi voittaa.
  15. #1875
    Mitenkähä tämä nyt menee..
    Bläkkärin alkuperäisissä vaimentimissa lukee teksti NOT SPECIFIED, MAY VIOLATE FEDERAL LAW..
    Pyörähän on vm -97. rek.otteessa ei puhuta mitään tyyppihyväksynnästä, eikä myöskään tyyppikilvessä ole e-merkintää. Silti siellä tyyppikilvessä on 91db (A) 5000rpm.
    Minkä mukaan tuo nyt menee..? Vuosimallin eli ei tyyppihyväksyntää = 103db vai tuon tyyppilven perusteella ?
    Eilen mitattu db (tosin kännykän db mittareilla, parillakin sovelluksella ja tulokset 98-99 ilman killereitä ja killereitten kanssa 94-95db.ja nämä siis 5000rpm.)
    Yoshin sliparit Usa-mallia.
    Suzuku Hayabusa Gsx 1300 R T -08
    Suzuki Hayabusa Gsx 1300 R -06
    Suzuki Hayabusa GSX 1300 R -05
    Suzuki SV 1000 S -04
    Yamaha Yzf-R1 -06
    Honda CBR 1100 XX
    Honda CBR 1100 XX
    Yamaha Yzf-R1
    Suzuki GSX 750 R
    Suzuki GSX 750 F
    Yamaha FZR 1000
  16. #1876
    Lainaa janneja kirjoitti Katso viesti
    Ketjut ja rattaat näyttää kans olevan ihan kulutustavaraa. Ovat ihan uudennäköiset 31 tkm:n jälkeen

    Ei taida kuiten enää mennä saman verran matkaa eteen
    http://www.pro-oiler.net/
    XX -00
    Exä: 600 CBR F3
  17. #1877
    Lainaa mRkukov kirjoitti Katso viesti
    Mulla on CLS:n voitelija
    Tupla-X -04
  18. #1878
    Lainaa janneja kirjoitti Katso viesti
    Mulla on CLS:n voitelija
    Täältä ääni proilerille.. omassa xx:ssä mokoma myös paikoillaan..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  19. #1879
    Lainaa rytkönen kirjoitti Katso viesti
    Mitenkähä tämä nyt menee..
    Bläkkärin alkuperäisissä vaimentimissa lukee teksti NOT SPECIFIED, MAY VIOLATE FEDERAL LAW..
    Pyörähän on vm -97. rek.otteessa ei puhuta mitään tyyppihyväksynnästä, eikä myöskään tyyppikilvessä ole e-merkintää. Silti siellä tyyppikilvessä on 91db (A) 5000rpm.
    Minkä mukaan tuo nyt menee..? Vuosimallin eli ei tyyppihyväksyntää = 103db vai tuon tyyppilven perusteella ?
    Eilen mitattu db (tosin kännykän db mittareilla, parillakin sovelluksella ja tulokset 98-99 ilman killereitä ja killereitten kanssa 94-95db.ja nämä siis 5000rpm.)
    Yoshin sliparit Usa-mallia.
    Pyörääsi sitoo 103db(A):n sääntö, paitti et pitäs olla katsastetut niin silloin ei oo poliisilla mitään sanomista. Mulla on -98 ja Yoshin RS-3 (poliisien lempi putki joka ei kuulemma ikinä mee läpi melurajoista, mut menee se..) paikallaan ja tuoretta mustetta katastuksesta papereissa..

    Jos viet pyörän leimalle ja äänet pysyy rajoissa ilman killereitä niin ÄLÄ laita niitä paikalleen, muuten ne lukee papereissa ja sit oltava aina kiinni.

    Ps. Ei oo mullakaan killeriä kiinni eikä merkintää moisesta kapineesta missään.
    <p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
  20. #1880
    Lainaa K-Päkä kirjoitti Katso viesti
    Pyörääsi sitoo 103db(A):n sääntö, paitti et pitäs olla katsastetut niin silloin ei oo poliisilla mitään sanomista. Mulla on -98 ja Yoshin RS-3 (poliisien lempi putki joka ei kuulemma ikinä mee läpi melurajoista, mut menee se..) paikallaan ja tuoretta mustetta katastuksesta papereissa..

    Jos viet pyörän leimalle ja äänet pysyy rajoissa ilman killereitä niin ÄLÄ laita niitä paikalleen, muuten ne lukee papereissa ja sit oltava aina kiinni.

    Ps. Ei oo mullakaan killeriä kiinni eikä merkintää moisesta kapineesta missään.
    Tänks män..
    Näin vähän uumoilin. Tarkoitus on viedä lintu konttorille ja ottaa merkintä noista putkista otteeseen ni saa kurvailla (mielen)rauhassa.
    Suzuku Hayabusa Gsx 1300 R T -08
    Suzuki Hayabusa Gsx 1300 R -06
    Suzuki Hayabusa GSX 1300 R -05
    Suzuki SV 1000 S -04
    Yamaha Yzf-R1 -06
    Honda CBR 1100 XX
    Honda CBR 1100 XX
    Yamaha Yzf-R1
    Suzuki GSX 750 R
    Suzuki GSX 750 F
    Yamaha FZR 1000
  21. #1881
    Lainaa K-Päkä kirjoitti Katso viesti
    Pyörääsi sitoo 103db(A):n sääntö, paitti et pitäs olla katsastetut niin silloin ei oo poliisilla mitään sanomista. Mulla on -98 ja Yoshin RS-3 (poliisien lempi putki joka ei kuulemma ikinä mee läpi melurajoista, mut menee se..) paikallaan ja tuoretta mustetta katastuksesta papereissa..

    Jos viet pyörän leimalle ja äänet pysyy rajoissa ilman killereitä niin ÄLÄ laita niitä paikalleen, muuten ne lukee papereissa ja sit oltava aina kiinni.

    Ps. Ei oo mullakaan killeriä kiinni eikä merkintää moisesta kapineesta missään.
    Mihin vuosimalliin asti tämä pitää paikkaansa?
    XX -00
    Exä: 600 CBR F3
  22. #1882
    Moroo

    Pitäs uudet renkaat ostaa pyörään,mitä renkaita suosittelette?
    Ajotyyli on kohtuu rauhallinen ja minnekään radalle en ole menossa ja lisäksi taitaa tulla enimmäkseen ajettua kaks päällä joten pitääkö takarenkas olla joku spesiaali?

    TeemuJ
    Yamaha XJR1200Turbo -95
    Bmw LT1200 -01
    Ktm 640 enduro -02
    Ex.
    kawasaki vn 1500 mean streak -02
    Honda CBR1100XX -98
    Yamaha XJR1200T -95
    Yamaha FZR1000 -88
    Kawasaki GPZ750R -87
    Suzuki GSXR1100 -90,-91,-92
    KTM SC620 -99
    Suzuki Intruder 1400 -88
  23. #1883
    Lainaa Mata76 kirjoitti Katso viesti
    Moroo

    Pitäs uudet renkaat ostaa pyörään,mitä renkaita suosittelette?
    Ajotyyli on kohtuu rauhallinen ja minnekään radalle en ole menossa ja lisäksi taitaa tulla enimmäkseen ajettua kaks päällä joten pitääkö takarenkas olla joku spesiaali?

    TeemuJ
    Takarengas kannattaa olla vahvistettua mallia.
    Mulla on kestänyt misukan pilotroad3 takana 14800km. Huomenna menee vaihtoon.
    Tupla-X -04
  24. #1884
    Lainaa janneja kirjoitti Katso viesti
    Takarengas kannattaa olla vahvistettua mallia.
    Mulla on kestänyt misukan pilotroad3 takana 14800km. Huomenna menee vaihtoon.
    Jeps,just tilaisin samanlaiset ja vahvistetulla takarenkaalla
    Yamaha XJR1200Turbo -95
    Bmw LT1200 -01
    Ktm 640 enduro -02
    Ex.
    kawasaki vn 1500 mean streak -02
    Honda CBR1100XX -98
    Yamaha XJR1200T -95
    Yamaha FZR1000 -88
    Kawasaki GPZ750R -87
    Suzuki GSXR1100 -90,-91,-92
    KTM SC620 -99
    Suzuki Intruder 1400 -88
  25. #1885
    Lainaa janneja kirjoitti Katso viesti
    Takarengas kannattaa olla vahvistettua mallia.
    Mulla on kestänyt misukan pilotroad3 takana 14800km. Huomenna menee vaihtoon.
    3 baaria painetta?
    XX -00
    Exä: 600 CBR F3
  26. #1886
    3,0 kylmänä mitattuna
    Tupla-X -04
  27. #1887
    Lainaa mRkukov kirjoitti Katso viesti
    Mihin vuosimalliin asti tämä pitää paikkaansa?
    -02 eteenpäin on XX:t tyyppihyväksyttyjä. Näin Trafilta mulle kerrottiin ja samoin konttorilta kun asiaa selvitin ennen kuin leimalle vein. Kaikki sen alta 103db(A) säännöillä.
    <p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
  28. #1888
    Lainaa K-Päkä kirjoitti Katso viesti
    -02 eteenpäin on XX:t tyyppihyväksyttyjä. Näin Trafilta mulle kerrottiin ja samoin konttorilta kun asiaa selvitin ennen kuin leimalle vein. Kaikki sen alta 103db(A) säännöillä.
    Mites jos on putki joka on E hyväksytty killerin kanssa, saakohan sen hyväksytyksi ilman sitä?
    XX -00
    Exä: 600 CBR F3
  29. #1889
    Onko mahdollista saada tuplaäksän polvikulmaa suuremmaksi?

    Lääkäri sanoi että jos en halua hermovauriota jalkaan hän ei suosittele nykyistä provosoivaa ajoasentoa. Eli polvikulma on liika pieni kun pituutta on sen 190cm. Sitä ei varmaan kukaan osaa sanoa että mikä olisi riittävän suuri polvikulma.

    Ittellä tuli ekana mieleen kuin jalkatappien siirto ja korkeampi penkki. Onko teillä muita ajatuksia ongelman ratkaisemiseksi?
    XX
  30.  
  31. #1890
    Lainaa ilpe kirjoitti Katso viesti
    Ittellä tuli ekana mieleen kuin jalkatappien siirto ja korkeampi penkki. Onko teillä muita ajatuksia ongelman ratkaisemiseksi?
    Jawsilla ois tarjolla jalkatappien laskusarja, työstetyn alumiinin kilohinta on kyl melkoinen, mutta tekisi mieli itsekin noita kokeilla! Pitkässä tourinki-ajossa nimittäin tuntuu hieman turhan tiukalta toi polvikulma, vaikkei mulla ole pituutta kuin n.180cm...

    Linkki: http://www.hondablackbird.co.uk/bird5.htm
    (Rider footpegs lowering kit, löytyy noin puolesta välistä sivua)
    Honda CB350K4

    "Work Less - Ride More"
Sivu: 63 / 115:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1353616263646573113 ... ViimeinenViimeinen