Moro!(suzuki03 @ Heinä. 09 2010,15:48) kirjoitti
Taisit mulla nähdä ainakin ne toiset Delket
Ei noita PC:tä tunnu mistään oikein superhalvalla löytyvän, jenkeistä kun sais jollain muilutettua suomeen ni sitten sais suht edullisesti.
Ei muuta kun lomareissu sinne! *![]()
Niinpä näin!Ja tosiaan olivat ihan ladukkaasti tehdyn näköiset(Jaskax @ Heinä. 09 2010,16:05) kirjoitti
Katselin päivällä PC:a Suomen jälleenmyyjiltä-näyttää olevan tilaustavaraa,toimitusaika n.2-4 vk,enkä ainakaan ensi etsinällä huomannut isoja hinta eroja Suomen ja muun maailman välillä.Tänään soitin mahdolliseen PC:n säätöpaikkaan ja suosittelivat ehdottomasti PC:a sliparien vaidon yhteydessä,koska kuulemma vakio Bläkkärikin tahtoo kaydä laihalla alle 3,5 rpm kierroksilla-tottako? vai halu ottaa tyhmältä rahat pois.......
Sen verran vielä kun en muista,että mitenkäs keskiseisontatuen kanssa käy Delken slipareitten kanssa?
ZZR 1400 -08
CBR XX 1100 -06
GSX 750F -03
ER-5 -97
+100tkm/120kmh
Jaa-a en ota kantaa tuohon säädättämiseen mutta keskiseisontatuen kanssa käy hyvin: Delken setissä vasemman puolen väliputkessa on paikka sille kumityynylle, se siirretään orkkisputkesta vaan siihen uuteen. *(suzuki03 @ Heinä. 09 2010,17:25) kirjoitti
![]()
..tyhmä vastaus edelliseen aiheeseen....(xx-06 @ Heinä. 09 2010,20:03) kirjoitti
Elikkä, totta on se että bläkkäri käy laihalla.
Jos laitat PC:n, suosittelen penkissä käyttöä. Koska se lambaada sääteelee niitä seoksia. Mulla oli ennen penkitystä PC:n kiinni ollessa tyhjäkäynnillä seokset aivan liian rikkaalla ja parhaalla vääntöalueella ( n.6-8000 rpm) liian laihalla.
Tulihan noita hevosiakin muutama lisää säädön jälkeen...
ZZR1400 -07
1100XX -06
Heipä hei taas.
Kauaahan tämä uuden motoristi ura ei kerennyt kestää, kun edessä on jo ongelmia... Eli pyörä ei ilmeisesti lataa, kuin vaivaiset 13V 4000-5000kiekoilla. Mitä ton pitäs ladata??? Mittasin käämit, ja näyttää molemmat 0,5ohm (huoltokirjan limiteissä) Voiko huono akku tehdä sen, että latausjännite ei nouse?
Edit: ongelma ratkaistu...eli akku oli ihan sökö, kuormitettiin sitä testerissä, ja jännite alkoi heitellä, kun kuormaa oli yli 10A. Nyt on uusi akku paikallaan, ja lataa 14.4v
Minäkin konttailin pyörän alla, enkä löytänyt yhtään lambdaa! Pitäisikö sen/niiden näkyä katteet paikallaan jostain välistä? Pyörä on `01 ja Saksasta lähtöisin (BOS:n slipareilla).(AimoPamaus @ Heinä. 31 2008,15:34) kirjoitti
Liian pieni allekirjoitus poistettu.
01´ ja saksasta lähtöisin on munkin mopo. Lampaada löytyi mulla ainakin kuvan mukaisesta paikasta. Eli suunnilleen jarrupolkimen kohdilta. Voihan olla että germaani on heivannut vesilintua kapisstuksella, jos ei löydy lainkaan(Max Power @ Heinä. 14 2010,20:17) kirjoitti
ZZR1400 -06
Hei kaikki,
alkais olemaan alkuperäiset ketjut ja rattaat 26tkm jälkeen loppumaisillaan,joten uudet täytyis pikku hiljaa alkaa vaihtamaan.Mitäs ketjuja ja rattaita olette suosineet,ja miksi?
Eihän nuo alkuperäisetkään huonot ole,mutta jos löytyy kestävämmät ja halvemmat niin semmoisethan ne kannattaa laittaa.
Ex:
Ducati Hypermotard 1100 -08
Kawasaki ZZR 1400 ABS -09
Honda CBR 1100 XX -04
tuolta
http://www.motorradteile-hamburg.de/index.h....06_.htm
ja tuo ZVM2 setti on nyt menossa.
Hyvät kai ne on ollu kun ei oo tarvinnut muutakun öljytä ja senkin hoitaa pro-oiler.
Moi !
Miten teidän penkit on toiminut jotka ootte vaihtanut vakion geeli / muihin penkkeihin ?
edellisillä sivuilla on muutamat vaihtaneet ,onks teillä pidempään matkaan kokemuksia?
Kiiitos !
Ainakin minulla tahtoo perse puutua jo reilun 100 kilometrin taipaleen jälkeen,ja tarkoitus olisi laittaa ensi talven aikana jonkin sortin geelipenkki tai muokata vakiota paremmaksi.
Ex:
Ducati Hypermotard 1100 -08
Kawasaki ZZR 1400 ABS -09
Honda CBR 1100 XX -04
No nyt on uudet putket paikoillaan,tosin ei tullutkaan tilattua Delkevic:in paria vaan Laser:in.Meni heittämällä paikoilleen,mutta toinen killeri teetti töitä n.1 tunnin-oli niin PERKELEEN tiukassa(suzuki03 @ Heinä. 09 2010,18:47) kirjoitti
,kun taas toinen irtosi niinkuin pitääkin.Mahtavat saundit,ei kuullosta enää Singeriltä vaan MOOTTORIPYÖRÄLTÄ
.Tosin koeajo saa odottaa huomiseen tänään otetaan uusille pöntöille pienet....
.Tuosta säätämisen tarpeesta vielä sen verran että:XX oli viikko sitten 30tkm huollossa,jossa kyselin mekaanikolta sen tarvetta ja sanoi:Että jos toimii normaalisti eikä paukuta moottorijarrutuksessa,niin ei tarvii PC:a vaan kovaa ajoa!
Kiitos Metura Motors:in HYVÄSTÄ ja asiantuntevasta palvelusta
![]()
ZZR 1400 -08
CBR XX 1100 -06
GSX 750F -03
ER-5 -97
+100tkm/120kmh
Tuosta säädön tarpeesta hieman.
Oma laite kylläkin X-11, mutta aika lähellä ÄksÄsää kuitenkin.
Yoshimuran slipareiden, ja K&N suodattimen asennuksen jälkeen käytin penkissä, ihan vain mielenkiinnosta, ei tarvetta säätämisellle. Käyrät ja seokset olivat ihan ok.
Delkevic:in pakosarjan myötä tuli myös PowerCommander, sitten tehtiin kartat penkissä.
Älä korjaa ehjää....
No nyt on ajeltu muutama päivä koeajoa.Ei paukuta putkessa moottorijarrussa eikä muutenkaan eikä nypi tasakaasulla ajaessa pienissäkään nopeuksissa ja moottorin lämpötila pysyy ajossa samoissa lukemissa kuin vakio pöntöillä-eli kaikki OK varmaankin
ZZR 1400 -08
CBR XX 1100 -06
GSX 750F -03
ER-5 -97
+100tkm/120kmh
Eipä löydy omastakaan -06:sta kuin yksi lambda-anturi.Mihinkäs se toinen pitäsi tunkea vai pitääkö toisenkin puolen putkeen porata reikä jä hitsata siihen mutteri anturille?(Jaskax @ Heinä. 15 2010,09:21) kirjoitti
ZZR 1400 -08
CBR XX 1100 -06
GSX 750F -03
ER-5 -97
+100tkm/120kmh
Moi.
No nyt on Blackbird hommattu ja ajeltu niin paljon,kun aikataulu on antanut myöden.
Kuitenkin keltanokkana tulee aika-ajoin mieltä askarruttavia kysymyksiä koskien pyörän tekniikasta ja muutoinkin moottoripyörällä ajamisesta yms.
Olisiko jollain kokeneella ja kärsivällisellä kanssamotoristilla aikaa joskus vastailla kysymyksiini sähköpostin välityksellä?
Mielestäni olisi helppo turvautua yhteen kokemusta omaavan mielipiteeseen,kuin se että hakee erillaisia mielipiteitä täältä foorumilta. Tosin paljon asiaa täälläkin on sitä ei voi kieltää.
Mut jos jollakulla toisiaan on aikaa ja hermoja vastata ehkä yksinkertaisiinkin kysymyksiin niin hieno homma.
osoitteeni on anak@kolumbus.fi sinne voisi ilmoittautua niin saaddan yhteydenpito kuntoon.
Kaikille kivoja ja turvallisia kilometrejä ja toivotaan alkavien syyskelien suosivan touhuja.
Sorry että viestini ei ehkä ole oiken otsakkeen alla,mutta ajattelin täällä olevan parhaan apajat,kun XX tekniikasta saattaa joskus tulla kysymyksiä.
Ei kai nyt kaasarimallissa sitä tarvitakkaan, saati sitten commanderia. *(Jaskax @ Heinä. 15 2010,09:21) kirjoitti
Tuo oli virheellinen lainaus PC sivustolta. (Ja jo kaksi vuotta vanha) *
VFR vaatii kaksi lambda eliminaattoria, XX yhden.
Jokainen suomessa PC:in jälleenmyyjän luettelon mukaan ainakin -06 malliin pitää olla 2 kpl:tta(AimoPamaus @ Elo. 02 2010,18:23) kirjoitti
![]()
ZZR 1400 -08
CBR XX 1100 -06
GSX 750F -03
ER-5 -97
+100tkm/120kmh
Mulla oli 07 (ylivuoteinen 06) ja johon meni vaan yksi koska lambdoja on myös vain yksi.(suzuki03 @ Elo. 02 2010,19:50) kirjoitti
Ihan sama mitä luettelot sanoo. *
Itseasiassa eihän tuo ole kuin muutaman sentin arvoinen vastus liittimen sisällä.
Ei tullut mitattua mikä se oli XX:ssä mutta ainakin VFR:ssä toimii ihan normaali 330ohm 1/2w vastus ja luultavasti se on se sama kaikissa hondissa.
Onko kukaan tilannut Ebay:stä muovisia katesarjoja CBR1100XX:ään? Olisi katesarjan osto edessä ja olisi kiva kuulla kommenttia jos joku kys. sarjan on tilannut.
(sopivuus,ruuvinreiät ja maalauksen laatu.)
T7 2022
Moi !
Onks porukoilla tietoo / kokemusta mikä takalaukku / teline sopis orggis sivulaukkuihin ?
tiedosta kiitollinen....
P.S mopohan on xx
Kauanko ammattilaiselta menee aikaa venttiilien säätöön?
Liian pieni allekirjoitus poistettu.
Huoltotaulukosta vertailin 12 000 (ohjeaika 2.0h.) ja 24 000 (ohjeaika 3.8h.) huoltoja muuten melko samat mut 24 000 tarkistetaan venttiilit säädöt (säädön tarpeesta lisätään 0.5h.)(Max Power @ Elo. 10 2010,20:41) kirjoitti
Jos noista jotain laskee niin 2.3h. olis toi venttiilin säädön aika. Todollisuushan on ihan muuta![]()
Honda CBR1100XX Super Whitebird
SS1000 CBR1100XX ennätysajo.
www.xxmeeting.fi
(karitee @ Elo. 09 2010,23:06) kirjoitti
tuoltahan sellainen löytyy, sopii kappan ja givin laukkuihin.(tamu @ Touko. 24 2010,14:41) kirjoitti
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
Jokin aika sitten heitin keskusteluun aiheen moottorin käyntilämpötiloista helteellä,mutta vain 1:ksi XX kuski vastasi aiheeseen,siis onko niin että XX käy jostain syystä lämpöisempänä kun esim. Fireblade?
ZZR 1400 -08
CBR XX 1100 -06
GSX 750F -03
ER-5 -97
+100tkm/120kmh
en tiedä Firebladen lämmöistä mutta ainaskin oma äksä maantieajossa käy viileenä ja kaupunki ajossa ainoastaan pitkään liikennevaloissa seisomisen johdosta saattaa joskus lähteä lektiki päälle. Oletteko tarkastaneet jäähyttäjän puhtautta. Katsokaapa näkyykö jäähyttäjästä läpi vai onko itikat ja kuravesi tukkinut ajan saatossa jäähytimen.(suzuki03 @ Elo. 11 2010,20:28) kirjoitti
Honda CBR1100XX Super Whitebird
SS1000 CBR1100XX ennätysajo.
www.xxmeeting.fi
Sulla näyttää olevan kaasaribirdi. Sillä koneen lämmöt kestävät paikallaankin pitkään matalana. Mulla oli -97 ja -00 eli jälkimmäinen on ruisku. Ruiskun kanssa ajellessa, kun valot vaihtuu vihreältä keltaiselle, niin flekti jo lähtee pyörimään. Ja pukkaa muuten kuumaa nilkoille.(H@nde @ Elo. 12 2010,08:41) kirjoitti
Moi!
Jollakin oli muistaaksni tiedossa Suomalainen tarrapuoti joka tekee myös bläkkärin tarrasarjoja, taisinpä jonkun kanssa pikasen hieroa kauppaakin...
No nyt asia on uudelleen aktiivinen ja jostain pitäisi ainakin tankin siivet saada titaanin väriseen mopoon, tankkilaukun ja tankin välissä oli joku terävä kivi tms... Nyt on kiva skraadu tankin tarrassa.
Tankki, ylä ja takakate on menossa talvella maalarille ja sitä ennen pitäisi ne tankin tarrat hommata, että saisivat sitten lakan alle asetella.
-Harri-
No licence team 8.9.2010 - 16.12.2010
XX
Tuli Blackbirdin kirkkaita LED-takavaloja pari kappaletta muiden tavaroiden mukana. E-hyväksytyt ja helppo asentaa.
Linkki ilmoitukseen
Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
En muista olenko vastannut, enkä tiedä Bladesta mutta mulla Bläkkäri on parhaimmillaan pyyhkiny lähes 120 asteen lämpötiloja ... ja on kuulema ihan normaalia kunnon helteellä (+30 ja yli) ja esim. kaupunki ruuhkassa liikuttaessa(suzuki03 @ Elo. 11 2010,20:28) kirjoitti
Honda CBR1100XX