Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Terve kaikille!

Viime kesänä tuli hankittua tonninen CBR vm. 94 ja ihan tyytyväinen ollut.

Nyt ilmoittaudun myös tähän foorumiin, joten täällä sitten olen. Nyt ei muuta kuin kilometrejä alle kaikille ja vaihdellaan kuulumisia.

Turvallisia ajoja toivoen GhostR
    CBR 1000 F
    Lainaa (GhostR @ Huhti. 13 2008,19:47) kirjoitti
    Terve kaikille!

Viime kesänä tuli hankittua tonninen CBR vm. 94 ja ihan tyytyväinen ollut.

Nyt ilmoittaudun myös tähän foorumiin, joten täällä sitten olen. Nyt ei muuta kuin kilometrejä alle kaikille ja vaihdellaan kuulumisia. *

Turvallisia ajoja toivoen GhostR
    Morjesta vaan,

Samanlaisella ajellaan, mutta muutaman vuoden vanhemmalla *

Mitä sun pyörällä on ajettu? Tuliko paljon kilometrejä viime kesänä? Mä ostin omani syksyllä (43 tkm mittarissa) ja ehtinyt ajella tänä keväänä vasta 70 km, tulis nyt ajokelit taas..

Tervetuloa foorumille *
    MotoristinSuomijaEurooppa - Reittivinkkejä Nordkappin ja Malagan väliltä
    Tere!

Oli muutaman vuoden tauko harrastuksessa, mutta joka vuotinen kuume voitti ja viime heinäkuussa tuli hankinta tehtyä.
    Pyörällä oli rullattu ostohetkellä vajaa 65 000 km ja itselle tuli vaan sellaiset reilut kolme tonnia, mutta oletettavasti alkaa niitä tulemaan. Loppuviikosta pitäisi pyörää herätellä talviunilta, joten saas kattoo miten äijän käy..
    CBR 1000 F
    Terveppä tuloa vaan joukkoon kirjavaan

Aika vaatimaton Nickki sulla
    Hallitusaktiivi,EVP
    Honda CBR1000F 1991
    Toyota Celica 1990

Oikein mukava pyörä! Minulla -98 mallinen ja talven aikana sitä jo yritin kaupata vaihtaakseni xx:ään, mutta nyttemmin otin ilmoituksen pois En mä haluakaan vaihtaa vielä tänä kesänä kun tarkemmin olen ajatellut
    Tämä on kuitenkin eka pyörä ja toinen kesä menossa, niin harjoitellaan tällä emännän kanssa reissaamista.
    Liian pieni allekirjoitus poistettu.
    Tervetuloa.
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08

m 72 projekti
  8.  
    Teretulemast sakkiin sekavaan
    moottoripyöräily, parasta mitä voi housut jalassa tehdä