Kuinkahan paljon isompi FJR: n orkkis touringpleksi on verrattuna alkuperäiseen. Ei löydy oikein varmaa tietoa, eivät osanneet Yamaha centerissäkään auttaa. Näköjään samat tietolähteet käytössä kuin meillä muillakin
Eli korkeus ja leveys?
Yamaha Drag Star - Suzuki V storm - Yamaha FJR - BMW 650GS
Itselläni ei ole tietoa kuin vm.05 fjr. et kertonut mitä mallia tarkoitit. Tässä mallissa touring on 5-5.5cm korkeampi ja noin 1cm leveämpi. (kävin just tallissa mittaamassa) Ps. ois ylimääräisenä jos kiinnostaa... pyörä menossa vaihtoon.
Suzuki Savage ls 650 -92 --> Honda cb500 -03 --> Honda cbr1000f -00 --> Honda cbr 1100xx -04 --> Yamaha FJR 1300a -05 --> Honda Pan European -08
Sorry, malli unohtui. Siis kyse on 06 mallista,jossa lienee erilainen pleksi kuin 05 ja sitä vanhemmissa.
Yamaha Drag Star - Suzuki V storm - Yamaha FJR - BMW 650GS
Paljonkos isommalla pleksilläsi on hintaa. Saatan olla kiinnostunut.(Stormi @ Huhti. 16 2008,11:28) kirjoitti
Kopukka
Apu tulee ylhäältä, mutta onko siitä enää apua ...
Mulla olisi 06 FJR:ään sopiva XXL pleksi myynnissä. Vilkaise Myyntiosiosta. Käyn nostamassa sitä... hetkos...(kopukka @ Huhti. 24 2008,19:34) kirjoitti
TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.
"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
V.Vesterinen
Tuo plexin koko mietityttää aina. Oma pyöräni on 07-mallia ja tilasin siihen 4" korkeamman ja 2" leveämmän Cee Baileys-plexin. Itselleni ( 181 cm ) se on hyvä.![]()
Laiska, mutta päättäväinen.
Samanlaisen pleksin laitoin omaani kuin veikko h. Itse 180 pitkä ja homma toimii.
Just over do it
Minä ruuvasin pariviikkoa sitten täältä tilatun pleksin kiinni
http://www.ceebaileys.com/yamaha/fjr1300_06_ws.html
Toimitus pelasi kuin unelma viikko ja pleksi tuotiin ovelle.
Koko on korkeus +4" leveys +3" ja toimii hienosti ainakin minulla. Hinta rahteineen 188,40€ + tulli ja alv 41,08€
niin ja pyörä on 08.![]()
Avhi kuis pitkä oot? Ite oon 174 cm pätkä.
Katseletko pleksin läpi maantieajossa, kun se on yläasennossa?
Maantieajolla tarkoitan, katsekorkeus liikenteen tarkkailu etäisyyteen, jolloin ei nyt ihan varpaita vahdata.
Ollaan aivan samanmittasia pätkiä. Jos pleksin nostaa aivan ylös niin silloin katsellaan sen läpi. Mutta enpä ole tarvinnut(kilolokio @ Huhti. 25 2008,20:10) kirjoitti
nostaa pleksiä ylös, saa säädettyä korkeuden passeliksi että katson pleksin yli ja kypärään ei tule minkäänlaisia pyörteitä
ja hiljaisuus on myöskin läsnä.
Tarkoitatko veikko h: 4" korkeampi ja 2" leveämpi kuin alkuperäinen? Itselläni kanssa -07 vuosimalli ja olen saman pituinen.(veikko h @ Huhti. 24 2008,20:11) kirjoitti
R Blomqvist
Vappuna laitoin kiinni -07 malliini CalScin medium pleksin (kuvasta poiketen siinä ei ole reikää). Olen 173 cm ja pyörteily poistui minulta sekä matkustajalta.
Jos muuten jotakuta kiinnostaa, niin minulta saa todella edullisesti FJR:n peruspleksin.
"Vanheneminen on pakollista, aikuistuminen valinnaista."