- Ylläoleva kirjoitus on suojattu tekijänoikeuslainsäädännön mukaisesti ja sen muuttaminen, kopiointi tai muu jäljentäminen, myyminen tai muu luovuttaminen tai muunlainen käyttö on ankarasti kielletty.
- Länsimaalaisen miehen seurustelu musliminaisen kanssa on tabu eikä siitä saa edes keskustella. Kyseessä on pipari, johon länsimaalaisella nysväkullilla ei ole oikeutta kajota.
Ei sentään salaa - kyl omasta uudesta pyörästä saa sentään kuvia ottaa *(Räkä @ Huhti. 15 2008,19:27) kirjoitti
![]()
Tulin just äsken pöristelemästä ja kyllähän päät käänty, ku Trumpan äänet iski tajuntaan, eeh! On se hauska, on se, mut toi sisäänajo tuntuu kyl armottoman pitkältä, vaiks lähteehän se jo pintakaasulla kuin telkkä pöntöstä![]()
- Ylläoleva kirjoitus on suojattu tekijänoikeuslainsäädännön mukaisesti ja sen muuttaminen, kopiointi tai muu jäljentäminen, myyminen tai muu luovuttaminen tai muunlainen käyttö on ankarasti kielletty.
- Länsimaalaisen miehen seurustelu musliminaisen kanssa on tabu eikä siitä saa edes keskustella. Kyseessä on pipari, johon länsimaalaisella nysväkullilla ei ole oikeutta kajota.
![]()
On se hieno.
Missä mun pyörä?
Ollut pari kuukautta tilauksessa, kaipa se sieltä joskus tulee. Alkaisi vaan kelit jo sallia pientä veättelyä.
Kuinka pitkä sisäänajo on, eka huoltohan on tonnissa kait sen jälkeen voi jo vähän irrotella.
KTM 300 EXC -06 Yamaha T-Max 500 -01
Ex. Yamaha Wild Star 1600 -02 Ex.Triumph Speed Triple II -08 Ex. pyörä XJR 1200 SP -98 Ex. XT 600 Z Tenere *Ex *IT 250
Pistä vielä Arrowin 3 in 1 niin entistä paremmin päät kääntyy. Kaveri valkoiseen 08 asensi ja hymy on korvasta korvaan. P.s onnittelut hienosta trumpetista.![]()
L-twin rules
Ducati Multistrada 1200 dvt 2015
Mp historia
Ducati Multistrada 1200 abs
Kawasaki gtr 1400 abs
Kawasaki zzr 1400 ABS
Ducati Multistrada ds 1000
Aprilia Futura rst 1000
Yamaha Bulldog 1100
Suzuki rg 125 e
on se hieno ,![]()
Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin
Triumph Rocket
Suzuki B-King
Suzuki Hayabusa
Agusta
Kawasaki ZZR
Kawasaki 800
Honda Goldwing 1800
Kawasaki ZZR
MV Agusta
Hieno on. Kuvassa 3 vaan näyttää ketjut olevan aikast kireällä![]()
Ducati Diavel Dark
Siltä ne vähän mustakin tuntu, mut sit otin kotona oikein mitan ja suht pienellä voimalla (10N, 1kg) sain tulokseksi jotain 35-37mm, jonka pitäisi olla speksin sisällä? Mikäli sit en taas käytä voimaa kuin just sen verran, et ketju liikkuu ylös-alas tulos on about 28-32mm.(NewmanRS @ Huhti. 16 2008,11:14) kirjoitti
Et en tiedä, et onks toi riittävä, mut toisaalta alusta tuntuu todella jäykältä ja kyydissä ei ole ollut ketään, jonka takia liike takahaarukassa on ollut ainakin toistaiseksi melko pientä ja en usko, että ketju on ainakaan toistaiseksi venynyt piloille. Sanokaas pitääkö niitä löystää silleen, et varoja löytyy enemmän?
WTF? klikkasin linkkejä ja:
"Palvelinta ei löytynyt
Palvelinta osoitteessa xulund.mine.nu ei löytynyt."
![]()
Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
3-1 tulee varmaan hankintalistalle varojen karttuessa, mut aika hyvin nää on ton orkkisenkin kanssa onnistuneet. Onko muuten kesällä jossain trumpettien kokoontumisia, et sais kuulla eri putkien ääninäytteitä?(Motohtori @ Huhti. 16 2008,08:35) kirjoitti
Hmm, mulla ainakin näkyy kunnolla!?! En ees tajua, et mikä toi "xulund.mine.nu" palvelin on, kun osoitteen pitäis olla muotoa "http://www.lataakuva.com/images/0804...f635ee501.jpg"(vtwin @ Huhti. 16 2008,13:54) kirjoitti
Onkohan muilla samoja ongelmia?
kokeilin myös www.youhide.com :in kautta, ei toimi. voi olla firman palomuurissakin tukittu..![]()
Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
Mä en laittais tohon Trumppaan 3-1 putkistoa. Mun mielestä just nuo isot yläkautta tulevat rännit tekevät siitä etulamppujen kanssa (joista itse en välitä) erikoisen näköisen. Jos siihen laittaa 3-1 sliparin, se alkaa mennä muiden nakujen kanssa samaan massasta erottumattomaan joukkoon.(The Legend @ Huhti. 16 2008,13:56) kirjoitti
ei toimi enää täälläkään, näemmä tuo osoite menee just tonne xulund.mine.nuun...
Sama laulu. On jotenkin alastoman ja liian laihan oloinen se persus jos putki on alhaalla sivussa.(Spede1 @ Huhti. 16 2008,14:05) kirjoitti
Uudet 2008 malliset Arrowin 3-2 yläpöntöt jyrää.
Tai melkein mitkä vaan ylätuplakannut.
http://i248.photobucket.com/albums/g.../Triple_03.jpg
Olen itse pohtinut juuri noita arrowin 3-2 systeemejä omaan pyörääni. Mites äänet muuttuu noilla arrowin 3-2 systeemeillä verrattuna alkuperäisiin vakiopönttöihin?(Talttapää @ Huhti. 16 2008,18:24) kirjoitti
Oisko heittää jotain ääninäytettä kehiin. Tuolta youtubesta löytyy aika huono laatuisia näytteitä....
TRIUMPH Speed Triple 1050 -07, Matt Black
Ilman noisekillereitä & esikatalysaattoria + Arrowin väliputkella äänet on selvästi enempi bassovoittoiset kuin TOR-purkeilla. Vakiopönttöihin en oikein osaa verrata kun ne oli kiinni viimeksi 3 vuotta sitten.(Sapa @ Huhti. 16 2008,18:48) kirjoitti
Melko siedettävä äänenvoimakkuus matalilla kiekoilla. Kaupungissa kehtaa kyllä ajaa maijan viereen valoissa, kunhan kaasuranne pysyy aisoissa.
Äänistä noisekillereiden kanssa en tiä mittään, kun noi lähti irti ennen koekäyttöä. Sen verran hullun näköiset tulpat noi killerit että en tiä pihiseekö pakoputkesta niiden kanssa mitään ulos.
Lisäänpäs kuvat omasta pyörästä tähän ketjuun.
Otettu kännykällä joten väri ja kirkkaus ei oikein pääse oikeuksiinsa. Laitoin vanneteipit heti kun vanteet oli vielä puhtoset, olipa sikamainen homma yksin eikä onnistunut viimeisenpäälle.
http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/28q2...ed-triple.html
Ex. Yamaha Wild Star 1600 -02 Ex.Triumph Speed Triple II -08 Ex. pyörä XJR 1200 SP -98 Ex. XT 600 Z Tenere *Ex *IT 250
(Aavikko @ Huhti. 21 2008,23:46) kirjoitti
Taisi olla pyörän oston yhteydessä 223 eur. muuten on kai vieläkin ennemmän.
auttaakos toi maski kauheasti tuulta vastaa? se nimittäin rumentaa omasta mielestäni pyörää kauheasti![]()
No ei tietenkään auta(Aavikko @ Huhti. 23 2008,23:58) kirjoitti
Mun (edellisen sukupolven) tripleen tuo tuli vakiona ja hankin erikseen sen mittarin takusen että sain tuon otettua pois. Makuja on tietty monia mutta munkin silmään tuo on parempi ilman. Ja itseasiassa ainakin mun on mukavampi ajaa ilman tuota tuulenhalkojaa. Se kun ohjasi tuulen enemmän kypärään niin nyt se tulee tasaisemmin koko yläroppaan.
Uusi on toki hieman eri muotoinen joten saattaa vaikuttaa eri tavalla..
Omalla asialla jo vuodesta 1978
on muuten tyypillisesti asennettu putket päin helvettiä, toinen vaimentaja näyttää ylös ja toinen alas. löysää vähän kiinnityksiä ja oikaise ne kohdilleen.![]()
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
heh. En muute huomannu mut nyt ku sanoit ni toinen putkiha on vähä eriasennossa.ei se mitää hyvältä se silti näyttää
kun on itse ottanut trumpan putket pois ja laittanut takas, niin huomaa, että ei ne mene ihan bolt on, vaan ne pitää katsoa kohdalleen, jotta ne törröttää suorassa. kuitenkin tommoset klemmariliitokset putkissa antaa aina paljon asentoon vaihtoehtoja.
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
kyllä siitä lärpäkkeestä on hieman hyötyä jos kovaa mennään(tai ainakin yritetään). Leuka tosin pitää olla tankissa kiinni ja näyttää tosi fiksulta![]()
K750 -61
(jaket @ Huhti. 24 2008,12:01) kirjoitti
niin on, oli tänään huollossa ja vähän vartuskelin että tekeekö niille mitään, ei tehnyt (en pyytänytkään).
Katsotaan saisko niille itse tehtyä jotain![]()
Blazing Orange värinumero? Pitäisi vähän osia maalailla mutta ei ole värinumeroa, mistä saisi?
Ei näy tota liekehtivää appelsiinia vielä Trumpan saitin luntilla:
http://www.triumph.co.uk/uk/2046.aspx
Joudut pirauttamaan valtuutetulle Trumppakauppiaalle, eiköhän koodit heidän systeemissään näy.