Sivu: 56 / 68:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 646545556575866 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1651:stä 1680:een 2013:sta
  1. #1651
    Käsittääkseni noiden resonaattoriputkien ympärillä pitäisi olla sellaiset vaahtomuoviputket, ymmärtääkseni niiden tarkoitus on lähinnä vaimentaa imuääniä. Tokko nuo pelkät putket sielä enää suuria tekee kerta ne vaahdot on sieltä jo hävinneet/poistettu

    Edit: niin eikös nuo ole vielä sellaisessa muovikotelossa sielä putsarikotelon kannessa? Senkin voi sieltä ottaa vekka mutta tod näk tarvitsee hieman seosta säätää yläpään osalta ja kuulemma oikein kylmällä kelillä voi hiukan nykiä.

    Niitä ram-air putkia en välttis lähtis poistamaan.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  2. #1652
    Eli pitänee noi ram-air putket hommata jostain tai väsätä itse..jos jollaki on ylimääräsiä voisin ostaa...noista metalliputkista oli hapertunu vaahtokumi jämät sen takia raaputin pois kokonaan ne
    cbr600f -89
  3. #1653
    moi. onko jollakin hajua näistä johdoista, mihin saattaisivat mennä? sekä vasemman puolen viiksestä 2 liitintä?
    ja vielä kermana kakun päälle. tuli nyppästyä seisomatuesta johto irti eikä anna enää kipinää. johdosta ei tietoakaan missä mahtaa olla. miten saan ohitettua tämän? kiitos vastauksista.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
  4. #1654
    Niin rungosta päätellen vissiin kyseessä F2?

    Noi vihreet kulmaliittimet kuuluu tööttiin.

    Toi oikea näyttää vähän ajovalon liittimeltä, tuleeko siihen sininen vihreä ja valkoinen johto? Jos johdot on harmaa vihreä musta toi on vilkkureleen töpseli. Ei muista enää millanen se oli...

    Seisontatuki, etsi jostain kolmenapainen liitin jossa on vihreä, vihreävalkoinen ja keltamusta johto. Jos et halua käyttää seisontatuen turvakytkintä, yhdistä vihreävalkoinen ja vihreä johto yhteen.

    Vielä, jos sulla on vasemman kahvan kytkinboksin johdot irti se ei suostu starttaamaan koska kytkinkahvan anturi on myös irti (seisontatuen johto kulkee sen kautta eli periaatteessa sama johto.)
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  5. #1655
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    Niin rungosta päätellen vissiin kyseessä F2?

    Noi vihreet kulmaliittimet kuuluu tööttiin.

    Toi oikea näyttää vähän ajovalon liittimeltä, tuleeko siihen sininen vihreä ja valkoinen johto? Jos johdot on harmaa vihreä musta toi on vilkkureleen töpseli. Ei muista enää millanen se oli...

    Seisontatuki, etsi jostain kolmenapainen liitin jossa on vihreä, vihreävalkoinen ja keltamusta johto. Jos et halua käyttää seisontatuen turvakytkintä, yhdistä vihreävalkoinen ja vihreä johto yhteen.

    Vielä, jos sulla on vasemman kahvan kytkinboksin johdot irti se ei suostu starttaamaan koska kytkinkahvan anturi on myös irti (seisontatuen johto kulkee sen kautta eli periaatteessa sama johto.)
    Juu sori ku en tarkentanut, kyseessä siis f2. Juu kyseiset johdot löytyy tosta liittimestä, eli siis ajovalot. taitaa nuo kaksi mysteeriliitintä olla sitten mittaristolle.

    onko jollakin hajua minkä väriset piuhat menee etuvilkuille? muut alkaakin olee selvää kiitoksia!
    Viimeksi muokannut: Antton Kuukasjärvi; 03.04.2016 klo 12:44.
  6. #1656
    Lainaa möykky72 kirjoitti Katso viesti
    Tuli myös tilattu uudet katteet ja nyt mietin teippauksia ja jos jollakin tietoa niin onko katteissa eroja F4 ja F4i välillä kun F4i kate teipit olisi vähän omaan silmään siistimmät.
    https://www.moto-sticker.com/honda-d...4-stickers-dp1
    https://www.moto-sticker.com/honda/h...on-sticker-set
    Hyvin sopivat F4i teipit
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    cbr 600f4
    Buell XB12Ss
    Honda 954rr
    kawasaki zx-6r
    Cbr 600f
    Kawasaki Z750 2010

  7. #1657
    Tuli sitten myös vaihdettu tulpat muun huollon lisäksi ja olipa yllättävän hankala homma
    Manuaali kyllä ohjeisti ottamaan syyläri sivuun ja etu kauttamutta katsoin että ei kyllä mun sormet tuonne mahdu, niin tein ihan suosiolla yläkautta, tankki huoltoasentoon, airboxi pois ja jokunen letku edestä pois niin sittten sai kohtuu helposti vaihdettu tosin piti käydä hakemassa hondan tulpan avain
    https://www.storm-motor.fi/tyokalut/...89216-kyz-700/

    Tuohon viellä pitkä hylsy kiinni ja pieni räikkä niin kohtuu helposti sai vaihdettua.
    cbr 600f4
    Buell XB12Ss
    Honda 954rr
    kawasaki zx-6r
    Cbr 600f
    Kawasaki Z750 2010

  8. #1658
    Lainaa Antton Kuukasjärvi kirjoitti Katso viesti
    Juu sori ku en tarkentanut, kyseessä siis f2. Juu kyseiset johdot löytyy tosta liittimestä, eli siis ajovalot. taitaa nuo kaksi mysteeriliitintä olla sitten mittaristolle.

    onko jollakin hajua minkä väriset piuhat menee etuvilkuille? muut alkaakin olee selvää kiitoksia!
    Jos et oo vielä löytäny, oranssi+vihree on vasen, sininen+vihree oikea. Kytkiksiä löytyy netistä kuvagooglauksella.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  9. #1659
    Moro. Kellään hajua miten noita kaasukahvan ja toisenpuolen kahvan asentoja pystyy säätämään? Ranteet sellasessa asennossa että pitäisi saada pikkasen suoremmaksi kahvat. Kiitos ja kumarrus etukäteen jos jonkinlaisen vastauksen saisin. Vm on 2004F.
  10. #1660
    Lainaa Rower78 kirjoitti Katso viesti
    Moro. Kellään hajua miten noita kaasukahvan ja toisenpuolen kahvan asentoja pystyy säätämään? Ranteet sellasessa asennossa että pitäisi saada pikkasen suoremmaksi kahvat. Kiitos ja kumarrus etukäteen jos jonkinlaisen vastauksen saisin. Vm on 2004F.
    Kahvan kiinnitysruuvi auki ja käännät kahvaa eri asentoon. Vakiokahvoissa on asentoa rajoittavat nipukat, jotka hulahtavat yläkolmion koloihin. Nuo nipukat poistamalla(esim. Rälläkällä) saat enemmän säätövaraa. Jos tarvitset säätövaraa eri suuntaan, niin tarvitset erilaiset tai säädettävät kliparit.

    Ota silmä käteen ja katso


    Kysymys!
    Sopiiko rr-mallin jalkatapit suoraan f4iihin?
    Haluaisin eroon kumisista ajotuntumanvaimentajista.
    Ja kakka roiskusi.
    http://www.miikavenalainen.net
  11. #1661
    Lainaa Rower78 kirjoitti Katso viesti
    Moro. Kellään hajua miten noita kaasukahvan ja toisenpuolen kahvan asentoja pystyy säätämään? Ranteet sellasessa asennossa että pitäisi saada pikkasen suoremmaksi kahvat. Kiitos ja kumarrus etukäteen jos jonkinlaisen vastauksen saisin. Vm on 2004F.
    Mulla loppui Hornetissa niin pahasti säätövara, että hommasin uudet kahvat. esim dragrace & sportsbike myy säädettäviä kahvoja ihan järkihinnalla.
    Honda VFR 800FI ´98
    Rakkaat exät: Honda CB 900 F Hornet ´03
  12. #1662
    Ois aika vaihtaa nokkaketjun kiristin, rallattaa jo sen verran kovaa.
    Onko iso homma vaihtaa itse? tarviiko jotain kikkailua tai erikois työkaluja. Koitin googletelle ja katsoa youtubesta ohjeita mutta F4 1999 malliin ei tahdo oiken löytyä mitään selkeää ohjetta, F4i kylläkin.

    Ja jos joku tietää Turun seudulta hyvää huoltoliikettä missä moinen onnistuu kohtuu hintaan niin saa kertoa
    cbr 600f4
    Buell XB12Ss
    Honda 954rr
    kawasaki zx-6r
    Cbr 600f
    Kawasaki Z750 2010

  13. #1663
  14. #1664
    Onko f4i mallissa rele joka aktivoituu kaadossa ja sammuttaa pyörän?
    Miten saa nollattua?
    Drz
  15. #1665
    Lainaa Deeptone kirjoitti Katso viesti
    Onko f4i mallissa rele joka aktivoituu kaadossa ja sammuttaa pyörän?
    Miten saa nollattua?
    Mittariston takaa löytyy. Ei tarvitse erikseen nollailla vaan riittää kun nostaa pyörän takasin pystyyn. Jos tuossa epäilee vikaa, niin anturin voi ohittaa hyppylangalla.
    Nopeet liikkeet on näyttäviä...
  16. #1666
    Ok, pitää tutkia onko kyseistä relettä enää.
    Pääsisi vain koittamaan säilyikö kone ehjänä.
    Drz
  17. #1667
    Lainaa Deeptone kirjoitti Katso viesti
    Ok, pitää tutkia onko kyseistä relettä enää.
    Pääsisi vain koittamaan säilyikö kone ehjänä.
    Liittimeen (pyörän vasemmalla puolella iso liitin, muistaakseni sama johon tulee mittariston johdot) johto kiinni molempiin kaatuma-anturin reikiin niin käynnistyy ilman koko anturia. Intterwebin ihmeellisestä maailmasta löytynee nuo liittimen oikeat kolot (Googleen F4i tip over sensor). Tällä tekniikalla taannoin itse kokeilin pyörää kun oli autotallissa kevennettynä mallina.
    Nopeet liikkeet on näyttäviä...
  18. #1668
    Honda tosin nimittää k.o. murikkaa BAS:iksi, eli Bank Angle Sensor. Pitäis olla F4i:ssä kolmejohtoinen, ohitetaan yhdistämällä uloimmat johdot yhteen.



    Vissiin tämän näköinen kalikka ja ymmärtääkseni kiinni valoumpioiden välissä.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  19. #1669
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    Honda tosin nimittää k.o. murikkaa BAS:iksi, eli Bank Angle Sensor. Pitäis olla F4i:ssä kolmejohtoinen, ohitetaan yhdistämällä uloimmat johdot yhteen.



    Vissiin tämän näköinen kalikka ja ymmärtääkseni kiinni valoumpioiden välissä.
    Jep, tuollainen palikka löytyi romujen alta, kiitoksia
    Drz
  20. #1670
    IMG_20160510_203557.jpg

    En pirullakan löydä ton kokosia fireblade tarroja mistään, ei taida olla alkuperäiset?
    Vanha omistaja lipannu toiselle puolelle ja pitäs löytää uudet. Help!
  21. #1671
    Lainaa samusmooth kirjoitti Katso viesti
    IMG_20160510_203557.jpg

    En pirullakan löydä ton kokosia fireblade tarroja mistään, ei taida olla alkuperäiset?
    Vanha omistaja lipannu toiselle puolelle ja pitäs löytää uudet. Help!
    Ota tuo ehjä pois, fireblade on 900 cm3, ei 600.
  22. #1672
    Lainaa möykky72 kirjoitti Katso viesti
    Ois aika vaihtaa nokkaketjun kiristin, rallattaa jo sen verran kovaa.
    Onko iso homma vaihtaa itse? tarviiko jotain kikkailua tai erikois työkaluja. Koitin googletelle ja katsoa youtubesta ohjeita mutta F4 1999 malliin ei tahdo oiken löytyä mitään selkeää ohjetta, F4i kylläkin.

    Ja jos joku tietää Turun seudulta hyvää huoltoliikettä missä moinen onnistuu kohtuu hintaan niin saa kertoa
    Kannattaa laittaa kertaheitolla käsisäätöinen kiristin. Pahimmassa tapauksessa uusi ns. automaattikiristin pettää jo ennen syksyä.



    Lainaa samusmooth kirjoitti Katso viesti
    IMG_20160510_203557.jpg

    En pirullakan löydä ton kokosia fireblade tarroja mistään, ei taida olla alkuperäiset?
    Vanha omistaja lipannu toiselle puolelle ja pitäs löytää uudet. Help!
    Hyikunnon hirveät tarrat
    Ja kakka roiskusi.
    http://www.miikavenalainen.net
  23. #1673
    F2:sen orkkiskoko edessä on ilmeisesti 120/60/17.

    Passaako paikalleen 120/90 tai 130/80 -rengas? Etulokarin irroituksella ilmeisesti onnistuu?
  24. #1674
    Jatketaan yksinpuhelua(kyselyä).
    Pidemmille vaijereille on tarvetta ja olen antanut itseni ymmärtää, että 600 Hornetin vaijerit kävisivät tuohon tarkoitukseen?
    Pyöränä siis pc25
  25. #1675
    Lainaa Welmari kirjoitti Katso viesti
    F2:sen orkkiskoko edessä on ilmeisesti 120/60/17.

    Passaako paikalleen 120/90 tai 130/80 -rengas? Etulokarin irroituksella ilmeisesti onnistuu?
    Molemmat vaihtoehdot 6,5 - 7 cm. isompia halk. kuin 120/60 joten pitäisikö unohtaa nuo ?
  26. #1676
    Lainaa jr66 kirjoitti Katso viesti
    Molemmat vaihtoehdot 6,5 - 7 cm. isompia halk. kuin 120/60 joten pitäisikö unohtaa nuo ?
    Maanantaina sen näkee, että miten Karoo 3 tuossa 130/80 koossa mahtuu.
  27. #1677
    Ja näin tiukille se 130/80 menee katteiden kanssa
    cbr5.jpg
    Jos joku muukin joskus meinaa isompaa rengasta eteen laittaa.
  28. #1678
    Morjens!

    Uusi käyttäjä, nimittäin perjantaina tuli kortti ajettua kun sitä pitkään oli haaveillut.. Nyt haaveilen pyörästä ja taitaa osua tämä CBR 600 kohdalleen.

    Katsellut vuoden 2007 mallia, eli tässä on ruisku. Paljon tässä pitäisi olla kylmänä startatessa kierrokset (säätää kierroksia automaattisesti)? Jos ne pyörii 3000 yläpuolella niin onko jotain hämminkiä?
  29. #1679
    On ne kyl melko korkeet. Laskeeko kuinka nopeasti tonnin paikkeille vai laskeeko?
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  30.  
  31. #1680
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    On ne kyl melko korkeet. Laskeeko kuinka nopeasti tonnin paikkeille vai laskeeko?
    Kauppoja hieromassa, ja pyörä on 500km päässä.

    Soittelin pyörän edelliselle omistajalle ja hän meinasi että pyörä on tosiaan kunnossa, mutta tuota on miettinyt että onko joku ominaisuus vai vika sitten kun nostaa reilusti kierroksia kylmänä. Kun kone lämpiää niin kierrokset tippuvat(ei tullut kysyttä kauan kestää kierroksen lasku). Lähtee kuulemma hyvin käyntiin oli sitten kylmä tai lämmin moottori.

    Voisin huomenna soitella myyjälle että kokeilee tuon kylmäkäynnistyksen, että muistaako edellinen omistaja nuo kierrokset väärin..

    Koitan selvittää tuon ennen kuin ajan 500km paikan päälle..

    Tänään käskin kaverin kokeilla omalla pyörällä (cbr 1000) niin hänellä oli kylmäkäynnistyskierrokset 2000..
Sivu: 56 / 68:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 646545556575866 ... ViimeinenViimeinen