Saisko tänne kokemuksia kyseisen putiikin tekemistä huolloista.
Elikkäs itsellä nyt pakko antaa risuja niin v****ti!
Vein 07 mallia olevan Speed Triplen sinne takuu/ 10tkm huoltoon "kohtalaisen" pitkän matkan takaa viime jouluna.
Listalla oli mm;
-ei kännisty sateen jälkeen (ei käynnisty edelleenkään)
-koneesta vuotaa öljyä (nyt vuotaa vielä enemmän)
Sitte vielä tän lisäksi koneesta oli kadonnut erittäin mystisesti yks ruuvi vaihdelaatikon etupuolelta kokonaan ja vanhasta puolet oli vielä sisällä.
Kun huolto oli tehty soitettiin liikkeestä että pyörä valmis yms.. tehty sitä ja tätä ja kaikki toimii.
No mikään ei nyt kuitenkaan toimi, minulle on kuitenki lähetetty 2 tiivistettä (JES!ja ruuvi joka puuttui ei ole vieläkään saapunut, hommasin sen siis omaan piikkiin. Asiasta soittelin ensinmäisen kerran n 3vko sitte.
Ja todellakin pistää miettimään että mitähän pyörälle siellä on oikeasti tehty???
Nyt kampe sitten uudelleen parsittavaksi ja tällä kertaa Ouluun Motormanille, toivottavasti siellä tapahtuu jotain, muuten menee hyvää ajokautta täysin hukkaan.
Roulette Green S3 -07
Mistäpäin konetta?(Narpes @ Touko. 09 2009,16:22) kirjoitti
osta japsipyörä niin ei tarvii etsiä huoltoa tai toisinsanoen ei ole korjattavaa.
ZZR 1400 -08
CBR XX 1100 -06
GSX 750F -03
ER-5 -97
+100tkm/120kmh
ohhoh, japsipyörä = ei tarvii huoltaa/korjata(suzuki03 @ Touko. 09 2009,17:29) kirjoitti
no, itse asiaan, kova kovaa vastaan koska laskun (jonka olet maksanut ?) osasivat varmaan kirjoittaa pilkulleen ko. huollosta niin kyllä liikkeen pitää hoitaa asia kuntoon jos näin ei tapahdu niin yhteys kuluttaja-asiamieheen. Pitkästä välimatkasta johtuen tottakai voit neuvotella/ehdottaa että asia hoidetaan jossain muualla ja ensimmäinen huoltoliike hoitaa kulut, tällaiseen ei heidän kuitenkaan ole pakko suostua vaan ensisijaisesti voivat korjata asian itse.
Itsellä ei ko. liikkeen huolloista ole kokemusta mutta parilla kaverilla on ja molemmat käyttivät palveluita sen ainoan kerran.
.....
Ainakin öljynlauhduttimen liittimestä, ja "jostain sieltä alhaalta"
Kyllä asia hoidetaankin loppuun, nyt vien pyörän siis ouluun seuraavaksi ja eiköhän siellä sitten saada taas kaikki kuntoon.
liekkö nuo japsipyörät sen luotettavampia
Joo ikävä kyllä tämäkin tais jäädä ainoaksi kerraksi kun siinä liikkeessä asioin, toki mies jonka kanssa asiaa nyt hoidan on ollut todella asiallinen yms, mutta kyllä kaikki muu sitten puhumiseen on jäänytkin.
Roulette Green S3 -07
Jos ei lohkojen tai kannen välistä tihku niin ei kuulosta kummalta hommalta korjata. Jos vain öljyjäähyn liitos falskaa niin luulisi uudella O-renkaalla korjautuvan. Voipi olla tuo rengas jäänyt vituralleen pärnäsen korjaamon asentaessa ja on nyt likistyksissä tiivistepintojen välissä. Jos tosiaan tuosta liitoksesta vuotaa niin uusien O-renkaiden vaihtamista itse pitäisin hiukka fiksumpana hommana kuin ajamista Ouluun tai Turkuun huoltoon.(Narpes @ Touko. 09 2009,19:07) kirjoitti
Käynnistysongelma: pyörittääkö starttia tai konetta edes kun on probleemaa vai pyörä on täysin pimeänä? Jos ei edes pyöritä niin eiköhän se ole sivujalan tappokatkaisin, varsinainen tappokatkaisin tai kytkinkahvan kytkin joka menee oikoseen märkänä.
-> Kaikki nämä auki, liittimet puhtaaksi ja dielektiset rasvat liitosten kaveriksi niin luulisi korjautuvan.
Kiitos vinkeistä talttapää!
Tän käynnistysongelman takia se nyt lähinnä sinne viedäänkin, vika ollut viime kesästä asti eikä sitä ole saatu kuntoon.
Pari pyöräytystä kone antaa ja sen jälkeen "sähköinen inahdus/vingahdus ja pitää käyttää virrat pois jos haluaa yrittää starttia uudelleen, tätä voi sitte jatkaa sen aikaa että akku tyhjenee.
Roulette Green S3 -07
Kuulostaa viimeisiään vetelevältä akulta. Trumppa potkaisee startin solenoidin pois päältä, kun jännite tippuu startatessa tarpeeksi alas.(Narpes @ Touko. 10 2009,18:52) kirjoitti
BMW R-NineT -23 Option 719 aluminium
KTM 690 Enduro R -15
Vespa GTS 300 SuperSport -21
Todellakin onki pärnäsen korjaamo(Narpes @ Touko. 09 2009,16:22) kirjoitti
. *Mutta mutta, suosittelen kanssa uuden akun hankkimista.
Sen verran täytyy ottaa, ettei pelota aijaa.
EI oo kuulunu mun tehoputkestakaa mitää sen jälkee ku kävin maksaa pyörän... olis pitäny tulla jo 10 päivää sit...![]()
Olen itse miettinyt myös uuden akun ostamista mutta, pakkohan jossain muuallakin on vika olla koska ei itse akku veden kanssa joudu tekemisiin?
Kuivalla kelillä tätä ongelmaa ei ole, jos esim iltapäivällä pyörä on sateen jäljiltä auringossa muutaman tunnin paistatellut hyrähtää käyntiin kyllä.
Roulette Green S3 -07
Luulisin , että hekin joutuvat sen putken jostain tilaamaan ja ottaen huomioon vuoden ajan saattasko olla toimittajalla ruuhkaa ! Tuskin he sun putkea kiusallaan piilossa pitävät !(Aavikko @ Touko. 10 2009,22:33) kirjoitti
no ei mitää mut ollu jo kuukauden *myöhäs *
Mut muute btw tosi ystävällistä palvelua *
Nonii soittiha ne sieltä viimein ja sano et putken saa nyt hakeakaikki taas reilassa