4.5 - 5.0
5.1 - 5.5
5.6 - 6.0
6.1 - 6.5
6.6 - 7.0
7.1 - 7.5
7.6 - 8.0
8.1 - 8.5
8.6 - 9.0
9.1 - 9.5
Mitä noi vekottimet teillä kuluttaa ja mitä muutoksia koneelle on tehty. Onko penkitetty tai säädetty? Minkä ikäinen peli?
~9.2l/100km, Yoshin kokoränni PCIII penkitetty ja säädetty, vm -07.
Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
tää on -07 sisäänajossa vielä pitää kattoo sit saa ruveta antaa vähän enemmän hanaa nyt vieny 6-7l
Sillä välin kun te mietititte, minä olen ehtinyt tehä jo viis virhettä !
mitäs tollasessa on tehoja?
tuntuu noi lukemat aika hullun isoilta ku suhteuttaa omaan kilokiksuttimeen joka menee 5l/100km kevyesti vaikka vähän tuppia antaiskin liikkeellelähdöissä!![]()
GSXR-1000 Limited
Tuon 9 litraa saa viemään mopon kuin mopon kun pistää osakaasun seokset kunnolla rikkaalle. Siinä vain ei ole mitään järkeä eli älyttömän rikas seos vain karstoittaa ja kuluttaa koneen ennenaikojaan. Oma GSX vei vakiona siinä 6 litraa sataselle, vähän piristettynä ja säädettynä jonkun verran vähemmän.
1400:n kulutukseen vaikuttaa eniten ilman lämpötila.
Oma vie kylmällä (alle +10) ilmalla 7,5-7,7 l/100 km. matka-ajossa, kun taas helteellä pääsee 5,5 l/ 100 km.
Aivan samoin menee mullakin.(MotorArse @ Huhti. 19 2008,18:57) kirjoitti
650GR, gsxf600, gsf1200s, zzr1200, 650gs dagar, gsx1400, gsx1400, 650xmoto, versys650, gsx-r1000, versys650, tiger950, zr7, gsf1200, xt660r, gsx1000r, varadero xl1000, 650versys, r1150rt, 1100xxblackbird, tdm900.
Niin ja gsx:ssäkin on tuo pair mikä syöttää lisäilmaa pakosarjaan pintakaasulla eli jos tekee säädöt pakokaasuanalyysin perusteella niin osakaasun seokset voi mennä tolkuttoman rikkaalle vahingossa.
Vakio pyörällä normaalisti noin 6l/100km.Kerran ajelin vähän pidemmän matkan laillista nopeutta niin pääsin tankillisella 420km jolloin tankki oli aivan kuiva.
Ois pitäny lisätä tohon vielä että minkälaisessa ajossa... Joo, mulla alkaa mittaristo vilkuttaan yhtä pykälää siinä 180km:n kohdalla. Kait siellä tankissa riittäis vielä n. 100km mutta työntäminen ei vaan sitten yhtään kiinnostais...
Enpäs tiennyt tota PAIR juttua ollenkaan mutta kait se säätäjä sen siellä on ottanut huomioon.
Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
Lähellä 7L/100km keskimäärin.
Nätisti kahdeksaakymppiä ei oli ikinä jaksanut ego ajoa suorittaa koko tankillista.
Koko Laserin putkisto. PCIII. TRE + pykälää pienempi eturatas nostamassa kierroksia maantiellä.
Suzuki GSX 1400
Hayabusa Gen 2
MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
Just tosa laskin keskimääräisen kulutuksen, niin sain lukemaksi 5,4 L/100km. Toista sataa tankkausta ja tohon mahtuu ajotyyliltään kaikenlaista.![]()
Suzuki Gs 125 -84
GSF 600S -97
GSF 1200S -97
GSX 1400 -06
Omalla luvalla jo vuodesta 1977.
...kuutisen litraa tai vähän alle jos nätisti ajelee...slipari + säätö tehty...kevään eka ajelut 2 asteen lämmössä antoivat kulutukseksi n. 10l/100km...
Ab alio exspectes, alteri quod feceris.
1800 km ajettu K7, yoshimura putkisto, 10 cm lyhennetty vaimennin, pc3usb, 17p eturatas, säädetty lauantaina 19.4. Eilen ajelin lenkin ja laskin kulutusta= 5.8l/100 km matka-ajossa.
-06 16000 ajettu.Kulutus kyllä vaihtelee aikalailla,sekalaisessa ajossa yksi tai kaksipäällä n.5,5-7L/100km.
Taitaa ilmeisesti vaikuttaa tuo lämpötila melko paljon,mistälie johtuvan.
V-Strom 1000
Heh ja kun äänestystä kattoo jotkut jotka ei edes omista mopoo käy täppää 9l tohon kulutukseen.
Itselläni menee näillä säillä 6,8 ja nyt viikonloppuna meni lähemmäs 6 kun ei kauheasti ollut muuta kun matka-ajoa.
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
-04 vakiokuntoinen 12000 ajettu ja eilinen mittaus antoi kulutukseksi 6,12 L / 100 km. Pyörä on minulle uusi, joten luonnollisesti on vähän kokeiltu kiihdytelläkin. En kyllä pidä tota lukemaa kovinkaan pahana.
-07 vakio. 6192km ja 371,2 litraa, eli 6 litraa sataselle. Matkamittari on tosi tarkka. Ensimmäisen 500km:n aikana kulutus oli jotain 8-9 litraa ja kone kävi tosi viileänä. Sitten polttoaineen syötössä tapahtui jotain ja kulutus putosi reilusti ja moottori kävi huomattavasti lämpimämpänä.
Pekka
Oon nyt seurannu tota kulutusta ja mitä lämpimämpää on, sen vähemmän tuo vie. Helmi- maaliskuun keskiarvo oli jotakin 9.1-9.4l/100km mutta nyt se on sitten ollut tasaisesti laskussa. Viimeisin oli 6.8l, ei paha. Tosin tuohon mahtuu sitten muutakin ajoa kun vain kaupungissa pyörimistä ja mä en kyllä oo muutenkaan kaikista ekolookisin kuski..(mal @ Huhti. 21 2008,06:51) kirjoitti
...mielenkiintoista...
Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
Kulutus ollut nyt kylmemmillä keleillä n.9-10l satkulla ja putosi n.6-7litraan kun kelit lämpeni.......
Niin siis kyllä jos kaupungissa pyrörittää paljon niin kyllä tuo iso motti reilusti soppaa kaipaa, tosin vähemmän kun esim 1000RR blade![]()
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Niin, en tiedä mut vois kuvitella ettei tonninelosella tartte antaa niin paljoo jengaa kun noissa kisakyykyissä kun lähtee liikkeelle. Jos vaikka se selittäis sitten tota kulutuksen eroja. Vääntö rules!(Matso @ Touko. 01 2008,11:59) kirjoitti
![]()
Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
No niin,ensimmäinen viikonloppureissu takana tänä keväänä.(mal @ Huhti. 21 2008,06:51) kirjoitti
Laskeskelin kulutusta sliparin vaihdon jälkeen.Rauhallisessa matka-ajossa karvan alle viidestä noin viiteen ja puoleen litraan sadalla.
Mistä muuten tietää kyseisen pyörän käyvän liian laihalla,ei pahemmin paukuttele(yhden kerran voimakkaassa moottorijarrussa kakkosella punarajalta himmatessa)eikä nytkyttele tasakaasulla ajaessa.
Tehonlisästä en kaipaa,eli tarviiko penkityksen![]()
V-Strom 1000
Tämän keskustelun innoittamana(aina löytyy hyvä syy ajeluun)kävin heittämässä 200 km lenkin.Nopeudet Karhulasta alkaen 120-60-80-120 eli motari-museotie virojoelle-taavetti-takaisin haminaan ja motari takaisin abc amiraalille.Nopeus mittarivirhe huomioiden rajoituksen mukaan.Kulutus 5.7 tarkasti.Pyörässäni on yoshimuran kokoputkisto,tre,17 hampainen eturatas ja pyörä on säädetty korpiahon penkissä.Ei paha kulutus jos vaan malttaa ajella siististi.Toisaalta kylmillä kevätsäillä maaliskuussa kaupunkipyörittelyssä meni n.8 litraa.
pertti hernejärvi
Tuskimpa toi nyt ihan heti laihalle menee jos vaan sliparin vaihtaa. Meinaan taitaa olla aika paksulla seoksella koko alueella tehtaalta lähtien. Tosin käyhän se paremmin (tasaisemmin) kun sen penkissä käyttää ja saa sieltä ne kaikki kuopat pois.(mal @ Touko. 07 2008,09:29) kirjoitti
Viisaammat korjatkoon.
Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
Seurannut nyt kulutus keskustelun innoittamana oman
GSX-04 kulutusta. Ajettu 973 km ja ka. kulutus ollut 6,1 l / 100 km. Km sisältyy 2/3 maantieajoa ja 1/3 kaupunki pöristelyä. Mulla on kanssa slipari vaihdettu mutta ei ole penkissä käyny.![]()
GSX 1400
Saman tuo mun oma tuntuu vievän, kuin muittenkin omat. Matka-ajossa 6-7l/100km. Ei iso kone ilmaiseksi kulje![]()
Tuli mittailtua toistamiseen kulutusta kun kelitkin on vähän lämmenneet. Vakio -04 vei 5,4L / 100 km sekalaisessa ajossa osin kaksi päällä. En kyllä pidä pahana ton kokoiselle koneelle *![]()
ekalla tankillisella kulutus oli jotain 9 litraa satasella, seuraavalla pääsin jo 5 litraan... nyt meni 6,4 litraa... vaihtelee kyl todella paljon kelien ja varsinkin ajotyylin mukaan.
S u z u k i *G S X *1 4 0 0 *K 6
Tossa kutosen ja kasin välissä se varmaan pyörii.
Tyytyväiseltä tuo tuntuu ja hyvin toimii... vieläpä tulppien
ja torvenkin perusteella ihmetellen.
Mitäs siinä sen enempää sitten... kaiken se kuitenkin polttaa minkä tankkiin kaataa *.
Muistaa vaan välillä hevosen juottaa.... helvetillinen hiki
tulee muuten työntöhommissa *.
Että tämän verran itseäni kiinnostaa polttoaineenkulutus
näissä puitteissa. Millilitrojenkin kanssa nautintonsa saavat
ovat ihan hienoja ihmisiä... ei siitä ole kyse *.
Kysehän on vaan siitä, millainen trivia ketäkin kiihottaa *.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY