Tulokset 1:stä 21:een 21:sta
    Vallaton kevätmieli ja nuoruuten tavoittelu sai tekemään kaupat beemarin kooässästä

Ei saa LT äijät lynkata mutta ihan pakko kokeilla tuo himoittava sporttoorinki kun vielä justaasa vattan kanssa mahtuu tuonne väliin.

Ja jos mukavuuden halu iskee joskus taas myöhemmin ainahan voi palata takas Lotjan sarviin
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
    JOVVAINKO......!

................Naaaaaaaa, siis että mitä!......ettäkö kooässä !!
    Hyvä et välillä moottoripyöräilyä, voi sitten niissä sirkusvaunuporukoissa paukuttaa henkseleitä, kun on omakohtasta kokemusta moottoripyöräilyn kirjosta.
    Ei muuta kun utua putkeen
    Kaikki nää on hienoja omalla tavallaan. Eikun tuut huru-ukoille näyttään LT-möötteen mistä se KooäSsä aivastaa.
    <p>2002-2014</p>
    Lainaa (C-A-D @ Huhti. 22 2008,21:31) kirjoitti
    Kaikki nää on hienoja omalla tavallaan. Eikun tuut huru-ukoille näyttään LT-möötteen mistä se KooäSsä aivastaa. *
    Nojuu,tuon yökuntiin tulemisen jo ehdin pozolle perua,mutta kiva olis nähdä LT-miehiä livenä joten saattaapi olla että tulee käväistyä päiväseltään kun muutenkin anoppila tuossa Jyväskylä akselilla

MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
    Ei tuollaista tärkeää tapaamista voi noi vaan peruuttaa Jarska! Siis sehän o universumin toinen BMWKLTIBxOF -tapaaminen eikä minuakaan veljet viime vuonna piesseet vaikka alamittaisella mopottimella sinne tulinkin
    Rapiat 1130 kilsaa yhteensä mutkitteluineen hakureissua takana ,alku LT:llä ja 500 kooässällä

Paljon on noita matkakyykkyjä kokeiltu ja täytyy todeta että tuossa on LOISTAVA ajoasento meikäläiselle,näyttää makaavalta mutta on yllättävän rento ja satulassa pääsee liikkuun hyvin.
    Tuulet toki riepottelee erilailla kuin LT:ssä mutta orkkis klasi ei aiheuttanut minkäänlaisia pyörteilyjä vaan tasainen nojaaminen tuuleen sujui mallikkaasti.
    ESA on kiva "leikkikalu" ja alustan muutokset tuntee selvästi eri kartoilla.
    Tehoa tuntuu olevan vähintäänkin tarpeeksi ja vääntää nätisti jo alhaalta.
    Mutkissa todella vakaa ja kuin liimattu tiehen.
    Tämmöisiä kokemuksia tällä kertaa

MP-Rata
    Onnea uudelle mopolle
    R1100S & Gospel Rider

Määränpäätä kohti

-Get away-
    Lainaa (Sam'Ovaari @ Huhti. 24 2008,16:13) kirjoitti
    Onnea uudelle mopolle
    Kiitoksia
    MP-Rata
    Onnea uudelle mopolle.

Onhan se kevyempi ja helpompi käsitellä kuin LT. Muuten ihan hyvä, mutta kypärään tuulee kauheasti, tarttee korvatulpat samalla kypärällä joka LT:ssä menee täysin hiljaisena. Niin, ja onhan se vakiona vielä hiukkasen alitehoinen, joskaan ei niin pahasti kuin LT.

Mutta ennen kaikkea, nauti täysillä. Hyvä mopo se on.
    Tehoahan ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!
    Lainaa (Repa @ Huhti. 24 2008,21:20) kirjoitti
    Onnea uudelle mopolle.

Onhan se kevyempi ja helpompi käsitellä kuin LT. Muuten ihan hyvä, mutta kypärään tuulee kauheasti, tarttee korvatulpat samalla kypärällä joka LT:ssä menee täysin hiljaisena. Niin, ja onhan se vakiona vielä hiukkasen alitehoinen, joskaan ei niin pahasti kuin LT.

Mutta ennen kaikkea, nauti täysillä. *Hyvä mopo se on.
    Jeps ja kiitokset, tuulta tulee reippaammin pottaan kyllä kuin LTeessä mut ihmeen tasasesti eikä pyörteile.(mulla ei muuten loppunut se pirullinen niskaveto edes ceebeilisin klasilla LT:ssä)
    Tuota alitehoa en kyllä allekirjoita,kiukkunen kuin ampiainen jo värinsäkin puolesta
    On se vaan niin kiva päästellä mutkateitä korva kiinni tiessä

MP-Rata
    Vai et alitehoa allekirjoita. Taitaa olla harjoittelun puutetta.

Kokeileppa joskus vahän tehokkaampaa versiota. Turbolla ja välijäähdyttimellä saa aika helposti 150...170 heppaa lisää, paineista riippuen. Ja kun kaasua kääntää niin tuntuu, että tämähän kiihtyy...
    Lainaa (Makaroonimopo @ Huhti. 23 2008,16:14) kirjoitti
    Ei tuollaista tärkeää tapaamista voi noi vaan peruuttaa Jarska! Siis sehän o universumin toinen BMWKLTIBxOF -tapaaminen eikä minuakaan veljet viime vuonna piesseet vaikka alamittaisella mopottimella sinne tulinkin
    Kurkin varovasti jostain saunan nurkalta ässän päältä
    MP-Rata
    Lainaa (Repa @ Huhti. 24 2008,22:00) kirjoitti
    Vai et alitehoa allekirjoita. Taitaa olla harjoittelun puutetta.

Kokeileppa joskus vahän tehokkaampaa versiota. Turbolla ja välijäähdyttimellä saa aika helposti 150...170 heppaa lisää, paineista riippuen. Ja kun kaasua kääntää niin tuntuu, että tämähän kiihtyy...
    No siis tarkootin etten omalta kohdaltani allekirjoita,mulle enemmän kuin tarpeeksi

Toki nuo puhallinvehkeet on taas eri planeetalta eikä pysys meikäläisellä käsissä
    MP-Rata
    Voipi olla. Mutta kun kaasua kääntää, niin hymy sen kun levenee. Johtuuko hyvästä tunteesta vai vain siitä, että kiihtyvyys/G-voimat vetävät hymyä leveämmäksi. Oli kumpi hyvänsä, niin hyvältä tuntuu... Tulee mieleen vanha sanonta: "Parasta mitä mies voi tehdä housut jalassa"

No minä nyt olen ehtinyt ajella vähän kaikenlaisia mopoja matkan varrella. Ja LT:hen päätynyt. Niin, ja on se äSsä ilman puhallintakin ihan hyvä. Niin kuin LT:kin.

Jossakin vaiheessa tuli vain selväksi, että GW on minun pyöräni. No ajelin 5 vuotta Goldwingillä ja tehonpuute oli jatkuvasti korvien välissä kiusaamassa vaikka pyörä oli aivan mahtava. Suoralla tiellä. Mutkatiellä se oli vähän niin kuin lehmällä ajaisi. No, turboa suunnittelin aika vakavasti kyseiseen vehkeeseen, mutta sitten osui K1200LT:n kohdalle ja ostin sen oitis pois kuleksimasta. Johan meno muuttui. Tosi kiva peli, mutta äkkiä siihenkin tottui. On minulla LT edelleen ja on se aivan huippu peli. Niin, on minulla S:säkin, niin kuin taisi tulla jo selväksi. Se on vähän erilainen, mutta ainakin se kiihtyy...

Lainaa (Repa @ Huhti. 24 2008,22:36) kirjoitti
    Voipi olla. Mutta kun kaasua kääntää, niin hymy sen kun levenee. Johtuuko hyvästä tunteesta vai vain siitä, että kiihtyvyys/G-voimat vetävät hymyä leveämmäksi. Oli kumpi hyvänsä, niin hyvältä tuntuu... Tulee mieleen vanha sanonta: "Parasta mitä mies voi tehdä housut jalassa"

No minä nyt olen ehtinyt ajella vähän kaikenlaisia mopoja matkan varrella. Ja LT:hen päätynyt. Niin, ja on se äSsä ilman puhallintakin ihan hyvä. Niin kuin LT:kin.

Jossakin vaiheessa tuli vain selväksi, että GW on minun pyöräni. No ajelin 5 vuotta Goldwingillä ja tehonpuute oli jatkuvasti korvien välissä kiusaamassa vaikka pyörä oli aivan mahtava. Suoralla tiellä. Mutkatiellä se oli vähän niin kuin lehmällä ajaisi. No, turboa suunnittelin aika vakavasti kyseiseen vehkeeseen, mutta sitten osui K1200LT:n kohdalle ja ostin sen oitis pois kuleksimasta. Johan meno muuttui. Tosi kiva peli, mutta äkkiä siihenkin tottui. On minulla LT edelleen ja on se aivan huippu peli. Niin, on minulla S:säkin, niin kuin taisi tulla jo selväksi. Se on vähän erilainen, mutta ainakin se kiihtyy...
    Ei kait sulla vaan ole fööni tuossa ässässä?
    MP-Rata
    On, miten nii?
    Lainaa (Repa @ Huhti. 24 2008,22:46) kirjoitti
    On, miten nii?
    Kunhan utelin
    MP-Rata
    onnea uutelle mopolle....

...vaikka kokemukset pelkästään kylmiä tyyppejä niin tuo ajoasento on kyllä ehkä yksi onnistuneimmista..matkapyörän mukavuus, silti sporttinen sellainen,,,
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  21.  
    Lainaa (Tuppervaari @ Huhti. 25 2008,00:17) kirjoitti
    onnea uutelle mopolle....

...vaikka kokemukset pelkästään kylmiä tyyppejä niin tuo ajoasento on kyllä ehkä yksi onnistuneimmista..matkapyörän mukavuus, silti sporttinen sellainen,,,
    Kiitokset,meikän ropalla ei päässy noin luontevaan asentoon busan,zzr 1400:n,blackbirdin,yms.matkasporttien sarvissa.
    Kun liukuu välillä sinne tankin juureen,asento muuttuu lähes pystyksi ja polvilla pystyy hyvin tukeen tankista

MP-Rata