Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Onko kukaan tuunannut -01 zx-9r katerautaa joka lähtee rungosta tangon yli katteeseen , vähän häiritsee kyseinen rakennelma. Voiko poistaa ilman että kate vääntyy tankoon kiinni , vai olisiko jokin fiksumpi tuenta jollain mielessä tai toteutettuna ?
    Suzuki M1800R -09
    Awo 425T -54
    Awo 425T -55
    Honda CB 750 K7
    ex: Kawasaki zx-9r 2000
    ex: Kawasaki ZX-10r 2004
    ex: Suzuki Gsx-750f 2003
    ex: Suzuki Intruder 800 -98
    ex: Yamaha TZR 125
    Samasta aiheesta.

Joko ostaa uudemman F-mallin raudan, tai tekee itse vastaavan. Mä teen / jatkan alkuperäistä kesemmällä samantapaukseksi kuin F:ssä. Eli jos vain mahdollista, niin hitsaan alkuperäiseen, etuhäkkiin kiinnitulevaan mittariraudoitukseen kappaleet, jotka tulevan katteen myötäisesti peileille asti. Noin se menee tuossa uudemmassa.

- P
    Lainaa (Perkele @ Huhti. 19 2008,14:51) kirjoitti
    Samasta aiheesta.

Joko ostaa uudemman F-mallin raudan, tai tekee itse vastaavan. Mä teen / jatkan alkuperäistä kesemmällä samantapaukseksi kuin F:ssä. Eli jos vain mahdollista, niin hitsaan alkuperäiseen, etuhäkkiin kiinnitulevaan mittariraudoitukseen kappaleet, jotka tulevan katteen myötäisesti peileille asti. Noin se menee tuossa uudemmassa.

- P
    Kiitos kommentista, oletko tutkinut saako f-mallin raudan kohtuudella vaihdettua vai pitääkö katteet riisua lähes kokonaan jotta homma onnistuu.
    Suzuki M1800R -09
    Awo 425T -54
    Awo 425T -55
    Honda CB 750 K7
    ex: Kawasaki zx-9r 2000
    ex: Kawasaki ZX-10r 2004
    ex: Suzuki Gsx-750f 2003
    ex: Suzuki Intruder 800 -98
    ex: Yamaha TZR 125
  4.  
    Lainaa (speeder @ Huhti. 19 2008,22:22) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Huhti. 19 2008,14:51) kirjoitti
    Samasta aiheesta.

- P
    Kiitos kommentista, oletko tutkinut saako f-mallin raudan kohtuudella vaihdettua vai pitääkö katteet riisua lähes kokonaan jotta homma onnistuu.
    Etuyläkate pois, niin pääset käsiksi näihin rautoihin.

- P