Tulokset 1:stä 24:een 24:sta
    Eli tollasen pulman edessä olen.Vaihtoehtoina tollanen ylivuotinen Kawa:Kawa 10rTai sitten tämän vuoden gigsu...Pää kysymys on ,että onko tuo kawa noilla lisä mausteilla hintansa väärti verrattuna gigsuun ja onkos pitkiä miehiä 10r:än selässä viihtynyt??Itse olen 192cm ja aikaisempi pyörä oli K6 gsx-r1000 ja siinä olin ainakin ihan mukavan oloisesti...Mikäs putkisto toi devil oikeen on kun en löytänyt tuota mallia mistään ,enkä kyllä tota kawan väriäkään??Kiitokset

Triumph Daytona 675 SE-08
    Paremmuudesta en osaa sanoa, mutta tuo 10r erottuu kyllä massasta. +1 sille.
    Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
    En osaa paremmuudesta sanoa mitään, mutta toi Kawa on saatanan hieno
    Näyttäisi kawa olevan värityksen puolesta -06 mallia (musta katteen alaosa) ja oranssi väri (yellow solar pearl) on jenkkimarkkinoille suunnattu. Mitenköhän on tänne eksynyt?

Niin ja toi ränni on varmaan Devilin kokoputkisto ilman kattia. Kai pyörän mukana tulee alkuperäinen putkistokin?

dYNY

"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

FEEL THE NOISE * *

* Kawasaki ZX-10R '07*
    Oon 184 cm, eikä ollu kyl mitään ongelmia mahtua -04 10r:n kyytiin. Ja noista kahdesta tietenkin ottaisin kawan..
    www.alphaindigo.net

www.soulhealermusic.com
    Lainaa (rodney @ Huhti. 14 2008,22:49) kirjoitti
    Eli tollasen pulman edessä olen.Vaihtoehtoina tollanen ylivuotinen Kawa:Kawa 10rTai sitten tämän vuoden gigsu...Pää kysymys on ,että onko tuo kawa noilla lisä mausteilla hintansa väärti verrattuna gigsuun ja onkos pitkiä miehiä 10r:än selässä viihtynyt??Itse olen 192cm ja aikaisempi pyörä oli K6 gsx-r1000 ja siinä olin ainakin ihan mukavan oloisesti...Mikäs putkisto toi devil oikeen on kun en löytänyt tuota mallia mistään ,enkä kyllä tota kawan väriäkään??Kiitokset
    Putkisto on Devilin Double Tuning !

googlettamalla löytynee *

Ei muuta kuin Gixxeriä alle vain ja *
    Suzuki GSX 1100 F -89
    Suzuki GSX-R 1000 K4 LE -05 x2
    KTM Super Duke -06
    Kawa Z1000 -08
    Noista kahdesta kawa.
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
    Mulla oli -06 kawa katti poistettuna ja slipareilla,ny suzuki yoshin koko putkella. Kummassakin pyörässä etunsa,huomioi valinnassasi sit että suzukiakin voi ja kantsiikin piristää. Suzuki on yleisesti helpompi ja kevyempi ajaa. Kysymys onkin että mikä omaan silmääsi parempi,ota se. Noi devilit ainakin tekee tosta Kwaakusta "aika erikoisen" näkösen. Jos ostat kwaaakun,heivaa heti ne alkuperäset kumit alta ja laita jotkut KUNNON renkaat,kuten supercorsat,ja ajettavuus paranee OIKEESTI! Myös märällä. Originaali dunlopit = vannesuojat!
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
    Tarkistelin myyjältä ja on tosiaan -06 malli jenkkivärityksellä..Kertoi myös ,että on noi devilit vedetty niin ylös ,että ei sais jalkatappeja taakse laitettua???Onko tämä asia 100% fakta vai onko olemassa jotain mallia/systeemiä mitkä sopisi tuohon kun vaimokekin haluaisi joskus kyytiin..Entäpä onko tuo hinta 15990 sopiva vai liikaa tosta vuosimallista johtuen tosin onhan siinä noi lisä herkut ja orkkis kamat tulevat tietenkin mukaan..Saahan ne jalkatapit siihen tietysti takaisin putkea vaihtamalla .Kiitokset
    Kantsii miettiä mitä tarttee pyöräänsä,tollaseen Kwaakkuun muistaakseni pr-powercontrol vai mikä, kauppas yhden änkkärin versiotakin. Paras hinta/laatu suhde suorituskyvyn lisäykseen on kuitenkin kunnon renkaat ja hampaan pienempi eturatas.Voimaa myllyssä on jo kivasti.Vähän ajettuakin on kaupan jo edullisesti esim.tre:n bike worldissa...Tulikohan nyt jo mainostettua liikaa?
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
    Kiitoksia mietteistä/kommenteista,Mutta kävikin niin hassusti että,kävin liikkeessä katselemassa pyöriä niin tulikin tilattua Daytona 675 SE.Olis se vaan niin komee ja hyvän tuntuinen kylmätyypeillä...
    No ohhoh sehän radikaali ratkaisun teki
    Ensin kyselee kärtysistä peleistä ja sitte laittaakin mopon.
    Ettei vaan voima loppuis kesken ajokauden sitte.

Ei mitään herneitä.Tämä oli vaan mun mielipide
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
    Lainaa (ysi-ärrä @ Huhti. 15 2008,15:23) kirjoitti
    No ohhoh sehän radikaali ratkaisun teki
    Ensin kyselee kärtysistä peleistä ja sitte laittaakin mopon.
    Ettei vaan voima loppuis kesken ajokauden sitte.

Ei mitään herneitä.Tämä oli vaan mun mielipide
    Juu ei herneitä otettu..Ihmettelin itsekkin "kovaa" ratkaisuani ,mutta se vaan tuntui niin hyvältä..Toivotaan että lupaukset ja testien "hehkutukset" osottautuvat todeksi...
    No ei muuta kun onnittelut uuden pyörän johdosta.
    www.alphaindigo.net

www.soulhealermusic.com
    Lainaa (ace73 @ Huhti. 15 2008,15:44) kirjoitti
    No ei muuta kun onnittelut uuden pyörän johdosta. *
    KIITOS .
    Lainaa (rodney @ Huhti. 15 2008,15:09) kirjoitti
    Kiitoksia mietteistä/kommenteista,Mutta kävikin niin hassusti että,kävin liikkeessä katselemassa pyöriä niin tulikin tilattua Daytona 675 SE.Olis se vaan niin komee ja hyvän tuntuinen kylmätyypeillä...
    MITääh!? No onneks olkoon valinnalle, hienoja pelejä ne on! Milläs värillä varustettu, musta?
    Lainaa (Rouhija @ Huhti. 15 2008,15:50) kirjoitti
    MITääh!? No onneks olkoon valinnalle, hienoja pelejä ne on! Milläs värillä varustettu, musta?
    Kiitokset..Se on tollanen musta Special Edition malli kultasilla mausteilla.

Hienon näkönen peli mustana ja noilla kultamausteilla! Ihanko paikallisesta boxista tilasit?
    Lainaa (*10r* @ Huhti. 15 2008,20:55) kirjoitti
    Hienon näkönen peli mustana ja noilla kultamausteilla! Ihanko paikallisesta boxista tilasit?
    Juu ihan paikallisesta motoboxista kävin tilaamassa ja sieltä tilasivat suomen viimeisen SE mallin HD-CENTERISTÄ..2-3viikkoa niin pitäisi olla pyörä alla ..Veikkaampa kyllä, että 3viikkoa on lähempänä totuutta.
    Lainaa (rodney @ Huhti. 15 2008,22:11) kirjoitti
    Juu ihan paikallisesta motoboxista kävin tilaamassa ja sieltä tilasivat suomen viimeisen SE mallin HD-CENTERISTÄ..2-3viikkoa niin pitäisi olla pyörä alla ..Veikkaampa kyllä, että 3viikkoa on lähempänä totuutta.
    Siis ymmärsinkö oikeen, jotta toimitusaika välillä helsinki-kotka on 3 siis kolme viikkoa? Melkonen pikalähetti asialla.
    Lainaa (jarrarit @ Huhti. 15 2008,22:41) kirjoitti
    Lainaa (rodney @ Huhti. 15 2008,22:11) kirjoitti
    Siis ymmärsinkö oikeen, jotta toimitusaika välillä helsinki-kotka on 3 siis kolme viikkoa? Melkonen pikalähetti asialla.
    Ei varmaan helsinki-kotka välille niin kauaa mene vaan siihen ,että on luovutus kunnossa rekisteröitynä yms.Mitä siihen nyt sitten kuuluukaan paperi sotkuja...
    No niihin paperihommiin niillä pitäis mennä puoli tuntia yleensä, huoltoon pari tuntia, joten onhan tuossa jätetty siirtämiselle aikaa melko hyvin.
    Lainaa (Pahus @ Huhti. 15 2008,23:06) kirjoitti
    No niihin paperihommiin niillä pitäis mennä puoli tuntia yleensä, huoltoon pari tuntia, joten onhan tuossa jätetty siirtämiselle aikaa melko hyvin.
    Tiedä sitten mitä ne siellä nysvää..Jotain se puhui rekisteröinnistä ja kai ne pitää jotenkin katsastaakin ,että kelpaavat suomen teille ...Kauan kumminkin kestää..
  24.  
    Lainaa (rodney @ Huhti. 15 2008,15:54) kirjoitti
    Lainaa (Rouhija @ Huhti. 15 2008,15:50) kirjoitti
    Kiitokset..Se on tollanen musta Special Edition malli kultasilla mausteilla.

Hyvänän näkön vaikka tuskin kawan veroinen.
    Kovin vetomies kaupungissa, ärrä alla.