OkeiiNo hyvä niin, minun pyörällä ajettu 55 tkm kohta 56tkm... Sitä vaan aina huolestuu liian pienistä
Mut onneksi on tämmönen foorumi mistä saa asiantuntevaa neuvoa asioihin ja siten saa mielelleen rauhan.. Kiitosta vuan
![]()
Honda CBR 1100 XX -99
ei honda omasta mielestäni mitenkään vanha (-98) oo,mutta kun etsii joitakin osia tuntuu välillä 5 vuottakin vanha prätkä et on ikäloppu osien saatavuuden kannalta....
Suzuki Hayabusa -08 319,6 km/h
Kawasaki kx 450 f
Yzf-R1 -07
jos ihan kenttään se pyörä pitää saada niin ekaksi tulee mieleen, että tyhjennä renkaat. *ja ihan ilman googlea.
mutta jos laskuosista puhutaan, niin itsellä taitaa olla tiedossa ainoa valmispalikka ko hommaan mm myrskykaupassa myynnissä oleva kolmio joka pudottaa sen 30mm. Muista paikoista en ole kuullu.
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
Jarruletkut kannattaa vaihtaa "vanhaan" pyörään, muistaakseni huolto ohjelmassakin suositellaan vaihtoa jossain vaiheessa.(jarno73 @ Syys. 03 2011,06:32) kirjoitti
Jotkut ovat vaihtaneet ns. de link kitin, jarruletkusarjan jolla saadaan se yhdistelmä jarru järjestelmä pois käytöstä.
Hyötyä vai ei, jokaisen itse päätettävissä, itseläkin kyllä mielessä käynyt....
Se yhdistelmäjarrusysteemi onkin sitten yksi arse ilmattava.
Piparkakkulevyjä olen nähnyt myynnissä, samoin niitä säädettäviä vipuja, muistaakseni ihan merkki tuotteita, Pazzo ja LSL jne, sekä myös ns kiinan vipuja.
Ainoa madallus sarja takapäätä varten taitaa olla juurikin tuo Stormin setti.
Älä korjaa ehjää....
Ainakin Jawsilta löytyy jarruosia, letkut ja levyt sivu 2 tai 3.(jarno73 @ Syys. 03 2011,06:32) kirjoitti
Itse en ole ostanut mutta täältä lukenut että porukka on ollut tyytyväisiä ko. puljuun.
Honda CBR1100XX
Kiitos vastauksista...,pitää ottaa muutama neuvoa antava...ensin![]()
Suzuki Hayabusa -08 319,6 km/h
Kawasaki kx 450 f
Yzf-R1 -07
Ollos hövelj vuan!(Ake87 @ Syys. 01 2011,21:34) kirjoitti
![]()
No licence team 8.9.2010 - 16.12.2010
XX
Stormi myy säädettäviä vipuja,mut vaan ruisku malleihin.
Onko noilla vuosimalleilla jotakin eroa...?
siis kahvojen suhteen?
Suzuki Hayabusa -08 319,6 km/h
Kawasaki kx 450 f
Yzf-R1 -07
Noita madalluskolmioitahan voi vaikka itsekin tehdä/teettää sopivasta materiaalista.(jarno73 @ Syys. 03 2011,06:32) kirjoitti
Piparilevyjä näytti olevan ainakin aussikaupassa tarjolla, pitänee ehkä talvella tilata jos varat antaa periksi. http://www.s3performance.com.au/disc-ro....79.html
Teräspunosletkuja ja de-link kittiä olen myös itse harkinnut.
Ai niin, mulla on yksi ylimääräinen piparkakku takalevy, voisin 130€ hintaan luopua siitä, tuli vahingossa kaksi tilattua viime talvena...
No licence team 8.9.2010 - 16.12.2010
XX
pipari aina kiinnostaa,mut jos ei oo kiire myydä,voisin olla kiinnostunut joskus tässä syksyn aikana...(Harri M. @ Syys. 03 2011,09:30) kirjoitti
Suzuki Hayabusa -08 319,6 km/h
Kawasaki kx 450 f
Yzf-R1 -07
pipari aina kiinnostaa,mut jos ei oo kiire myydä,voisin olla kiinnostunut joskus tässä syksyn aikana...[/quote](jarno73 @ Syys. 03 2011,12:11) kirjoitti
Juu ei ole kiire myydä, pistä vaikka privalla viestiä jos intoudut ostattelemaan. Niin ja jos privalla laitat mailiosoitteen, niin voin paiskata kuvallakin.
-H-
No licence team 8.9.2010 - 16.12.2010
XX
Asiasta kolmanteen![]()
Pitäisi uusia ketjut ja rattaat, kun DID 530 ZVM2 + JT 17/44 yhdistelmä kesti peräti n. 12-14 tkm...lenkit alkaa olla melkoisen jäykät ja molemmissa rattaissa selvää kulumaa, *hieman myös naksuttelee rengasta pyörittäessä :/
Em. ketjujen ja rattaiden lyhyt ikä lienee osittain seurausta laiskasta ketjujen rasvauksesta tai Dideissäkin nykyään ilmenneitä laatuongelmia.
Joten tuli nyt sitten hankittua Hondan 17 hampainen orkkis eturatas ja kokeiluksi ns. "valmispituiset" ketjut cbr 1100 xx:ään eli 110 lenkkiset IRIS Gold 530 ketjut.
Tarkoitus olisi laittaa em. paketin kanssa Supersproxin takaratas. XX:n euromalleissahan oem-ratastus on 17/44 *ja ketjujen pituus 110 lenkkiä, kun taas USA-malleissa oem-ratastus 17/45 ja ketjujen pituus myöskin 110 lenkkiä.
Lopputulos: Tilasin 45 hampaisen takarattaan *Supersprox xx
Toivottavasti 17/45 ratastukseen riittää tuo ketjun 110 lenkin orkkispituus, kun aika vaikeata niitä on jälkeenpäin lisäillä.....
Eihän tuo 45 takaratas vaikuta paljoa kiihtyvyyteen ja vaikkakin lisää mittarivirhettä entisestään, mutta tuo se lisää kiristysvaraa ketjuille kuitenkin
*******************
zx10r
*******************
Madalluskittiä etsiessäni löysin tuollaisen linkin.
http://www.lustracing.co.uk/suspensi...ring-kits.html
On stormia "hieman" halvempi ja paljon tyylikkäämpi....
Tuollainen tuli bongattua(jarno73 @ Syys. 03 2011,06:32) kirjoitti
Tuosta 96-98 tuplaX:ään kaikkea kivaa:
96-98 xx:t
Ja tuosta 99-08 tuplaäksään:
xx:t 99-08
PS. Ostokokemuksista ko. paikasta:
Hankin itse joskus muinoin ko. UK-liikkeestä vaikkakin heidän Ebayn kautta myynnissä olleen DID ZVM-ketjupaketin Busaan. Hyvin toimi toimitus Suomilandiaan jne.
*******************
zx10r
*******************
kumarrus vastauksista
Ny on osoitteita mistä tilata!
talven aikana on paljon muutoksia tulossa!!!
Suzuki Hayabusa -08 319,6 km/h
Kawasaki kx 450 f
Yzf-R1 -07
243,6km/h.
Sodankylän lentokentällä. Mukavaa puuhaa tuo kiihdyttäminen.![]()
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
Millä matkalla?Eikös nää kovempaa kulje?(XX-xenon @ Syys. 10 2011,14:45) kirjoitti
![]()
ZZR 1400 -08
CBR XX 1100 -06
GSX 750F -03
ER-5 -97
+100tkm/120kmh
1000m:n kiihdytys.(suzuki03 @ Syys. 10 2011,14:58) kirjoitti
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
Bensamittari näyttää omiaan ja vasen vilkkuvalo mittaristossa ei toimi?
Missä mahtaa olla vika? Kosketus vika?
Irroitin mittaristonjohdon ja sen jälkeen tuli edellä mainitut viat!
Pitäiskö tehdä saat uudelleen!? Eli "BOOTATA"!
Yamaha FJR
Naviteline?Löytyykö ja mistä?Vai pitääkö ite rakennella?
ZZR 1400 -08
CBR XX 1100 -06
GSX 750F -03
ER-5 -97
+100tkm/120kmh
löytyyhän tältä foorumilta ainaki siihen kuulaan värkkäysohjeet..(suzuki03 @ Syys. 19 2011,10:55) kirjoitti
tais pari sivua taaksepäin olla oikein isoja kuviaki,jos muistan oikein..
tuolta suunnalta ainaki
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....st=1000
ja tuolta
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....l=rider
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
Mitäs tuon ufopultin alla on?Eli ropiseeko lattialle paljonkin rojua jota ei enää saa paikoilleen ite?Onkos tuolle pultille joku momentti määritelty?(Deecu @ Heinä. 05 2011,23:24) kirjoitti
![]()
ZZR 1400 -08
CBR XX 1100 -06
GSX 750F -03
ER-5 -97
+100tkm/120kmh
Ei sieltä mitään putoo. Katsoo vain että pyörä on keskiseisontatuella ja en itse ainakaan hirveesti etupumppujen tomiintaa lähtis tarkistaa kun on ufomutteri irti. On sitten aika kovalla momentilla kiinni. En tietenkään mut muista ulkoa mutta useita kymmeniä Nm kuitenkin. Tässä pari kuvaa omasta toteutuksesta.(suzuki03 @ Syys. 19 2011,14:51) kirjoitti
![]()
Honda CBR1100XX
onko mitää keinoa, kun 2 päällä takaiskari "pohjaa".
Saako iskari jäykennettyä? paluuvaimennusta pystyy säätää, mutta iskarin kovuutta?
Suzuku Hayabusa Gsx 1300 R T -08
Suzuki Hayabusa Gsx 1300 R -06
Suzuki Hayabusa GSX 1300 R -05
Suzuki SV 1000 S -04
Yamaha Yzf-R1 -06
Honda CBR 1100 XX
Honda CBR 1100 XX
Yamaha Yzf-R1
Suzuki GSX 750 R
Suzuki GSX 750 F
Yamaha FZR 1000
Kiitos...vielä kun tuon momentin saisi jostain?(Hytz @ Syys. 20 2011,12:16) kirjoitti
ZZR 1400 -08
CBR XX 1100 -06
GSX 750F -03
ER-5 -97
+100tkm/120kmh
Jousen esijännityksen voi säätää myös, me ajetaan paljon kaksistaan ja laukkujenkin kera, eikä ole mitään pohjaamisongelmia... Olisko sulla tullut iskari finaaliin jostain syystä?(rytkönen @ Syys. 20 2011,16:41) kirjoitti
No licence team 8.9.2010 - 16.12.2010
XX
voihan sekin olla, että iskari on ehtoopuolella.(Harri M. @ Syys. 20 2011,19:42) kirjoitti
Yksin ajellessa ei mitään ongelmaa.
Ilmeisesti se jousen yläpäässä olevaa "holkkia" liikuttamalla voi esijännitystä säätää ?
Suzuku Hayabusa Gsx 1300 R T -08
Suzuki Hayabusa Gsx 1300 R -06
Suzuki Hayabusa GSX 1300 R -05
Suzuki SV 1000 S -04
Yamaha Yzf-R1 -06
Honda CBR 1100 XX
Honda CBR 1100 XX
Yamaha Yzf-R1
Suzuki GSX 750 R
Suzuki GSX 750 F
Yamaha FZR 1000
103Nm korjausoppaan mukaan(suzuki03 @ Syys. 20 2011,18:38) kirjoitti
Ilmankos muistelinkin että tuli taisteltua mutterin kanssa. Jos on kaveri pitämässä stongasta kiinni niin pääsee hieman helpommalla.
Honda CBR1100XX
Katsoppas manuaalista:(rytkönen @ Syys. 20 2011,20:49) kirjoitti
http://www.hondabikes.fi/jalleenmyyn...huolto/1100-cc
Valitset linkistä omaan vuosimalliisi sopivan manuskan ja avot!
-H-
No licence team 8.9.2010 - 16.12.2010
XX
Mikä tuossa lienee tehdasasetus, jossain keskivaiheilla? Mulla -04 mopo ja en ole koskaan säätöön kajonnut. 100 kg + 55 kg + 2x ajokamppeet + neljän ison laukun setti ja ei ole meillä koskaan pohjannut.(Harri M. @ Syys. 21 2011,14:20) kirjoitti
Olisiko tosiaan vieteri finaalissa?
XX -04, R1200GS -13