Sivu: 16 / 116:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 614151617182666 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 451:stä 480:een 3455:sta
  1. #451
    Lainaa (XX-xenon @ Loka. 16 2009,15:59) kirjoitti
    eipä jawsin tilaus onnistu vieläkään, tietävät kyllä mitä on tilattu muttei ole vielä tullut edes paypalista ilmoitusta.. mahtaako koko talvi mennä odotellessa.. *

    kummallista hommaa, aina on ennen tullu vastaus hyvin nopeasti, nyt sitte tökkii oikein kunnolla.. *

    e: no niin, johan alkoi luistaa. eivät olleet saaneet yhtä lähettämääni mailiani ni sillä homma ei edenny, aamulla saatiin asia selväksi ja paypalin lasku tulikin miltei heti ja tilaus lähti vetämään.
    eipä jawsin tilaus tunnu millään onnistuvan. kk sitten tilaus maksettu ja tavaraa ei edelleenkään ole tullu. *

    sanovat kyllä lähettäneensä paketin mutta missähän sitte mahtaa välillä viipyä..? *

    tarvii varmaan ens kerralla ottaa se vakuutus siihen lähetykseen, en kyllä muista paljonko se maksoikaan, mutta jos te muut tilaatte sieltä jotain ni harkitkaa sitä.

    jotain heppu puhui että niiden posti olis jossain muutosten kourissa tällä hetkellä, mikä viivästyttäis ehkä postin kulkua, mutta on kuukausi sittenki aikapitkä aika mun mielestä..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  2. #452
    moro pojjaat
    mulla ei kyllä ole xx vaan x.
    mutta sama vehje nakuna vaan.koneessa ei tietääkseen ole muuta eroa kun x11.ssa on 1tasapainoakseli ja xx.ssä 2.
    minäkin asennutin pc3.n kun ei ollut muuta tekemistä pyörään olin jo sliparit pistänyt edellis kesänä (mivv.t) hyvät äänet tuli ja paino putos 30kg,tyhjäkäyntiä piti heti pienentää kun hengitteli reippaammin.
    tehopenkityksen jälkeen huomattiin että hyvin meni ei pudonnut kuin 3hv tehot väännöt sai säädettyä mieleiselle alueelle 110nm ja kaikki polletkin käytettävissä pienemmillä kierroksilla,siitä minun mielestä se bensan kulutuksen kasvu johtuu kun saa jo pienemmällä käden liikkellä perän luisuun.
    pc.hän ei oo mikään virityssarja vaan säätökalu näille hontille.
    jos haluu lisää tehoja niin paras olis laittaa turbo,mitsun sama joka on 9-5 saabissa,jopa alkaa takarenkaita menemään.
    oletteko kokeillu moottorin sirinään auttaako kylmänä pyöriessä vetää kytkin pohjaan jos sirinä loppuu niin vika ei ole jakoketjussa/kiristäjässä vaan kytkinkellossa (siinä missä kaikki levyt on sisällä).vaihdoin koko kytkin paketin.
    Hondax-11
    Honda CB750K vm-80/83.museo mp
  3. #453
    Lainaa (XX-xenon @ Marras. 18 2009,13:50) kirjoitti
    Lainaa (XX-xenon @ Loka. 16 2009,15:59) kirjoitti
    eipä jawsin tilaus onnistu vieläkään, tietävät kyllä mitä on tilattu muttei ole vielä tullut edes paypalista ilmoitusta.. mahtaako koko talvi mennä odotellessa.. *

    kummallista hommaa, aina on ennen tullu vastaus hyvin nopeasti, nyt sitte tökkii oikein kunnolla.. *

    e: no niin, johan alkoi luistaa. eivät olleet saaneet yhtä lähettämääni mailiani ni sillä homma ei edenny, aamulla saatiin asia selväksi ja paypalin lasku tulikin miltei heti ja tilaus lähti vetämään.
    eipä jawsin tilaus tunnu millään onnistuvan. kk sitten tilaus maksettu ja tavaraa ei edelleenkään ole tullu. *

    sanovat kyllä lähettäneensä paketin mutta missähän sitte mahtaa välillä viipyä..? *

    tarvii varmaan ens kerralla ottaa se vakuutus siihen lähetykseen, en kyllä muista paljonko se maksoikaan, mutta jos te muut tilaatte sieltä jotain ni harkitkaa sitä.

    jotain heppu puhui että niiden posti olis jossain muutosten kourissa tällä hetkellä, mikä viivästyttäis ehkä postin kulkua, mutta on kuukausi sittenki aikapitkä aika mun mielestä..
    Ite tilasin tiivisteitä takajarruun tuossa pari viikkoa sitten, ja silloin pulju toimi varsin mallikkaasti (rojut tuli n. viikossa).

    Tiivistesarjaan oli lipsahtanut hieman väärää tavaraa ja sitä kun sitten selvittelin sähköpostilla, niin valehtelematta tyyppi vastaili aina alle 10 minuutin. Joten jos joku askarruttaa, niin laittakaa ihmeessä postia sinne. Ainakin mun kohdalla se tyyppi oli varsin yhteistyökykyinen ja halusi selvittää ongelmat.
    ZZR1400 -06
  4. #454
    ei kyllä mitään tietoa missä asti se paketti on tulossa. mutta jos sitä ei koskaan tule, ni mitähän tuossa olis tehtävissä..?

    ei kovin uusintana huvittais tilata samoja tuotteita ja maksaa uudestaan sama hinta ja tuskin reipasta alennusta antaa jos uutta tilaa.. *

    onkohan englannin postilla samat säännöt ku suomen postilla eli korvataan ainoastaan postimaksu jos jotain sattuu postituksen aikana vahinkoa..? *

    ehdotuksia, mitä asian hyväksi vois vielä tehdä, muuta ku odottaa edelleen..? jos kahteen kuukauteen ei mitään tule, ni sitte tuskin *tulee ollenkaan, epäilen.. *
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  5. #455
    Lainaa (powersp @ Loka. 26 2009,16:06) kirjoitti
    Suunnitelmissa olis nesteiden vaihto kytkimeen ja jarruihin. Miten toi onnistuu tossa dual jarrusysteemissä?
    Mahtaneeko kysymys olla enää ajankohtainen? No oli tai ei, niin tuli tuossa tehtyä vastaavia hommia itsekkin ja juttua siitä värkkäsin TUONNE.

    On siellä hieman muitakin päivityksiä, kuten kovan onnen KAHVANLÄMPPÄREISTÄ
    ZZR1400 -06
  6. #456
    Loistava jarru juttu. Tuli mullekkin selväksi kuinkast toi dual jarru nyt oikein toimii. Itse en ole ajanut kun 3500km dual jarru vehkeellä ja kyllä pitänyt jarrutusten helppoudesta. Monesti tullut harjoiteltua kovaa jarrutusta ja kerran jopa joutunut tekemään sellaisen kaksi päällä. Muutenkin hyviä vinkkejä sivuilla Kiitos.
    Honda CBR1100XX Super Whitebird

    SS1000 CBR1100XX ennätysajo.

    www.xxmeeting.fi
  7. #457
    Saattas selaamalla löytyäkin juttua muttei jaksa kaikkea kaahlata läpi. Mistä löytyis kirkkaat vilkunlasit eteen? Mielellään kohtuuhintaiset.
  8. #458
    blackbird.fi
    löytyy valoa ja vilkkua
    Tubla Äksä 2001.. menemene katsoo kuvia! http://s11.photobucket.com/albums/a186/Ksalmi/blackbird
  9. #459
    eipä kuulu jawsin tilausta vieläkään. kummallisesti kadonnut.

    itellalle laitoin kyselyä, sanoivat että pitäisi olla jäljityskoodi jolla voisivat asiaa tutkia, onko paketti tullut suomeen asti koskaan, kertoivat myös että englannissa pitäisi myös jäljitys olla käytössä ain, eikä pelkastään silloin kun paketti on vakuutettu, kuten jawsin heppu sanoo.

    jawsin heppu sanoo, että suomen posti valehtelee ja puolestaan epäilee suomen postin sen hukanneen. aiko kuiten lähettää jonkin paperin siitä että postiin se paketti on lähtenyt.

    täytynee ite sitte vielä kysellä royal mail airmaililta ja suomen puolelta paketista.

    jawsin heppu uhos ettei kohta lähetä mitään suomeen ilman postivakuutusta, kun paketit menee hukkaan tällä tavoin, aiemmin paketiti ovat tulleet aina perille. toki niin minullekin kun aiemmin olen sieltä tavaraa tilannut..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  10. #460
    Ei noita paketteja ole tulliin jäänyt? En tiedä miten eu-maiden sisäisiä paketteja enää tutkitaan jos tutkitaan, mutta tuli nyt mieleen jos se on sinne otettu välistä sormeiltavaksi.. Noissa valtion virastoissa kun on tunnetusti ne kaikista salamaanopeimmat heput duunissa
    Tubla Äksä 2001.. menemene katsoo kuvia! http://s11.photobucket.com/albums/a186/Ksalmi/blackbird
  11. #461
    eikös britannia ole eu-maa, ei kai niiltä lähetetyt postit mene tullin kautta kuten esim. jenkkien postit..? ja jos se jossain tullissa olis makaamassa, niin kai sieltä olis tullu ilmoitus että ovat sen haaviinsa ottaneet..? *

    aiemmin postit sieltä on tullu suoraan postilaatikkoon, tosin arvo on ollu vähäisempi, n.40e. tällä kertaa paketti oli paljon kalliimpi. vaan enpä huomannu sitä vakuutusta ottaa ku myyjä ei maininnu siitä mitään tilauksen yhteydessä, tulevaisuudessa tulen varmaan ottamaan..

    vituttaa vaan jos niitä ei koskaan tule perille, ei huvittais uuestaan tilata samoja rojuja samasta paikasta ja kasvattaa turhan vuoksi myyjän tiliä.. * vaikka halvin sieltä on edelleen tilata jos jotain aikoo tilata, jos vertaa esim blackbirdin hintoihin..



    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  12. #462
    Pitäisi etuvilkkujen polttimot vaihtaa, mutta en viitsinyt repiä peilejä (laseja) väkisin irti, kun en tiedä onko se oikea taktiikka päästä polttimoihin käsiksi? Peilihärvelin pohjassa näytti olevan yksi ruuvi, mutta sitä ei kaiketi tarvitse irroittaa?
    Liian pieni allekirjoitus poistettu.
  13. #463
    Vilkkupolttimon vaihtoon löytyy neuvot käyttöohjekirjasta, joka taas on ilmaiseksi ladattavissa Brandtin sivuilta, jos se sattuu olemaan hukassa. Peilin lasi täytyy irrottaa avaamalla kaksi pulttia peilin varren kumin alta.



  14. #464
    No niinpä löytyy, kiitos! Ei se hukassa ollut, mutta väärän kielinen kylläkin
    Liian pieni allekirjoitus poistettu.
  15. #465
    laitoin postia jawsille. ei löytänyt enää postin lähetyslistaa todisteeksi että paketti on lähetetty, niin aikoivat laittaa uuden paketin postiin, tänään kuulemma on aamulla lähtenyt ja viis päivää menee välillä.

    katsotaan jos se tällä kertaa tulee perille. ainahan tuolla aiemmin palvelu on pelannu ja jos paketti tulee, niin enköhän jatkossakin tule siellä asioimaan.

    ja niitä kirkkaita vilkkuja on nyt sitte kuulemma varastossa taas...

    e: paketti tuli postissa eli homma toimii taas. ja toinenkin paketti on tulossa, kohta pääsee asentelemaan..



    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  16. #466
    Onks kuka avannu bläkkärin originaali änkkäreitä? näyttää aika kiinteeltä rakenteelta...

    Ajattelin ku hommasin alkuperävaimentimet hiljentämään mun "oldschool" ääniä ja vähän painaviltakin nuo vaikuttaa, et ruumiin avaus vois olla kuitenkin paikallaan, eihän se
    E-hyväksyntä siitä mihkää häviä...
    "On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo."
    -Nalle Puh-
  17. #467
    Ostinpa itse uudet pipewerxin sliparit riskillä ebaysta mutta muiden asiakkaiden hyvien kokemusten pohjalta uskalsin tilata. Eipähän tule samanlaisia suomessa ainakaan juuri vastaan ja pipewerxin X logot putkissa sopii tähän pyörään aika hyvin. 360eur tekee posteineen joten melko edulliset, 45£ ottavat postikuluja...

    Linkki putkiin


    Edit by Holtsu: Linkki korjattu.



    98% of all statistics are made up

    Honda CBR1100XX - 2005 / 29tkm
  18. #468
    Lainaa (FixxaH @ Joulu. 30 2009,14:03) kirjoitti
    Ostinpa itse uudet pipewerxin sliparit riskillä ebaysta mutta muiden asiakkaiden hyvien kokemusten pohjalta uskalsin tilata. Eipähän tule samanlaisia suomessa ainakaan juuri vastaan ja pipewerxin X logot putkissa sopii tähän pyörään aika hyvin. 360eur tekee posteineen joten melko edulliset, 45£ ottavat postikuluja...

    Linkki putkiin
    Pahuksen hienot ja sopii taatusti XX:ään logonkin puolesta
    LinkkiPIPE WERX PUTKET

    PS. Meinasin aiemmin itsekin Busaan ko. Werxin hiilareita, hemmetin hienot!
    *******************
    zx10r
    *******************
  19. #469
    Lainaa (FixxaH @ Joulu. 30 2009,14:38) kirjoitti
    No perkale, onkohan tuo sitten vain mulle näkyvissä oleva. Toimiikos tämä paremmin? Linkki
    No jopas...komeet on. Laittele ihmeessä pari fotoa kun ovat kiinni mopossa.
    ZZR1400 -06
  20. #470
    Lainaa (ysi-ärrä @ Syys. 03 2009,15:29) kirjoitti
    Lainaa (MarcusB @ Syys. 01 2009,19:48) kirjoitti
    Hep. Tänään mun XX:n mittariin tuli 100.000 kilsaa täyteen, eikä laite maagisesti hajonnut siihen paikkaan. Pitäisköhän nyt sit pyrkiä kahteensataan tonniin, vai hankkia jotain ihan muuta? Nettimotossa näytti olevan tasan 3kpl enemmän ajettua, enkä edes vahingossa kuvittele saavani montakaan senttiä tuosta omasta mahdollisessa vaihdossa. Millaisia lukemia teidän tuplaäksissä on?

    /MarcusB
    No helevata, mulla tuli jo heinäkuun alussa 100000km mittariin
    Ja varmaan on meikän mopetti tuolla nettimotossa jossa ainakin yli satatonnia mittarissa. Onhan siellä vieläkin kunnioitettavammat lukemat jollain 160000km Näkyy honta olevan lujaa tekoa *
    Tupla-X -98 eli kaasarimalli, ajettu 126.000 km. Tehoja yhä tallella, samoin luotettavuus. Ei muuta kun perushuollot, kerran petti tien päällä alipainepumpun kalvo...eli ei oikeasti mitään vakavaa. Kyllä ajettavaksi on pyörä tehty. Mutta mikä tilalle kun aika jättää tästä? Honda ei tarjoa vastaavaa. Paitsi uudemman xx:n, mutta joskus nekin loppuu kun uusia ei tule.
    Frankenstein Junior XX:llä
  21. #471
    tyhymä kysymys tietäville..

    laitoin 28mm:n raiserit tankoon ja ne korokkeet ruuvasin kiinni vanhojen tilalle iskarien yläpäähän.

    vanhoissa päädyissä oli sellaiset sorvatut kohdat pohjassa joihin se iskarin suoja tms holkki menee sisälle. uusissa oli ihan tasainen pohja ilman mitään sorvausta.

    onkos sillä mitään seksuaalista merkitystä, onko se holkki siellä sorvauksessa sisällä vaiko kuten nyt on eli vasten sitä tasaista pohjaa..? varmaankin suurin syy sorvaukseen on se, ettei se holkki siellä sisällä liiku sivusuunnassa, mutta tuskin se nytkään siellä pahemmin liikkuu koska on sitä koroketta vasten..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  22. #472
    Lainaa (Jussi&CBR @ Joulu. 30 2009,19:59) kirjoitti
    Lainaa (ysi-ärrä @ Syys. 03 2009,15:29) kirjoitti
    Lainaa (MarcusB @ Syys. 01 2009,19:48) kirjoitti
    Hep. Tänään mun XX:n mittariin tuli 100.000 kilsaa täyteen, eikä laite maagisesti hajonnut siihen paikkaan. Pitäisköhän nyt sit pyrkiä kahteensataan tonniin, vai hankkia jotain ihan muuta? Nettimotossa näytti olevan tasan 3kpl enemmän ajettua, enkä edes vahingossa kuvittele saavani montakaan senttiä tuosta omasta mahdollisessa vaihdossa. Millaisia lukemia teidän tuplaäksissä on?

    /MarcusB
    No helevata, mulla tuli jo heinäkuun alussa 100000km mittariin
    Ja varmaan on meikän mopetti tuolla nettimotossa jossa ainakin yli satatonnia mittarissa. Onhan siellä vieläkin kunnioitettavammat lukemat jollain 160000km Näkyy honta olevan lujaa tekoa *
    Tupla-X -98 eli kaasarimalli, ajettu 126.000 km. Tehoja yhä tallella, samoin luotettavuus. Ei muuta kun perushuollot, kerran petti tien päällä alipainepumpun kalvo...eli ei oikeasti mitään vakavaa. Kyllä ajettavaksi on pyörä tehty. Mutta mikä tilalle kun aika jättää tästä? Honda ei tarjoa vastaavaa. Paitsi uudemman xx:n, mutta joskus nekin loppuu kun uusia ei tule.
    Ite tässä nyt pyörättömänä ,mut alkaa oleen jo kuume siihenmalliin paha et jotain täytyy tehä.
    Olenki tuossa jo katellu seuraa mopoa ja se luultavimmin on busa.
    Kokeillaan ny sitä seuraavaksi.
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  23. #473
    Taas lisää putkihöpinää!Laserilla on Duo-Tech mallin slipareissa katti mutta onkohan myös lambda anturi?Jos on niin vaatiko pyörä kuitenkin taas sen perinteisen paketin eli vaparin,pc:n ja säädön vai..........?Jos slipareissa on katti ja anturit niin saattaisi olla toimiva paketti mahdollista katsastus huhua ajatellen-ei tulisi turhaa putkirumbaa!
    ZZR 1400 -08
    CBR XX 1100 -06
    GSX 750F -03
    ER-5 -97
    +100tkm/120kmh




  24. #474
    Lainaa (suzuki03 @ Tammi. 04 2010,17:36) kirjoitti
    Taas lisää putkihöpinää!Laserilla on Duo-Tech mallin slipareissa katti mutta onkohan myös lambda anturi?Jos on niin vaatiko pyörä kuitenkin taas sen perinteisen paketin eli vaparin,pc:n ja säädön vai..........?Jos slipareissa on katti ja anturit niin saattaisi olla toimiva paketti mahdollista katsastus huhua ajatellen-ei tulisi turhaa putkirumbaa!
    Mitä tuolla on väliä kun äksässä on katti pyörän alla kohdassa josta haarautuu se kahtia?

    Duotekkiä on katilla ja ilman, ihan kuten oli myös hotcamia.
    Mulla oli katittomat hotcamit XX:ssä jotka myös muutoskatsastin ilman ongelmia



  25. #475
    Nyt tuli vedettyä tulpanjohdot pois niin eipä muistanut merkitä. Olikos johtojen järjestys sillein, että vas. puolasta 1ja 3 oik 2 ja 4 *vai vas 1 ja 2 oik. 3 ja 4. Lähinnä noi keskimäiset nyt häiritsee. perhana kun en edes kuvaa muistanut ottaa.

    edit: niin ja toi pyörä on kaasariversio jos sillä nyt on mitään merkitystä.



    Honda CBR1100XX Super Whitebird

    SS1000 CBR1100XX ennätysajo.

    www.xxmeeting.fi
  26. #476
    Lainaa (AimoPamaus @ Tammi. 04 2010,18:36) kirjoitti
    Lainaa (suzuki03 @ Tammi. 04 2010,17:36) kirjoitti
    Taas lisää putkihöpinää!Laserilla on Duo-Tech mallin slipareissa katti mutta onkohan myös lambda anturi?Jos on niin vaatiko pyörä kuitenkin taas sen perinteisen paketin eli vaparin,pc:n ja säädön vai..........?Jos slipareissa on katti ja anturit niin saattaisi olla toimiva paketti mahdollista katsastus huhua ajatellen-ei tulisi turhaa putkirumbaa!
    Mitä tuolla on väliä kun äksässä on katti pyörän alla kohdassa josta haarautuu se kahtia? *

    Duotekkiä on katilla ja ilman, ihan kuten oli myös hotcamia.
    Mulla oli katittomat hotcamit XX:ssä jotka myös muutoskatsastin ilman ongelmia
    Onko näin?Olinpas tyhmä.Mutta mitenkäs ne muut kilkkeet?Ja säätö?
    Luulin että katit on kummankin änkkärin edessä?



    ZZR 1400 -08
    CBR XX 1100 -06
    GSX 750F -03
    ER-5 -97
    +100tkm/120kmh




  27. #477
    Lainaa (H@nde @ Tammi. 05 2010,17:47) kirjoitti
    Nyt tuli vedettyä tulpanjohdot pois niin eipä muistanut merkitä. Olikos johtojen järjestys sillein, että vas. puolasta 1ja 3 oik 2 ja 4 *vai vas 1 ja 2 oik. 3 ja 4. Lähinnä noi keskimäiset nyt häiritsee. perhana kun en edes kuvaa muistanut ottaa.

    edit: niin ja toi pyörä on kaasariversio jos sillä nyt on mitään merkitystä.
    TUOLLAISEN kuvan olen joskus mapin kulmaan piirtänyt muistin virkistämiseksi. Ruiskuversio on tosin pyörä, mut saahan sitä kokkeilla...
    ZZR1400 -06
  28. #478
    Lainaa (Deecu @ Tammi. 05 2010,18:34) kirjoitti
    Lainaa (H@nde @ Tammi. 05 2010,17:47) kirjoitti
    Nyt tuli vedettyä tulpanjohdot pois niin eipä muistanut merkitä. Olikos johtojen järjestys sillein, että vas. puolasta 1ja 3 oik 2 ja 4 *vai vas 1 ja 2 oik. 3 ja 4. Lähinnä noi keskimäiset nyt häiritsee. perhana kun en edes kuvaa muistanut ottaa.

    edit: niin ja toi pyörä on kaasariversio jos sillä nyt on mitään merkitystä.
    TUOLLAISEN kuvan olen joskus mapin kulmaan piirtänyt muistin virkistämiseksi. Ruiskuversio on tosin pyörä, mut saahan sitä kokkeilla...
    Kiitos kuvasta. Tosiaan ylettyyhän noi johdot noinkin. Pitääpä kokeilla kun huomenna taas tallille menen.
    Honda CBR1100XX Super Whitebird

    SS1000 CBR1100XX ennätysajo.

    www.xxmeeting.fi
  29. #479
    Lainaa (suzuki03 @ Tammi. 05 2010,18:06) kirjoitti
    Lainaa (AimoPamaus @ Tammi. 04 2010,18:36) kirjoitti
    Lainaa (suzuki03 @ Tammi. 04 2010,17:36) kirjoitti
    Taas lisää putkihöpinää!Laserilla on Duo-Tech mallin slipareissa katti mutta onkohan myös lambda anturi?Jos on niin vaatiko pyörä kuitenkin taas sen perinteisen paketin eli vaparin,pc:n ja säädön vai..........?Jos slipareissa on katti ja anturit niin saattaisi olla toimiva paketti mahdollista katsastus huhua ajatellen-ei tulisi turhaa putkirumbaa!
    Mitä tuolla on väliä kun äksässä on katti pyörän alla kohdassa josta haarautuu se kahtia? *

    Duotekkiä on katilla ja ilman, ihan kuten oli myös hotcamia.
    Mulla oli katittomat hotcamit XX:ssä jotka myös muutoskatsastin ilman ongelmia
    Onko näin?Olinpas tyhmä.Mutta mitenkäs ne muut kilkkeet?Ja säätö?
    Luulin että katit on kummankin änkkärin edessä?
    TUOSSA kuva originaalista sarjasta. Katit siis nuo litteät hieman neliön malliset kohdat ennen happianturia.

    TUOLLA muuta tarinaa hieman aiheeseen liittyen.
    ZZR1400 -06
  30.  
  31. #480
    No niin nyt tuli pikku ongelma tuon bläkkärin kanssa, eli eilen ajattelin pitkästä aikaa lyödä mopon tulille ja käyttää lämpimäksi, mutta kun sain sen joten kuten käymään niin joku kaasari rupesi tulvimaan aivan tolkuttomasti, eli ilmeisesti joku neulaventtiili jumissa tai jotain, onko tuohon jotain poppakonstia vai kylmästi vaan kohokammiot auki ja tutkimaan mikä neula siellä jumittelee..
    Kawasaki zx-12r 2005
    Saab 9-5 Aero 2004
    Saab 96 V4 Super -79
Sivu: 16 / 116:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 614151617182666 ... ViimeinenViimeinen