Sivu: 14 / 115:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 412131415162464114 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 391:stä 420:een 3435:sta
  1. #391
    Omassani on ainakin sama ominaisuus. Tekiskö toi nestekytkin ton....
    CBR 1100 xx
  2. #392
    Minun bläkkärissä kans kytkin täysin samanlainen. Pienien vaihteiden lonksumiset ja rutinat loppui lähes kokonaan kun vaihdoin öljymerkkiä
  3. #393
    Ok. Täytyy vaan hyväksyä toi kytkin

    > Pienien vaihteiden lonksumiset ja rutinat loppui
    > lähes kokonaan kun vaihdoin öljymerkkiä

    Mitä öljyä käytät? Itselläni ollut kaksi kertaa sisällä Hondan oma GN4 -mineraaliöljy.



  4. #394
    Lainaa (powersp @ Elo. 13 2009,12:40) kirjoitti
    Onko toi matkustajan kahva takana muuttunut joissain välissä? Omasta -98 mallista puuttuu toi ja pitäis hommata tollainen.
    Minulla -98 mallissa on matkustajan kahva vakiona? Siis oli ainakin käytettynä ostettaessa asennettuna.
    "Voit valita oletko aina oikeassa vai onnellinen"
    Suzuki GS 500E -> Honda CBR 1100xx
  5. #395
    Lainaa (timppa60 @ Elo. 14 2009,23:57) kirjoitti
    Lainaa (powersp @ Elo. 13 2009,12:40) kirjoitti
    Onko toi matkustajan kahva takana muuttunut joissain välissä? Omasta -98 mallista puuttuu toi ja pitäis hommata tollainen.
    Minulla -98 mallissa on matkustajan kahva vakiona? Siis oli ainakin käytettynä ostettaessa asennettuna.
    Itelläni ei ihan vakio olekkaan
    CBR 1100 xx
  6. #396
    XX-ensiasennus Bridgestonet totesin vaarallisiksi kaiken tyyppisessä ajossa,Pilot Road2 huomattavasti paremmat mut kohtuu kankeet mutkatieajossa ja nekin hieman lipevät, matka-ajossa mukavat,Pilot Powerit tuntu meikäläisen ajossa hyviltä, ohjaus ja herkkyys parani merkittävästi kuten myös pito.Powereissa myös kohtuu hyvä kestävyys.Nyt on Bladessa Pilot Power 2CT gummit ja hyviltä tuntuu.Toki löytyy muitakin hyviä renkaita.Mielestäni renkaan valinta ajotyylin mukaan tuplaäksään niin ei tuu ei toivottuja ylläreitä (renkaista johtuvia)
    <p>VFR 1200F-11/12</p><p>&nbsp;</p><p>&nbsp;</p><p>&nbsp;</p>
  7. #397
    Lainaa (Antti78 @ Elo. 14 2009,22:47) kirjoitti
    Ok. Täytyy vaan hyväksyä toi kytkin

    > Pienien vaihteiden lonksumiset ja rutinat loppui
    > lähes kokonaan kun vaihdoin öljymerkkiä

    Mitä öljyä käytät? Itselläni ollut kaksi kertaa sisällä Hondan oma GN4 -mineraaliöljy.
    GN4 öljy ei pelittänyt alkuunkaan ja sitten teboilin superbiket sisään niin jopa muuttui vaihteston toiminta. Kolmannet sisällä, enkä vaihda merkkiä
  8. #398
    Lainaa (powersp @ Elo. 13 2009,12:40) kirjoitti
    Onko toi matkustajan kahva takana muuttunut joissain välissä? Omasta -98 mallista puuttuu toi ja pitäis hommata tollainen.
    Multa löytyisi ehkä tuollainen ylimääräinen kahva... Ellen jo nakannut roskiin.
    Otettu irti uutena mustasta 2008 birdistä.



  9. #399
    No morjenttes täältäkin, nyt kohta "jo" kuukauden XXllä ajeltuna, ja tämä kaikki on vielä niin uutta minulle ;)

    Pari kysymystä tietysti fiksummille..

    Ketjujen öljyämisestä, laiska kun on, ja käyttöohjekirja neuvoo 500km välein öljyämään nuo.. Tässä kun innokkaasti nettiä on selaillut niin joltain ulkomaalaisen nettikaupan sivuilta bongasin tuollaisen öljyautomaatin, joka ilmeisesti oma-aloitteisesti ruikkii sillon tällön ketjuille voitelua. Käyttökokemuksia tällaisista, ja mistä vastaavan löytäisi suomenmaalta ostettavaksi?

    Toinen vaihtoehto mikä kävi mielessä oli että jos olisi jokin muutossarja, jolla muuttaa vedon ketjusta remmivetoiseksi? Onko tällaisia edes olemassa? Ja onko sellaisessa edes mitään järkeä... Olisi ainakin huoltovapaampi ja varmasti hiljaisempikin.
    mielipiteitä?!

    Jotain täytyy keksiä, kun kaverilla on kardaanivetoinen sukizukin intruder. Nauravat mulle ja mun ketjuille *
    Tubla Äksä 2001.. menemene katsoo kuvia! http://s11.photobucket.com/albums/a186/Ksalmi/blackbird
  10. #400
    Ei luulis Intikka-pojulla olevan naurunaihetta sulle. Tai sit tyhmyyttään naureskelee...
  11. #401
    Minkähänlainen operaatio olisi nostaa tankoa tuplaX:sä. Onkohan olemassa mitään valmista settiä. Lyhyt kätisenä kuskina ajoasento muuttuisi mieluisaksi ( matka-ajossa kokeillut pitää kiinni tangosta sormenpäillä ja oli heti paljon mukavampi). Ideoita ja kuvia olisi kiva lukee ja katsella.



    Honda CBR1100XX Super Whitebird

    SS1000 CBR1100XX ennätysajo.

    www.xxmeeting.fi
  12. #402

    Tunnus suljettu
    Liittyi May 2008
    I lodge my appeal at your tribunal, Lord
    Lainaa (H@nde @ Elo. 29 2009,10:09) kirjoitti
    Minkähänlainen operaatio olisi nostaa tankoa tuplaX:sä. Onkohan olemassa mitään valmista settiä. Lyhyt kätisenä kuskina ajoasento muuttuisi mieluisaksi ( matka-ajossa kokeillut pitää kiinni tangosta sormenpäillä ja oli heti paljon mukavampi). Ideoita ja kuvia olisi kiva lukee ja katsella.
    Muistaakseni blackbird.fi

    http://www.blackbird.fi/


    http://www.blackbird.fi/index.htm



    raiserit 28mm ja 18mm, itsellä oli nuo 28mm ja nousi ihan mukavasti tuo asento. Asennus kesti 20 minuuttia ilman kaljaa, tilaus kesti kauemmin. Mutta soittaa ja kysyy niin eiköhän sieltä saa infoa.
    You gave me a curse, Holy fathers, I give you a blessing: "may your conscience be as clear as mine and may you be as moral and religious as I"

    Ja vaikka ma laps olen pieni vain,
    niin jumalten riemut ma juoda sain
    ja juoda ne täysin siemauksin -
    niin riemut kuin murheetkin.
  13. #403
    Tuolta saa myös raisereita..Tuli tilattua kaatumatapit ko. firmasta ja toimitus pelasi kuin junanvessa.

    http://www.jaws-motorcycles.co.uk/bird2.htm
    Ex:
    Ducati Hypermotard 1100 -08
    Kawasaki ZZR 1400 ABS -09
    Honda CBR 1100 XX -04
  14. #404
    muistaakseni noi palikat on jawsilla paljon halvemmat kuin blackbirdillä.. voin tietty olla väärässäki.

    yhdellä tutulla on xx:ssä vfr:n cliparit/kahvat, tanko nousee siinä kivasti ja tulee mielestäni lähemmäs kuskia, noilla palikoilla tanko nousee kyllä muttei tule ehkä kovinkaan lähemmäksi.



    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  15. #405
    Tarvisin kohta puolin uuden takarenkaan bläkkäriin, vanhalla (Pilot Road) on ajettu 5tkm ja alkaa olla kohta kulutusmerkissä.

    Onko vinkkejä mistä saa oulun seudulta edullisimmalla uuden renkaan taakse?

    Entä nettikaupat, onko linkkejä suositelluista paikoista?
  16. #406
    Käyppäs katsomassa Motormanilta onko siellä vielä tarjous voimassa: Bridgestone BT014 alta alle asennettuna 160€. Itse kävin tommosen hakemassa ennen Norjan reissua. Rengas kulahti kyllä aika roimasti reilulla 2000km:llä.
    Kärkkäisellä oli Pirelli tarjouksessa muistaakseni 175€.
    Spare Wheelissä Metzeleri roadtec 6 195€
  17. #407
    torniossa rajamotorissa oli bt021 alta alle laitettuna jotain 164 euroa.. laitatin sellaisen alle just ennen jänkhälle lähtöä..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  18. #408
    Hep. Tänään mun XX:n mittariin tuli 100.000 kilsaa täyteen, eikä laite maagisesti hajonnut siihen paikkaan. Pitäisköhän nyt sit pyrkiä kahteensataan tonniin, vai hankkia jotain ihan muuta? Nettimotossa näytti olevan tasan 3kpl enemmän ajettua, enkä edes vahingossa kuvittele saavani montakaan senttiä tuosta omasta mahdollisessa vaihdossa. Millaisia lukemia teidän tuplaäksissä on?

    /MarcusB
    nyt: Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08
    ennen: Tunturi Supersport -84, Hondat VF750F -83, VFR750F -93, XR400R -98, VTR1000F -02, CBR1100XX -00
    "I hope for nothing, I fear nothing, I am free"
  19. #409
    Taitaa olla suurin osa XX:n koneista "hajonnut" kaadon yhteydessä.
    Olen kuulllut useammastakin koneesta, joista vasemmalle kyljelle kaadettaessa mennyt kampiakseli värään. (Itse korjannut yhden sellaisen.)
    Näilläkin sivuilla joku maininnut ajaneensa 200.000 km konetta avaamatta, joten antakaa vaan hanaa. *
    "Voit valita oletko aina oikeassa vai onnellinen"
    Suzuki GS 500E -> Honda CBR 1100xx
  20. #410
    Lainaa (MarcusB @ Syys. 01 2009,19:48) kirjoitti
    Millaisia lukemia teidän tuplaäksissä on?

    /MarcusB
    Hiukan yli 80tkm, joista ite ajettuja 60tkm.
    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
  21. #411
    Lainaa (Holtsu @ Syys. 02 2009,16:30) kirjoitti
    Lainaa (MarcusB @ Syys. 01 2009,19:48) kirjoitti
    Millaisia lukemia teidän tuplaäksissä on?

    /MarcusB
    92tkm, kaikki itse ajettuja. Vaihtoa tuo alkaa kohta kaipaamaan, mutta mihin vaihtaa kun ei yhtä hyvää ole tarjolla... *
    Suzuki Hayabusa K9

    Se on aina mielessä, ilman sitä ei kai elää vois.
    Kuin tatuointi kielessä, ei edes kulumalla lähde pois.
    -Leevi And The Leavings
  22. #412
    Tuota noin..Oisko kellään tietoa, mistä löytyis testejä bläkkäristä?Eli tarkoitan lähinnä sellaisia juttuja, jotka on aikanaan tehty, kun XX tuli markkinoille tms. Voi laittaa nettilinkkejä, tai jos jollain on mm. lehtijuttuja ja skanneri niin voisi laittaa tänne skannattuja artikkeleita.

    Kiitos vain etukäteen.
    Ex:
    Ducati Hypermotard 1100 -08
    Kawasaki ZZR 1400 ABS -09
    Honda CBR 1100 XX -04
  23. #413
    Lainaa (MarcusB @ Syys. 01 2009,19:48) kirjoitti
    Hep. Tänään mun XX:n mittariin tuli 100.000 kilsaa täyteen, eikä laite maagisesti hajonnut siihen paikkaan. Pitäisköhän nyt sit pyrkiä kahteensataan tonniin, vai hankkia jotain ihan muuta? Nettimotossa näytti olevan tasan 3kpl enemmän ajettua, enkä edes vahingossa kuvittele saavani montakaan senttiä tuosta omasta mahdollisessa vaihdossa. Millaisia lukemia teidän tuplaäksissä on?

    /MarcusB
    28tkm näytti mittarissa olevan kun eilen ketjut ja rattaat vaihdoin.. Huoltokirjasta kattelin ni reilu 1000 kilsaa tullu tänä kesänä ajettua *
    Hieman vajaakäytöllä on, myönnetään.
  24. #414
    Lainaa (bug85 @ Syys. 03 2009,09:29) kirjoitti
    Tuota noin..Oisko kellään tietoa, mistä löytyis testejä bläkkäristä?Eli tarkoitan lähinnä sellaisia juttuja, jotka on aikanaan tehty, kun XX tuli markkinoille tms. Voi laittaa nettilinkkejä, tai jos jollain on mm. lehtijuttuja ja skanneri niin voisi laittaa tänne skannattuja artikkeleita.

    Kiitos vain etukäteen.
    Tekniikan Maailma

    Tuonne hakusanaksi blackbird / CBR 1100XX tms, niin löytyy ainakin jotain. Lukeminen vaatii tosin kirjautumisen, mutta kait niitä saa rahallakin tilata jos haluaa?
    ZZR1400 -06
  25. #415
    Lainaa (bug85 @ Syys. 03 2009,09:29) kirjoitti
    Tuota noin..Oisko kellään tietoa, mistä löytyis testejä bläkkäristä?Eli tarkoitan lähinnä sellaisia juttuja, jotka on aikanaan tehty, kun XX tuli markkinoille tms.
    Täällä IXXRA:n sivuilla on ainakin jotakin. Lisäksi www.motorcycle.com:in sivuilla muistan aikanaan (n. 1996) nähneeni XX:n näitä "first rides" -tyyppisiä testejä.

    /MarcusB
    nyt: Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08
    ennen: Tunturi Supersport -84, Hondat VF750F -83, VFR750F -93, XR400R -98, VTR1000F -02, CBR1100XX -00
    "I hope for nothing, I fear nothing, I am free"
  26. #416
    Täytyy ruveta pohtimaan hyvän hintaista/ ja näköistä laukkuhärdelliä telineineen bläkäriin, joten nyt otetaan hyviä vinkkejä ja neuvoja vastaan.
    Erityisesti nyt kiinnostaisi nähdä kuvia tuollaisista SW-motechin telineistä asennettuna ja kuulla niistä muutenkin kokemuksia. Josko sellaiset olisi kova sana Givin laukuilla..?

    edit. tuolta löytyi aika hyviä kuvia ym. http://www.twistedthrottle.com/trade...ctview/159/93/

    Tuossa vielä sivuraudat: http://www.twistedthrottle.com/imageca....496



    Liian pieni allekirjoitus poistettu.
  27. #417

    Tunnus suljettu
    Liittyi May 2008
    I lodge my appeal at your tribunal, Lord
    Lainaa (bug85 @ Syys. 03 2009,09:29) kirjoitti
    Tuota noin..Oisko kellään tietoa, mistä löytyis testejä bläkkäristä?Eli tarkoitan lähinnä sellaisia juttuja, jotka on aikanaan tehty, kun XX tuli markkinoille tms. Voi laittaa nettilinkkejä, tai jos jollain on mm. lehtijuttuja ja skanneri niin voisi laittaa tänne skannattuja artikkeleita.

    Kiitos vain etukäteen.
    Pari linkkiä tubesta,liukas vehje


    http://www.youtube.com/watch?v=ILTeBhIfFGM



    http://www.youtube.com/watch?v=IWU5bM2pb7o



    Laukkujen kera aika hyvin vetää.:


    http://www.youtube.com/watch?v=1zqKzqL9mjw



    You gave me a curse, Holy fathers, I give you a blessing: "may your conscience be as clear as mine and may you be as moral and religious as I"

    Ja vaikka ma laps olen pieni vain,
    niin jumalten riemut ma juoda sain
    ja juoda ne täysin siemauksin -
    niin riemut kuin murheetkin.
  28. #418
    Lainaa (MarcusB @ Syys. 01 2009,19:48) kirjoitti
    Hep. Tänään mun XX:n mittariin tuli 100.000 kilsaa täyteen, eikä laite maagisesti hajonnut siihen paikkaan. Pitäisköhän nyt sit pyrkiä kahteensataan tonniin, vai hankkia jotain ihan muuta? Nettimotossa näytti olevan tasan 3kpl enemmän ajettua, enkä edes vahingossa kuvittele saavani montakaan senttiä tuosta omasta mahdollisessa vaihdossa. Millaisia lukemia teidän tuplaäksissä on?

    /MarcusB
    No helevata, mulla tuli jo heinäkuun alussa 100000km mittariin
    Ja varmaan on meikän mopetti tuolla nettimotossa jossa ainakin yli satatonnia mittarissa. Onhan siellä vieläkin kunnioitettavammat lukemat jollain 160000km Näkyy honta olevan lujaa tekoa
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  29. #419
    Lainaa (Juhannus60 @ Syys. 02 2009,11:57) kirjoitti
    Lainaa (H@nde @ Elo. 29 2009,10:09) kirjoitti
    Minkähänlainen operaatio olisi nostaa tankoa tuplaX:sä. Onkohan olemassa mitään valmista settiä. Lyhyt kätisenä kuskina ajoasento muuttuisi mieluisaksi ( matka-ajossa kokeillut pitää kiinni tangosta sormenpäillä ja oli heti paljon mukavampi). Ideoita ja kuvia olisi kiva lukee ja katsella.
    Tere, joko laitoit koropalat, mullois yhet ylimääräset 30mm korotukset stonkiin *
    t. Jussi * p. 040 5166456
    Kiitokset vaan Jussille. Palikat oli tosiaan helpot ja nopeat asentaa. Ajoasento muuttui justiinsa sellaiseksi jota halusin, joten enään ei lyhyt kätinen ja vatsastaan rotevan kaverin tarvitse maata tankin päällä. Maantiellä ilmavirta keventää yläruumista sopivasti vähentäen kuormaa käsiltä ja kaupunki ajossa käsiteltävyys parani mukavasti. Viellä taitaa tulla tälle syksylle kilometrejä, jota -97 pyörääni on tullut 81 000
    Honda CBR1100XX Super Whitebird

    SS1000 CBR1100XX ennätysajo.

    www.xxmeeting.fi
  30.  
  31. #420
    Lainaa (H@nde @ Syys. 03 2009,22:09) kirjoitti
    Lainaa (Juhannus60 @ Syys. 02 2009,11:57) kirjoitti
    Lainaa (H@nde @ Elo. 29 2009,10:09) kirjoitti
    Minkähänlainen operaatio olisi nostaa tankoa tuplaX:sä. Onkohan olemassa mitään valmista settiä. Lyhyt kätisenä kuskina ajoasento muuttuisi mieluisaksi ( matka-ajossa kokeillut pitää kiinni tangosta sormenpäillä ja oli heti paljon mukavampi). Ideoita ja kuvia olisi kiva lukee ja katsella.
    Tere, joko laitoit koropalat, mullois yhet ylimääräset 30mm korotukset stonkiin *
    t. Jussi * p. 040 5166456
    Kiitokset vaan Jussille. Palikat oli tosiaan helpot ja nopeat asentaa. Ajoasento muuttui justiinsa sellaiseksi jota halusin, joten enään ei lyhyt kätinen ja vatsastaan rotevan kaverin tarvitse maata tankin päällä. Maantiellä ilmavirta keventää yläruumista sopivasti vähentäen kuormaa käsiltä ja kaupunki ajossa käsiteltävyys parani mukavasti. Viellä taitaa tulla tälle syksylle kilometrejä, jota -97 pyörääni on tullut 81 000


    T. Jussi
    <br />
Sivu: 14 / 115:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 412131415162464114 ... ViimeinenViimeinen