Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 59:een 59:sta
    Lainaa (Huntter @ Huhti. 20 2008,09:26) kirjoitti
    Tarkenisko tuolla ajella jo nahkoissa?vai lähtiskö tossa MP-asun tuuliviirissa.
    Ehdotan tixtexiä tai nahkapuku-sadetakki kombinaatiota! Minä meinaan lähteä viimeksi mainitulla....

TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
    Voisin tulla kahvilla käymään ja höpäjämään turhanpäiväisyyksiä. *
    Marjutkin ilmoittautuu mukaan mutkiin.
    Ajankohtakin passeli, joten ehtii puuhastella jotain joutavaa
    tässä aamutuimaan.
    OrMu 331 kmh (gen2 1340cc)

BUSANISTIT +200 MPH CLUB FINLAND
    &
    100 m/s CLUB FINLAND (lainamopolla)
    Nyt se VETOHENKILÖ kehiin ja ÄKKIÄ!

V.Vesterinen
    Sumpilla voisi pyörähtää ja ainakin osan kurvailla letkassa mikäli reitit osuu samalle suunnalle. Hämeenlinnassa pitäisi käydä mutka.

...tosin tuolla on niiiiin ihgu ilma, että taidan piakkoin irtaantua jonnekin suuntaan
    SDR1290
    --me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
    Keskuudestamme on löydyttävä Vetohenkilö. Järjestelytoimikunta ehdottaa Premieriä, Yammutarta ja itseaisassa ketä tahansa, kuka nyt sattuu tulemaan paikalle! Miettikääpä reittiä samalla!

V.Vesterinen
    ehkäpä poikkeamme tunen kans....jollette oo kerkineet lähteä...
    vfr 750..yamaha yzf 1000r..aprilia 1000 rsv mille..honda 1000rr..
    Do dii, ED:it juotu ja kuvat ladattu nettiin.
    -Z-
    Suzuki GSXR 1100
    Mun sivut
    Kiitoksia reitistä (ja noista kuvista), taitaa vielä reissu olla muilla päällä. Itse lähdin sit siitä Orimattilasta kotia syömään .

-
    Lainaa (Iku @ Huhti. 20 2008,17:37) kirjoitti
    Itse lähdin sit siitä Orimattilasta kotia syömään .
    Kuten myös samaa matkaa, tosin oikaisin Mäntsälän ohi motaria kun vihaan sitä neljän kympin köröttelyä valoista toisiin...

Tulipa nyt tätäkin toimintaa kokeiltua, voisihan sitä toistekin. Kiitoksia vain osasyyllisille

Ainakaan ei ollut vaikeuksia löytää omaa härveliä muiden seasta vaikka olikin melko lauma pysäköitynä. "Mikä ei kuulu joukkoon?"

Viitsisikö joku jostain nettikartasta näyttää reitin alkupäätä, mitä kautta sinne Pukkilaan ajettiin?

Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.
    Hyvät mutkatiet taas,nyt oltiin meitsin kotinurkilla.
    Kiitos vetomiehille * ja kanssa pyöräilijöille.
    Viikolla mutkittelut taas uusiksi.
    KTM 1290 Adv.S -23,KTM 690,Duke-12,Suzuki VL 1500-02 KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20,Suzuki M1800R-10,Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400.KTM690SMR.Yamaha FZ1-S.Kawasaki Z1000.KTM950Supermoto, KTM690E.

Jeh, kiitti munkin puolesta, hauskaa oli ja jossain vaihees taas uusiks.

Kiva et joku jaksanu ottaa fotojakin lähtöpaikalta.
    Hieno reissu! Kiitos Vetohenkilöille; Premierille, Yammuttarelle ja Rimmonille. Rimmonilla on selkeesti sisäänrakennettu Mutkapätkänavigaattori päässään! Hienoja ennen kokemattomia mutkia. Minä lähdin Porvoosta motarille, kun olin jo ennen varsinaista reissua ehtinyt heittää noin 70 kilsan lenkin. Lähtiessä Tuomarinkylästä bensikselle jäi muutama henkilö reissusta ehkä arkuuttaan? Rohkeasti vaan kaikki mukaan. Jos mää olen Peräsmiehenä, (tai kuka muu tahansa) niin varmana kaikki pysyvät matkassa.
    Kiitos kaikille ajelusta.

V.Vesterinen
    Hyvä reitti ja mukava vauhti näin alkukaudesta . Jouduin palaamaan suorinta tietä Orimattilasta Helsinkiin, kun sähly alkoi kuudelta.
    Busa K8
    Kiitos vetopäähän mielenkiintoisista reiteistä ja hyvästä seurasta kaikille osallistuneille. Mustan Orin tanssilattialla oli hiukka hiljaista, mutta onneksi teiniautot Opelin johdolla toivat tunnelmaa Orimattilaan, tuohon Päijät-Hämeen hiomattomaan timanttiin.
    SDR1290
    --me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
    Kiitokset jälleen vetäjille ja kaikille kaffettelusta.
    Jos olis lauantai, niin kävisin laittamassa loton vetämään!! Oli vielä yksi sinivuokkopartio odottelemassa kehällä ennen kotia
    Minä mitään vetäny. Perässä ajelin niinku muutki

Kiitos kaikille ajoseurasta. Hyvä reissu oli taas, vaikka syväjäädytetyksi tulinkin

Laskiko kukaan kilometrejä?
    premier

emeritus
    Lainaa (premier @ Huhti. 20 2008,20:51) kirjoitti
    Minä mitään vetäny. Perässä ajelin niinku muutki

Kiitos kaikille ajoseurasta. Hyvä reissu oli taas, vaikka syväjäädytetyksi tulinkin

Laskiko kukaan kilometrejä?
    Kyä sää vedit! Vaikka mää lähdin Porvoosta motaria, niin yli 300 kilsaa silti.

V.Vesterinen
    Juu kiitti taasen vetäjille ja muillekkin ajoseurasta. Ajoittain oli tosi herkullista mutkaa.. rupes vaa lopus vilu kapajaa
    zx-12´06
    Kiitoos - kivaa oli

mut toisaalta mulla on aina noi kahvalämppärit on aivan buenot tossa hyllyssä - kuinka lie kivat ne olis jos ne olis mopossa
    Yammutar
    Kiitoksia täältäkin. Juuh, kilometrejä tuli ihan kiitettävästi mukavilla pätkillä. Ei vaan meinaa millään tottua tummaan visiiriin..
    Lainaa (ttuttu @ Huhti. 20 2008,19:53) kirjoitti
    Hieno reissu! Kiitos Vetohenkilöille; Premierille, Yammuttarelle ja Rimmonille. Rimmonilla on selkeesti sisäänrakennettu Mutkapätkänavigaattori päässään! * Hienoja ennen kokemattomia mutkia. Minä lähdin Porvoosta motarille, kun olin jo ennen varsinaista reissua ehtinyt heittää noin 70 kilsan lenkin. Lähtiessä Tuomarinkylästä bensikselle jäi muutama henkilö reissusta ehkä arkuuttaan? Rohkeasti vaan kaikki mukaan. Jos mää olen Peräsmiehenä, (tai kuka muu tahansa) niin varmana kaikki pysyvät matkassa.
    Kiitos kaikille ajelusta. *
    Juu, mä jäin ainakin bensikselle henkailemaan. Huono selitys on, että hain uuden pyörän perjantaina ja tää sunnuntai oli vasta eka ajopäivä tällä nykyisellä. Kyllä mä ens kerralla uskallan mukaan lähteä. Itse kurvasin noita Vihti-Nummi-Pusula-Lohja suunnan mutkia reilu pari sataa km. Mutta kiitos kahviseurasta, nyt osaa yhdistää muutaman naaman nikkeihin.
    Kronoby Racing Team
    Kiitos maukkaista mutkista.

Reitti ja keli olivat mitä mainioimmat, mutta kyllähän tuo on vielä viileää iltaa kohden...hrrrr....piti ihan lämmitellä * ,että tarkeni ketjut vahata.

Kilsoja tulikin sen verran, että pitää heti aamusta soittaa huoltoon ja yrittää aikaistaa ekaa huoltoa.

Seuraavaan kertaan sitten. *
    OrMu 331 kmh (gen2 1340cc)

BUSANISTIT +200 MPH CLUB FINLAND
    &
    100 m/s CLUB FINLAND (lainamopolla)
    Mäny thänx Brothers and Sisters....

Mutkaa oli tällä kertaa ihan riittävästi. pääsi lopuksi vaan kova palellus iskemään, kun aurinko painui mailleen.

Menin saunan lämmitys hommiin heti, ku npääsin kotiin., Ensimmäisellä kerralla löylyssä tuntui, ettei mikää riitä. On kuin lumiukko olisi otettuna mukaan. Koko ajan pakkasen puolella, kunnes sitten lopuksi saunasta astui ulos kunnon punanahka...

Tallaisia reissuja enemän

Palaillaan uudelleen jollain toisella reissulla.

- > BRAAAAAMMMM.
    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

ZZR 1400 2014
    Kiitos kaikille ja anteeksi kokemattomuuteni vetomiehenä.
    Loppu hyvin kaikki hyvin lopulta kaikki löysivät mustan orin "The Black Stallion"

Kimpassa suut virneessä, Kivaa oli tahtoo lisää samanlaista.

BANDIT78 Aka Mikko Kiittää
    Hallitusaktiivi,EVP
    Honda CBR1000F 1991
    Toyota Celica 1990

Lainaa (BANDIT78 @ Huhti. 20 2008,22:11) kirjoitti
    Kiitos kaikille ja anteeksi kokemattomuuteni vetomiehenä.
    Loppu hyvin kaikki hyvin lopulta kaikki löysivät mustan orin "The Black Stallion"
    Pyh, hyvinhän se meni ja vauhti oli sopivaa. Eihän se ole vetomiehen vika, jos letka katkeaa keskivaiheelta.
    Kiitokset täältäkin. Aina tuntuu löytyvän uusia pätkiä *

Lähdin motarille myös kun piti vielä vene laskea kaverin kanssa vesille. Sen jälkeen sauna oli poikaa *

Yamaha RD125 -74 -> Honda VT750C -98 -> Suzuki GSX750F -00 ->Honda CBR 1100 XX -01 -> *Kawasaki ZX-6R -06 ->Honda CBR 1000RR Fireblade -08

'Boredom is a big killer of men'
    Buster Martin, 100, Britain's oldest worker
  29.  
    Joo, kyl vähä kohmeessa oli kaveri (ja "kaveri") ku kotsaan pääs, vaikka en loppuun asti ollutkaan kyydissä vaan itsekin erkanin siin Porvoon motarin kohilla.

Sai reititki talteen kartalle, ni löytää samoja pätkiä joskus itekin.

Hyvin oli porukkaa, ja pieni katkos ei maailmaa kaatanu, varsinkin ku saatiin jengi kasaan. (puhelinnumeroiden vaihto ekan ja vikan välillä vois olla jees idea) ;)

Vauhtia riitti, välil itelle jopa liikaakin, ja joutu vähä joku ootteleen, mut ei niitä risteyksii onneks niin montaa ollu.
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12