Tuossa on muistaakseni eturattaalle akselilla sellanen taivutettava peltilirpake, lukitus.
Takarattaan mutterit rannemomenttiin.
Korjaus. Edessä tavallinen pultti. Lukitetta hyvä laittaa.
https://www.youtube.com/watch?v=q9bLlp2qTdE
T765 RäsSi
GSX-R750 K8 =ex
CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
6-Horo 2005=ex
Kuinka tavallista mahtaa olla se, että ajovalopolttimon vaihtaakseen pitää kaivaa sivukatteet sun muut pois tieltä ennen kuin pääsee käsiksi siihen lamppuun?
Omistajan manuaalissa (ABS 2011, PC41) ei mainita tuosta katteiden purkamisesta mitään, vain yksi muovinen panta muka pitäisi löysätä ja sitten liitin irti ja kuminen kaulus pois.. mutta totuus selvisi käsikopelolla ja Youtubesta:
https://www.youtube.com/watch?v=tRo2EodbwKc
Auton ollessa kyseessä tilanne ei ole niin paha jos toinen lamppu pimahtaa, mutta yksiumpioinen mp on vähän eri juttu jos on reissun päällä. Ne ääliöt jotka tuollaisia rakenteita suunnittelevat pitäisi piiskata torilla.
Muistaakseni ainakaan Yamaha Thundercatissa ei tarvinnut purkaa osia tieltä pois isommin jotta polttimon sai vaihdettua.
On se hyvä ettei se lamppu vielä ole palanut, olisin muuten vaan vaihtanut kalliimman Philipsin yli 10 v tuikun tilalle. Mutta en nyt sitten taidakaan, ja taitaakin vaihtua aikanaan johonkin huipputeholtaan heikompaan long-life -polttimoon.