Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
    Tuli mieleen, että laittaisin kustom pyörääni jonkinlaisen flyscreenin. Selasin nettiä ja törmäsin Triumph Street Triplen flyscreeniin. Kyseinen palikka miellyttää silmääni sen verran paljon, että tuota voisi yrittää sovittaa. Mitä luulette, onko mitään jakoja saada tämä osa:

http://i260.photobucket.com/albums....een.jpg

Sopimaan tähän pyörään:

http://i260.photobucket.com/albums/i...nHeadlight.jpg

Mulla on pyörässä "Dominator" tuplavalot. Miten tuo Street Triple flyscreen kiinnitetään? Tuleeko kiinnitys tuplalamppujen väliin vai onko tuossa jokin teline? Onko street triplen ohjastajt hereillä?
    mielestäni speed triplen visiiri on vielä nätimpi.

se kiinnittyy mittarin kehyksenä olevaan muoviin ruuveilla takapuolelta. ainakin speed triplessä
    we cannot tolerate zero tolerance!

BMW R1200GS & Speed triple 1050
    mulla on rocketin fly jouten, käviskö se. tulee etu putkiin omalla telineellä
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
    Lainaa (tr3 @ Huhti. 18 2008,20:36) kirjoitti
    mulla on rocketin fly jouten, käviskö se. tulee etu putkiin omalla telineellä
    Kävin tänään paikallisella Triumph jälleenmyyjällä katsomassa noita flyscreenejä. Street ja Speed triplen fly saattaisi muuten sopia tuohon mun viritelmään, mutta tulee vaikeuksia kiinnityksen kanssa. Rocket III flyscreen olisi varmaan muuten hyvä, mutta mun pyörässä on mittaristo liian edessä eli Rocket III fly ei mahdu kunnolla tuohon mun viritelmään. Pitää vielä katsella muita vaihtoehtoja...
    Tuliko tosta sunkin mielestä niin ruma , että haluut peitttää
    sen jollain ! multa löytyy muksujen vanhoja sarviksia , en lähetä , joten hae !
    Lainaa (mototollo @ Huhti. 19 2008,01:42) kirjoitti
    Tuliko tosta sunkin mielestä niin ruma , että haluut peitttää
    sen jollain ! multa löytyy muksujen vanhoja sarviksia , en lähetä , joten hae !
    Mitä tarkoittaa "sarviksia"? Onko tuo jotain Järvenpään murretta?
    Tarkoitin pulkkaa ja ihan vitsinä ton jutun heitin ! Mä en peittäis tota keulaa millään koska se on mun mielestä noin hyvä . Huom. henk.koht.mielipide .
    Lainaa (mototollo @ Huhti. 19 2008,09:41) kirjoitti
    Tarkoitin pulkkaa ja ihan vitsinä ton jutun heitin ! Mä en peittäis tota keulaa millään koska se on mun mielestä noin hyvä . Huom. henk.koht.mielipide .
    Aaah, no nyt meni jakeluun. Mä en vaan tiennyt mitä se sana tarkoitti. Kielimuuri, kielimuuri. No ihan hyvähän se on noin paljaanakin, mutta kunhan vain suunnittelen laittaisko siihen vielä fly:n lisäksi. Tälläinenkin vaihtoehto olisi olemassa:

http://cgi.ebay.com/ws....&ih=021

En tiedä onko tuo oikein se mitä olen hakemassa...ei paha, mutta ei hyväkään...

Mie antaisin olla noin... Ilman mitään ylimääräistä screeniä. Kromi kiiltää sillai sopivasti, älä peitä sitä... Ei siitä mitää tuuliohjuria saa kuitenkaan.
    Kawasaki 550 -83 Limited Edition
    Grumpy Old Fart

"Si vis pacem, para bellum"
    mulla ois jouten käytetty flyscreeni 1050tripleen jos kiinnostaa...
    Lainaa (kepestologi @ Huhti. 19 2008,14:12) kirjoitti
    Lainaan itseäni: "Kävin tänään paikallisella Triumph jälleenmyyjällä katsomassa noita flyscreenejä. Street ja Speed triplen fly saattaisi muuten sopia tuohon mun viritelmään, mutta tulee vaikeuksia kiinnityksen kanssa".

Eli kiitos tarjouksesta, mutta en taidakaan alkaa kikkailemaan noiden Triumphin flyscreenien kanssa, koska sen kiinnittäminen menee turhan hankalaksi. Olen kiinnostunut, mikäli joku tietää myös McGyverin puhelinnumeron...
  12.  
    Lainaa (MeanStreak @ Huhti. 19 2008,14:48) kirjoitti
    Lainaa (kepestologi @ Huhti. 19 2008,14:12) kirjoitti
    Lainaan itseäni: "Kävin tänään paikallisella Triumph jälleenmyyjällä katsomassa noita flyscreenejä. Street ja Speed triplen fly saattaisi muuten sopia tuohon mun viritelmään, mutta tulee vaikeuksia kiinnityksen kanssa".

Eli kiitos tarjouksesta, mutta en taidakaan alkaa kikkailemaan noiden Triumphin flyscreenien kanssa, koska sen kiinnittäminen menee turhan hankalaksi. Olen kiinnostunut, mikäli joku tietää myös McGyverin puhelinnumeron...
    Perkeles, huono lukutaito vaikka on opiskeltu 17 vuotta

No ostakaa joku muu pois!