Sivu: 10 / 115:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 891011122060110 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 271:stä 300:een 3435:sta
  1. #271
    Lainaa (ysi-ärrä @ Touko. 15 2009,20:48) kirjoitti
    Onko muut xx kuskit huomannu että ei tarvi pitää pienen hetken kaasua pohjassa niin heti on kolmesataa mittarissa :p :p
    Liekko ominaisuus tai jotain :p :p
    Vai oisko jopa tyyppivika :D :p
    Eilen kävin hakemassa Blackbirdin vuosimallia 2004 ja tuli todettua sama, tosin onneksi ehdin höllätä kaasua vähän aiemmin. En viitsinyt enää kääntyä takaisinkaan palauttamaan pyörää kun ehdin jo sen verran pitkälle ;)

    Mutta vakavasti puhuen, kotona huomasin että etujousien tiivisteiden päihin oli kertynyt jonkun verran öljyistä möhnää. Liikkeessä en muistanut tarkistaa mutta oli varmaan jo siellä. Meinaako tuo nyt että stefat vuotavat? Jos niin, niin eikös tuon pitäisi mennä vielä myyjäliikkeen piikkiin?
    Honda CBR 1100 XX Super Blackbird -04
  2. #272
    Kyllä se vaikuttas siltä että stefat vuotaa
    Kuivaa jollain paprulla ne ja käy heittään lenkki ,niin jos kostuu uudestaan niin sitte ainakin tietää vuotaako ne.
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  3. #273
    Tuli hommattua Blackbird ja tekis mieli vaihtaa takavilkut led- vilkuiksi. Tuleeko ongelmia liian tiheästä vilkkumisesta? Miten ootte korjanneet?



    CBR 1100 xx
  4. #274
    Lainaa (powersp @ Touko. 20 2009,01:05) kirjoitti
    Tuli hommattua Blackbird ja tekis mieli vaihtaa takavilkut led- vilkuiksi. Tuleeko ongelmia liian tiheästä vilkkumisesta? Miten ootte korjanneet?
    Onnittelut hyvästä pyörä valinnasta
    Vilkkuhommiin on muutamiakin vaihtoehtoja. Joko vastusta väliin tai elektrooninen rele. Ainakin näillä tasottuu.
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  5. #275
    Mistä blackbirdissä -98 löytyy toi vilkunrele? Saako heittämällä tilalle jonku elektronisin releen vai joutuuko modaan? ( Onpas hyvä pyörä ajaa toi... )
    CBR 1100 xx
  6. #276
    Lainaa (powersp @ Touko. 20 2009,09:38) kirjoitti
    Mistä blackbirdissä -98 löytyy toi vilkunrele? Saako heittämällä tilalle jonku elektronisin releen vai joutuuko modaan? ( Onpas hyvä pyörä ajaa toi... )
    Helpoin ja halvin tapa lienee hommata tuollaiset
    "vastusjohdot" ledivilkuille.
    Esimerkkejä
    Vastusjohdot:
    http://www.eurobiker.fi/tuotteet?group=101&product=1029

    Sovitinjohdot:
    + tarvinneeko nuo jos ei halua uusia liitoksia?:
    http://www.eurobiker.fi/tuotteet?group=101&product=1021

    XX:n vilkkurelehän löytyy satulan alta akusta hieman takaosaan päin...

    jokin vilkkuadapteri:
    http://www.eurobiker.fi/tuotteet?group=101&product=467

    tai sitten uusi vilkkurele:
    http://www.eurobiker.fi/tuotteet?group=101&product=1025

    PS. Led-vilkut taakse asentaneet neuvonevat asennustavan
    *******************
    zx10r
    *******************
  7. #277
    Ugh!
    Kertokaas ne jotka tietää tai luulee tietävansä mistä sais hyvät matalammat jalkatapit eteen mun tuplax:ään.
    Tuossa yhellä kaverilla on Buellin etujalkatapit ja ne teki ajoasennosta todella hyväntuntuisen.
    Eli jos jollain ois kertoa mistä löytäis itekki tollaset buellin tapit tai vastaavat joita ootta laittanu, niin kertokaa mullekkin paikka.
    Tai jos jollain on jääny ylimääräisiksi niin voisin ostaa pois ne.

    Eli jalkatappien madalluksesta ois kyse.
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  8. #278
    Jep, tuli siinä asennettua nuo buellin etujalkatapit tuplax:ää.
    Tuli muuten hemmetin hyvä ajoasento tällaselle pitkäjalkaselle. Suosittelen ahtaan paikan kammoaville.
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  9. #279
    kuulostaa hyvältä, oliskos jotain mallia/osanumeroa kertoa josko tuollaisia alkaisi metsästellä? (saa toki tarjota privalla...)
    ja mites toi asennus sopiko aivan "heittämällä"?
  10. #280
    Mulla ei oo kertoa osanumeroita ku tilasin ne tuolta KM-partsilta. Sain vinkin tuolta arska10:ltä ja soitin tuonne virmaan,niin siellä oli vielä yhdet parit jääny hyllyyn.
    Kaverilla on kans buellin jalkatapit niin ne on hieman isommat, mut laskukulma on just sama, joten luulempa et aika monesta buellista passaa tapit tähän xx:ään.
    Ja piti niitä tappien runkoa ihan vähän hioa että mahtuu paikoilleen, ehkä noin milli joutu minidrillillä ottaan pois. Meni noin 5min aikaa,ei paha.
    Pitää ottaa kuvia ja laittaa linkkiä tänne niin näkee muutkin millaset niistä tuli.

    Mut nyt Ouluun kokeileen dukuja sparewheelille.
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  11. #281
    paljonkos noi buellin tapit kustansi..? ite tilasin jawsilta laskupalikat ja posteineen olivat 40e..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  12. #282
    Lainaa (XX-xenon @ Touko. 31 2009,22:15) kirjoitti
    paljonkos noi buellin tapit kustansi..? ite tilasin jawsilta laskupalikat ja posteineen olivat 40e..
    60e , mut elämä on
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  13. #283
    Lainaa (timppa60 @ Touko. 02 2009,21:03) kirjoitti
    Lämpöjä kannattaa seurata, sillä useilla tuntunut olevan ongelmia sen kanssa (termostatti sokönä?).
    Mikä on normaali käyntilämpötila tupla-X:ssä? Ohjekirja ei ottanut tähän suoranaisesti kantaa.

    Hankin viikko sitten vm-05 tupla-X:n ja siinä lämmöt on ollut maantieajossa 80-90 astetta ja kaupungissa lämmöt menee hieman päälle 100:n asteen. Kaupungissa myös tuuletin tuntuu käyvän melkein koko ajan. Kovin kuumalta tuntuu.



  14. #284
    Lainaa (Antti78 @ Kesä. 02 2009,01:13) kirjoitti
    Lainaa (timppa60 @ Touko. 02 2009,21:03) kirjoitti
    Lämpöjä kannattaa seurata, sillä useilla tuntunut olevan ongelmia sen kanssa (termostatti sokönä?).
    Mikä on normaali käyntilämpötila tupla-X:ssä? Ohjekirja ei ottanut tähän suoranaisesti kantaa.

    Hankin viikko sitten vm-05 tupla-X:n ja siinä lämmöt on ollut maantieajossa 80-90 astetta ja kaupungissa lämmöt menee hieman päälle 100:n asteen. Kaupungissa myös tuuletin tuntuu käyvän melkein koko ajan. Kovin kuumalta tuntuu.
    Siinähän nuo on pari kesää keikkunut samoilla lukemilla eli about 80 maantiellä ja 100 kaupungissa. Ja flekti hurisee kohtuu mukavasti. Ei muuta ku... *
    http://xxmeeting.fi/
    IBA suoritukset: 5xSS1000, 3xSS1600K, SS2000K, BB1500Finland, SS2000Finland.
  15. #285
    Kertokaas paljonko ootta ajanu tai ajaa vielä kun syttyy bensavalo?
    Mulla on -98 mallinen xx.
    Totta se syttyy kun bensa rupiaa loppuun? On meinaan jo aika kuiva tankki eikä vieläkään valopala.
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  16. #286
    Lainaa (ysi-ärrä @ Kesä. 02 2009,20:20) kirjoitti
    Kertokaas paljonko ootta ajanu tai ajaa vielä kun syttyy bensavalo?
    Mulla -00 XX, ruiskumalli mutta vielä vanhalla mittaristolla. Jos tankkaan suurinpiirtein heti kun se valo syttyy niin tankkiin menee 18-18,5 litraa eli on siellä vielä muutama litra ollut (H:ki-Porvoo menee hyvin). Olen kyllä ajatellut heittää takaboksiin täyden 5 litran varakanisterin ja oikeasti ajaa tankki tyhjäksi jotta saisin varmemman kuvan siitä paljonko reserviä on. Ajotavasta riippuen kun olen ajanut tankin varalle noin 260 kilsassa, mutta myös himmaillen päässyt melkein 400km tankillisella.

    /MarcusB
    nyt: Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08
    ennen: Tunturi Supersport -84, Hondat VF750F -83, VFR750F -93, XR400R -98, VTR1000F -02, CBR1100XX -00
    "I hope for nothing, I fear nothing, I am free"
  17. #287
    Olen ajatellu hankkia seuraavaksi renkaaksi Michelinin Pilot road 2:t, niin oletteko käyttäneet jäykempi runkoisia malleja, vaan ihan tavallista.?Tuli asia mieleen, kun ainakin Metzelerin Z6 käyttävät suosivat jäykistettyä mallia.
    Ex:
    Ducati Hypermotard 1100 -08
    Kawasaki ZZR 1400 ABS -09
    Honda CBR 1100 XX -04
  18. #288
    Lainaa (bug85 @ Huhti. 12 2009,20:06) kirjoitti
    no niin.bagster on nyt asennettu ja aika "pala kakkuahan" se oli. Istuu kyllä tosi hyvin paikalleen, ja luulen että vaan paranee, kun on jonkun aikaa paikallaan..

    Nyt sitten taas häiritään uudella kysymyksellä.
    Eli mikä navigaattori on helpoin asentaa xx:ään (koon yms. suhteen) ja mihin se tulee?Asennus pitäis olla sellainen, että reikiä ei tarvis porata ja muutenkin navin pitäis istua paikalleen hyvin. Onko sellainen mahdollista, että navi ei tulisi mittareiden tielle ja ei töröilis pleksin takaa mitenkään..
    Itellä scotch:n dual lock "tarra" nauhaa yläkolmiossa ja siihen samallatarralla alumiini lätkä missä navigaattorin teline. Teline helppo napata irti kun ei tarvi ja tuo dual lock ei kerää mitää nöytää kun se on täynnä sellaisia sienen mallisia tappeja ja sama vastakappaleessa. Muistaakseni tuolla on suoran vetovoiman kesto noin 3kg /cm^2. Samat nauhat ollut käytössä noin 5 vuotta joten hyvin kestää kovempaakin kyytiä.
    Ilosest´ ellää pittää, vaikk´ päivää vähemmä
  19. #289
    Lainaa (bug85 @ Kesä. 05 2009,14:55) kirjoitti
    Olen ajatellu hankkia seuraavaksi renkaaksi Michelinin Pilot road 2:t, niin oletteko käyttäneet jäykempi runkoisia malleja, vaan ihan tavallista.?Tuli asia mieleen, kun ainakin Metzelerin Z6 käyttävät suosivat jäykistettyä mallia.
    Mikäköhän ton Metzelerin vahvistettu/jäykistetty malli on? Mulla on alla eturengas (Metzeler Roadtec Z6) merkinnällä M/C ja olisko kantavuusluokka ollut 58W. Myyjän mukaan kyseessä on vahvistettu malli. Kuitenkin nopeudessa 60-80km/h kun laskee kädet irti tangosta niin etupää alkaa ravistaa. Kun laittaa edes toisen käden paikoilleen niin rauhoittuu heti.

    Normaalia vai ei?



  20. #290
    Lainaa (Antti78 @ Kesä. 05 2009,17:35) kirjoitti
    Lainaa (bug85 @ Kesä. 05 2009,14:55) kirjoitti
    Olen ajatellu hankkia seuraavaksi renkaaksi Michelinin Pilot road 2:t, niin oletteko käyttäneet jäykempi runkoisia malleja, vaan ihan tavallista.?Tuli asia mieleen, kun ainakin Metzelerin Z6 käyttävät suosivat jäykistettyä mallia.
    Mikäköhän ton Metzelerin vahvistettu/jäykistetty malli on? Mulla on alla eturengas (Metzeler Roadtec Z6) merkinnällä M/C ja olisko kantavuusluokka ollut 58W. Myyjän mukaan kyseessä on vahvistettu malli. Kuitenkin nopeudessa 60-80km/h kun laskee kädet irti tangosta niin etupää alkaa ravistaa. Kun laittaa edes toisen käden paikoilleen niin rauhoittuu heti.

    Normaalia vai ei?
    Jep jep, Renkaasta, niin eikös tuo M/C tarkoita motor cycle? Muistaakseni jostain sen luin. Mulla on kans vahvistetut Z6 metselerit ja niissä on sellaset elefantit kuvat ulkoreunoissa.
    Ja tuosta ravistelusta ei kuulemma kannata huolestua niin ravistaa monella muullakin ja myös mulla näkyy hieman ravistavan ainakin takalaukut kiinnitettyinä. kokeilin sen hiljakkoin. Ja renkailla ei oo ajettu ku n.500km etu/taka.
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  21. #291
    Kysytäänpä vielä että tietäskö joku mistä sais tuplax:ään tuuninki osia?
    Eli Mustia kateruuveja ois hakusessa noiden kirkkaiden tilalle. Ei haittaa vaikka menee ulkomaan tilaukseksi kunhan jostain löytäis.
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  22. #292
    tuolta löytyy luultavasti kaikki tarpeellinen http://www.jaws-motorcycles.co.uk/bird.htm

    ps: jep, noitakin (Fairing bolt kits)



  23. #293
    Mulla on menny vähän reilusta 5l -> hieman yli 8l satasella riippuen miten on kahvaa väännelly.

    Digipolttoainemittari kun vilkuttaa viimistä palkkia ni oon päässy jotai 50 km viel.
    2007 Honda CBR 1100 XX Limited Tour Edition
    - VFR 800 Cliponit, kirkkaat etu- ja takavilkut, LED-takavalo, Top Sellerie -penkki, K&N vapaavirtausuodatin
  24. #294
    Jep, mutta kun tuossa vanhemmassa mallissa ei oo digimittaria. Ihan analoginen ja sitte näkyy olevan ledi jonka ilmeisesti pitäs varoittaa bensan vähyydestä. Nyt on 260km tripissä ja vieläkään ei ledi pala vaikka viisari on aikaski alhaalla. No katotaan millon syttyy
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  25. #295
    Lainaa (ysi-ärrä @ Kesä. 06 2009,10:01) kirjoitti
    Nyt on 260km tripissä ja vieläkään ei ledi pala vaikka viisari on aikaski alhaalla. No katotaan millon syttyy
    Mun laitteessa se ledi syttyy vasta kun viisari on p*llukarvan verran viimeisen pykälän alapuolella, ja silloin tripissä on keskimäärin 275-285km, arkiajossa.

    /MarcusB
    nyt: Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08
    ennen: Tunturi Supersport -84, Hondat VF750F -83, VFR750F -93, XR400R -98, VTR1000F -02, CBR1100XX -00
    "I hope for nothing, I fear nothing, I am free"
  26. #296
    Lainaa (MarcusB @ Kesä. 06 2009,10:50) kirjoitti
    Lainaa (ysi-ärrä @ Kesä. 06 2009,10:01) kirjoitti
    Nyt on 260km tripissä ja vieläkään ei ledi pala vaikka viisari on aikaski alhaalla. No katotaan millon syttyy
    Mun laitteessa se ledi syttyy vasta kun viisari on p*llukarvan verran viimeisen pykälän alapuolella, ja silloin tripissä on keskimäärin 275-285km, arkiajossa.

    /MarcusB
    aha, paljonko oot sitte ajellu tuon valon syttymisen jälkeen, ennen ku bensa loppuu? Tai uskaltaa ajaa?
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  27. #297
    Lainaa (HabaXX @ Kesä. 06 2009,15:42) kirjoitti
    -97 kaasari xx täällä, mulla valo syttyy siinä 290 km+ puolella, olen kyllä matka-ajossa ajellut parhaillaan yli 320 km valon palaessa. Tankissa olis vielä tavaraa ollut mutta parempi laittaa lisää kuin jäähä tien poskeen *
    Jep, jep. Kyllähän tuolla sitte ajaa vielä pitkän siivun ennen ku valo edes syttyy. Eikö, ois vaan mukava tietää jos joskus tuolla hevonkuusessa ajelee ja bensiini uhkaa loppua niin tietää sit vähän osviittaa kilometrien suhteen paljoko vielä pääsee.
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  28. #298
    Lainaa (ysi-ärrä @ Kesä. 05 2009,18:47) kirjoitti
    Kysytäänpä vielä että tietäskö joku mistä sais tuplax:ään tuuninki osia?
    Eli Mustia kateruuveja ois hakusessa noiden kirkkaiden tilalle. Ei haittaa vaikka menee ulkomaan tilaukseksi kunhan jostain löytäis.
    Tuossapa kotimainen linkki: http://www.dragrace.fi/catalog....id=9297
  29. #299
    P..kele! Mökkitiellä oli sen verran nyppyä, että ryykkäs XX:n öljypohjaan kiinni ja nyt sitten pohja märkänä ja pieni lammikko alla.

    Onko kokemusta hitsaamalla korjaamisesta? *
    http://xxmeeting.fi/
    IBA suoritukset: 5xSS1000, 3xSS1600K, SS2000K, BB1500Finland, SS2000Finland.
  30.  
  31. #300
    Lainaa (weni72 @ Kesä. 10 2009,17:15) kirjoitti
    P..kele! Mökkitiellä oli sen verran nyppyä, että ryykkäs XX:n öljypohjaan kiinni ja nyt sitten pohja märkänä ja pieni lammikko alla.

    Onko kokemusta hitsaamalla korjaamisesta? *
    Kokemusta ei ole, mutta sanoisin et ei saa pitämään.

    Materiaali jonkunsortin seosta vaikea löytää korjaus menetelmää
    luulisin että tig. Seosmetalli yhdistettynä tärinään, öljyyn ja lämmönvaihteluun, ei kestä.

    Ja niinkuin alussa jo kirjotin ei kokemusta kaikki vaan omaa mielipidettä.

    Viisaammat kertokoot lisää.



Sivu: 10 / 115:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 891011122060110 ... ViimeinenViimeinen