Sivu: 17 / 115:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 715161718192767 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 481:stä 510:een 3437:sta
  1. #481
    Moi!

    Kokeile ensin ihan kaasareiden tyhjentämistä, mulla teki viime kesänä kerran tuon ja kaasareiden tyhjennyksen jälkeen on taas toiminut.

    -Harri-
    No licence team 8.9.2010 - 16.12.2010
    XX
  2. #482
    Lainaa (H@nde @ Tammi. 05 2010,18:40) kirjoitti
    Lainaa (Deecu @ Tammi. 05 2010,18:34) kirjoitti
    Lainaa (H@nde @ Tammi. 05 2010,17:47) kirjoitti
    Nyt tuli vedettyä tulpanjohdot pois niin eipä muistanut merkitä. Olikos johtojen järjestys sillein, että vas. puolasta 1ja 3 oik 2 ja 4 *vai vas 1 ja 2 oik. 3 ja 4. Lähinnä noi keskimäiset nyt häiritsee. perhana kun en edes kuvaa muistanut ottaa.

    edit: niin ja toi pyörä on kaasariversio jos sillä nyt on mitään merkitystä.
    TUOLLAISEN kuvan olen joskus mapin kulmaan piirtänyt muistin virkistämiseksi. Ruiskuversio on tosin pyörä, mut saahan sitä kokkeilla...
    Kiitos kuvasta. Tosiaan ylettyyhän noi johdot noinkin. Pitääpä kokeilla kun huomenna taas tallille menen.
    Ristissähän siellä oli pari johtoa. Johdot oikein päin, mutta ei mitään elettä. Tulpat irti ja syykin selvisi ei tule kipinää kun vaivaisesti yhdelle tulpalle, joten tuli sitten laitettua tulpat tilaukseen tuolta
    Honda CBR1100XX Super Whitebird

    SS1000 CBR1100XX ennätysajo.

    www.xxmeeting.fi
  3. #483
    Lainaa (H@nde @ Tammi. 11 2010,17:19) kirjoitti
    Lainaa (H@nde @ Tammi. 05 2010,18:40) kirjoitti
    Lainaa (Deecu @ Tammi. 05 2010,18:34) kirjoitti
    Lainaa (H@nde @ Tammi. 05 2010,17:47) kirjoitti
    Nyt tuli vedettyä tulpanjohdot pois niin eipä muistanut merkitä. Olikos johtojen järjestys sillein, että vas. puolasta 1ja 3 oik 2 ja 4 *vai vas 1 ja 2 oik. 3 ja 4. Lähinnä noi keskimäiset nyt häiritsee. perhana kun en edes kuvaa muistanut ottaa.

    edit: niin ja toi pyörä on kaasariversio jos sillä nyt on mitään merkitystä.
    TUOLLAISEN kuvan olen joskus mapin kulmaan piirtänyt muistin virkistämiseksi. Ruiskuversio on tosin pyörä, mut saahan sitä kokkeilla...
    Kiitos kuvasta. Tosiaan ylettyyhän noi johdot noinkin. Pitääpä kokeilla kun huomenna taas tallille menen.
    Ristissähän siellä oli pari johtoa. Johdot oikein päin, mutta ei mitään elettä. Tulpat irti ja syykin selvisi ei tule kipinää kun vaivaisesti yhdelle tulpalle, joten tuli sitten laitettua tulpat tilaukseen tuolta
    Tulpat tuli ja ruuvattu kiinnikkin. Koekäyttö osoitti että olisi ehkä saanut vaihtaa hiukka aikaisemmin, kyllä vaan lähti niin komiasti käyntiin ja kävi tasaisesti. Mitähän seuraavana tekisi kun on viellä muutama viikko ajokauden alkuun.
    Honda CBR1100XX Super Whitebird

    SS1000 CBR1100XX ennätysajo.

    www.xxmeeting.fi
  4. #484
    Lainaa (HabaXX @ Tammi. 13 2010,14:41) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Mitähän seuraavana tekisi kun on viellä muutama viikko ajokauden alkuun.
    Tuossa tekemistä vähäksi aikaa * *

    Edit:nyt pitäs toimia....
    Pitikö tuostakin tehdä how-to opas?
    Tubla Äksä 2001.. menemene katsoo kuvia! http://s11.photobucket.com/albums/a186/Ksalmi/blackbird
  5. #485
    Moro!

    Kertokaas mitä kannattaisi eritoten katsoa -99 Bläkkäristä osto mielessä? Kilsoja on 75 tuhatta takana.. Ja mitä on kohta remonttiin menossa noilla kilsoilla?

    Kaikki info on tervetullutta!
    <p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
  6. #486
    Lainaa (K-Päkä @ Tammi. 14 2010,10:39) kirjoitti
    Moro!

    Kertokaas mitä kannattaisi eritoten katsoa -99 Bläkkäristä osto mielessä? Kilsoja on 75 tuhatta takana.. Ja mitä on kohta remonttiin menossa noilla kilsoilla?

    Kaikki info on tervetullutta! *
    Eipä itselle ainakaan tule mitään ihmeitä mieleen, tuollaisella bläkkärillä on vielä paljon kilometrejä edessä, jos kone käy nätisti(jakopää ei rohise), ei ole väljää ohjauksessa,takapäässä jne.. niin ei muutakuin pyörä mukaan ja kevättä odottelemaan..
    Kawasaki zx-12r 2005
    Saab 9-5 Aero 2004
    Saab 96 V4 Super -79
  7. #487
    ei tuu kyllä mieleen mitään erityistä, kyl se menee ihan samoilla perusteilla ku yleensäkin käytetyn pyörän osto, kulutusosat vs. hinta

    eli katsomalla ja kuuntemalla, ajamaan ku ei oikein pääse...

    mulla on reilu 100tkm eikä mitään erityistä...hmm ja oon tuon n. 75tkm tällä jo ite ajanu.
    "On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo."
    -Nalle Puh-
  8. #488
    Lainaa (K-Päkä @ Tammi. 14 2010,10:39) kirjoitti
    Moro!

    Kertokaas mitä kannattaisi eritoten katsoa -99 Bläkkäristä osto mielessä? Kilsoja on 75 tuhatta takana.. Ja mitä on kohta remonttiin menossa noilla kilsoilla?

    Kaikki info on tervetullutta! *
    Eipä tuossa mitään ihmeellistä pitäisi olla vielä noilla kilometreillä. Katso missä kunnossa kulutusosat on vs. hinta. Jakoketjun kiristäjä on noilla kilometreillä todennäköisesti jo ainakin kertaalleen vaihdettu, eikä se mikään kallis ole jos joutuu vaihtamaan. Itse jos vaihtaa niin osa maksaa semmosen 60e (just kävin ostamassa merkkiliikkestä). Sehän on siinä sylinteriryhmän päässä pystyssä, et ei oo kova homma vaihtaa. Muutenhan noi on melko varmoja kamppeita.
    Kawasaki Z1100ST -82
    Honda VF500F2 -85
    Aprilia RS125 -02

    Ex.
    Honda CBR1100XX -99
    Kawasaki Z750 -04
  9. #489
    Lainaa (K-Päkä @ Tammi. 14 2010,10:39) kirjoitti
    Moro!

    Kertokaas mitä kannattaisi eritoten katsoa -99 Bläkkäristä osto mielessä? Kilsoja on 75 tuhatta takana.. Ja mitä on kohta remonttiin menossa noilla kilsoilla?

    Kaikki info on tervetullutta! *
    Kuten jo toisetkin ovat maininneet, ei pläkkäriä taida noilla kilometreillä juuri rikki saada. *

    Mielelestäni kanattaa yrittää selvittää, onko huollot tehty säänöllisesti ja miten muuten pidetty:
    1. Onko seisonut sateessa kesät ulkona.
    2. Millaisissa olosuhteissa pyörä on talvehtinut.
    Hapettuminen ja siitä seuraavat sähköongelmat yms. lienevät suurimmat riskit?
    Jos päädyt tähän valintaan, niin tervetuloa vaan XX-porukkaan. On se niin kiva peli.
    "Voit valita oletko aina oikeassa vai onnellinen"
    Suzuki GS 500E -> Honda CBR 1100xx
  10. #490
    paljonkohan tuo kone ylipäänsä kilsoja kestää..? siis avaamatta.

    siis jos ei koko ajan huudata ku hullu ja huollot tekee aikanaan ja mielellään lämpimässä säilyttelee.. eli siis normiajolla.

    onko netistä löytyny kuin huimia lukemia..?
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  11. #491
    olisinko jostain lukenut 200 000km ja viellä mennään
    Honda CBR1100XX Super Whitebird

    SS1000 CBR1100XX ennätysajo.

    www.xxmeeting.fi
  12. #492
    Lainaa (H@nde @ Tammi. 14 2010,13:27) kirjoitti
    olisinko jostain lukenut 200 000km ja viellä mennään *
    ei sitte tarvi pyörää vaihtaa vielä 170 tkm:n päästäkään.. *
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  13. #493
    Lainaa (XX-xenon @ Tammi. 14 2010,13:17) kirjoitti
    paljonkohan tuo kone ylipäänsä kilsoja kestää..? siis avaamatta.

    siis jos ei koko ajan huudata ku hullu ja huollot tekee aikanaan ja mielellään lämpimässä säilyttelee.. eli siis normiajolla.

    onko netistä löytyny kuin huimia lukemia..?
    tähän haluan vielä jatkaa että pyörääni (+100tkm)ei ole kyllä ikinä ajossa säästelty, vaan kyllä on päästeltykin, jopa radalla, silloin ku äänet ei ollu ongelma vielä....

    rakkaudella kyllä huollettu....



    "On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo."
    -Nalle Puh-
  14. #494
    Mitäs meinaa ne XX kuskit tehdä, joilla löytyy menopelistä sliparia tai koko putkistoa? lähinnä tarkoitan nyt sellaisia jotka omistaa -04 vm ylöspäin olevan XX:n. Itselläni on juurikin -04 vm bläkkäri ja yoshimuran koko rööri ja nyt mieltä painaa se että ajeleeko kiinnijäämistä odotellen kuin tähänkin asti vai pitäisikö jostain kaivaa e-hyväksytty vaimennin ja muutoskatsastaa mopo ja olla lainkuuliainen kansalainen ja sitten kun löytäisi jostain sen e-hyväksytyn vaimentimen, vinkkejä? anyone??
  15. #495
    Lainaa (juhel_ @ Tammi. 15 2010,17:00) kirjoitti
    Mitäs meinaa ne XX kuskit tehdä, joilla löytyy menopelistä sliparia tai koko putkistoa? lähinnä tarkoitan nyt sellaisia jotka omistaa -04 vm ylöspäin olevan XX:n. Itselläni on juurikin -04 vm bläkkäri ja yoshimuran koko rööri ja nyt mieltä painaa se että ajeleeko kiinnijäämistä odotellen kuin tähänkin asti vai pitäisikö jostain kaivaa e-hyväksytty vaimennin ja muutoskatsastaa mopo ja olla lainkuuliainen kansalainen * ja sitten kun löytäisi jostain sen e-hyväksytyn vaimentimen, vinkkejä? anyone?? *
    Miksi juuri -04:stä eteenpäin? Oma on -01, ja ihan yhtä laiton sekin on noilla e-hyväksymättömillä putkilla.

    Mitään ei tosin ole aikomus tehdä asian eteen. Jos sinne leimalle pitää joskus värkkiä kiikuttaa, niin sitten ruuvataan alkuperäiset tunniksi kiinni ja ilman katteita vaan konttorille.

    ps. pelkällä sliparin (e-hyv) vaihdolla et selviä konttorilla, jos on kokorööri. Tarttis varmaan sen katin olla katsastuksessa paikallaan.
    ZZR1400 -06
  16. #496
    ite kysyin paikalliselta konttorilta asiaa kesällä, sanoi että jos niissä on e-hyväksyntä ja valmistajan paperit pöntöistä että melurajat jne hyväksytty (näytin valmistajan hyväksymispaperia, jonka tulostin netistä), ei ole ongelmia. paperihommat tehdään ja sillä selvä.

    ja kyse tosiaan oli slipareista. ei koko ränni. muutoskatsastuksen hintaa en muista.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  17. #497
    Ihan sen takia -04 vm ylöspäin, koska tuli se uusi lakimuutos. Päivämäärä oli kyllä jotain.6.2003 (muistaakseni jonka takia rohkeasti pyöristin 2004vm) jonka jälkeen rekisteröidyt mopedit tarvitsee e-hyväksytyn putkiston/vaimentimen. Aiemmin rekisteröityihin voi laittaa myös ei e-hyväksytyn kunhan melurajat pysyy kurissa. Tässä syy. Mikäli olen nyt tämän lakihässäkän oikein ymmärtänyt.

    xx-xenon: mitkä sliparit laitoit?
  18. #498
    Tuossa oon hieman miettinyt suojaverkkojen laittoa tuonne syylärin eteen yms. aukkoihin, niin miten ne tulevat kiinni sinne katteisiin?Varmaan monella on kokemusta noista kiinnityksistä.
    Ja mistä olette tilailleet ja mihin hintaan?JAWS:lla näytti jotain olevan, mutta onko muualla...
    Ex:
    Ducati Hypermotard 1100 -08
    Kawasaki ZZR 1400 ABS -09
    Honda CBR 1100 XX -04
  19. #499
    Ootteko joutuneet säätämään pyörää pönttöjen vaihdon jälkeen. Tekis ite mieli kans vaihtaa noi vakio pöntöt.
    CBR 1100 xx
  20. #500
    Eikös se ole suositeltavaa säädättää..Sitten kyllä joutuu laittamaan PC:n.Itsellä on tarkoitus laittaa keväällä sliparit ja PC.
    Haulla löytyy aika paljon juttua blackbirdin säädättämisestä slipareiden tai putkiston vaihdon jälkeen.
    Ex:
    Ducati Hypermotard 1100 -08
    Kawasaki ZZR 1400 ABS -09
    Honda CBR 1100 XX -04
  21. #501
    Onkos kellään tietoa mikä on valmistajan ohje nokkaketjun vaihto kilometreille tai vuosille?

    Vaihtoehtoisesti kiinnostaa myös, jos joku osaa sanoa miten selvitetään ketjusta, onko se vaihtoiässä. Ts paikallisia venymiä tai kokonaisvenymiän määrät. Tarviiko tuota ketjua tarpeen vuoksi vaihtaa ennen 200tkm??

    Mutua olen kyllä löytänyt, mutta se tieto puuttuu.

    Nyt on mittarissa 75tkm ja talvella on tarkoitus säätää venttiilit, vaihtaa ketjun kiristin (kun tuli ostettua), tulpat vaihtaa sekä öljy+suodatin. Jarrupalat ja -nesteet meni jo.

    Ja kun kevät koittaa, niin taas lisää huolettomia kilometrejä. Vanhuus näkyy vain kuosista ei kunnosta... *
    Yama80cc&100-Honda125x2/450Dohc/750-SuzyT500-KawaZ1903/1135cc
    Paused '87-'05 Ex XX'99/'05-'21 Tickets '75 '84 '14
    Now '14 VFR1200F
    161.6mph/LPR'09
    175.8mph/Halli'10&SS1000
    177.1mph/Halli'11&SS1600K
    167,2mph/Halli'13&SS1000
    168.4mph/LPR'14&SS1600K
  22. #502
    Lainaa (juhel_ @ Tammi. 16 2010,09:22) kirjoitti
    xx-xenon: mitkä sliparit laitoit?
    en vielä laittanu niitä pönttöjä, niitä ennen hankin ensin kunnon penkin persiin alle ja jotain muuta pientä kivaa..

    tietty ne pöntöt olis kivat ja tulis mukavat äänet, mut hinta on aika kova, pöntöt, pc ja säätö tekee äkkiä vajaa 1500e yhteensä. kova hinta äänistä.

    tehojen vuoksi en pönttöjä kaipaa, tehot tuossa riittää mulle ihan hyvin. toistaiseksi...
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  23. #503
    millasta penkkiä meinasit alle sovittaa ja mistä??itselläkin samansuuntaiset ajatukset
  24. #504
    Lainaa (road closed @ Tammi. 17 2010,19:22) kirjoitti
    millasta penkkiä meinasit alle sovittaa ja mistä??itselläkin samansuuntaiset ajatukset
    topsaddleryltä tilasin geelipenkin, geeli edessä ja takana.

    ihan siisti, pääsis vaan testaamaan kunnolla...
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  25. #505
    Tulipa tuossa askarreltua paskarreltua omaan bläkkäriin transportaatiotarviketta kiinni elikkäs tuo Hondan oma pyörän värinen sivulaukkusatsi telineineen.
    Muutenhan kaikki meni kuin elokuvissa mutta ilmeisesti ko. kiinnityssarja on suuniteltu uudempiin kuin -99, koska vasemman puolen vahvikepalat tuli laittaa juurikin siihen missä oli jännitteensäädin!! *
    Noo onneksi jännitteensäätimen sai telineineen pienen taistelun jälkeen irti ja siirrettyä uuteen paikkaan.
    Onkohan kukaan muu törmännyt samaan ongelmaan ja onko tietoa, mistä vuosimallista alkaen jännitteensäätimen paikka on muuttunut?
  26. #506
    Lainaa (alatar @ Tammi. 16 2010,22:18) kirjoitti
    Lainaa (Mikko76 @ Tammi. 14 2010,13:32) kirjoitti
    Ankara XX kuume päällä! Tarvis vaan päästä lehmä-vanhuksesta ensin eroon *
    Pistä vanha lehmä vaihdossa *suzuki vaihtui eilen -00 *xx:ään ja nyt sitten vaan odotellaan kevättä............
    On kyllä käynyt mielessä, päivittäin.

    Saksassa näkyy oleven tonnia paria halvempia nuo XX:ät. Kannattaiskohan sieltä tuottaa mokoma
  27. #507
    Lainaa (jmheik @ Joulu. 01 2009,09:45) kirjoitti
    Saattas selaamalla löytyäkin juttua muttei jaksa kaikkea kaahlata läpi. Mistä löytyis kirkkaat vilkunlasit eteen? Mielellään kohtuuhintaiset.
    Joko olet kirkkaat vilkunlasit hommannut? Multa saat kohtuuhinnalla kunhan alkaa kelit olemaan lähempänä ajokelejä. Eli haen mopon talvisäilöstä.
    -99 Mustarastas
    Aina sattuu ja tapahtuu, ja kun tarpeeksi sattuu niin siihen tottuu!
  28. #508
    Mistähän kannattais kysellä tulpan johtoja. Viime syksynä meinas satella ruvetä pätkimään ja epäilen johtojen läpilyöntiä.
    Honda CBR1100XX Super Whitebird

    SS1000 CBR1100XX ennätysajo.

    www.xxmeeting.fi
  29. #509
    Kuinkas monella on huggeri xx:ssä?Pysyyko paikat puhtoisempana?Mistä ootte ostaneet?Vielä pari kk:tta!
    ZZR 1400 -08
    CBR XX 1100 -06
    GSX 750F -03
    ER-5 -97
    +100tkm/120kmh




  30.  
  31. #510
    Lainaa (H@nde @ Tammi. 30 2010,16:49) kirjoitti
    Mistähän kannattais kysellä tulpan johtoja. Viime syksynä meinas satella ruvetä pätkimään ja epäilen johtojen läpilyöntiä.
    Vaikkapa TUOLTA.
    Välilehti Electrical/WIRE HARNESS, ja nrot 5-8

    Tulee tosin tullit ja postit päälle, joten kannattaa ehkä kysäistä hintaa ihan "marmoritiskiltäkin" ennen tilausta, mikäli ei muuta aio tilata.

    EDIT. TUOLLA on kans...



    ZZR1400 -06
Sivu: 17 / 115:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 715161718192767 ... ViimeinenViimeinen