Sivu: 68 / 68:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1858666768
Tulokset 2011:stä 2014:een 2014:sta
  1. #2011
    Tuossa on muistaakseni eturattaalle akselilla sellanen taivutettava peltilirpake, lukitus.
    Takarattaan mutterit rannemomenttiin.

    Korjaus. Edessä tavallinen pultti. Lukitetta hyvä laittaa.
    https://www.youtube.com/watch?v=q9bLlp2qTdE
    T765 RäsSi
    GSX-R750 K8 =ex
    CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
    6-Horo 2005=ex
  2. #2012
    Lainaa jyk kirjoitti Katso viesti
    Tarkoitus opetella vaihtamaan ketjut ja rattaat itse. Afam halpis niittaustyökalu on matkalla Saksan Amazonista.

    Rattaiden kiristysmomentit? Ei löydy käsikirjasta.
    Ruuvilukitetta?

    Väittäisin että nykyisessä asennuksessa ei lukitteita ollut. Puupala takavanteen välissä kokeilin ihan ensin, ennen osien tilaamista, että aukeeko eturattaan pultti. Tiukassa oli mutta aukesi.

    Pyörä on 2006 F4i
    Ei täysin sama pyörä, mutta VFR:n momentit on seuraavat. Takarattaan pultit 64nm ja eturatas 51mn.
  3. #2013
    Lainaa jyk kirjoitti Katso viesti
    Tarkoitus opetella vaihtamaan ketjut ja rattaat itse. Afam halpis niittaustyökalu on matkalla Saksan Amazonista.

    Rattaiden kiristysmomentit? Ei löydy käsikirjasta.
    Ruuvilukitetta?

    Väittäisin että nykyisessä asennuksessa ei lukitteita ollut. Puupala takavanteen välissä kokeilin ihan ensin, ennen osien tilaamista, että aukeeko eturattaan pultti. Tiukassa oli mutta aukesi.

    Pyörä on 2006 F4i
    Netistä tod. näk. löytyy huolto/korjausopas tjs. kun vähän etsii.
  4.  
  5. #2014
    Kuinka tavallista mahtaa olla se, että ajovalopolttimon vaihtaakseen pitää kaivaa sivukatteet sun muut pois tieltä ennen kuin pääsee käsiksi siihen lamppuun?

    Omistajan manuaalissa (ABS 2011, PC41) ei mainita tuosta katteiden purkamisesta mitään, vain yksi muovinen panta muka pitäisi löysätä ja sitten liitin irti ja kuminen kaulus pois.. mutta totuus selvisi käsikopelolla ja Youtubesta:

    https://www.youtube.com/watch?v=tRo2EodbwKc

    Auton ollessa kyseessä tilanne ei ole niin paha jos toinen lamppu pimahtaa, mutta yksiumpioinen mp on vähän eri juttu jos on reissun päällä. Ne ääliöt jotka tuollaisia rakenteita suunnittelevat pitäisi piiskata torilla.

    Muistaakseni ainakaan Yamaha Thundercatissa ei tarvinnut purkaa osia tieltä pois isommin jotta polttimon sai vaihdettua.

    On se hyvä ettei se lamppu vielä ole palanut, olisin muuten vaan vaihtanut kalliimman Philipsin yli 10 v tuikun tilalle. Mutta en nyt sitten taidakaan, ja taitaakin vaihtua aikanaan johonkin huipputeholtaan heikompaan long-life -polttimoon.
Sivu: 68 / 68:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1858666768