https://www.youtube.com/watch?v=_7m-NAFEPCY&t=30s
Tuossa se suodattimen ja tulppien vaihto. Tuolla tytöllä on ihan kivoja ohjevideoita.
Käsikirjan ja huoltokortin löydät Honda.fi Kirjoita hakulaatikkoon oikealla käsikirja ja sieltä valitse 1100 ja siellä on sitten lisää tietoa.
Suzuki T-250 -72
Kawasaki LTD 750 Four -81
Honda VF 1100C Magna -84
Honda VF 750F -85
Triumph America 900 -13
Honda CBR 1100 XX Super Blackbird
Voisitteko vinkata mistä löytäisin mielellään mallikohtaiset tankkisuojat sivuille myös tarvikkeet käy jos ei mallikohtaisia enää löydy vanhaan pyörään,kirkas kuplamuovin näkönen tai musta.
Alilta löytyy.
https://www.aliexpress.com/item/1005006840771123.html?
Zippa da Duida
SM,Sport,GT125, CB750K, K12RS, R9T,
GPZ1100, 1200 GSA, 1100 XX
Yritin vaihtaa jäähdytysnesteet enkä saanut vasenta katetta irti että olisin saanut laskettua nesteet pihalle onko tosiaan niin että yks kateruuvi on siellä sivujalan takana niin ettei sitä saa auki irroittamatta jalkaa..
No miten sitten saan vasemman katteen irti
No miten helvetissä sit irtoo
Talven aikana tuli yhdestä Bläkkäristä riisuttua katteet eikä kyllä jäänyt muistikuvaa että niiden irroittamisessa olisi vaadittu mitään taikatemppuja![]()
se viimeinen vasemmalla on siellä jalan takana muistaakseni, pitkä nokka tai meisseli ja sopiva 6kulma siihen nokkaan ehkä helpoin. Ja välillä vittumainen panna paikoilleenkin. Otsalampulla nökee milloin reiköä kohdallaan. Heppiin kaikki ja lopussa kiristää kunnolla. Edessä jäähdyttimen suunnalla on oliko kolme painonappia vai mitä ne on, alhaalla öljypohjan kohdalla kans kaksi muovinappia. Vetämällä auki. Ja ne alimmat yleensä aina paskana. Tuon tarkemmin en nyt muista.
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
Olkoon ei osaa
tue sitte jotenkin, ettei se mene poikki kun revit muualta auki ja irti. Kokemus tai murphyn laki sanoo kyllä että perseelleen ja poikki se menee kuitenkin jos jättää roikkumaan..
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
Mulla näytti olevan samanlainen muovinen vedettävä painonappi mitä sieltä etupäästäkin löytyy.
Zippa da Duida
SM,Sport,GT125, CB750K, K12RS, R9T,
GPZ1100, 1200 GSA, 1100 XX
https://www.youtube.com/watch?v=yPbxS53iCdI
Mulla puuttuu näköjään se kiinnike sivujalan takaa mutta jos se on samantapainen kuin autoissa niin se keskiosa taytyy nostaa ruuvarilla ja sitten kiinnikkeen voi vetää irti.
Laitoin linkin tuohon jos tarvii mennä tankin alle jotain väsäämään.
Suzuki T-250 -72
Kawasaki LTD 750 Four -81
Honda VF 1100C Magna -84
Honda VF 750F -85
Triumph America 900 -13
Honda CBR 1100 XX Super Blackbird
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
Luovutin vahtakkot huollrea si net3t ku on n8in vaikeeta
En tiiä miltä näyttää, mutta kyllä ite nyppäisin noin vittumaisen kiinnikkeen pois ja pora käteen. Tilalle nippusidettä, dzus-kiinnikettä. Mitä tahansa muuta.
Tulee raaka hinta yhden kateruuvin avaamiselle![]()
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Harmittaa vaan kun en päässyt niitä jäähdytysnestettä vaihtamaan vien syksyllä öljynvaihtoon ni tapelkoon ne nesteen samallalla
Just hankittu käytetty pyörä. Päänsärky jäähdytysnesteiden kanssa, mutta öljyt joutaa odottaa syksyyn. Just, just...
GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750
How far can you travel when you're six feet underground?
Öljyt on kyllä vaihdatettu liikkeessä ajokauden alussa se kate ruuvi on niin veemäisessä paikassa siellä jalan takana ettei sinne ees nää et millä sen sais auki
Ei sinne pääse rälläkällä ja änkkärin lyhennykseen käytin rautasahaa kylläkin,räjäytyskuvan mukaan siellä jalan takakana olis painonasta.
Kyljelleen mies, otsalamppu ja pitkät pihdit, jos siellä nasta oli. En muista tarkasti. Jos ei nostinta ole käytössä. Saattaa sitä ketjuöljyn paskaa olla hieman haittana jos tippoja lentänyt mihin sattuu. ja muutakin likaa, ettei kunnolla sinne näe.
Oikeastikko joku rälläkällä alkuperäistä äänenvaimenninta lyhentää..![]()
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Mulla on tosiaan tos xx akran täysränni ja lyhensin hiilariänkkäriä kolmanneksen ääntä halusin lisää ja sit änkkärin pinta oli jo aika huonossa kunnossa ja akran tarra repaleinen tilasin siihen uuden tarran ja hjioin ja lakkasin änkkärin tuli kuin uusi ja joi sen sivujalan joutu tosiaankin poistamaan et sai sen ruuvin sieltä jalan takaa pois joku oli lattanut sinne kuusioruuvin mut nyt on jäähdytysnesteet sit vaihdettu ja katteetkin sain paikalleen.
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
Edellinen omistaja oli madallattanut penkkiä noin 4cm ja oli omaan persaukseen hiuka kova vein eilen satulan paikalliseen verhoomoon josta olin kuullut kehuja korottaa takas 4 senttiä ja päällystävät uudestaan satasen maksaa ei mielestäni paha hinta.
Mittasin bläkkärin kulutusta vähä reilu 7 litraa satasella nurkissa yks päällä..