Sivu: 36 / 117:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2634353637384686 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1051:stä 1080:een 3491:sta
  1. #1051
    Okeii No hyvä niin, minun pyörällä ajettu 55 tkm kohta 56tkm... Sitä vaan aina huolestuu liian pienistä Mut onneksi on tämmönen foorumi mistä saa asiantuntevaa neuvoa asioihin ja siten saa mielelleen rauhan.. Kiitosta vuan
    Honda CBR 1100 XX -99
  2. #1052
    ei honda omasta mielestäni mitenkään vanha (-98) oo,mutta kun etsii joitakin osia tuntuu välillä 5 vuottakin vanha prätkä et on ikäloppu osien saatavuuden kannalta....
    Suzuki Hayabusa -08 319,6 km/h
    Kawasaki kx 450 f
    Yzf-R1 -07
  3. #1053
    jos ihan kenttään se pyörä pitää saada niin ekaksi tulee mieleen, että tyhjennä renkaat. * ja ihan ilman googlea.

    mutta jos laskuosista puhutaan, niin itsellä taitaa olla tiedossa ainoa valmispalikka ko hommaan mm myrskykaupassa myynnissä oleva kolmio joka pudottaa sen 30mm. Muista paikoista en ole kuullu.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  4. #1054
    Lainaa (jarno73 @ Syys. 03 2011,06:32) kirjoitti
    kertokaas,oi te viisaat tietäjät
    miten bläkkärin takajousitus madalletaan? en tarkoita mittään 30 mm madallusta vaan mopedi pitää saada maata nuolemaan
    keulan jopa osaan madaltaa...
    löytyykö vanhaan mopoon vielä säädettäviä jarru-ja kytkinkahvoja?

    teräspunosletkuja Stormi kai toimittaa rosterisilla banjoilla,kannattaako vaihtaa?

    piparkakku levyt,löytyykö vanhaan mopoon vielä?

    en ees kysy enää,et kannattaako

    ja sinä joka tarjoat vastaukseksi,vittu googleta...,älä edes vaivaudu vastaamaan enää!

    googlettamalla olen ettinyt ,mutta omalla lontoon kielellä en ole löytäny!
    Kiitos,jos joku viitsii/vois neuvoa...
    Jarruletkut kannattaa vaihtaa "vanhaan" pyörään, muistaakseni huolto ohjelmassakin suositellaan vaihtoa jossain vaiheessa.
    Jotkut ovat vaihtaneet ns. de link kitin, jarruletkusarjan jolla saadaan se yhdistelmä jarru järjestelmä pois käytöstä.
    Hyötyä vai ei, jokaisen itse päätettävissä, itseläkin kyllä mielessä käynyt....
    Se yhdistelmäjarrusysteemi onkin sitten yksi arse ilmattava.
    Piparkakkulevyjä olen nähnyt myynnissä, samoin niitä säädettäviä vipuja, muistaakseni ihan merkki tuotteita, Pazzo ja LSL jne, sekä myös ns kiinan vipuja.
    Ainoa madallus sarja takapäätä varten taitaa olla juurikin tuo Stormin setti.
    Älä korjaa ehjää....
  5. #1055
    Lainaa (jarno73 @ Syys. 03 2011,06:32) kirjoitti
    kertokaas,oi te viisaat tietäjät
    miten bläkkärin takajousitus madalletaan? en tarkoita mittään 30 mm madallusta vaan mopedi pitää saada maata nuolemaan
    keulan jopa osaan madaltaa...
    löytyykö vanhaan mopoon vielä säädettäviä jarru-ja kytkinkahvoja?

    teräspunosletkuja Stormi kai toimittaa rosterisilla banjoilla,kannattaako vaihtaa?

    piparkakku levyt,löytyykö vanhaan mopoon vielä?

    en ees kysy enää,et kannattaako

    ja sinä joka tarjoat vastaukseksi,vittu googleta...,älä edes vaivaudu vastaamaan enää!

    googlettamalla olen ettinyt ,mutta omalla lontoon kielellä en ole löytäny!
    Kiitos,jos joku viitsii/vois neuvoa...
    Ainakin Jawsilta löytyy jarruosia, letkut ja levyt sivu 2 tai 3.

    Itse en ole ostanut mutta täältä lukenut että porukka on ollut tyytyväisiä ko. puljuun.
    Honda CBR1100XX
  6. #1056
    Kiitos vastauksista...,pitää ottaa muutama neuvoa antava...ensin
    Suzuki Hayabusa -08 319,6 km/h
    Kawasaki kx 450 f
    Yzf-R1 -07
  7. #1057
    Lainaa (Ake87 @ Syys. 01 2011,21:34) kirjoitti
    Okeii * No hyvä niin, minun pyörällä ajettu 55 tkm kohta 56tkm... Sitä vaan aina huolestuu liian pienistä Mut onneksi on tämmönen foorumi mistä saa asiantuntevaa neuvoa asioihin ja siten saa mielelleen rauhan.. Kiitosta vuan
    Ollos hövelj vuan!
    No licence team 8.9.2010 - 16.12.2010
    XX
  8. #1058
    Stormi myy säädettäviä vipuja,mut vaan ruisku malleihin.
    Onko noilla vuosimalleilla jotakin eroa...?


    siis kahvojen suhteen?



    Suzuki Hayabusa -08 319,6 km/h
    Kawasaki kx 450 f
    Yzf-R1 -07
  9. #1059
    Lainaa (jarno73 @ Syys. 03 2011,06:32) kirjoitti
    kertokaas,oi te viisaat tietäjät
    miten bläkkärin takajousitus madalletaan? en tarkoita mittään 30 mm madallusta vaan mopedi pitää saada maata nuolemaan
    keulan jopa osaan madaltaa...
    löytyykö vanhaan mopoon vielä säädettäviä jarru-ja kytkinkahvoja?

    teräspunosletkuja Stormi kai toimittaa rosterisilla banjoilla,kannattaako vaihtaa?

    piparkakku levyt,löytyykö vanhaan mopoon vielä?

    en ees kysy enää,et kannattaako

    ja sinä joka tarjoat vastaukseksi,vittu googleta...,älä edes vaivaudu vastaamaan enää!

    googlettamalla olen ettinyt ,mutta omalla lontoon kielellä en ole löytäny!
    Kiitos,jos joku viitsii/vois neuvoa...
    Noita madalluskolmioitahan voi vaikka itsekin tehdä/teettää sopivasta materiaalista.

    Piparilevyjä näytti olevan ainakin aussikaupassa tarjolla, pitänee ehkä talvella tilata jos varat antaa periksi. http://www.s3performance.com.au/disc-ro....79.html

    Teräspunosletkuja ja de-link kittiä olen myös itse harkinnut.

    Ai niin, mulla on yksi ylimääräinen piparkakku takalevy, voisin 130€ hintaan luopua siitä, tuli vahingossa kaksi tilattua viime talvena...



    No licence team 8.9.2010 - 16.12.2010
    XX
  10. #1060
    Lainaa (Harri M. @ Syys. 03 2011,09:30) kirjoitti
    Lainaa (jarno73 @ Syys. 03 2011,06:32) kirjoitti
    kertokaas,oi te viisaat tietäjät
    miten bläkkärin takajousitus madalletaan? en tarkoita mittään 30 mm madallusta vaan mopedi pitää saada maata nuolemaan
    keulan jopa osaan madaltaa...
    löytyykö vanhaan mopoon vielä säädettäviä jarru-ja kytkinkahvoja?

    teräspunosletkuja Stormi kai toimittaa rosterisilla banjoilla,kannattaako vaihtaa?

    piparkakku levyt,löytyykö vanhaan mopoon vielä?

    en ees kysy enää,et kannattaako

    ja sinä joka tarjoat vastaukseksi,vittu googleta...,älä edes vaivaudu vastaamaan enää!

    googlettamalla olen ettinyt ,mutta omalla lontoon kielellä en ole löytäny!
    Kiitos,jos joku viitsii/vois neuvoa...
    Noita madalluskolmioitahan voi vaikka itsekin tehdä/teettää sopivasta materiaalista.

    Piparilevyjä näytti olevan ainakin aussikaupassa tarjolla, pitänee ehkä talvella tilata jos varat antaa periksi. http://www.s3performance.com.au/disc-ro....79.html

    Teräspunosletkuja ja de-link kittiä olen myös itse harkinnut.

    Ai niin, mulla on yksi ylimääräinen piparkakku takalevy, voisin 130€ hintaan luopua siitä, tuli vahingossa kaksi tilattua viime talvena... *
    pipari aina kiinnostaa,mut jos ei oo kiire myydä,voisin olla kiinnostunut joskus tässä syksyn aikana...
    Suzuki Hayabusa -08 319,6 km/h
    Kawasaki kx 450 f
    Yzf-R1 -07
  11. #1061
    Lainaa (jarno73 @ Syys. 03 2011,12:11) kirjoitti
    Ai niin, mulla on yksi ylimääräinen piparkakku takalevy, voisin 130€ hintaan luopua siitä, tuli vahingossa kaksi tilattua viime talvena... *
    pipari aina kiinnostaa,mut jos ei oo kiire myydä,voisin olla kiinnostunut joskus tässä syksyn aikana...[/quote]
    Juu ei ole kiire myydä, pistä vaikka privalla viestiä jos intoudut ostattelemaan. Niin ja jos privalla laitat mailiosoitteen, niin voin paiskata kuvallakin.

    -H-



    No licence team 8.9.2010 - 16.12.2010
    XX
  12. #1062
    Asiasta kolmanteen
    Pitäisi uusia ketjut ja rattaat, kun DID 530 ZVM2 + JT 17/44 yhdistelmä kesti peräti n. 12-14 tkm...lenkit alkaa olla melkoisen jäykät ja molemmissa rattaissa selvää kulumaa, *hieman myös naksuttelee rengasta pyörittäessä :/
    Em. ketjujen ja rattaiden lyhyt ikä lienee osittain seurausta laiskasta ketjujen rasvauksesta tai Dideissäkin nykyään ilmenneitä laatuongelmia.

    Joten tuli nyt sitten hankittua Hondan 17 hampainen orkkis eturatas ja kokeiluksi ns. "valmispituiset" ketjut cbr 1100 xx:ään eli 110 lenkkiset IRIS Gold 530 ketjut.
    Tarkoitus olisi laittaa em. paketin kanssa Supersproxin takaratas. XX:n euromalleissahan oem-ratastus on 17/44 *ja ketjujen pituus 110 lenkkiä, kun taas USA-malleissa oem-ratastus 17/45 ja ketjujen pituus myöskin 110 lenkkiä.
    Lopputulos: Tilasin 45 hampaisen takarattaan *Supersprox xx

    Toivottavasti 17/45 ratastukseen riittää tuo ketjun 110 lenkin orkkispituus, kun aika vaikeata niitä on jälkeenpäin lisäillä.....

    Eihän tuo 45 takaratas vaikuta paljoa kiihtyvyyteen ja vaikkakin lisää mittarivirhettä entisestään, mutta tuo se lisää kiristysvaraa ketjuille kuitenkin



    *******************
    zx10r
    *******************
  13. #1063
    Madalluskittiä etsiessäni löysin tuollaisen linkin.
    http://www.lustracing.co.uk/suspensi...ring-kits.html
    On stormia "hieman" halvempi ja paljon tyylikkäämpi....
  14. #1064
    Lainaa (jarno73 @ Syys. 03 2011,06:32) kirjoitti
    löytyykö vanhaan mopoon vielä säädettäviä jarru-ja kytkinkahvoja?
    teräspunosletkuja Stormi kai toimittaa rosterisilla banjoilla,kannattaako vaihtaa?
    piparkakku levyt,löytyykö vanhaan mopoon vielä?
    .........
    Tuollainen tuli bongattua
    Tuosta 96-98 tuplaX:ään kaikkea kivaa:
    96-98 xx:t

    Ja tuosta 99-08 tuplaäksään:
    xx:t 99-08


    PS. Ostokokemuksista ko. paikasta:
    Hankin itse joskus muinoin ko. UK-liikkeestä vaikkakin heidän Ebayn kautta myynnissä olleen DID ZVM-ketjupaketin Busaan. Hyvin toimi toimitus Suomilandiaan jne.



    *******************
    zx10r
    *******************
  15. #1065
    kumarrus vastauksista

    Ny on osoitteita mistä tilata!

    talven aikana on paljon muutoksia tulossa!!!
    Suzuki Hayabusa -08 319,6 km/h
    Kawasaki kx 450 f
    Yzf-R1 -07
  16. #1066
    243,6km/h.

    Sodankylän lentokentällä. Mukavaa puuhaa tuo kiihdyttäminen.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  17. #1067
    Lainaa (XX-xenon @ Syys. 10 2011,14:45) kirjoitti
    243,6km/h.

    Sodankylän lentokentällä. Mukavaa puuhaa tuo kiihdyttäminen.
    Millä matkalla?Eikös nää kovempaa kulje?
    ZZR 1400 -08
    CBR XX 1100 -06
    GSX 750F -03
    ER-5 -97
    +100tkm/120kmh




  18. #1068
    Lainaa (suzuki03 @ Syys. 10 2011,14:58) kirjoitti
    Lainaa (XX-xenon @ Syys. 10 2011,14:45) kirjoitti
    243,6km/h.

    Sodankylän lentokentällä. Mukavaa puuhaa tuo kiihdyttäminen.
    Millä matkalla?Eikös nää kovempaa kulje? *
    1000m:n kiihdytys.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  19. #1069
    Bensamittari näyttää omiaan ja vasen vilkkuvalo mittaristossa ei toimi?
    Missä mahtaa olla vika? Kosketus vika?
    Irroitin mittaristonjohdon ja sen jälkeen tuli edellä mainitut viat!
    Pitäiskö tehdä saat uudelleen!? Eli "BOOTATA"!
    Yamaha FJR
  20. #1070
    Naviteline?Löytyykö ja mistä?Vai pitääkö ite rakennella?
    ZZR 1400 -08
    CBR XX 1100 -06
    GSX 750F -03
    ER-5 -97
    +100tkm/120kmh




  21. #1071
    Lainaa (suzuki03 @ Syys. 19 2011,10:55) kirjoitti
    Naviteline?Löytyykö ja mistä?Vai pitääkö ite rakennella?
    löytyyhän tältä foorumilta ainaki siihen kuulaan värkkäysohjeet..

    tais pari sivua taaksepäin olla oikein isoja kuviaki,jos muistan oikein..

    tuolta suunnalta ainaki
    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....st=1000

    ja tuolta
    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....l=rider



    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  22. #1072
    Lainaa (Deecu @ Heinä. 05 2011,23:24) kirjoitti
    No mulla on näin:

    1. Itse tehty teline. Voi olla kaupallinenkin, jos siihen hyvin saa kiinnitykseen sopivan kierteen.




    2. Tarvittaessa etolasta vaimenninkumi väliin (uros-naaras). Ei oo pakko jos ei taho.




    3. Vastamutteri tuonne putken sisään. Tilaa piisaa. Joku kumituppelo vaan ympärille, jotta pysyy sen aikaa, kun ruuvaa siihen jotain kiinni. Ei tarvi irrottaa kuin tuo "ufomutteri" kuusiokoloavaimella, jotta pääsee asentamaan vastamutteria.



    Ja hyvä tuli.



    Näin täälläpäin. Tämänkin voi tehdä kovin monella tapaa...
    Mitäs tuon ufopultin alla on?Eli ropiseeko lattialle paljonkin rojua jota ei enää saa paikoilleen ite?Onkos tuolle pultille joku momentti määritelty?
    ZZR 1400 -08
    CBR XX 1100 -06
    GSX 750F -03
    ER-5 -97
    +100tkm/120kmh




  23. #1073
    Lainaa (suzuki03 @ Syys. 19 2011,14:51) kirjoitti
    Lainaa (Deecu @ Heinä. 05 2011,23:24) kirjoitti
    No mulla on näin:

    1. Itse tehty teline. Voi olla kaupallinenkin, jos siihen hyvin saa kiinnitykseen sopivan kierteen.



    2. Tarvittaessa etolasta vaimenninkumi väliin (uros-naaras). Ei oo pakko jos ei taho.



    3. Vastamutteri tuonne putken sisään. Tilaa piisaa. Joku kumituppelo vaan ympärille, jotta pysyy sen aikaa, kun ruuvaa siihen jotain kiinni. Ei tarvi irrottaa kuin tuo "ufomutteri" kuusiokoloavaimella, jotta pääsee asentamaan vastamutteria.


    Ja hyvä tuli.


    Näin täälläpäin. Tämänkin voi tehdä kovin monella tapaa...
    Mitäs tuon ufopultin alla on?Eli ropiseeko lattialle paljonkin rojua jota ei enää saa paikoilleen ite?Onkos tuolle pultille joku momentti määritelty?
    Ei sieltä mitään putoo. Katsoo vain että pyörä on keskiseisontatuella ja en itse ainakaan hirveesti etupumppujen tomiintaa lähtis tarkistaa kun on ufomutteri irti. On sitten aika kovalla momentilla kiinni. En tietenkään mut muista ulkoa mutta useita kymmeniä Nm kuitenkin. Tässä pari kuvaa omasta toteutuksesta.





    Honda CBR1100XX
  24. #1074
    onko mitää keinoa, kun 2 päällä takaiskari "pohjaa".
    Saako iskari jäykennettyä? paluuvaimennusta pystyy säätää, mutta iskarin kovuutta?
    Suzuku Hayabusa Gsx 1300 R T -08
    Suzuki Hayabusa Gsx 1300 R -06
    Suzuki Hayabusa GSX 1300 R -05
    Suzuki SV 1000 S -04
    Yamaha Yzf-R1 -06
    Honda CBR 1100 XX
    Honda CBR 1100 XX
    Yamaha Yzf-R1
    Suzuki GSX 750 R
    Suzuki GSX 750 F
    Yamaha FZR 1000
  25. #1075
    Lainaa (Hytz @ Syys. 20 2011,12:16) kirjoitti
    Lainaa (suzuki03 @ Syys. 19 2011,14:51) kirjoitti
    Lainaa (Deecu @ Heinä. 05 2011,23:24) kirjoitti
    No mulla on näin:

    1. Itse tehty teline. Voi olla kaupallinenkin, jos siihen hyvin saa kiinnitykseen sopivan kierteen.



    2. Tarvittaessa etolasta vaimenninkumi väliin (uros-naaras). Ei oo pakko jos ei taho.



    3. Vastamutteri tuonne putken sisään. Tilaa piisaa. Joku kumituppelo vaan ympärille, jotta pysyy sen aikaa, kun ruuvaa siihen jotain kiinni. Ei tarvi irrottaa kuin tuo "ufomutteri" kuusiokoloavaimella, jotta pääsee asentamaan vastamutteria.


    Ja hyvä tuli.


    Näin täälläpäin. Tämänkin voi tehdä kovin monella tapaa...
    Mitäs tuon ufopultin alla on?Eli ropiseeko lattialle paljonkin rojua jota ei enää saa paikoilleen ite?Onkos tuolle pultille joku momentti määritelty?
    Ei sieltä mitään putoo. Katsoo vain että pyörä on keskiseisontatuella ja en itse ainakaan hirveesti etupumppujen tomiintaa lähtis tarkistaa kun on ufomutteri irti. On sitten aika kovalla momentilla kiinni. En tietenkään mut muista ulkoa mutta useita kymmeniä Nm kuitenkin. Tässä pari kuvaa omasta toteutuksesta.





    Kiitos...vielä kun tuon momentin saisi jostain?
    ZZR 1400 -08
    CBR XX 1100 -06
    GSX 750F -03
    ER-5 -97
    +100tkm/120kmh




  26. #1076
    Lainaa (rytkönen @ Syys. 20 2011,16:41) kirjoitti
    onko mitää keinoa, kun 2 päällä takaiskari "pohjaa".
    Saako iskari jäykennettyä? paluuvaimennusta pystyy säätää, mutta iskarin kovuutta?
    Jousen esijännityksen voi säätää myös, me ajetaan paljon kaksistaan ja laukkujenkin kera, eikä ole mitään pohjaamisongelmia... Olisko sulla tullut iskari finaaliin jostain syystä?
    No licence team 8.9.2010 - 16.12.2010
    XX
  27. #1077
    Lainaa (Harri M. @ Syys. 20 2011,19:42) kirjoitti
    Lainaa (rytkönen @ Syys. 20 2011,16:41) kirjoitti
    onko mitää keinoa, kun 2 päällä takaiskari "pohjaa".
    Saako iskari jäykennettyä? paluuvaimennusta pystyy säätää, mutta iskarin kovuutta?
    Jousen esijännityksen voi säätää myös, me ajetaan paljon kaksistaan ja laukkujenkin kera, eikä ole mitään pohjaamisongelmia... Olisko sulla tullut iskari finaaliin jostain syystä?
    voihan sekin olla, että iskari on ehtoopuolella.
    Yksin ajellessa ei mitään ongelmaa.
    Ilmeisesti se jousen yläpäässä olevaa "holkkia" liikuttamalla voi esijännitystä säätää ?
    Suzuku Hayabusa Gsx 1300 R T -08
    Suzuki Hayabusa Gsx 1300 R -06
    Suzuki Hayabusa GSX 1300 R -05
    Suzuki SV 1000 S -04
    Yamaha Yzf-R1 -06
    Honda CBR 1100 XX
    Honda CBR 1100 XX
    Yamaha Yzf-R1
    Suzuki GSX 750 R
    Suzuki GSX 750 F
    Yamaha FZR 1000
  28. #1078
    Lainaa (suzuki03 @ Syys. 20 2011,18:38) kirjoitti
    Lainaa (Hytz @ Syys. 20 2011,12:16) kirjoitti
    Lainaa (suzuki03 @ Syys. 19 2011,14:51) kirjoitti
    Lainaa (Deecu @ Heinä. 05 2011,23:24) kirjoitti
    No mulla on näin:

    1. Itse tehty teline. Voi olla kaupallinenkin, jos siihen hyvin saa kiinnitykseen sopivan kierteen.



    2. Tarvittaessa etolasta vaimenninkumi väliin (uros-naaras). Ei oo pakko jos ei taho.



    3. Vastamutteri tuonne putken sisään. Tilaa piisaa. Joku kumituppelo vaan ympärille, jotta pysyy sen aikaa, kun ruuvaa siihen jotain kiinni. Ei tarvi irrottaa kuin tuo "ufomutteri" kuusiokoloavaimella, jotta pääsee asentamaan vastamutteria.


    Ja hyvä tuli.


    Näin täälläpäin. Tämänkin voi tehdä kovin monella tapaa...
    Mitäs tuon ufopultin alla on?Eli ropiseeko lattialle paljonkin rojua jota ei enää saa paikoilleen ite?Onkos tuolle pultille joku momentti määritelty?
    Ei sieltä mitään putoo. Katsoo vain että pyörä on keskiseisontatuella ja en itse ainakaan hirveesti etupumppujen tomiintaa lähtis tarkistaa kun on ufomutteri irti. On sitten aika kovalla momentilla kiinni. En tietenkään mut muista ulkoa mutta useita kymmeniä Nm kuitenkin. Tässä pari kuvaa omasta toteutuksesta.
    Kiitos...vielä kun tuon momentin saisi jostain?
    103Nm korjausoppaan mukaan

    Ilmankos muistelinkin että tuli taisteltua mutterin kanssa. Jos on kaveri pitämässä stongasta kiinni niin pääsee hieman helpommalla.
    Honda CBR1100XX
  29. #1079
    Lainaa (rytkönen @ Syys. 20 2011,20:49) kirjoitti
    Lainaa (Harri M. @ Syys. 20 2011,19:42) kirjoitti
    Lainaa (rytkönen @ Syys. 20 2011,16:41) kirjoitti
    onko mitää keinoa, kun 2 päällä takaiskari "pohjaa".
    Saako iskari jäykennettyä? paluuvaimennusta pystyy säätää, mutta iskarin kovuutta?
    Jousen esijännityksen voi säätää myös, me ajetaan paljon kaksistaan ja laukkujenkin kera, eikä ole mitään pohjaamisongelmia... Olisko sulla tullut iskari finaaliin jostain syystä?
    voihan sekin olla, että iskari on ehtoopuolella.
    Yksin ajellessa ei mitään ongelmaa.
    Ilmeisesti se jousen yläpäässä olevaa "holkkia" liikuttamalla voi esijännitystä säätää ?
    Katsoppas manuaalista:

    http://www.hondabikes.fi/jalleenmyyn...huolto/1100-cc

    Valitset linkistä omaan vuosimalliisi sopivan manuskan ja avot!

    -H-
    No licence team 8.9.2010 - 16.12.2010
    XX
  30.  
  31. #1080
    Lainaa (Harri M. @ Syys. 21 2011,14:20) kirjoitti
    Lainaa (rytkönen @ Syys. 20 2011,20:49) kirjoitti
    Lainaa (Harri M. @ Syys. 20 2011,19:42) kirjoitti
    Lainaa (rytkönen @ Syys. 20 2011,16:41) kirjoitti
    onko mitää keinoa, kun 2 päällä takaiskari "pohjaa".
    Saako iskari jäykennettyä? paluuvaimennusta pystyy säätää, mutta iskarin kovuutta?
    Jousen esijännityksen voi säätää myös, me ajetaan paljon kaksistaan ja laukkujenkin kera, eikä ole mitään pohjaamisongelmia... Olisko sulla tullut iskari finaaliin jostain syystä?
    voihan sekin olla, että iskari on ehtoopuolella.
    Yksin ajellessa ei mitään ongelmaa.
    Ilmeisesti se jousen yläpäässä olevaa "holkkia" liikuttamalla voi esijännitystä säätää ?
    Katsoppas manuaalista:

    http://www.hondabikes.fi/jalleenmyyn...huolto/1100-cc

    Valitset linkistä omaan vuosimalliisi sopivan manuskan ja avot!

    -H-
    Mikä tuossa lienee tehdasasetus, jossain keskivaiheilla? Mulla -04 mopo ja en ole koskaan säätöön kajonnut. 100 kg + 55 kg + 2x ajokamppeet + neljän ison laukun setti ja ei ole meillä koskaan pohjannut.

    Olisiko tosiaan vieteri finaalissa?
    XX -04, R1200GS -13
Sivu: 36 / 117:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2634353637384686 ... ViimeinenViimeinen