Sivu: 40 / 115:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3038394041425090 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1171:stä 1200:een 3437:sta
  1. #1171
    Tiiätkö monessa asteessa flekti lähtee pyörii ? tai onko kukaan mitannut?
    Ei uskaltas hyvinpaljoo satasen päälle laskee


    ja mitä mieltä oisitte tuollasesta akusta -> http://www.storm-motor.fi/osat/moott...2-s-geeliakku/
  2. #1172
    Lainaa j3k3 kirjoitti Katso viesti
    Tiiätkö monessa asteessa flekti lähtee pyörii ? tai onko kukaan mitannut?
    Ei uskaltas hyvinpaljoo satasen päälle laskee


    ja mitä mieltä oisitte tuollasesta akusta -> http://www.storm-motor.fi/osat/moott...2-s-geeliakku/

    Flekti lähtee pyörimään (muistaakseni) joissain 101-103 välillä. Helteellä liikennevaloissa lämmöot on minulla käyneet maksimissaan 107 asteessa, mutta pyörähän alkaa varoittelemaan ylikuumenemisesta vasta 120 tienoilla. Siinä mielessä ei mitään häätää, vaikka nousevatkin reilusti yli 100 asteen.
    Ex:
    Ducati Hypermotard 1100 -08
    Kawasaki ZZR 1400 ABS -09
    Honda CBR 1100 XX -04
  3. #1173
    Lainaa bug85 kirjoitti Katso viesti
    Flekti lähtee pyörimään (muistaakseni) joissain 101-103 välillä. Helteellä liikennevaloissa lämmöot on minulla käyneet maksimissaan 107 asteessa, mutta pyörähän alkaa varoittelemaan ylikuumenemisesta vasta 120 tienoilla. Siinä mielessä ei mitään häätää, vaikka nousevatkin reilusti yli 100 asteen.
    No hyvä tietää.. On aina yhtä kuumottavaa, kun rupee lämmöt olee satasenpinnassa.. niino sepä tuo jähdnesteen idea onkin..
  4. #1174
    Lainaa j3k3 kirjoitti Katso viesti
    No hyvä tietää.. On aina yhtä kuumottavaa, kun rupee lämmöt olee satasenpinnassa.. niino sepä tuo jähdnesteen idea onkin..
    Kerran kyllä säikäytti pahasti: olin käyttänyt pyörän huollossa, jolloin vaihdettiin mm. jäähdytin nesteet. No huoltomies oli täyttänyt nesteet kylmänä ylärajaan, vaikka ne pitää olla ylärajassa kuumana. Sen jälkeen, kun lämmöt nousi 106 niin alkoi mukavasti valua vihreää nestettä ylivuotoputkesta keskelle liikennevaloja.
    Hyvä puoli oli se, että ei tarvinnut enää miettiä onko nesteen pinta oikealla tasalla --> nyt siellä on just sen verran, kun siellä kärsii olla.
    Ex:
    Ducati Hypermotard 1100 -08
    Kawasaki ZZR 1400 ABS -09
    Honda CBR 1100 XX -04
  5. #1175
    siinä 102 asteenpaikkeilla rupes pyörii ja tiputti johonkin 96 asteeseen

    Tiiättekö mitää hyviä varaosasivuja pyörään? sellasia mistä löytyisi laaja osalista.. missä oisi staattorit, ketjunkiristimet yms. ite oon jo tuon löytänyt > http://www.storm-motor.fi


    Hankala tää keskustelu, kun kaikki samassa ketjussa nii vaikee ehtii tuolta pitäs olla oma foorumi mikä osioitu..
    Viimeksi muokannut: j3k3; 11.01.2012 klo 20:57.
  6. #1176
    [QUOTE=j3k3;6012444]siinä 102 asteenpaikkeilla rupes pyörii ja tiputti johonkin 96 asteeseen
    Tiiättekö mitää hyviä varaosasivuja pyörään? sellasia mistä löytyisi laaja osalista.. missä oisi staattorit, ketjunkiristimet yms. ite oon jo tuon löytänyt > http://www.storm-motor.fi
    QUOTE]

    Tuolta enkuista vaikka:
    Esim 1. Wemotolta

    Esim 2. Jawsilta

    Tuolta taas voi katsoa rakenne/hajoituskuvia Ronayers vaikka onkin 03 malliin asti, niin muutokset malliin 05 minimaalisia
    *******************
    zx10r
    *******************
  7. #1177
    Lainaa j3k3 kirjoitti Katso viesti
    siinä 102 asteenpaikkeilla rupes pyörii ja tiputti johonkin 96 asteeseen

    Tiiättekö mitää hyviä varaosasivuja pyörään? sellasia mistä löytyisi laaja osalista.. missä oisi staattorit, ketjunkiristimet yms. ite oon jo tuon löytänyt > http://www.storm-motor.fi


    Hankala tää keskustelu, kun kaikki samassa ketjussa nii vaikee ehtii tuolta pitäs olla oma foorumi mikä osioitu..
    Kyllä tän illassa(tai parissa) kahlaa läpite, ni ei tarvi kysyä jokaista asiaa erikseen...

    Ja laitetaas vielä varaosalinkkiä http://www.davidsilverspares.co.uk/
    Viimeksi muokannut: vanha; 12.01.2012 klo 03:14.
    Honda CB350K4

    "Work Less - Ride More"
  8. #1178
    Lainaa Nokivasara kirjoitti Katso viesti
    Mulla on -99... Haynesin opuksesta ainakin selviää aivan yksiselitteisesti mikä kaavio pätee, kunhan tietää vuosimallin ja onko US- vai muu maailma-versio.

    Mutta siis vielä kerran, meneekö tässä päättelyssä jokin pieleen: Xenon sarjan mukana tuli johtosarja, missä 20A sulake. Ja johtosarjan kautta siis tarkoitettu sytytettäväksi KAKSI xenon-polttimoa YHTÄ AIKAA. Meitin sovelluksessa EI KOSKAAN sytytetä KAHTA polttimoa YHTÄ AIKAA. Ts. systeemi ei mun mielestä ota missään vaiheessa virtaa yhtä paljon kuin autoon asennettuna?
    Pyörän omassa (alkuperäisessä) sulakerasiassa myös "vain" 20A sulake. Ja koko sähköjärjestelmä luultavasti mitoitettu siten, että sulake on se heikoin kohta.
    Päättely: Mun mielestä ei pitäis olla huolta, vaikka valosysteemi olisi, niin kuin vanhassa mersussa: kaikki valojen virta kiertäisi valokatkaisijan kautta. Ilman minkäänlaista relettä.

    Missä meni pieleen?

    Jaa mutta: ei luulisi olevan kummonen homma laittaa virtamittari väliin ja kattoa kuinka paljon ottaa virtaa sytytysvaiheessa...
    Ite oon kanssa xenoneita suunnittelemassa... Eikö tuo kaikkein helpoin ole, kun rakentaa vaan pluspiuhan väliin oman katkasijan ja laittaa valot päälle vasta sit kun pyörä käynnissä, niin ei sammuksissa vejä sitä kovaa virtapiikkii.. Ei tarvii releitä ja tälläsii.. ainut vaan et muistaa pistää valot päälle
  9. #1179
    ^ ei siihen kannata alkaa mitään ihmeitä virittelemään, kyllä tuo järjestelmä kestää xenonit ihan normaalisti kytkemällä.

    Sitä pitkän valon xenonin tarvetta kannattaa miettiä kaksi kertaa. Itsellä on, mutta jälkeenpäin ajateltuna vähän turha sijoitus..melkein väittäisin, että kunnon halogeenilla saa paremman valokuvion. Toki jos tuninkimielessä ajattelee, niin molempiin vain xenonit!

    Ps.yks joutava H7R- xenonsetti vois olla kaupan.
    Honda CB350K4

    "Work Less - Ride More"
  10. #1180
    Lainaa vanha kirjoitti Katso viesti
    ^ ei siihen kannata alkaa mitään ihmeitä virittelemään, kyllä tuo järjestelmä kestää xenonit ihan normaalisti kytkemällä.

    Sitä pitkän valon xenonin tarvetta kannattaa miettiä kaksi kertaa. Itsellä on, mutta jälkeenpäin ajateltuna vähän turha sijoitus..melkein väittäisin, että kunnon halogeenilla saa paremman valokuvion. Toki jos tuninkimielessä ajattelee, niin molempiin vain xenonit!

    Ps.yks joutava H7R- xenonsetti vois olla kaupan.
    Kyllä se munkin mielestä pitäs kestää ihan heittämällä vaan.. Akku jos kutaa ja pitää virtansa nii ei pitäs olla ongelmia..

    Onko sulla normaalista kytketty sinne ja ei mitää ongelmia oo ollut? Ja en ainakaa toistaseksi oo pitkille pistämässä ja voisin vaikka sit ostaa, jos tuo tuleva ei kestä tai muuten vaa susi..
  11. #1181
    Jep. Ihan on kytketty suoraan polttimoiden omiin johtoihin. Ei ole ollu mitään ropleemia! Jossain oli keskustelua että saattaa nollata kelloa tms. jos ballasti on sijoitettu liian lähelle mittaristoa tai sen johtoja, eli kannattaa toi ballasti yrittää johdottaa jonnekin etemmäs esimerkiksi katteiden väliin.

    Mulla on lyhyen ballasti vasemmalla puolella katteen välissä ja pitkän ballasti valoumpion takana kiinni 2-puoleisella teipillä. Hyvin on pysyneet. Asentaessa irrottelin pleksin, mittariston ja katteet sen ympäriltä, jolloin tuli sopivasti työskentelytilaa. Mukavia asennushetkiä
    Honda CB350K4

    "Work Less - Ride More"
  12. #1182
    Lainaa vanha kirjoitti Katso viesti
    Jep. Ihan on kytketty suoraan polttimoiden omiin johtoihin. Ei ole ollu mitään ropleemia! Jossain oli keskustelua että saattaa nollata kelloa tms. jos ballasti on sijoitettu liian lähelle mittaristoa tai sen johtoja, eli kannattaa toi ballasti yrittää johdottaa jonnekin etemmäs esimerkiksi katteiden väliin.

    Mulla on lyhyen ballasti vasemmalla puolella katteen välissä ja pitkän ballasti valoumpion takana kiinni 2-puoleisella teipillä. Hyvin on pysyneet. Asentaessa irrottelin pleksin, mittariston ja katteet sen ympäriltä, jolloin tuli sopivasti työskentelytilaa. Mukavia asennushetkiä
    En usko et sillä ballastin sijainnilla on tuohon kelloo mitää merkitystä? luulen enempi et nollaantuminen johtuu siitä, et käynnistyessää imasee virtaa jolloin kellolle ei riitä virta ja on hetken ilman virtaa yms :P
  13. #1183
    Millä ihmeellä tuon parkkipolttimon saa vaihettua ? pitääks se koko paketti pyöräyttää ympäri vai vetää se kumiputki sen kiinnikkeen läpi? Ei kovin brutaalisti uskaltanut vetää jä käännellä :S

    Onko kokemuksia tuollasesta geeliakusta? ite oon autoon haaveillu jo monta vuotta.. ei oo tullut vaa aikaseksi.
    Mietin jos pyörään nyt laittasi sellasen -> http://www.storm-motor.fi/osat/moott...2-s-geeliakku/ Mielipiteitä ja jos jollai kokemuksii
  14. #1184
    Lainaa j3k3 kirjoitti Katso viesti
    Millä ihmeellä tuon parkkipolttimon saa vaihettua ? pitääks se koko paketti pyöräyttää ympäri vai vetää se kumiputki sen kiinnikkeen läpi? Ei kovin brutaalisti uskaltanut vetää jä käännellä :S

    Onko kokemuksia tuollasesta geeliakusta? ite oon autoon haaveillu jo monta vuotta.. ei oo tullut vaa aikaseksi.
    Mietin jos pyörään nyt laittasi sellasen -> http://www.storm-motor.fi/osat/moott...2-s-geeliakku/ Mielipiteitä ja jos jollai kokemuksii
    Siitä umpion alta, vaan se läppä pois (olet ilmeisesti sen jo ottanutkin ) ja sitten vain se kumituubi vetäsemällä pois niin hehku tulee matkassa. Saattaa olla vähän lujassa, mutta kyllä se sieltä tulee.
    Laita parkiksi ledi niin ei tartte enää vaihdella. Vaikka ei se kyllä muutenkaan ole herkkä palamaan.
    Ex:
    Ducati Hypermotard 1100 -08
    Kawasaki ZZR 1400 ABS -09
    Honda CBR 1100 XX -04
  15. #1185
    Lainaa bug85 kirjoitti Katso viesti
    Siitä umpion alta, vaan se läppä pois (olet ilmeisesti sen jo ottanutkin ) ja sitten vain se kumituubi vetäsemällä pois niin hehku tulee matkassa. Saattaa olla vähän lujassa, mutta kyllä se sieltä tulee.
    Laita parkiksi ledi niin ei tartte enää vaihdella. Vaikka ei se kyllä muutenkaan ole herkkä palamaan.
    Pitää yrittää vetää kovemmin, laittaa vaikka ruiskaus silikoonii On kyl aika nahkeen olonen..

    Joo ledi oli tarkotuskin juntata Kuhan ny irtilähtee eka ja pääsee testaa käykö ihan normi ledi vai tarviiko vastuksenlisä ledin.
  16. #1186
    Lainaa j3k3 kirjoitti Katso viesti
    Pitää yrittää vetää kovemmin, laittaa vaikka ruiskaus silikoonii On kyl aika nahkeen olonen..

    Joo ledi oli tarkotuskin juntata Kuhan ny irtilähtee eka ja pääsee testaa käykö ihan normi ledi vai tarviiko vastuksenlisä ledin.
    ihan normi "motonetin ledi" käy. aluksi ei meinannu syttyä, mutta kun käänsin toisin päin jo alko pelittää. sen jälkeen on pelannu ihan normaalisti.
    Ex:
    Ducati Hypermotard 1100 -08
    Kawasaki ZZR 1400 ABS -09
    Honda CBR 1100 XX -04
  17. #1187
    Lainaa j3k3 kirjoitti Katso viesti
    Pitää yrittää vetää kovemmin, laittaa vaikka ruiskaus silikoonii On kyl aika nahkeen olonen..

    Joo ledi oli tarkotuskin juntata Kuhan ny irtilähtee eka ja pääsee testaa käykö ihan normi ledi vai tarviiko vastuksenlisä ledin.
    Älä nyt hemmetissä pelkästään vedä! Sitä parkkipolttimon kantaa pitää myös kääntää, että tulee pois. Omistajan käsikirjaa kannattaa lueskella.

    Itelläkin on ledi ollut parkkipolttimossa, nyt ihan normipoltin tosin tällä hetkellä. Edellinen oli linssillinen led ja sehän näkyy sitten tosi surkeasti eteenpäin.

    -H-
    No licence team 8.9.2010 - 16.12.2010
    XX
  18. #1188
    Lainaa Harri M. kirjoitti Katso viesti
    Älä nyt hemmetissä pelkästään vedä! Sitä parkkipolttimon kantaa pitää myös kääntää, että tulee pois. Omistajan käsikirjaa kannattaa lueskella.

    Itelläkin on ledi ollut parkkipolttimossa, nyt ihan normipoltin tosin tällä hetkellä. Edellinen oli linssillinen led ja sehän näkyy sitten tosi surkeasti eteenpäin.

    -H-
    Minulla muistaakseni oli kokonaan kuminen se "kanta", joka lähti ihan vetämällä pois. Voin toki muistaa väärinkin -> sama pää kesät talvet
    Ex:
    Ducati Hypermotard 1100 -08
    Kawasaki ZZR 1400 ABS -09
    Honda CBR 1100 XX -04
  19. #1189
    ei se ledikään maailman tappiin kestä, riippuu vähän. ittellä ollu ledi keulalla viimeiset 3vuotta suunnilleen. malli on sellainen että tavallaan 4 lediä on vaakasuunnassa eri suuntiin ja yksi pystyssä. kaksi tai kolme niistä on heittäny toimimasta mut onneksi palaa vielä se joka eteenpäin näyttää. tuskin on palanut rikki tms mutta varmaan huonot liitokset sisällä tms..

    saakohan noita ledejä sellaisena raskaan kaluston mallina tms joka kestäis enemmän kolauksia ja tärinää..?
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  20. #1190
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    ei se ledikään maailman tappiin kestä, riippuu vähän. ittellä ollu ledi keulalla viimeiset 3vuotta suunnilleen. malli on sellainen että tavallaan 4 lediä on vaakasuunnassa eri suuntiin ja yksi pystyssä. kaksi tai kolme niistä on heittäny toimimasta mut onneksi palaa vielä se joka eteenpäin näyttää. tuskin on palanut rikki tms mutta varmaan huonot liitokset sisällä tms..

    saakohan noita ledejä sellaisena raskaan kaluston mallina tms joka kestäis enemmän kolauksia ja tärinää..?
    Ei lediä tärinä riko, ei siinä ole mitään sellaisesta rikkoutuvaa, tosin jos on juotettu useampi kappale jollekkin piirilevylle, niin sitten on eri asia.

    Oikeasti ledit ei tykkää lämmöstä ja sitä tuommosen umpion sisäpuolla kyllä piisaa. Lämmönkestävyyden tai sen puutteen takia ei saunaankaan kannata laittaa ledejä, ennemmin kuituvalot, jos sellaisia kaipaa.
    No licence team 8.9.2010 - 16.12.2010
    XX
  21. #1191
    -03 Birdi ja Wingrack2, mahtuuko alkuperäiset vilkut olemaan ko.telineen kanssa paikoillaan? Tai näkyyks ne sieltä mihinkään?!
    Muistelen että jotain höpinää asiasta ollu, mutta enpä tuolla haulla löytänä..tai en vaan osaa..
    Honda CB350K4

    "Work Less - Ride More"
  22. #1192
    Lainaa vanha kirjoitti Katso viesti
    -03 Birdi ja Wingrack2, mahtuuko alkuperäiset vilkut olemaan ko.telineen kanssa paikoillaan? Tai näkyyks ne sieltä mihinkään?!
    Muistelen että jotain höpinää asiasta ollu, mutta enpä tuolla haulla löytänä..tai en vaan osaa..
    Menee ehkä pieleen, mutta jos et ole vielä hommannut laukkutelinettä niin harkitse SW-motechin pikakiinnitteisiä telineitä - niiden kanssa ainakin alkuperäiset vilkut mahtuvat olemaan paikallaan, ja näkyvät yhtähyvin kuin ilman telineitäkin
    Ex:
    Ducati Hypermotard 1100 -08
    Kawasaki ZZR 1400 ABS -09
    Honda CBR 1100 XX -04
  23. #1193
    Mikä on Blackbirdin ohjaustangon halkaisija? Ja onko Hayabusassa saman vahvuinen?
    Olen suunnittellut, että tilaan Jawsilta tangonpääpainon tilalle tulevan "vakionopeussäätimen", ja kaveri olisi myös siitä hieman kiinnostunut. Hänellä on kuitenkin pyöränä busa, niin nyt meillä ei ole tietoa noiden tankojen mahdollisesta kokoerosta. Jos on sama, niin silloinhan "vakkari" menis busaankin.
    Ex:
    Ducati Hypermotard 1100 -08
    Kawasaki ZZR 1400 ABS -09
    Honda CBR 1100 XX -04
  24. #1194
    Lainaa bug85 kirjoitti Katso viesti
    Mikä on Blackbirdin ohjaustangon halkaisija? Ja onko Hayabusassa saman vahvuinen?
    Olen suunnittellut, että tilaan Jawsilta tangonpääpainon tilalle tulevan "vakionopeussäätimen", ja kaveri olisi myös siitä hieman kiinnostunut. Hänellä on kuitenkin pyöränä busa, niin nyt meillä ei ole tietoa noiden tankojen mahdollisesta kokoerosta. Jos on sama, niin silloinhan "vakkari" menis busaankin.
    Eiköhän tuossa nyt olis työntömitta ihan paras keino, itse itseään komentaen.
    No licence team 8.9.2010 - 16.12.2010
    XX
  25. #1195
    Lainaa Harri M. kirjoitti Katso viesti
    Eiköhän tuossa nyt olis työntömitta ihan paras keino, itse itseään komentaen.
    Luultavasti! ajattelin kuitenkin kokeilla sitä aidan matalinta kohtaa, eli jos jollain on tietoa.
    Ex:
    Ducati Hypermotard 1100 -08
    Kawasaki ZZR 1400 ABS -09
    Honda CBR 1100 XX -04
  26. #1196
    tarviiko taka miniledi vilkut jonkun releen yms? tai väliin sellasen systeemin?

    http://viewitem.eim.ebay.fi/21W-Wide...497270057/item
    Viimeksi muokannut: j3k3; 26.01.2012 klo 21:32.
  27. #1197
    Kysytäänpäs nyt niin tyhmiä että melkein kaikkia :aa.Eli akulta naville pitäisi viedä virtajohto tankin alta(varmaankin?)...eli tankki irti tuosta noin vaan ? .Navin mukana tuli johto jossa on sulake välissä ja jotain muutakin tarpeellista...
    ZZR 1400 -08
    CBR XX 1100 -06
    GSX 750F -03
    ER-5 -97
    +100tkm/120kmh




  28. #1198
    Lainaa suzuki03 kirjoitti Katso viesti
    Kysytäänpäs nyt niin tyhmiä että melkein kaikkia :aa.Eli akulta naville pitäisi viedä virtajohto tankin alta(varmaankin?)...eli tankki irti tuosta noin vaan ? .Navin mukana tuli johto jossa on sulake välissä ja jotain muutakin tarpeellista...
    ite tein niin että tankin pultit perästä irti, ne pari isoa akun edestä, sitten hivutin hieman taaksepäin tankkia ja nostin takaa ilmaan sellaiset 15-20cm. sitten tein hienon ja sormille vaarallisen tuen kakkosnelosesta ja se siihen pystyyn tankin ja rungon väliin, siitä kohdasta mistä oli kiinni ne pultit.

    hyvin pysyi paikoillaan, johdot virranulosotolle pujottelin rungon oikealta puolelta ja vedin nippareilla kiinni olikohan jarruputkiin tms mikä metallinen putki siellä menikään, ohut metallinen musta putki. hyvin on pysyny kiinni. myös sormet.

    p.s. onhan se johto mustaa, ettei pääse käymään niin että ensin laitat johdon sinne paikoilleen, tankki kiinni ja huomaat että jotain perk**een punaista piuhaa näkyy rungon ja tankin välistä vilahtelevan tietyssä kulmassa ja taas tankkia irti ja homma uusiksi... joo, ei mulle noin käyny tietenkään.. kaverit vaan kertonu sellaista, kröhöm..
    Viimeksi muokannut: XX-xenon; 28.01.2012 klo 12:28.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  29. #1199
    Juu on mustat piuhat paitsi loppupäästä toinen vaihtuu punaiseksi varmaakin tuo + napaan kiinni.Piuhojen päässä ei ole mitään,pitää varmaan laittaa niihin reiälliset apicoliittimet jotka sopii akkukenkien pulteille.Pitikös tankkia nostaessa ottaa muoveja irti?
    ZZR 1400 -08
    CBR XX 1100 -06
    GSX 750F -03
    ER-5 -97
    +100tkm/120kmh




  30.  
  31. #1200
    Lainaa suzuki03 kirjoitti Katso viesti
    Pitikös tankkia nostaessa ottaa muoveja irti?
    Ne sivukatteen ja tankin väliset muovit ovat muistaakseni tankin kyljissä kiinni, sellaiset, siinä muoviosassa olevat muovitapit läpi painettuna ovaaleissa reijissä olevissa kumirenkuloissa (vähän kuin läpivientikumit). Varovasti raottelet ettet riko mitään.
    Älä korjaa ehjää....
Sivu: 40 / 115:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3038394041425090 ... ViimeinenViimeinen