Kuis tänä kesänä on herroilla aikaa "vedellä"
Rimmon, Jens, wexi, Savahnm, Tr3 (+ muut )
ni saatais taas jonnin moinen vuorottelu , ni ei nakki napsahtele yllärinä.... ( sorry wexi ja jens) siin teitin peräs on aina niin turvallinen olo
Itse en juurikaan tunne kun tätä lännen suuntaa, ja taasen Rimmon tuntee kaikki suomen polut.. on se äijä
Lähinnä siis kartoitan Torstai ajeluiden vetäjiä.. noille muille päiville toki kuka vaan ja milloin vain.. ite ole mukana ainakin joka torstai.
Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin
Triumph Rocket
Suzuki B-King
Suzuki Hayabusa
Agusta
Kawasaki ZZR
Kawasaki 800
Honda Goldwing 1800
Kawasaki ZZR
MV Agusta
Eiköhän sitä taas jossain vaiheessa kerkee mukaankin. Nyt on noita kesken eräisiä projekteja joita on pakko ssada tehtyä pois ensin.
On niitä teitä muuallakin kuin siellä lännessä. Ja lähtöpaikkojakin(tr3 @ Huhti. 16 2008,08:58) kirjoitti
![]()
Tunnelin päässä näkyvä valo on juna!
Kesän koittaessa oon vähän enemmän "suljetulla alueella" jensin ja Andyn vasempana kätenä ja talon kimpussa, mutta tokihan sitä joitakin reissuja heitetään. Mitään en lupaa.. *
Onks tää nyt vähän niinku duunissa, että kun pari kertaa satut homman tekemään, niin sitten se onkin jo vastuullasi.. **
Mä oon enemmän sitten länkkäri eli lännen mies...
zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
Kyllähän tuohon joukkoon sopisi uusia kasvojakin...
Aktivoituisikohan Petri muuten jälleen vuoden sapatin jälkeen?
Tällä viestillä peräänkuulutan sitä aitoa oikeaa RY-henkeä, jossa mitä useampi osallistuu puuhaan niin sitä useampi siitä nauttii.
Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Samaa mieltä(AnDy @ Huhti. 16 2008,20:22) kirjoitti
Lisää vaan uusia tyyppejä mukaan "vetomiehiksi"
Itsellä ratahommien ja uusien työkuvioiden takia torstairälläykset saattaa jäädä vähemmälle tällä kaudella.
ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Haloo täällä ollaan. Joo voisin olla aktiivinen tänä vuonna. Mutta pyörä on vielä seisomassa, joten kunhan saan sen tuolta tallista kaivettua ulos ja ilmat muuttuu kesäisemmiksi, niin eiköhän tässä voida letkoja taas vedellä.
©
(Petri12r @ Huhti. 17 2008,09:20) kirjoitti
![]()
![]()
![]()
Ihan kesähän tuolla on? Loppuu ne selittelyt ja pyörä alle![]()
premier
emeritus
Esimerkix ensi sunnuntaina? Onxe 20.4?(premier @ Huhti. 17 2008,13:08) kirjoitti
![]()
TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.
"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
V.Vesterinen